11 Trenerów, 5 firm, 18 obiektów sportowych  dla Sportów siłowych   w miejscowości bydgoszcz
Zdjęcie trenera  Trening personalny
ocena

Krzysztof Gackowski

  • Specjalizacje: Dietetyka sportowa, Trening personalny

  • Miasto: Bydgoszcz

  • Kilka lat temu postanowiłem przewrócić swoje życie do góry nogami. Rozpocząłem przygodę z bieganiem, pływaniem i triathlonem. Dziś jestem certyfikowanym trenerem personalnym i spec...  czytaj dalej

Zdjęcie trenera  Trening personalny
oceny

Elodi Ndoloka Mbezi

Zdjęcie trenera  Sporty siłowe
ocen

Mikołaj Wierzchoń

Zdjęcie trenera  Sporty siłowe
ocen

Igor Bilinskyi

Zdjęcie trenera  Trening personalny
ocen

Paula Piątkowska

Zdjęcie trenera  Sporty siłowe
ocen

Igor Bilinskyi

Zdjęcie trenera  Trening personalny
ocen

Sebastian Szubski

  • Specjalizacje: Kettlebells, Crossfit, Trening personalny

  • Miasto: Bydgoszcz

  • Jestem Sebastian i od 2013 roku nie ustaję w wysiłkach, żeby moi podopieczni byli wszechstronnie sprawni. Dotyczy to każdego aspektu sprawności fizycznej. Poznaj zalety treningu pe...  czytaj dalej

Zdjęcie firmy  Kettlebells
ocen

Centrum Kettlebell Bydgoszcz

  • Specjalizacje: KettlebellsTrening personalny

  • Miasto: Bydgoszcz

  • Centrum Kettlebell Bydgoszcz to ponad 300m2 sal do ćwiczeń wyposażonych w naszym zdaniem najlepsze na rynku odważniki kettlebell, drążki, poręcze, sztangi olimpijskie itp.

    Zaję... 
    czytaj dalej

Zdjęcie firmy  Sporty siłowe
ocen

AS BOX

Zdjęcie firmy  Sporty siłowe
ocen

Calisthenics Academy

  • Specjalizacje: Sporty siłoweKalistenika, Trening personalny

  • Miasto: Bydgoszcz

  • Znajdujemy się w dwóch lokalizazcjach:

    Fordońska 130; Bydgoszcz

    Grudziądzka 3A; Bydgoszcz


    Jesteśmy największą organizacją w Polsce, zajmującą się wschodzącą dyscypliną s... 
    czytaj dalej

Zdjęcie firmy  Fitness
ocen

Mega Fit

  • Specjalizacje: FitnessFizjoterapia, Sporty siłowe, Sporty walki

  • Miasto: Bydgoszcz


  • SZTUKI WALKI
    SIŁOWNIA
    FITNESS
    MASAŻ
    SAUNA

    Oferujemy możliwość wykupienia karnetów długoterminowych i wejść jednorazowych. Jeśli twoim celem jest obniżenie wagi, kształtowa... 
    czytaj dalej

Zdjęcie firmy  Sporty siłowe
ocen

MAXIMUS

  • Specjalizacje: Sporty siłoweTrening personalny

  • Miasto: Bydgoszcz

  • Profesjonalny klub fitness i siłownia w Bydgoszczy. Prowadzimy zajęcia fitness od poniedziałku do soboty.
    Maximus to wyjątkowe miejsce, niezwykły klub, w którym poczujesz się jak... 
    czytaj dalej

Zdjęcie obiektu
ocen

Wesoły Plac Zabaw

    Miejsce : ul. Chmurna 12 a lok. 2 , Bydgoszcz

  • Cechuje nas indywidualne podejście do każdego klienta.Naszymi klientami są: urzędy miast i gmin, spółdzielnie i wspólnoty mieszkaniowe, deweloperzy, przedszkola prywatne oraz klien...  czytaj dalej

Zdjęcie obiektu
ocen

Jatomi Fitness

    Miejsce : ul. Jagiellońska 1 , Bydgoszcz

  • Natalia Seget Studio Figura Osielsko
    Wiatrakowa 1, Osielsko... 
    czytaj dalej

Zdjęcie obiektu
ocen

"Wena Sport Factory" Spółka Jawna M. Kaczmarek S. Rybka

    Miejsce : ul. Toruńska 151 , Bydgoszcz

  • GP Koncept Sp. z o.o.
    Orna 3 a, Bydgoszcz

Zdjęcie obiektu
ocen

"Kangaroo" Przedsiębiorstwo Wielobranżowe

    Miejsce : ul. Fordońska 443 , Bydgoszcz

  • GP Koncept Sp. z o.o.
    Orna 3 a, Bydgoszcz

Nie znalazłeś Trenera, Firmy lub Obiektu sportowego?

Spróbuj zmienić kryteria wyszukiwania.

Samodzielnie dodaj trenera,
obiekt sportowy lub firmę

Inne dyscypliny w miejscowości Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie, polska
Kategoria Sportów siłowych na blogu
trening-plyometryczny-crossfit-sposoby-wykonywania-skokow-na-skrzynie

Trening plyometryczny/crossfit – sposoby wykonywania skoków na skrzynię

Skoki – w treningu plyometrycznym podstawowa metoda ćwiczeń. W crossficie – nieodłączny element większości WOD-ów. Najczęściej wykonuje się skoki na skrzynię lub pudło. Co jednak można zyskać na takich ćwiczeniach? Jakie są warianty techniczne skoków na skrzynię?

trening-obwodowy-w-domu-najlepszy-sposob-na-idealna-sylwetke

Trening obwodowy w domu - najlepszy sposób na idealną sylwetkę

Trening obwodowy jest doskonałą formą aktywności fizycznej. Wykonywany w domu systematycznie daje rewelacyjne rezultaty. Efekty ćwiczeń zobaczysz już po miesiącu. Dlatego też trening obwodowy w domu dedykowany jest dla wszystkich, którzy chcą zadbać o swoje lepsze samopoczucie i wygląd.

silownia-dla-dzieci-czy-posylac-dziecko-na-silownie

Siłownia dla dzieci – czy posyłać dziecko na siłownię?

Treningi siłowe dla dzieci i młodzieży zawsze budzą kontrowersje. Czy siłownia dla dzieci jest dobrym pomysłem? Czy ćwiczenia nie wpłyną na rozwój dziecka? O wadach i zaletach chodzenia na siłownię przez dzieci i młodzież w dzisiejszym materiale!

crossfit-sposoby-na-siniaki-po-treningu

Crossfit – sposoby na siniaki po treningu

Trening crossfit nie bierze jeńców. Po sesji ćwiczeniowej niekiedy wychodzimy z otarciami czy sinikami. Jak skutecznie pozbyć się fioletowych pamiątek? Oto sposoby na siniaki po treningu crossfit.

na-czym-polega-wzmocnienie-fazowe

Na czym polega wzmocnienie fazowe?

To oczywiste, że sportowcy starają się wykorzystać każdą metodę, by poprawić własne wyniki. Takiemu celowi służy właśnie wzmocnienie fazowe. Najprościej rzecz ujmując – jest to podział cyklu treningowego na fazy. Czym jednak charakteryzuje się wzmocnienie fazowe i jak wprowadzić je we własnym treningu?

podciaganie-na-drazku-nachwytem-czy-podchwytem

Podciąganie na drążku nachwytem czy podchwytem?

Wybranie odpowiedniego chwytu podczas podciągania na drążku wiąże się z inną pracą mięśni. Podciąganie nachwytem lub podchwytem to więc w dużej mierze wzmacnianie innych partii mięśniowych. Na czym jednak polega różnica między tymi chwytami? Czy któryś z nich jest lepszy?

martwy-ciag-mobilnosc-bioder-i-dolnego-odcinka-kregoslupa

Martwy ciąg | Mobilność bioder i dolnego odcinka kręgosłupa

Martwy ciąg jest ćwiczeniem funkcjonalnym. Niemal każdego dnia zdarza nam się wykonywać ten ruch (np. podczas schylania się). Żeby jednak nie nabawić się kontuzji czy bólu pleców – konieczne jest dbanie o prawidłową mobilność bioder i dolnego odcinka kręgosłupa. Prawidłowe funkcjonowanie tych dwóch partii mięśniowych jest bowiem podstawą dla wykonywania martwego ciągu. Jak zwiększyć ich mobilność? Jak rozgrzewać się przed treningiem, by zwiększyć zakres ruchu? O tym w poniższym materiale!

kulturystyka-witaminy-i-mineraly-jakie-suplementy-do-treningu

Kulturystyka witaminy i minerały – jakie suplementy do treningu?

Uprawianie kulturystyki wiąże się z dużym wysiłkiem fizycznym. Spożywanie węglowodanów, białek i tłuszczy nie wystarczy do zbudowania doskonałej muskulatury. Do prawidłowego funkcjonowania komórek mięśniowych niezbędne są także witaminy. Zobacz, dlaczego kulturyści sięgają po suplementy witaminowe. Trening siłowy jakie witaminy stosować? W jakich produktach można znaleźć witaminy dla kulturystów?

dwa-wielkie-wydarzenia-sceny-body-building-podczas-6-edycji-targow-fiwe-takiego-polaczenia-jeszcze-nie-bylo

Dwa wielkie wydarzenia sceny body building podczas 6 edycji Targów FIWE. Takiego połączenia jeszcze nie było!

Najważniejsze zawody kulturystyczne w Polsce odbędą się po raz kolejny na targach FIWE Fitness Trade Show, które są niekwestionowanym liderem na rynku targów branży fitness w Europie Środkowo – Wschodniej. Na FIWE odbędą się Międzynarodowe zawody IFBB DIAMOND CUP oraz PUCHAR POLSKI W KULTURYSTYCE I FITNESS. Dwa najbardziej prestiżowe zawody w randze sportów sylwetkowych.

koniec-z-zakwasami-sposoby-na-zakwasy-miesni-ramion-po-treningu

Koniec z zakwasami – sposoby na zakwasy mięśni ramion po treningu

Zbyt intensywne ćwiczenia, złe dobranie aktywności fizycznej do możliwości organizmu czy brak rozgrzewki – to najczęstsze przyczyny zakwasów mięśni. Bardzo często pojawiają się one w okolicach ramion. W jaki sposób zmniejszyć bolesność zakwasów na ramionach?