5 Trenerów, 1 firma, 12 obiektów sportowych  dla Sportów siłowych   w miejscowości bielsko-biała
Zdjęcie trenera  Sporty walki
ocen

Krzysztof Kozak

Zdjęcie trenera  Sporty siłowe
oceny

Dominik Kania

Zdjęcie trenera  Sporty siłowe
ocen

Jakub Kasperek

Zdjęcie trenera  Sporty siłowe
ocen

Klaudyna Jakubiec

Zdjęcie firmy  Sporty siłowe
ocen

JurFit

Zdjęcie obiektu
ocen

CityFit

    Miejsce : Kolista 23, 43-316 Bielsko-Biała

  • NOWOCZESNY KLUB FITNESS ZAJMUJĄCY POWIERZCHNIĘ AŻ 2050 MKW.
    ROZLEGŁA PRZESTRZEŃ DO ĆWICZEŃ INDYWIDUALNYCH WYPOSAŻONA ZOSTAŁA W dobrej jakości SPRZĘT TRENINGOWY ORAZ AKCESORIA FITN... 
    czytaj dalej

Zdjęcie obiektu
ocen

FABRYKA ENDORFINY

    Miejsce : 1 Maja 26, 43-300 Bielsko-Biała

  • Studi relaksu i modelowania sylwetki. Tylko dla kobiet. ...  czytaj dalej

Zdjęcie obiektu
ocen
Zdjęcie obiektu
ocen

Fitness Solutions 24

    Miejsce : Komorowicka 110, Bielsko-Biała

  • Fitness Solutions 24

    Komorowicka 110, Bielsko-Biała, Polska

    ... 
    czytaj dalej

Zdjęcie obiektu
ocen

Grępielnia Fitness Club

    Miejsce : ul. Partyzantów 22 , Bielsko Biała

  • "Beauty Body Center"
    Raciborska 127 A, Rybnik

Zdjęcie obiektu
ocen

"Gym & Fitness" Centrum Fitness Ryszard Orzechowski

    Miejsce : ul. Sarni Stok 2 , Bielsko Biała

  • "Beauty Body Center"
    Raciborska 127 A, Rybnik

Zdjęcie obiektu
ocen

GYM And Fitness Coach Dariusz Sklarczyk

    Miejsce : ul. Chłopickiego 27 , Bielsko Biała

  • "Beauty Body Center"
    Raciborska 127 A, Rybnik

Zdjęcie obiektu
ocen
Nie znalazłeś Trenera, Firmy lub Obiektu sportowego?

Spróbuj zmienić kryteria wyszukiwania.

Samodzielnie dodaj trenera,
obiekt sportowy lub firmę

Inne dyscypliny w miejscowości Bielsko-biała, śląskie, polska
Kategoria Sportów siłowych na blogu
trening-plyometryczny-crossfit-sposoby-wykonywania-skokow-na-skrzynie

Trening plyometryczny/crossfit – sposoby wykonywania skoków na skrzynię

Skoki – w treningu plyometrycznym podstawowa metoda ćwiczeń. W crossficie – nieodłączny element większości WOD-ów. Najczęściej wykonuje się skoki na skrzynię lub pudło. Co jednak można zyskać na takich ćwiczeniach? Jakie są warianty techniczne skoków na skrzynię?

trening-obwodowy-w-domu-najlepszy-sposob-na-idealna-sylwetke

Trening obwodowy w domu - najlepszy sposób na idealną sylwetkę

Trening obwodowy jest doskonałą formą aktywności fizycznej. Wykonywany w domu systematycznie daje rewelacyjne rezultaty. Efekty ćwiczeń zobaczysz już po miesiącu. Dlatego też trening obwodowy w domu dedykowany jest dla wszystkich, którzy chcą zadbać o swoje lepsze samopoczucie i wygląd.

silownia-dla-dzieci-czy-posylac-dziecko-na-silownie

Siłownia dla dzieci – czy posyłać dziecko na siłownię?

Treningi siłowe dla dzieci i młodzieży zawsze budzą kontrowersje. Czy siłownia dla dzieci jest dobrym pomysłem? Czy ćwiczenia nie wpłyną na rozwój dziecka? O wadach i zaletach chodzenia na siłownię przez dzieci i młodzież w dzisiejszym materiale!

crossfit-sposoby-na-siniaki-po-treningu

Crossfit – sposoby na siniaki po treningu

Trening crossfit nie bierze jeńców. Po sesji ćwiczeniowej niekiedy wychodzimy z otarciami czy sinikami. Jak skutecznie pozbyć się fioletowych pamiątek? Oto sposoby na siniaki po treningu crossfit.

na-czym-polega-wzmocnienie-fazowe

Na czym polega wzmocnienie fazowe?

To oczywiste, że sportowcy starają się wykorzystać każdą metodę, by poprawić własne wyniki. Takiemu celowi służy właśnie wzmocnienie fazowe. Najprościej rzecz ujmując – jest to podział cyklu treningowego na fazy. Czym jednak charakteryzuje się wzmocnienie fazowe i jak wprowadzić je we własnym treningu?

podciaganie-na-drazku-nachwytem-czy-podchwytem

Podciąganie na drążku nachwytem czy podchwytem?

Wybranie odpowiedniego chwytu podczas podciągania na drążku wiąże się z inną pracą mięśni. Podciąganie nachwytem lub podchwytem to więc w dużej mierze wzmacnianie innych partii mięśniowych. Na czym jednak polega różnica między tymi chwytami? Czy któryś z nich jest lepszy?

martwy-ciag-mobilnosc-bioder-i-dolnego-odcinka-kregoslupa

Martwy ciąg | Mobilność bioder i dolnego odcinka kręgosłupa

Martwy ciąg jest ćwiczeniem funkcjonalnym. Niemal każdego dnia zdarza nam się wykonywać ten ruch (np. podczas schylania się). Żeby jednak nie nabawić się kontuzji czy bólu pleców – konieczne jest dbanie o prawidłową mobilność bioder i dolnego odcinka kręgosłupa. Prawidłowe funkcjonowanie tych dwóch partii mięśniowych jest bowiem podstawą dla wykonywania martwego ciągu. Jak zwiększyć ich mobilność? Jak rozgrzewać się przed treningiem, by zwiększyć zakres ruchu? O tym w poniższym materiale!

kulturystyka-witaminy-i-mineraly-jakie-suplementy-do-treningu

Kulturystyka witaminy i minerały – jakie suplementy do treningu?

Uprawianie kulturystyki wiąże się z dużym wysiłkiem fizycznym. Spożywanie węglowodanów, białek i tłuszczy nie wystarczy do zbudowania doskonałej muskulatury. Do prawidłowego funkcjonowania komórek mięśniowych niezbędne są także witaminy. Zobacz, dlaczego kulturyści sięgają po suplementy witaminowe. Trening siłowy jakie witaminy stosować? W jakich produktach można znaleźć witaminy dla kulturystów?

dwa-wielkie-wydarzenia-sceny-body-building-podczas-6-edycji-targow-fiwe-takiego-polaczenia-jeszcze-nie-bylo

Dwa wielkie wydarzenia sceny body building podczas 6 edycji Targów FIWE. Takiego połączenia jeszcze nie było!

Najważniejsze zawody kulturystyczne w Polsce odbędą się po raz kolejny na targach FIWE Fitness Trade Show, które są niekwestionowanym liderem na rynku targów branży fitness w Europie Środkowo – Wschodniej. Na FIWE odbędą się Międzynarodowe zawody IFBB DIAMOND CUP oraz PUCHAR POLSKI W KULTURYSTYCE I FITNESS. Dwa najbardziej prestiżowe zawody w randze sportów sylwetkowych.

koniec-z-zakwasami-sposoby-na-zakwasy-miesni-ramion-po-treningu

Koniec z zakwasami – sposoby na zakwasy mięśni ramion po treningu

Zbyt intensywne ćwiczenia, złe dobranie aktywności fizycznej do możliwości organizmu czy brak rozgrzewki – to najczęstsze przyczyny zakwasów mięśni. Bardzo często pojawiają się one w okolicach ramion. W jaki sposób zmniejszyć bolesność zakwasów na ramionach?