Zapoznaj się z miejscami do ćwiczeń siłowych w Gdańsku

Zapoznaj się z miejscami do ćwiczeń siłowych w Gdańsku

Jesteś mieszkańcem Trójmiasta? Chciałbyś konkretniej poćwiczyć w Gdańsku lub w jego okolicach, ale nie wiesz, która siłownia jest najlepsza i która najbardziej będzie spełniała twoje wszystkie oczekiwania? My ci pomożemy. Poniżej przedstawiamy zestawienie najlepszych i sprawdzonych siłowni w Gdańsku.

Siłownia Gdańsk Wrzeszcz

W tej okolicy znajduje się niewiele siłowni, ale znaleźliśmy dwie perełki, z którymi warto się zapoznać. Szukaj siłowni w naszej wyszukiwarce:

siłownia w gdansku

Zdrofit Gdańsk

Jest to sieć siłowni, która zlokalizowana jest prawie w każdym mieście w Polsce. W Gdańsku mieści się na Alei Grunwaldzkiej 82. Czynna jest od poniedziałku do piątku od 6:00 do 23:00, a w sobotę i w niedzielę od 7:00 do 22:00. Zdrofit jest firmą wyróżnioną w wielu konkursach, która może poszczycić się wieloma prestiżowymi nagrodami.

Wyposażona recepcja, na której znajdują się ręczniki, torby, napoje lub profesjonalne suplementy dla sportowców. Z recepcji udajemy się do szatni, w której możemy się wykąpać oraz pozostawić swoje cenne rzeczy i przebrać w strój sportowy. Jeżeli jesteśmy gotowi do ćwiczeń, możemy przejść na salę treningową. Warto skorzystać ze strefy fitness, trasy z ciężarami wolnymi oraz strefy cardio. Po skończonym i wyczerpującym treningu można udać się do sauny, która jest niewątpliwym atutem klubu.

Zdrofit w Gdańsku honoruje karty FitProfit oraz Multisport.

All For Body Siłownia Gdańsk

Jest to rewelacyjne i kameralne miejsce zlokalizowane przy ulicy Partyzantów 8. Z oferty można skorzystać od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 do 17:00. Jest to naprawdę niewielkie miejsce, ale wykonane z dbałością o każdy szczegół. Ćwicząc, można podziwiać wspaniałą przyrodę, która niemalże wlewa się do środka siłowni. Można skorzystać ze strefy wolnych ciężarów oraz ze strefy cardio.

Siłownia Gdańsk Chełm

Premium Fitness and Gym

Klub zlokalizowany jest na ulicy Cienistej 30 w Galerii Tesco. Znajduje się tutaj bezpłatny parking dla samochodów. Siłownia jest otwarta 7 dni w tygodniu od 6:00 do 24:00. Jest zamknięta jedynie w święta ustawowe. Można skorzystać z bardzo szerokiej oferty strefy cardio, 4 sal do ćwiczeń oraz siłowni. Ponadto miejsce jest wyposażone w specjalną przestrzeń z rowerkami. Co więcej, jest wydzielona strefa na zajęcia z treningu funkcjonalnego. Bardzo ciekawą odskocznią od wykonanego treningu jest sauna, w której możemy się zregenerować i wypocząć.

Fit4Less Gdańsk

Miejsce zlokalizowane jest przy ulicy Nieborowskiej 10. Od poniedziałku do czwartku czynne jest od 6:00 do 23:00, w piątki od 6:00 do 22:00, a w weekendy od 8:00 do 21:00. Do klubu można się z łatwością dostać komunikacją miejską. Oprócz treningu siłowego można skorzystać także z innych form zajęć: body building, zumba, pilates, trening obwodowy, spinning czy trening wzmacniający.

Siłownia Gdańsk Pomorze
siłownia gdańsk wrzeszcz

Calypso Fitness

Klub zlokalizowany jest na ul. Obrońców Wybrzeża 1. Czynny jest od poniedziałku do piątku od 6:00 do 23:00, a w weekendy od 8:00 do 20:00.

Już od progu wita nas nowoczesna siłownia, z siłowni przechodzimy do strefy treningu cardio oraz strefy na wolnych ciężarach. Klub i siłownia oferuje także kilka sal, na których można wykonywać ćwiczenia na osobności oraz na których odbywają się liczne zajęcia grupowe. 

W calypso można zasięgnąć porady profesjonalnego trenera personalnego, można zakupić suplementy diety dla sportowców oraz można być podopiecznym jednego z instruktorów. Co więcej, po treningu można skorzystać z sauny.

Ostatnio Calypso wprowadziło bardzo fajną promocję, za którą nie płacimy ani grosza, a możemy ćwiczyć na siłowni aż 14 dni.

Klub fitness Marlet

Miejsce zlokalizowane jest przy ulicy Piastowskiej 90e. Czynne od poniedziałku do piątku od 14:30 do 21:00 oraz w soboty od 9:30 do 13:00. Firma honoruje karty: FitProfit, OK system oraz MultiSport.

W Marlet odbywają się takie zajęcia jak: taniec nowoczesny dla dzieci, fitness dla dzieci, balet dla dzieci, body shape, zgrabna sylwetka, ćwiczenia na brzuch i pośladki, slavica dance oraz spalanie i wzmacnianie.

Jest to klub w dużej mierze poświęcony kobietom i dzieciom. Takie miejsce również jest potrzebne, dlatego właściciel zdecydował się na jego utworzenie. Co więcej, można tutaj skorzystać z solarium, a także z rollmasażu.

Siłownia Gdańsk Oliwa

Akademos

Ta pochodząca z greki nazwa przyciąga klientów salą fitness, rehabilitacją oraz szeroką rekreacją. Miejsce zlokalizowane jest na ulicy Kazimierza Górskiego 1, jest to kampus Akademii Wychowania Fizycznego i Sportu. Od poniedziałku do piątku można skorzystać w godzinach od 7:00 do 22:00, w sobotę od 9:00 do 19:00, a w niedzielę od 10:00 do 20:00. Odbywają się tutaj liczne zajęcia taki jak body shape, body art, Fit mama, jędrne pośladki oraz wiele innych. Można skorzystać także ze strefy siłowej i ćwiczyć swoje mięśnie na licznych urządzeniach. Jeżeli chcemy zrzucić troszkę zbędnej tkanki tłuszczowej można wybrać strefę cardio

Klub Sportowy Maximus

Bardzo bogata oferta zajęć grupowych, rehabilitacyjnych, a także możliwość wykonywania ćwiczeń wpływających na kondycję całego organizmu tylko w klubie Maximus — siłownia Gdańsk. Klub zlokalizowany jest na ulicy Ignacego Matuszewskiego 25. Od poniedziałku do piątku otwarty jest w godzinach 6:30 do 22:30, a w weekendy od 8:00 do 21:00.

Tania siłownia Gdańsk? Tylko klub sportowy Maximus. Tutaj ceny zaczynają się już od 30 zł, a sięgają maksymalnie 110 zł. Maksimus to nie tylko dbanie o stronę wizualną. Tutaj możesz zasięgnąć odnowy biologicznej i relaksu. Możesz zapisać się na jeden z wielu masaży: drenaż limfatyczny, masaż leczniczy, masaż sportowy, czy masaż klasyczny. Maximus oferuje również profesjonalną ozonoterapię.

Chcesz przeczytać cały artykuł?

Daria Wejman 0 3 października 2019  < 1000

Dodaj komentarz

Artykuły z kategorii: Trening Siłowy

trening-silowy-pod-lupa-wskazujemy-roznice-w-treningu-dla-kobiet-i-mezczyzn

Trening siłowy pod lupą: wskazujemy różnice w treningu dla kobiet i mężczyzn

Ćwiczenia siłowe wykonywane wyłącznie przez facetów to już przeszłość. Coraz bardziej świadome swojego ciała kobiety chętniej sięgają po dodatkowe obciążenia, które świetnie modelują sylwetkę i wspomagają redukcję nadliczbowych kilogramów. Tylko czy panie mogą ćwiczyć tak jak panowie? Czym różni się trening siłowy dla kobiet i mężczyzn? Bierzemy temat pod lupę i obalamy wszelkie mity!

szykujesz-sie-na-lockdown-sztanga-do-cwiczen-pomoze-ci-zachowac-forme

Szykujesz się na lockdown? Sztanga do ćwiczeń pomoże ci zachować formę!

Trening z ciężarem własnego ciała to dobry sposób na utrzymanie poziomu aktywności fizycznej. Nawet gdy siłownie i kluby fitness nie są chwilowo do naszej dyspozycji, warto coraz wyżej podnosić własną poprzeczkę. Sztanga do ćwiczeń, zestaw hantelków i gumy oporowe to dobry sposób na zachowanie najlepszej formy.

jakie-urzadzenia-spotkasz-na-silowni-i-do-czego-sluza-krotki-przewodnik

Jakie urządzenia spotkasz na siłowni i do czego służą - krótki przewodnik

Zastanawiasz się nad rozpoczęciem swojej przygody z siłownią, ale nie wiesz, czego się spodziewać? Zobacz, jakie urządzenia możesz spotkać na siłowni i sprawdź, które sprawdzą się najlepiej na pierwsze treningi. Z nami masz pewność łatwego startu - przed tobą pierwsze rozeznanie w sprzęcie treningowym!

pompa-miesniowa-zobacz-jak-ja-wykorzystac-w-codziennym-treningu

Pompa mięśniowa - zobacz, jak ją wykorzystać w codziennym treningu!

Widoczny efekt treningu i stymulacji mięśni to tzw. pompa mięśniowa. I choć nie utrzymuje się długo, ma sporo zalet i właśnie dzięki niej twój trening może wejść na wyższy poziom. Zobacz, jak pompa mięśniowa wpływa na rozwój poszczególnych partii mięśniowych i przekonaj się na własnym przykładzie, jak skuteczne mogą być sety łączone i gigant serie w codziennych ćwiczeniach.

krolewskie-cwiczenia-na-biceps-zobacz-jak-zwiekszyc-obwod-swoich-ramion

Królewskie ćwiczenia na biceps - zobacz, jak zwiększyć obwód swoich ramion!

Jeśli twój trening ramion nie przynosi pożądanych efektów, najpewniej robisz coś nie tak. Być może stosujesz niedostateczne obciążenia lub sięgasz po niewłaściwe ćwiczenia na biceps lub triceps. Podpowiadamy, jak zorganizować trening oraz jakie ćwiczenia na biceps dadzą najlepsze efekty. Sprawdź!

gainer-przed-treningiem-kiedy-warto-go-wypic-i-czy-to-dobry-pomysl

Gainer przed treningiem - kiedy warto go wypić i czy to dobry pomysł?

Produkty na masę mięśniową stosowane około treningowo to na pewno dobry patent w przypadku, gdy trudno zapewnić odpowiednią podaż kalorii. Gainer może stanowić zamiennik pełnowartościowego posiłku lub pewnej jego części, a przyjęty bezpośrednio po treningu może zahamować katabolizm. A gdyby tak wypić gainer przed treningiem? Zobacz, kiedy warto i czy to w ogóle ma sens!

squats-alternative-wyprobuj-przysiadow-z-hantlami-i-dopompuj-miesnie-nog

Squats alternative - wypróbuj przysiadów z hantlami i dopompuj mięśnie nóg!

Wydawać by się mogło, że na trening nóg składają się te same ćwiczenia i być może to jest powodem częstego pomijania tej partii mięśniowej w tygodniowym rozkładzie ćwiczeń. Okazuje się, że liczba ćwiczeń jest dosyć obszerna, a samych przysiadów jest ponad 10 kombinacji. Sprawdź przysiady z hantlami i zobacz, jak łatwo wycisnąć więcej z treningu!

szrugsy-z-hantlami-twoj-przepis-na-kaptury-jak-postronki

Szrugsy z hantlami - twój przepis na kaptury jak postronki!

Typowy trening domatora czy kilka ćwiczeń na maszynach to za mało. Imponującą muskulaturę i atletyczną sylwetkę można wykuć tylko przy kompleksowym treningu całego ciała z wykorzystaniem różnorodnych bodźców. Zobacz, jak wykonać szrugsy z hantlami i zbudować kaptury niewielkim kosztem.

kreatyna-na-redukcji-komu-sluzy-i-w-jaki-sposob-powinno-sie-ja-przyjmowac

Kreatyna na redukcji - komu służy i w jaki sposób powinno się ją przyjmować?

Kreatyna na redukcji to dosyć kontrowersyjny temat. Wiąże się on głównie z możliwością powodowania niekorzystnego zatrzymywania wody w organizmie przez ten suplement. Czy jest to prawda i w jaki sposób należy przyjmować kreatynę na redukcji?

miej-odwage-na-wiecej-pas-kulturystyczny-recepta-na-lepsze-wyniki

Miej odwagę na więcej! Pas kulturystyczny receptą na lepsze wyniki

Nawet jeśli nie odczuwasz bólu podczas złożonych ćwiczeń, możesz pożałować niektórych decyzji za kilka lat. Przeciążenia, jakim poddawany jest cały kręgosłup podczas treningu siłowego, przekraczają niekiedy jego potencjał kinetyczny. Spróbuj ćwiczeń z pasem kulturystycznym i ciesz się coraz lepszymi wynikami!

trening-silowy-pod-lupa-wskazujemy-roznice-w-treningu-dla-kobiet-i-mezczyzn

Trening siłowy pod lupą: wskazujemy różnice w treningu dla kobiet i mężczyzn

Ćwiczenia siłowe wykonywane wyłącznie przez facetów to już przeszłość. Coraz bardziej świadome swojego ciała kobiety chętniej sięgają po dodatkowe obciążenia, które świetnie modelują sylwetkę i wspomagają redukcję nadliczbowych kilogramów. Tylko czy panie mogą ćwiczyć tak jak panowie? Czym różni się trening siłowy dla kobiet i mężczyzn? Bierzemy temat pod lupę i obalamy wszelkie mity!

szykujesz-sie-na-lockdown-sztanga-do-cwiczen-pomoze-ci-zachowac-forme

Szykujesz się na lockdown? Sztanga do ćwiczeń pomoże ci zachować formę!

Trening z ciężarem własnego ciała to dobry sposób na utrzymanie poziomu aktywności fizycznej. Nawet gdy siłownie i kluby fitness nie są chwilowo do naszej dyspozycji, warto coraz wyżej podnosić własną poprzeczkę. Sztanga do ćwiczeń, zestaw hantelków i gumy oporowe to dobry sposób na zachowanie najlepszej formy.

jakie-urzadzenia-spotkasz-na-silowni-i-do-czego-sluza-krotki-przewodnik

Jakie urządzenia spotkasz na siłowni i do czego służą - krótki przewodnik

Zastanawiasz się nad rozpoczęciem swojej przygody z siłownią, ale nie wiesz, czego się spodziewać? Zobacz, jakie urządzenia możesz spotkać na siłowni i sprawdź, które sprawdzą się najlepiej na pierwsze treningi. Z nami masz pewność łatwego startu - przed tobą pierwsze rozeznanie w sprzęcie treningowym!

pompa-miesniowa-zobacz-jak-ja-wykorzystac-w-codziennym-treningu

Pompa mięśniowa - zobacz, jak ją wykorzystać w codziennym treningu!

Widoczny efekt treningu i stymulacji mięśni to tzw. pompa mięśniowa. I choć nie utrzymuje się długo, ma sporo zalet i właśnie dzięki niej twój trening może wejść na wyższy poziom. Zobacz, jak pompa mięśniowa wpływa na rozwój poszczególnych partii mięśniowych i przekonaj się na własnym przykładzie, jak skuteczne mogą być sety łączone i gigant serie w codziennych ćwiczeniach.

krolewskie-cwiczenia-na-biceps-zobacz-jak-zwiekszyc-obwod-swoich-ramion

Królewskie ćwiczenia na biceps - zobacz, jak zwiększyć obwód swoich ramion!

Jeśli twój trening ramion nie przynosi pożądanych efektów, najpewniej robisz coś nie tak. Być może stosujesz niedostateczne obciążenia lub sięgasz po niewłaściwe ćwiczenia na biceps lub triceps. Podpowiadamy, jak zorganizować trening oraz jakie ćwiczenia na biceps dadzą najlepsze efekty. Sprawdź!

gainer-przed-treningiem-kiedy-warto-go-wypic-i-czy-to-dobry-pomysl

Gainer przed treningiem - kiedy warto go wypić i czy to dobry pomysł?

Produkty na masę mięśniową stosowane około treningowo to na pewno dobry patent w przypadku, gdy trudno zapewnić odpowiednią podaż kalorii. Gainer może stanowić zamiennik pełnowartościowego posiłku lub pewnej jego części, a przyjęty bezpośrednio po treningu może zahamować katabolizm. A gdyby tak wypić gainer przed treningiem? Zobacz, kiedy warto i czy to w ogóle ma sens!

squats-alternative-wyprobuj-przysiadow-z-hantlami-i-dopompuj-miesnie-nog

Squats alternative - wypróbuj przysiadów z hantlami i dopompuj mięśnie nóg!

Wydawać by się mogło, że na trening nóg składają się te same ćwiczenia i być może to jest powodem częstego pomijania tej partii mięśniowej w tygodniowym rozkładzie ćwiczeń. Okazuje się, że liczba ćwiczeń jest dosyć obszerna, a samych przysiadów jest ponad 10 kombinacji. Sprawdź przysiady z hantlami i zobacz, jak łatwo wycisnąć więcej z treningu!

szrugsy-z-hantlami-twoj-przepis-na-kaptury-jak-postronki

Szrugsy z hantlami - twój przepis na kaptury jak postronki!

Typowy trening domatora czy kilka ćwiczeń na maszynach to za mało. Imponującą muskulaturę i atletyczną sylwetkę można wykuć tylko przy kompleksowym treningu całego ciała z wykorzystaniem różnorodnych bodźców. Zobacz, jak wykonać szrugsy z hantlami i zbudować kaptury niewielkim kosztem.

kreatyna-na-redukcji-komu-sluzy-i-w-jaki-sposob-powinno-sie-ja-przyjmowac

Kreatyna na redukcji - komu służy i w jaki sposób powinno się ją przyjmować?

Kreatyna na redukcji to dosyć kontrowersyjny temat. Wiąże się on głównie z możliwością powodowania niekorzystnego zatrzymywania wody w organizmie przez ten suplement. Czy jest to prawda i w jaki sposób należy przyjmować kreatynę na redukcji?

miej-odwage-na-wiecej-pas-kulturystyczny-recepta-na-lepsze-wyniki

Miej odwagę na więcej! Pas kulturystyczny receptą na lepsze wyniki

Nawet jeśli nie odczuwasz bólu podczas złożonych ćwiczeń, możesz pożałować niektórych decyzji za kilka lat. Przeciążenia, jakim poddawany jest cały kręgosłup podczas treningu siłowego, przekraczają niekiedy jego potencjał kinetyczny. Spróbuj ćwiczeń z pasem kulturystycznym i ciesz się coraz lepszymi wynikami!