13 Trenerów, 5 firm, 12 obiektów sportowych  dla Sportów siłowych   w miejscowości lublin
Zdjęcie trenera  Sporty siłowe
oceny

Wojciech Brodaczewski

Zdjęcie trenera  Trening personalny
oceny

Sebastian Chudziak

  • Specjalizacje: Trening ogólnorozwojowy, Trening personalny

  • Miejsca : , CityFit Lublin ,

  • www.sebastianchudziak.pl


    Trener personalny, edukator zdrowia
    Absolwent Akademii Wychowania Fizycznego oraz Uniwersytetu Medycznego
    Doradca żywieniowy, instruktor kulturys... 
    czytaj dalej

Zdjęcie trenera  Trening personalny
ocen

Sylwia Tomczuk

  • Specjalizacje: Trening personalny

  • Miejsca : Lublin, Strefa Gym&Fitness , Lublin, CityFit Lublin ,

  • Jako kobieta doskonale rozumiem potrzeby kobiet. Jestem pasjonatką zdrowego stylu życia i treningu funkcjonalnego. Ukończyłam kurs trenera personalnego pod patronatem IFAA Polska. ...  czytaj dalej

Zdjęcie trenera  Dietetyka
ocen

Michał Winiarski

  • Specjalizacje: DietetykaPorady dietetyczne, Trening personalny

  • Miejsca : Lublin, Adres ,


  • Trenerlublin.pl
    Absolwent AWF w Białej Podlaskiej i UP w Lublinie na kierunku dietetyka. Swoje doświadczenie zdobywałem, pracując jako trener personalny w najbardziej znanych s... 
    czytaj dalej

Zdjęcie trenera  Dietetyka
ocen

Maciej Mańkowski

Zdjęcie trenera  Dietetyka
ocen

Krzysztof Lalak

Zdjęcie trenera  Trening personalny
ocen

Zbigniew Podsiadły

  • Specjalizacje: Trening personalny

  • Miejsca : Lublin, Dojazd Do Klijenta ,

  • Program ramowy
    Podstawowe ćwiczenia siłowe w treningu personalnym
    Wszechstronne ćwiczenia fizyczne
    Trening siłowy fitness
    Funkcjonalny trening medyczny
    Błędy w technice wykon... 
    czytaj dalej

Zdjęcie firmy  Fitness
ocen

Fitness 24 Seven

Zdjęcie firmy  Fitness
ocen

Haryzma Willowa

Zdjęcie firmy  Sporty siłowe
ocen

Centrum Kultury Fizycznej UMCS

  • Specjalizacje: Sporty siłowePływanie, Trening funkcjonalny

  • Miasto: Lublin

  • Centrum Kultury Fizycznej UMCS powstało w 1951 r. jako międzywydziałowa jednostka organizacyjna i dydaktyczna, świadcząca usługi w dziedzinie kultury fizycznej dla potrzeb studentó...  czytaj dalej

Zdjęcie firmy  Sporty siłowe
ocen

Crossfit Czechów

Zdjęcie firmy  Dietetyka
ocen

Crossfit Z16

  • Specjalizacje: DietetykaDietetyka sportowa, Crossfit

  • Miasto: Lublin

  • CROSSFIT / MOBILITY / FIZJOTERAPIA / ŻYWIENIE

    Pracujemy od poniedziałku do soboty. Zapraszamy serdecznie do zapoznania się z naszym grafikiem zajęć. Znajdziecie w nim m.in. RES... 
    czytaj dalej

Zdjęcie obiektu
ocen

Jatomi Fitness

    Miejsce : Lipowa 13, 20-020 Lublin

  • Nowoczesna sieciowa siłownia

    Kompletne wyposażenie, sprzęt treningowy do sportów siłowych, treningu funkcjonalnego, corssfit, cardio,

    Trenerzy personalni gotowi pomóc w tren... 
    czytaj dalej

Zdjęcie obiektu
ocen

Mrs. Sporty

    Miejsce : Matki Teresy z Kalkuty 18, 20-538 Lublin

  • ul. Maratońska 109 b , Łódź

    Matki Teresy z Kalkuty 18, Lublin, Polska

    ... 
    czytaj dalej

Nie znalazłeś Trenera, Firmy lub Obiektu sportowego?

Spróbuj zmienić kryteria wyszukiwania.

Samodzielnie dodaj trenera,
obiekt sportowy lub firmę

Inne dyscypliny w miejscowości Lublin
Kategoria Sportów siłowych na blogu
plecy-jak-lotnisko-najlepsze-cwiczenia-na-silownie-na-mocne-i-szerokie-plecy

Plecy jak lotnisko - najlepsze ćwiczenia na siłownię na mocne i szerokie plecy

Grzbiet to strategiczna partia mięśniowa. Szerokie plecy kojarzą się z siłą, wzmacniają nasz kręgosłup i chronią go przed urazami, a razem z mięśniami brzucha skutecznie stabilizują całą naszą sylwetkę. Podpowiadamy, które ćwiczenia na plecy wybrać, by trening na siłowni przynosił oczekiwane efekty.

silownia-szczecin-informacje-o-silowniach-w-szczecinie-cenniki-i-inne

Siłownia Szczecin - informacje o siłowniach w Szczecinie, cenniki i inne

Chodzenie na siłownię zyskuje rosnącą popularność szczególnie wśród młodych osób. Niekiedy zdarza się również, że siłowniami interesują się pracownicy posiadający kartę MultiSport. Gdzie ćwiczyć w Szczecinie?

mobility-trening-czym-tak-wlasciwie-jest

Mobility trening - czym tak właściwie jest?

Mobility trening zyskuje rosnącą popularność, ale niewiele osób wie, na czym dokładnie polega. Jak przeprowadzać mobility trening i jakie są jego efekty?

trening-silowy-twoj-plan-na-dobra-forme

Trening siłowy - twój plan na dobrą formę

Trening siłowy jest na tyle uniwersalny, że sprawdza się jako forma aktywności w wielu sportowych dyscyplinach. W zależności od zastosowanej metody i bieżącego celu treningowego może przynieść rozbudowę mięśni lub redukcję. Jak zorganizować trening siłowy i w jakiej formie go przeprowadzić?

trening-mobility-wzmocnienie-stawow

Trening Mobility wzmocnienie stawów

Mobilność stawów i ich wytrzymałość można zwiększyć. Trening Crossfit metodą Mobility usprawni działanie stawów, w tym tych kluczowych jak kolana, biodra czy barki. Odpowiednio przeprowadzone ćwiczenia pomagają w leczeniu bólu stawów, zapobiegają kontuzjom i poprawiają wyniki sportowe. Do treningu można wykorzystać gumy oporowe, TRX, oraz wałki do masażu.

bezpieczny-trening-na-barki-cwiczenia-na-barki-w-domu

Bezpieczny trening na barki | Ćwiczenia na barki w domu

Wiele trenujących osób zmaga się z bólem barków. Skąd się biorą problemy w tych okolicach? Zobacz, co należy robić by zwiększyć bezpieczeństwo podczas treningu tej partii mięśniowej. Ćwiczenia na barki w domu. Ćwiczenia na barki z hantlami.

ile-bialka-po-treningu-oblicz-sam-swoje-zapotrzebowanie

Ile białka po treningu? Oblicz sam swoje zapotrzebowanie!

Wielu sportowców zastanawia się, jaka ilość białka jest wskazana po konkretnym treningu. Ile dokładnie białka należy spożywać po aktywności fizycznej, aby zbudować mięśnie?

cardio-po-treningu-silowym-czy-warto

Cardio po treningu siłowym - czy warto?

Zdania na temat cardio po treningu siłowym są podzielone, jednak nie ulega wątpliwości, że jest on nieodzownym elementem całej sesji. Kiedy robić ćwiczenia cardio i w jakim celu?

pas-treningowy-twoj-sprzymierzeniec-w-drodze-na-szczyt

Pas treningowy - Twój sprzymierzeniec w drodze na szczyt

W wielu ćwiczeniach siłowych nasz pas lędźwiowy poddawany jest mocnym przeciążeniom. Wielostawowe boje na siłowni mogą wywierać duży nacisk na nasz kręgosłup. By choć w niewielkim stopniu odciążyć nasz grzbiet i zwiększyć efektywność, warto sięgnąć po kulturystyczny pas treningowy. Czym tak naprawdę jest i jak go używać?

trening-na-drazku-czy-warto-go-robic

Trening na drążku - czy warto go robić?

Trening na drążku może mieć imponujące efekty, a powtarzany regularnie pozwala na kształtowanie różnych obszarów mięśni. Jak poprawnie wykonywać trening na drążku?