12 Trenerów, 1 firma, 206 obiektów sportowych  dla Kettlebells   w miejscowości warszawa
Zdjęcie trenera  Trening personalny
ocen

Dominik Gronostajski

Zdjęcie trenera  Trening personalny
oceny

Mateusz Gromek

  • Specjalizacje: Kettlebells, Trening personalny, Trening funkcjonalny

  • Miejsca : Warszawa, Calypso FItness Club Arkadia , Warszawa, McFIT Nowy Świat , Warszawa, Mcfit Plac Zawiszy ,

  • NARESZCIE! Jeśli czytasz to ogłoszenie, to znaczy, że chcesz zmienić swoje życie, a ja jestem w stanie Ci pomóc! Wspólnie osiągniemy Twój cel, poprawiny sylwetkę, dzięki czemu zwię...  czytaj dalej

Zdjęcie trenera  Sporty siłowe
ocen

Piotr Kołodziejczyk

  • Specjalizacje: Sporty siłowe, Kettlebells, Podnoszenie ciężarów, Crossfit

  • Miejsca : Warszawa, Crossfit GCW , Warszawa, Fitness Klub ZDROFIT Gocław , Warszawa, Adres ,

  • Witam
    Pasja do sportu i doskonalenie swoich umiejętności towarzyszą mi od najmłodszych lat. Już jako mały chłopiec grałem w piłkę nożną. Z różnymi sukcesami zawsze wiedziałem, że ... 
    czytaj dalej

Zdjęcie trenera  Trening funkcjonalny
oceny

Mateusz Główka

  • Specjalizacje: Kettlebells, Trening personalny, Trening funkcjonalny

  • Miejsca : Piaseczno, Calypso Fitness Club , Warszawa, Siłownia Mcfit ,

  • Cześć!

    Mam na imię Mateusz

    Jestem doświadczonym trenerem personalnym i instruktorem kickboxingu.

    W pracy z podopiecznymi stawiam na holistyczne podejście do treningu. Dzię... 
    czytaj dalej

Zdjęcie trenera  Sporty siłowe
ocen

Tomek atonrk

  • Specjalizacje: Sporty siłowe, Kettlebells, Kulturystyka, Trening personalny, Trening funkcjonalny

  • Miejsca : Warszawa, Saturn Fitness , Warszawa, Fit&Fun , Warszawa, CityFit Targówek  , Warszawa, PRYWATNIE  , Warszawa, McFit Świętokrzyska  ,

  • Zajmuję się układaniem spersonalizowanych diet oraz treningu ,które pomogą Ci w osiągnięciu Twojej wymarzonej sylwetki. Układane przezemnie diety są proste, czytelne ,dają duże moż...  czytaj dalej

Zdjęcie trenera  Sporty siłowe
ocen

Anna Sośnierz

Zdjęcie trenera  Trening personalny
ocen

Jakub Hepner

Zdjęcie trenera  Sporty siłowe
ocen

Jacek Turek

  • Specjalizacje: Sporty siłoweKettlebells, Crossfit, Trening personalny

  • Miejsca : Warszawa, "S4" Fitness Club , Warszawa, Cityfit Rondo ONZ , Warszawa, Mcfit Plac Zawiszy ,

  • Specjalizuję się w treningach odchudzających, sylwetkowych i atletycznych. Do każdego klienta podchodzę indywidualnie, ponieważ z własnego doświadczenia wiem, że nie każdy organizm...  czytaj dalej

Zdjęcie trenera  Sporty siłowe
ocen

Bartłomiej Wojtanowicz

Zdjęcie trenera  Sporty siłowe
ocen

Robert Wasilewski

Zdjęcie firmy  Trening personalny
ocen

Training Room

Zdjęcie obiektu
ocen

Mario Bungee Jumping

    Miejsce :

  • Znajdujemy się w Parku Moczydło. Oferujemy skok na bungee z wysokośic 90 metrów. Serdecznie zapraszamy na mocną dawkę adrenaliny!...  czytaj dalej

Zdjęcie obiektu
ocena

Training Room

    Miejsce : Bora-Komorowskiego 56, 03-982 Warszawa

  • W Training Room odnajdziesz:

    1. Kameralne miejsce treningów. (Max 3 treningi w jednym czasie).

    2. Doświadczoną kadrę trenerską.

    3. Dopasowane godziny treningów.

    4. Przy... 
    czytaj dalej

Zdjęcie obiektu
ocen

Everfit studio treningu personalnego

    Miejsce : Conrada 13, Warszawa

  • EVERFIT TO kameralne, przytulne i komfortowe STUDIO TRENINGU PERSONALNEGO wyposażone w profesjonalny sprzęt treningowy.

    To DOŚWIADCZONA KADRA trenerów personalnych, dietetyków i... 
    czytaj dalej

Zdjęcie obiektu
ocen

McFit

    Miejsce : Aleje Jerozolimskie 123A, 02-017 Warszawa

Zdjęcie obiektu
ocen

Total Fitness - Ursynów

    Miejsce : ul. Modlińska 168 , Puszczyka 7, Warszawa, Polska

  • Młody i nowoczesny klub zlokalizowany w samym sercu warszawskiego Grochowa. Naszą pasją jest zdrowy i aktywny tryb życia. Dbamy także o to, by miłością do sportu zarazić naszych kl...  czytaj dalej

Nie znalazłeś Trenera, Firmy lub Obiektu sportowego?

Spróbuj zmienić kryteria wyszukiwania.

Samodzielnie dodaj trenera,
obiekt sportowy lub firmę

Inne dyscypliny w miejscowości Warszawa
Kategoria Kettlebells na blogu
trening-plyometryczny-crossfit-sposoby-wykonywania-skokow-na-skrzynie

Trening plyometryczny/crossfit – sposoby wykonywania skoków na skrzynię

Skoki – w treningu plyometrycznym podstawowa metoda ćwiczeń. W crossficie – nieodłączny element większości WOD-ów. Najczęściej wykonuje się skoki na skrzynię lub pudło. Co jednak można zyskać na takich ćwiczeniach? Jakie są warianty techniczne skoków na skrzynię?

trening-obwodowy-w-domu-najlepszy-sposob-na-idealna-sylwetke

Trening obwodowy w domu - najlepszy sposób na idealną sylwetkę

Trening obwodowy jest doskonałą formą aktywności fizycznej. Wykonywany w domu systematycznie daje rewelacyjne rezultaty. Efekty ćwiczeń zobaczysz już po miesiącu. Dlatego też trening obwodowy w domu dedykowany jest dla wszystkich, którzy chcą zadbać o swoje lepsze samopoczucie i wygląd.

silownia-dla-dzieci-czy-posylac-dziecko-na-silownie

Siłownia dla dzieci – czy posyłać dziecko na siłownię?

Treningi siłowe dla dzieci i młodzieży zawsze budzą kontrowersje. Czy siłownia dla dzieci jest dobrym pomysłem? Czy ćwiczenia nie wpłyną na rozwój dziecka? O wadach i zaletach chodzenia na siłownię przez dzieci i młodzież w dzisiejszym materiale!

crossfit-sposoby-na-siniaki-po-treningu

Crossfit – sposoby na siniaki po treningu

Trening crossfit nie bierze jeńców. Po sesji ćwiczeniowej niekiedy wychodzimy z otarciami czy sinikami. Jak skutecznie pozbyć się fioletowych pamiątek? Oto sposoby na siniaki po treningu crossfit.

na-czym-polega-wzmocnienie-fazowe

Na czym polega wzmocnienie fazowe?

To oczywiste, że sportowcy starają się wykorzystać każdą metodę, by poprawić własne wyniki. Takiemu celowi służy właśnie wzmocnienie fazowe. Najprościej rzecz ujmując – jest to podział cyklu treningowego na fazy. Czym jednak charakteryzuje się wzmocnienie fazowe i jak wprowadzić je we własnym treningu?

podciaganie-na-drazku-nachwytem-czy-podchwytem

Podciąganie na drążku nachwytem czy podchwytem?

Wybranie odpowiedniego chwytu podczas podciągania na drążku wiąże się z inną pracą mięśni. Podciąganie nachwytem lub podchwytem to więc w dużej mierze wzmacnianie innych partii mięśniowych. Na czym jednak polega różnica między tymi chwytami? Czy któryś z nich jest lepszy?

martwy-ciag-mobilnosc-bioder-i-dolnego-odcinka-kregoslupa

Martwy ciąg | Mobilność bioder i dolnego odcinka kręgosłupa

Martwy ciąg jest ćwiczeniem funkcjonalnym. Niemal każdego dnia zdarza nam się wykonywać ten ruch (np. podczas schylania się). Żeby jednak nie nabawić się kontuzji czy bólu pleców – konieczne jest dbanie o prawidłową mobilność bioder i dolnego odcinka kręgosłupa. Prawidłowe funkcjonowanie tych dwóch partii mięśniowych jest bowiem podstawą dla wykonywania martwego ciągu. Jak zwiększyć ich mobilność? Jak rozgrzewać się przed treningiem, by zwiększyć zakres ruchu? O tym w poniższym materiale!

kulturystyka-witaminy-i-mineraly-jakie-suplementy-do-treningu

Kulturystyka witaminy i minerały – jakie suplementy do treningu?

Uprawianie kulturystyki wiąże się z dużym wysiłkiem fizycznym. Spożywanie węglowodanów, białek i tłuszczy nie wystarczy do zbudowania doskonałej muskulatury. Do prawidłowego funkcjonowania komórek mięśniowych niezbędne są także witaminy. Zobacz, dlaczego kulturyści sięgają po suplementy witaminowe. Trening siłowy jakie witaminy stosować? W jakich produktach można znaleźć witaminy dla kulturystów?

dwa-wielkie-wydarzenia-sceny-body-building-podczas-6-edycji-targow-fiwe-takiego-polaczenia-jeszcze-nie-bylo

Dwa wielkie wydarzenia sceny body building podczas 6 edycji Targów FIWE. Takiego połączenia jeszcze nie było!

Najważniejsze zawody kulturystyczne w Polsce odbędą się po raz kolejny na targach FIWE Fitness Trade Show, które są niekwestionowanym liderem na rynku targów branży fitness w Europie Środkowo – Wschodniej. Na FIWE odbędą się Międzynarodowe zawody IFBB DIAMOND CUP oraz PUCHAR POLSKI W KULTURYSTYCE I FITNESS. Dwa najbardziej prestiżowe zawody w randze sportów sylwetkowych.

koniec-z-zakwasami-sposoby-na-zakwasy-miesni-ramion-po-treningu

Koniec z zakwasami – sposoby na zakwasy mięśni ramion po treningu

Zbyt intensywne ćwiczenia, złe dobranie aktywności fizycznej do możliwości organizmu czy brak rozgrzewki – to najczęstsze przyczyny zakwasów mięśni. Bardzo często pojawiają się one w okolicach ramion. W jaki sposób zmniejszyć bolesność zakwasów na ramionach?