facebook

instagram

Trener

Wojciech Wilczyński

2 oceny

Informacje o trenerze Wojciech Wilczyński

Licencjonowany Trener personalny Akademii Mistrzostwa Sportowego Rekreacji i Turystyki im. Sławomira Szymczaka we Wrocławiu oraz Absolwent Wychowania Fizycznego

 

Zwolennik treningu opierającego się na wykorzystaniu ciężaru własnego ciała w połączeniu z luźnym podejściem do odżywiania.

 

DOŚWIADCZENIE:

  • Od dziecka związany z piłką nożną na poziomie IV i III ligi łącząc to wraz z treningiem Street Workout do 2017 r.
  • Animator czasu wolnego dla dzieci
  • Prowadzenie zabaw dla dzieci w ramach The World Games 2017
  • Prowadzenie zajęć grupowych oraz indywidualnych z kalisteniki , czyli treningu z wykorzystaniem ciężaru własnego ciała
  • Finalista Men's Health Workout Master
  • 7 letnie doświadczenie w treningu siłowym, wcześniej od dziecka związany z piłką nożną (III i IV liga)
  • Prowadzenie fanpage -u (Instagram: wiluwojtek) związanego z treningiem z wykorzystaniem własnej masy ciała oraz dodatkowych obciążeń( ketle, opony)

Jeśli interesuję Cię trening z własną masą ciała, bądź też trening siłowy na siłowni, a nie wiesz od czego zacząć i jak się za to zabrać to zapraszam. Prowadzę treningi od kompletnych podstaw. Nie umiesz się podciągać? Nie masz bladego pojęcia jak zacząć?? Spokojnie, to tylko kwestia czasu i systematycznej pracy.

 

Dlaczego trening z własną masą ciała??

  • Jeśli zależy Ci na sile, sprawności oraz estetycznej sylwetce to właśnie Street Workout da Ci to wszystko. Wiadome jest, że trenując głównie z wykorzystaniem własnej masy ciała nie zbudujesz sylwetki rodem Arnolda Szwarzenegger-a, więc jeśli zależy Ci bardziej na przerośniętej  sylwetce kulturysty to tylko siłownia i ciężary
  • Efekty w postaci sylwetki oraz siły, które wypracujesz zostają na znacznie dłużej niż na siłowni.
  • Taki trening uzależnia
  • Trening odbywa się na świeżym powietrzu
  • Ze względu na dużą objętość treningową i przy tym spory wydatek kaloryczny można sobie pozwolić na znacznie więcej kalorii z pożywienia
  • Sześciopak na brzuchu jest widoczny cały rok
  • Muscle Upy, front levery, stanie na rękach i wiele innych ciekawych rzeczy może nam przynieść sporo frajdy
  • Trening możemy przeprowadzić praktycznie wszędzie( w domu,street parkach na wkacjach itd.). Czasem wystarczy dosłownie kawałek rury. Sam z początku przez 2 lata trenowałem praktycznie na jednej rurce.
  • Można spokojnie łączyć takie treningi z siłownią np. górę ciała głównie kształtować przy wykorzystaniu własnej masy ciała i elementów z Street Workout-u, a trening kończyn dolnych przeprowadzać w sposób bardziej praktyczny na siłowni przy wykorzystaniu dodatkowe ciężaru(przysiady, martwe ciągi itd). Nie jest to warunek konieczny.

Dlaczego trening siłowy na siłowni??

  • stała progresja cieżarów
  • idealny pod redukcję tkanki tłuszczowej i budowę masy mięśniowej
  • jesteś kobietą?? spokojnie taki trening nie spowoduje, że będziesz wyglądała jak mężczyzna, a bardziej podkreśli Twoje kobiece kształty
  • różnorodność ćwiczeń
  • korzystny wpływ na hormony
  • nie trzeba trzaskać tysiące powtórzeń, tylko dobrze dobrać ciężary w wykonywanych ćwiczeniach

Oferta WROCŁAW

  • Treningi personalne na wybranych siłowniach Smart Gym oraz Street parkach na świeżym powietrzu - WROCŁAW
  • Tanie gotowe plany treningowe pod street workout(trening z własną masą ciała) dla początkujących oraz średnio zaawansowanych. Ebook(pdf) zawiera takie rzeczy jak: dokładny opis techniki wykonania najważniejszych ćwiczeń w street workout - cie; podstawy odżywiania, wskazówki dotyczące treningu; ilość powtórzeń, czas odpoczynku, rozkład treningu w skali tygodnia, różne formy treningu, trening do 30 min(efektywny pod kątem utraty tkanki tłuszczowej), treningi dla początkujących, treningi dla średnio zzaawansowanych, jak łączyć street workout - z siłownią.
  • Tanie gotowe plany treningowe pod siłownie. Pilk( pdf) zawiera takie rzeczy jak: ilość powtórzeń, wskazówki dotyczące treningu, podstawy odżywiania(jak zrobić to samemu), czas odpoczynku, progresja ciężaru, objętość treningowa
  • Pomoc w ułożeniu w sposób prosty i praktyczny diety pod redukcję tkanki tłuszczowej, bądź też budowy masy mięśniowej

Zapraszam do zadawania pytań priv w celu uzyskanie więcej informacji.

 

Wiek: 28
Doświadczenie: 5 lat
Znajomość języków obcych:

Ukończone kursy, szkolenia i szkoły

  • Licencjonowany Trener personalny Akademii Mistrzostwa Sportowego Rekreacji i Turystyki im. Sławomira Szymczaka we Wrocławiu, WROCŁAW, 2017 - 2017

Dodatkowe doświadczenie

  • Zajęcia dla dzieci
  • Układanie planów treningowych
  • Dojazd do klienta
  • Indywidualne plany dietetyczne
  • Doświadczenie w suplementacji sportowej
  • Przygotowywanie do zawodów sportowych

FIRMY W KTÓRYCH PRACUJE Wojciech Wilczyński

Trener nie posiada lub nie uzupełnił firm w których pracuje

GALERIA TRENERA

Oferta

CENA
PLANY TRENINGOWE 50 zł
TRENING PERSONALNY 80 ZŁ
PLAN DIETETYCZNY 50 ZŁ

Obiekty sportowe - miejsca prowadzenia zajęć

Opinie o Wojciech Wilczyński

5
Ocena ogólna:
Wszystkich opinii: 2
user photo
Kamil Piela
Ocena:
19.06.2018
Liczba treningów: 10+
Typ treningu: Street Workout

Jest to trener kapitalny pod każdym względem. Treningi są zawsze bardzo ciekawe i różnorodne. Świetne podejście i atmosfera. Przez pryzmat treningów widzę swój progres. Jego zaangażowanie w mój rozwój i motywacja z jego strony na każdym treningu daje znać w postaci wyników , które z tygodnia na tydzień są coraz lepsze. Jest to pasjonata który w KAŻDY trening wkłada swoje serce. Jestem bardzo zadowolony z treningów pod jego okiem. Profesjonalista w każdym calu.

Pokaż szczegóły oceny
Kompetencje trenera
Wyjaśnienie zadań i ćwiczeń
Zaangażowanie
Dopasowanie treningu
Atmosfera na treningu
Godny polecenia
user photo
Kasia Kmiecik
Ocena:
19.06.2018
Liczba treningów: 1-3

Pełen profesjonalizm, godny polecenia pod każdym względem, fantastyczne podejście do podopiecznego, zaangażowany na 200% w to co robi a przede wszystkim niesamowita atmosfera na treningu, która daje kopa I motywacje do osiągnięcia zamierzonego celu :)

Pokaż szczegóły oceny
Kompetencje trenera
Wyjaśnienie zadań i ćwiczeń
Zaangażowanie
Dopasowanie treningu
Atmosfera na treningu
Godny polecenia