7 Trenerów, 6 firm, 12 obiektów sportowych  dla Sportów siłowych   w miejscowości białystok
Zdjęcie trenera  Trening personalny
ocen

Kamil Małyszko

Zdjęcie trenera  Dietetyka
ocen

Wojciech Hryniewicki

  • Specjalizacje: DietetykaDietetyka sportowa, Żywienie lecznicze, Trening personalny

  • Miejsca : Białystok, CityFit Białystok Zielone Wzgórza , Białystok, McFit Białystok ,

  • Certyfikowany trener i dietetyk z bogatym, kilkuletnim doświadczeniem popartym zadowoleniem i sukcesami podopiecznych. Entuzjasta sportów siłowych i sylwetkowych oraz stały bywalec...  czytaj dalej

Zdjęcie trenera  Sporty siłowe
ocen

Paweł Mirończuk

Zdjęcie trenera  Trening personalny
ocen

Damian Ostrowski

Zdjęcie firmy  Sporty siłowe
ocen

KLUB ATLETA

  • Specjalizacje: Sporty siłoweTrening personalny

  • Miasto: Białystok


  • Powierzchnia 600 m2, 2 poziomy,
    70 stanowisk do ćwiczeń siłowych na wszystkie grupy mięśniowe, firmy OLIMP & OLIMP,
    Urządzenia do redukcji tkanki tłuszczowej i poprawy kond... 
    czytaj dalej

Zdjęcie firmy  Fitness
ocen

Maniac Gym

Zdjęcie firmy  Fitness
ocen

XForm

Zdjęcie firmy  Sporty siłowe
ocen

FITNESS KLUB "MULTIFIT"

  • Specjalizacje: Sporty siłoweTrening personalny

  • Miasto: Białystok

  • W naszej ofercie znajdziecie Państwo:

    siłownię
    trening personalny
    aerobik
    jogę
    dietetykę
    saunę
    solarium
    analizę składu ciała
    sklepik sportowy
    ofertę dla firm

    Serdecz... 
    czytaj dalej

Zdjęcie firmy  Fitness
ocen

ACTIVE SPORT

  • Specjalizacje: FitnessStep, Trening personalny

  • Miasto: Białystok


  • SIŁOWNIA
    TRENINGI PERSONALNE
    TRENINGI GRUPOWE

    W naszym grafiku m.in.: joga, trening całego ciała, step. Serrdecznie zaprszamy do zapoznania się ze szczegółami naszej oferty ... 
    czytaj dalej

Zdjęcie firmy  Sporty siłowe
ocen

Stay Fit

  • Specjalizacje: Sporty siłoweTrening personalny

  • Miasto: Białystok

  • W naszej ofercie znajdują się m.in.:

    zajęcia grupowe
    treningi personalne
    kinesiotaping
    masaże sportowe/ relaksacyjne

    Klub prowadzi szereg zajęć fitness poprawiające wygląd... 
    czytaj dalej

Zdjęcie obiektu
ocen

McFit Białystok

    Miejsce : Bohaterów Monte Cassino 10, 15-001 Białystok

Zdjęcie obiektu
ocen

Fitness Club Magic Gym

    Miejsce : Aleja 1000-lecia Państwa Polskiego 8b, 15-001 Białystok

Zdjęcie obiektu
ocen

Michniak Fitness Igor Michniak

    Miejsce : ul. Łąkowa 4 , Białystok

  • SPARTAgym Michał Dziewulski
    Dylewicza 5, Siedlce

Zdjęcie obiektu
ocen

Fitness Place S.C. Piotr Pejko Edyta Jurczak-Pejko

    Miejsce : ul. Leszczynowa 25 , Białystok

  • SPARTAgym Michał Dziewulski
    Dylewicza 5, Siedlce

Zdjęcie obiektu
ocen

Grupa Medivital Wojciech Świątkowski

    Miejsce : ul. Pogodna 35 /7 , Białystok

  • SPARTAgym Michał Dziewulski
    Dylewicza 5, Siedlce

Zdjęcie obiektu
ocen

Jatomi Fitness

    Miejsce : ul. Świętojańska 15 , Białystok

  • SPARTAgym Michał Dziewulski
    Dylewicza 5, Siedlce

Nie znalazłeś Trenera, Firmy lub Obiektu sportowego?

Spróbuj zmienić kryteria wyszukiwania.

Samodzielnie dodaj trenera,
obiekt sportowy lub firmę

Inne dyscypliny w miejscowości Białystok, podlaskie, polska
Kategoria Sportów siłowych na blogu
trening-plyometryczny-crossfit-sposoby-wykonywania-skokow-na-skrzynie

Trening plyometryczny/crossfit – sposoby wykonywania skoków na skrzynię

Skoki – w treningu plyometrycznym podstawowa metoda ćwiczeń. W crossficie – nieodłączny element większości WOD-ów. Najczęściej wykonuje się skoki na skrzynię lub pudło. Co jednak można zyskać na takich ćwiczeniach? Jakie są warianty techniczne skoków na skrzynię?

trening-obwodowy-w-domu-najlepszy-sposob-na-idealna-sylwetke

Trening obwodowy w domu - najlepszy sposób na idealną sylwetkę

Trening obwodowy jest doskonałą formą aktywności fizycznej. Wykonywany w domu systematycznie daje rewelacyjne rezultaty. Efekty ćwiczeń zobaczysz już po miesiącu. Dlatego też trening obwodowy w domu dedykowany jest dla wszystkich, którzy chcą zadbać o swoje lepsze samopoczucie i wygląd.

silownia-dla-dzieci-czy-posylac-dziecko-na-silownie

Siłownia dla dzieci – czy posyłać dziecko na siłownię?

Treningi siłowe dla dzieci i młodzieży zawsze budzą kontrowersje. Czy siłownia dla dzieci jest dobrym pomysłem? Czy ćwiczenia nie wpłyną na rozwój dziecka? O wadach i zaletach chodzenia na siłownię przez dzieci i młodzież w dzisiejszym materiale!

crossfit-sposoby-na-siniaki-po-treningu

Crossfit – sposoby na siniaki po treningu

Trening crossfit nie bierze jeńców. Po sesji ćwiczeniowej niekiedy wychodzimy z otarciami czy sinikami. Jak skutecznie pozbyć się fioletowych pamiątek? Oto sposoby na siniaki po treningu crossfit.

na-czym-polega-wzmocnienie-fazowe

Na czym polega wzmocnienie fazowe?

To oczywiste, że sportowcy starają się wykorzystać każdą metodę, by poprawić własne wyniki. Takiemu celowi służy właśnie wzmocnienie fazowe. Najprościej rzecz ujmując – jest to podział cyklu treningowego na fazy. Czym jednak charakteryzuje się wzmocnienie fazowe i jak wprowadzić je we własnym treningu?

podciaganie-na-drazku-nachwytem-czy-podchwytem

Podciąganie na drążku nachwytem czy podchwytem?

Wybranie odpowiedniego chwytu podczas podciągania na drążku wiąże się z inną pracą mięśni. Podciąganie nachwytem lub podchwytem to więc w dużej mierze wzmacnianie innych partii mięśniowych. Na czym jednak polega różnica między tymi chwytami? Czy któryś z nich jest lepszy?

martwy-ciag-mobilnosc-bioder-i-dolnego-odcinka-kregoslupa

Martwy ciąg | Mobilność bioder i dolnego odcinka kręgosłupa

Martwy ciąg jest ćwiczeniem funkcjonalnym. Niemal każdego dnia zdarza nam się wykonywać ten ruch (np. podczas schylania się). Żeby jednak nie nabawić się kontuzji czy bólu pleców – konieczne jest dbanie o prawidłową mobilność bioder i dolnego odcinka kręgosłupa. Prawidłowe funkcjonowanie tych dwóch partii mięśniowych jest bowiem podstawą dla wykonywania martwego ciągu. Jak zwiększyć ich mobilność? Jak rozgrzewać się przed treningiem, by zwiększyć zakres ruchu? O tym w poniższym materiale!

kulturystyka-witaminy-i-mineraly-jakie-suplementy-do-treningu

Kulturystyka witaminy i minerały – jakie suplementy do treningu?

Uprawianie kulturystyki wiąże się z dużym wysiłkiem fizycznym. Spożywanie węglowodanów, białek i tłuszczy nie wystarczy do zbudowania doskonałej muskulatury. Do prawidłowego funkcjonowania komórek mięśniowych niezbędne są także witaminy. Zobacz, dlaczego kulturyści sięgają po suplementy witaminowe. Trening siłowy jakie witaminy stosować? W jakich produktach można znaleźć witaminy dla kulturystów?

dwa-wielkie-wydarzenia-sceny-body-building-podczas-6-edycji-targow-fiwe-takiego-polaczenia-jeszcze-nie-bylo

Dwa wielkie wydarzenia sceny body building podczas 6 edycji Targów FIWE. Takiego połączenia jeszcze nie było!

Najważniejsze zawody kulturystyczne w Polsce odbędą się po raz kolejny na targach FIWE Fitness Trade Show, które są niekwestionowanym liderem na rynku targów branży fitness w Europie Środkowo – Wschodniej. Na FIWE odbędą się Międzynarodowe zawody IFBB DIAMOND CUP oraz PUCHAR POLSKI W KULTURYSTYCE I FITNESS. Dwa najbardziej prestiżowe zawody w randze sportów sylwetkowych.

koniec-z-zakwasami-sposoby-na-zakwasy-miesni-ramion-po-treningu

Koniec z zakwasami – sposoby na zakwasy mięśni ramion po treningu

Zbyt intensywne ćwiczenia, złe dobranie aktywności fizycznej do możliwości organizmu czy brak rozgrzewki – to najczęstsze przyczyny zakwasów mięśni. Bardzo często pojawiają się one w okolicach ramion. W jaki sposób zmniejszyć bolesność zakwasów na ramionach?