19 Trenerów, 1 firma, 28 obiektów sportowych  dla Sportów siłowych   w miejscowości łódź
Zdjęcie trenera  Sporty siłowe
ocen

Michał Marczewski

Zdjęcie trenera  Sporty siłowe
ocena

Sebastian Porządny

Zdjęcie trenera  Sporty siłowe
oceny

Michał Suliga

Zdjęcie trenera  Sporty siłowe
ocen

Kasia Szymańska

Zdjęcie trenera  Sporty siłowe
ocen

Łukasz Jóźwiak

Zdjęcie trenera  Sporty siłowe
ocen

Damian Mielczarek

Zdjęcie trenera  Trening personalny
ocen

Dawid Malicki

  • Specjalizacje: Porady dietetyczne, Trening personalny

  • Miasto: Łódź

  • CZEŚĆ,

    Od zawsze byłem zainteresowany tematyką sportu i szeroko pojętego zdrowego stylu życia. Zaczynałem jako zawodnik Judo już w przedszkolu. Następnie nastąpiła zmiana na ten... 
    czytaj dalej

Zdjęcie trenera  Trening personalny
ocen

Patryk Kaźmierowski

  • Specjalizacje: Piłka nożna, Trening personalny

  • Miejsca : Łódź, McFIT ,

  • Siemanko!


    Jestem licencjonowanym fizjoterapeutą, trenerem personalnym spod skrzydeł AMSu oraz czynnym piłkarzem.

    Mogę zaoferować treningi z zakresu przygotowania motorycz... 
    czytaj dalej

Zdjęcie trenera  Sporty siłowe
ocena

Mateusz Osuch

Zdjęcie trenera  Trening personalny
ocen

Karol Krajewski

  • Specjalizacje: Dietetyka sportowa, Trening personalny

  • Miasto: Łódź

  • Odchudzanie? Wyrzeźbienie? Zwiększenie masy? Poprawa kondycji? Rehabilitacja?
    Razem damy rade!

    Co oferuje?
    -Treningi personalne
    -Układanie planu dietetycznego/treningowe
    -o... 
    czytaj dalej

Zdjęcie trenera  Sporty siłowe
ocen

Radek Darnowski

Zdjęcie trenera  Trening personalny
ocen

Martyna Stasiak

  • Specjalizacje: Fitness, Sporty siłowe, Spinning, Trening personalny

  • Miejsca : Łódź, Fit Fabric ,

  • Manager Fitness sieci klubów Fit Fabric, Trener Personalny, (PTA-Personal Trainers Academy), Dyplomowany Instruktor Fitness Open Mind® Aerobik, Step, Body. Instruktor Rekreacji...  czytaj dalej

Zdjęcie trenera  Trening personalny
ocen

Witold Gluck

  • Specjalizacje: Trening personalny

  • Miasto: Łódź

  • Ukończone studia podyplomowe z psychodietetyki SWPS Warszawa i coachingu Uniwersytet ŁódzkiKurs Trenera Personalnego Profi Fitness SchoolSzkolenia : systemy podwieszane, mobility,...  czytaj dalej

Zdjęcie trenera  Dietetyka
ocen

Angelika Wasilewska

  • Specjalizacje: DietetykaPorady dietetyczne, Trening personalny

  • Miasto: Łódź

  • Szukasz sposobu na skuteczne odchudzanie, budowę wymarzonej sylwetki, poprawę kondycji, zdrowia i samopoczucia? Razem możemy osiągnąć to wszystko. Dzięki indywidualnie dobranym pla...  czytaj dalej

Zdjęcie trenera  Fitness
ocen

Michał Tarnowski

Zdjęcie firmy  Sporty siłowe
ocen

Revers Fight & Fitness

  • Specjalizacje: Sporty siłoweFitness, Trening ogólnorozwojowy, Crossfit

  • Miasto: Rokicińska 142 92-412 Łódź

  • Jesteśmy najlepszym klubem fitness w Łodzi - posiadamy największą ofertę zajęć fitness, treningów sztuk walki, treningów personalnych, zajęć rehabilitacyjnych i treningów funkcjona...  czytaj dalej

Nie znalazłeś Trenera, Firmy lub Obiektu sportowego?

Spróbuj zmienić kryteria wyszukiwania.

Samodzielnie dodaj trenera,
obiekt sportowy lub firmę

Inne dyscypliny w miejscowości Łódź
Kategoria Sportów siłowych na blogu
trening-plyometryczny-crossfit-sposoby-wykonywania-skokow-na-skrzynie

Trening plyometryczny/crossfit – sposoby wykonywania skoków na skrzynię

Skoki – w treningu plyometrycznym podstawowa metoda ćwiczeń. W crossficie – nieodłączny element większości WOD-ów. Najczęściej wykonuje się skoki na skrzynię lub pudło. Co jednak można zyskać na takich ćwiczeniach? Jakie są warianty techniczne skoków na skrzynię?

trening-obwodowy-w-domu-najlepszy-sposob-na-idealna-sylwetke

Trening obwodowy w domu - najlepszy sposób na idealną sylwetkę

Trening obwodowy jest doskonałą formą aktywności fizycznej. Wykonywany w domu systematycznie daje rewelacyjne rezultaty. Efekty ćwiczeń zobaczysz już po miesiącu. Dlatego też trening obwodowy w domu dedykowany jest dla wszystkich, którzy chcą zadbać o swoje lepsze samopoczucie i wygląd.

silownia-dla-dzieci-czy-posylac-dziecko-na-silownie

Siłownia dla dzieci – czy posyłać dziecko na siłownię?

Treningi siłowe dla dzieci i młodzieży zawsze budzą kontrowersje. Czy siłownia dla dzieci jest dobrym pomysłem? Czy ćwiczenia nie wpłyną na rozwój dziecka? O wadach i zaletach chodzenia na siłownię przez dzieci i młodzież w dzisiejszym materiale!

crossfit-sposoby-na-siniaki-po-treningu

Crossfit – sposoby na siniaki po treningu

Trening crossfit nie bierze jeńców. Po sesji ćwiczeniowej niekiedy wychodzimy z otarciami czy sinikami. Jak skutecznie pozbyć się fioletowych pamiątek? Oto sposoby na siniaki po treningu crossfit.

na-czym-polega-wzmocnienie-fazowe

Na czym polega wzmocnienie fazowe?

To oczywiste, że sportowcy starają się wykorzystać każdą metodę, by poprawić własne wyniki. Takiemu celowi służy właśnie wzmocnienie fazowe. Najprościej rzecz ujmując – jest to podział cyklu treningowego na fazy. Czym jednak charakteryzuje się wzmocnienie fazowe i jak wprowadzić je we własnym treningu?

podciaganie-na-drazku-nachwytem-czy-podchwytem

Podciąganie na drążku nachwytem czy podchwytem?

Wybranie odpowiedniego chwytu podczas podciągania na drążku wiąże się z inną pracą mięśni. Podciąganie nachwytem lub podchwytem to więc w dużej mierze wzmacnianie innych partii mięśniowych. Na czym jednak polega różnica między tymi chwytami? Czy któryś z nich jest lepszy?

martwy-ciag-mobilnosc-bioder-i-dolnego-odcinka-kregoslupa

Martwy ciąg | Mobilność bioder i dolnego odcinka kręgosłupa

Martwy ciąg jest ćwiczeniem funkcjonalnym. Niemal każdego dnia zdarza nam się wykonywać ten ruch (np. podczas schylania się). Żeby jednak nie nabawić się kontuzji czy bólu pleców – konieczne jest dbanie o prawidłową mobilność bioder i dolnego odcinka kręgosłupa. Prawidłowe funkcjonowanie tych dwóch partii mięśniowych jest bowiem podstawą dla wykonywania martwego ciągu. Jak zwiększyć ich mobilność? Jak rozgrzewać się przed treningiem, by zwiększyć zakres ruchu? O tym w poniższym materiale!

kulturystyka-witaminy-i-mineraly-jakie-suplementy-do-treningu

Kulturystyka witaminy i minerały – jakie suplementy do treningu?

Uprawianie kulturystyki wiąże się z dużym wysiłkiem fizycznym. Spożywanie węglowodanów, białek i tłuszczy nie wystarczy do zbudowania doskonałej muskulatury. Do prawidłowego funkcjonowania komórek mięśniowych niezbędne są także witaminy. Zobacz, dlaczego kulturyści sięgają po suplementy witaminowe. Trening siłowy jakie witaminy stosować? W jakich produktach można znaleźć witaminy dla kulturystów?

dwa-wielkie-wydarzenia-sceny-body-building-podczas-6-edycji-targow-fiwe-takiego-polaczenia-jeszcze-nie-bylo

Dwa wielkie wydarzenia sceny body building podczas 6 edycji Targów FIWE. Takiego połączenia jeszcze nie było!

Najważniejsze zawody kulturystyczne w Polsce odbędą się po raz kolejny na targach FIWE Fitness Trade Show, które są niekwestionowanym liderem na rynku targów branży fitness w Europie Środkowo – Wschodniej. Na FIWE odbędą się Międzynarodowe zawody IFBB DIAMOND CUP oraz PUCHAR POLSKI W KULTURYSTYCE I FITNESS. Dwa najbardziej prestiżowe zawody w randze sportów sylwetkowych.

koniec-z-zakwasami-sposoby-na-zakwasy-miesni-ramion-po-treningu

Koniec z zakwasami – sposoby na zakwasy mięśni ramion po treningu

Zbyt intensywne ćwiczenia, złe dobranie aktywności fizycznej do możliwości organizmu czy brak rozgrzewki – to najczęstsze przyczyny zakwasów mięśni. Bardzo często pojawiają się one w okolicach ramion. W jaki sposób zmniejszyć bolesność zakwasów na ramionach?