3 Trenerów, 0 firm, 3 obiektów sportowych  dla Sportów siłowych  w miejscowości częstochowa
Zdjęcie trenera  Sporty siłowe
ocen

Dominik Gęsiarz

  • Specjalizacje: Sporty siłoweKulturystyka, Trening personalny, Trening funkcjonalny

  • Miejsca : Częstochowa, Taurus Fitness & Spa ,

  • 2012 rok - Polska Akademia Sportu - Instruktor Kulturystyki - Warszawa

    2013 rok - Certyfikat Treningu Funkcjonalnego z rekwizytami - Warszawa

    2013 rok - Certyfikat uczestnictwa w Akademii Trenera Body Life - Warszawa

    2014 rok - Warszawska... 
    czytaj dalej

Zdjęcie trenera  Sporty siłowe
oceny

Tomasz Boral

  • Specjalizacje: Sporty siłoweTrening personalny

  • Miejsca : Częstochowa, Prywatna Szkoła Walki Backfist ,

  • Trener personalny Częstochowa Tomasz Boral – dyplomowany masażysta, trener personalny sztuk walki i fitness. www.treningpersonalny24.pl www.kick-boxing.czest.pl www.masazczestochowa.com Trener personalny sztuk walki i fitness Egzaminator Polski...  czytaj dalej

Zdjęcie trenera  Sporty siłowe
ocen

Szymon Krysztofiak

  • Specjalizacje: Sporty siłoweKulturystyka, Trening personalny

  • Miejsca : Częstochowa, Częstochowa ,

  • Witam! Nazywam się Szymon Krysztofiak. Jestem trenerem personalnym w zakresie Kulturystyki i Fitness. Poza legitymacją trenerską posiadam Certyfikat Trenera Personalnego Międzynarodowej Federacji Kulturystyki i Fitness (IFBB). Swoją przygodę z siłown...  czytaj dalej

Zdjęcie obiektu
ocen

Fitness Studio Zbigniew Drewniak

    Miejsce : ul. Pułaskiego 4 /6 , Częstochowa

  • Profitness Michał Załuczkowski
    Sosnowa 2, Szałsza

Zdjęcie obiektu
ocen

Pażucha Anna Fitness

    Miejsce : ul. Łódzka 8 /12 , Częstochowa

  • Profitness Michał Załuczkowski
    Sosnowa 2, Szałsza

Zdjęcie obiektu
ocen

Pażucha Anna Fitness

    Miejsce : ul. Łódzka 8 /12 , Częstochowa

  • Profitness Michał Załuczkowski
    Sosnowa 2, Szałsza

Nie znalazłeś Trenera, Firmy lub Obiektu sportowego?

Spróbuj zmienić kryteria wyszukiwania.

Samodzielnie dodaj trenera,
obiekt sportowy lub firmę

Inne dyscypliny w miejscowości Częstochowa, śląskie, polska
Kategoria Sportów siłowych na blogu
silownia-dla-dzieci-czy-posylac-dziecko-na-silownie

Siłownia dla dzieci – czy posyłać dziecko na siłownię?

Treningi siłowe dla dzieci i młodzieży zawsze budzą kontrowersje. Czy siłownia dla dzieci jest dobrym pomysłem? Czy ćwiczenia nie wpłyną na rozwój dziecka? O wadach i zaletach chodzenia na siłownię przez dzieci i młodzież w dzisiejszym materiale!

crossfit-sposoby-na-siniaki-po-treningu

Crossfit – sposoby na siniaki po treningu

Trening crossfit nie bierze jeńców. Po sesji ćwiczeniowej niekiedy wychodzimy z otarciami czy sinikami. Jak skutecznie pozbyć się fioletowych pamiątek? Oto sposoby na siniaki po treningu crossfit.

na-czym-polega-wzmocnienie-fazowe

Na czym polega wzmocnienie fazowe?

To oczywiste, że sportowcy starają się wykorzystać każdą metodę, by poprawić własne wyniki. Takiemu celowi służy właśnie wzmocnienie fazowe. Najprościej rzecz ujmując – jest to podział cyklu treningowego na fazy. Czym jednak charakteryzuje się wzmocnienie fazowe i jak wprowadzić je we własnym treningu?

podciaganie-na-drazku-nachwytem-czy-podchwytem

Podciąganie na drążku nachwytem czy podchwytem?

Wybranie odpowiedniego chwytu podczas podciągania na drążku wiąże się z inną pracą mięśni. Podciąganie nachwytem lub podchwytem to więc w dużej mierze wzmacnianie innych partii mięśniowych. Na czym jednak polega różnica między tymi chwytami? Czy któryś z nich jest lepszy?

martwy-ciag-mobilnosc-bioder-i-dolnego-odcinka-kregoslupa

Martwy ciąg | Mobilność bioder i dolnego odcinka kręgosłupa

Martwy ciąg jest ćwiczeniem funkcjonalnym. Niemal każdego dnia zdarza nam się wykonywać ten ruch (np. podczas schylania się). Żeby jednak nie nabawić się kontuzji czy bólu pleców – konieczne jest dbanie o prawidłową mobilność bioder i dolnego odcinka kręgosłupa. Prawidłowe funkcjonowanie tych dwóch partii mięśniowych jest bowiem podstawą dla wykonywania martwego ciągu. Jak zwiększyć ich mobilność? Jak rozgrzewać się przed treningiem, by zwiększyć zakres ruchu? O tym w poniższym materiale!

kulturystyka-witaminy-i-mineraly-jakie-suplementy-do-treningu

Kulturystyka witaminy i minerały – jakie suplementy do treningu?

Uprawianie kulturystyki wiąże się z dużym wysiłkiem fizycznym. Spożywanie węglowodanów, białek i tłuszczy nie wystarczy do zbudowania doskonałej muskulatury. Do prawidłowego funkcjonowania komórek mięśniowych niezbędne są także witaminy. Zobacz, dlaczego kulturyści sięgają po suplementy witaminowe. Trening siłowy jakie witaminy stosować? W jakich produktach można znaleźć witaminy dla kulturystów?

dwa-wielkie-wydarzenia-sceny-body-building-podczas-6-edycji-targow-fiwe-takiego-polaczenia-jeszcze-nie-bylo

Dwa wielkie wydarzenia sceny body building podczas 6 edycji Targów FIWE. Takiego połączenia jeszcze nie było!

Najważniejsze zawody kulturystyczne w Polsce odbędą się po raz kolejny na targach FIWE Fitness Trade Show, które są niekwestionowanym liderem na rynku targów branży fitness w Europie Środkowo – Wschodniej. Na FIWE odbędą się Międzynarodowe zawody IFBB DIAMOND CUP oraz PUCHAR POLSKI W KULTURYSTYCE I FITNESS. Dwa najbardziej prestiżowe zawody w randze sportów sylwetkowych.

koniec-z-zakwasami-sposoby-na-zakwasy-miesni-ramion-po-treningu

Koniec z zakwasami – sposoby na zakwasy mięśni ramion po treningu

Zbyt intensywne ćwiczenia, złe dobranie aktywności fizycznej do możliwości organizmu czy brak rozgrzewki – to najczęstsze przyczyny zakwasów mięśni. Bardzo często pojawiają się one w okolicach ramion. W jaki sposób zmniejszyć bolesność zakwasów na ramionach?

crossfit-box-katowice-gdzie-i-jak-szukac-opinie-cennik

Crossfit box Katowice – gdzie i jak szukać? | Opinie, cennik

Jak wybrać crossfit box w Katowicach? A może lepszym rozwiązaniem jest trener crossfit? Zobaczcie opinie i cenniki najpopularniejszych miejsc do treningu crossfit w Katowicach. Gdzie wybrać się na trening?

anatomia-treningu-jak-przeplywa-energia-podczas-ruchu

Anatomia treningu – jak przepływa energia podczas ruchu?

Do wykonania każdego ruchu ciała konieczna jest energia. W zależności od tego, jaki charakter ma trening – pozyskiwana jest ona z innych źródeł. Jak jednak wygląda sam przepływ energii podczas ćwiczeń?

{