Zapoznaj się z miejscami do ćwiczeń siłowych w Gdańsku

Zapoznaj się z miejscami do ćwiczeń siłowych w Gdańsku

Jesteś mieszkańcem Trójmiasta? Chciałbyś konkretniej poćwiczyć w Gdańsku lub w jego okolicach, ale nie wiesz, która siłownia jest najlepsza i która najbardziej będzie spełniała twoje wszystkie oczekiwania? My ci pomożemy. Poniżej przedstawiamy zestawienie najlepszych i sprawdzonych siłowni w Gdańsku.

Siłownia Gdańsk Wrzeszcz

W tej okolicy znajduje się niewiele siłowni, ale znaleźliśmy dwie perełki, z którymi warto się zapoznać. Szukaj siłowni w naszej wyszukiwarce:

siłownia w gdansku

Zdrofit Gdańsk

Jest to sieć siłowni, która zlokalizowana jest prawie w każdym mieście w Polsce. W Gdańsku mieści się na Alei Grunwaldzkiej 82. Czynna jest od poniedziałku do piątku od 6:00 do 23:00, a w sobotę i w niedzielę od 7:00 do 22:00. Zdrofit jest firmą wyróżnioną w wielu konkursach, która może poszczycić się wieloma prestiżowymi nagrodami.

Wyposażona recepcja, na której znajdują się ręczniki, torby, napoje lub profesjonalne suplementy dla sportowców. Z recepcji udajemy się do szatni, w której możemy się wykąpać oraz pozostawić swoje cenne rzeczy i przebrać w strój sportowy. Jeżeli jesteśmy gotowi do ćwiczeń, możemy przejść na salę treningową. Warto skorzystać ze strefy fitness, trasy z ciężarami wolnymi oraz strefy cardio. Po skończonym i wyczerpującym treningu można udać się do sauny, która jest niewątpliwym atutem klubu.

Zdrofit w Gdańsku honoruje karty FitProfit oraz Multisport.

All For Body Siłownia Gdańsk

Jest to rewelacyjne i kameralne miejsce zlokalizowane przy ulicy Partyzantów 8. Z oferty można skorzystać od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 do 17:00. Jest to naprawdę niewielkie miejsce, ale wykonane z dbałością o każdy szczegół. Ćwicząc, można podziwiać wspaniałą przyrodę, która niemalże wlewa się do środka siłowni. Można skorzystać ze strefy wolnych ciężarów oraz ze strefy cardio.

Siłownia Gdańsk Chełm

Premium Fitness and Gym

Klub zlokalizowany jest na ulicy Cienistej 30 w Galerii Tesco. Znajduje się tutaj bezpłatny parking dla samochodów. Siłownia jest otwarta 7 dni w tygodniu od 6:00 do 24:00. Jest zamknięta jedynie w święta ustawowe. Można skorzystać z bardzo szerokiej oferty strefy cardio, 4 sal do ćwiczeń oraz siłowni. Ponadto miejsce jest wyposażone w specjalną przestrzeń z rowerkami. Co więcej, jest wydzielona strefa na zajęcia z treningu funkcjonalnego. Bardzo ciekawą odskocznią od wykonanego treningu jest sauna, w której możemy się zregenerować i wypocząć.

Fit4Less Gdańsk

Miejsce zlokalizowane jest przy ulicy Nieborowskiej 10. Od poniedziałku do czwartku czynne jest od 6:00 do 23:00, w piątki od 6:00 do 22:00, a w weekendy od 8:00 do 21:00. Do klubu można się z łatwością dostać komunikacją miejską. Oprócz treningu siłowego można skorzystać także z innych form zajęć: body building, zumba, pilates, trening obwodowy, spinning czy trening wzmacniający.

Siłownia Gdańsk Pomorze
siłownia gdańsk wrzeszcz

Calypso Fitness

Klub zlokalizowany jest na ul. Obrońców Wybrzeża 1. Czynny jest od poniedziałku do piątku od 6:00 do 23:00, a w weekendy od 8:00 do 20:00.

Już od progu wita nas nowoczesna siłownia, z siłowni przechodzimy do strefy treningu cardio oraz strefy na wolnych ciężarach. Klub i siłownia oferuje także kilka sal, na których można wykonywać ćwiczenia na osobności oraz na których odbywają się liczne zajęcia grupowe. 

W calypso można zasięgnąć porady profesjonalnego trenera personalnego, można zakupić suplementy diety dla sportowców oraz można być podopiecznym jednego z instruktorów. Co więcej, po treningu można skorzystać z sauny.

Ostatnio Calypso wprowadziło bardzo fajną promocję, za którą nie płacimy ani grosza, a możemy ćwiczyć na siłowni aż 14 dni.

Klub fitness Marlet

Miejsce zlokalizowane jest przy ulicy Piastowskiej 90e. Czynne od poniedziałku do piątku od 14:30 do 21:00 oraz w soboty od 9:30 do 13:00. Firma honoruje karty: FitProfit, OK system oraz MultiSport.

W Marlet odbywają się takie zajęcia jak: taniec nowoczesny dla dzieci, fitness dla dzieci, balet dla dzieci, body shape, zgrabna sylwetka, ćwiczenia na brzuch i pośladki, slavica dance oraz spalanie i wzmacnianie.

Jest to klub w dużej mierze poświęcony kobietom i dzieciom. Takie miejsce również jest potrzebne, dlatego właściciel zdecydował się na jego utworzenie. Co więcej, można tutaj skorzystać z solarium, a także z rollmasażu.

Siłownia Gdańsk Oliwa

Akademos

Ta pochodząca z greki nazwa przyciąga klientów salą fitness, rehabilitacją oraz szeroką rekreacją. Miejsce zlokalizowane jest na ulicy Kazimierza Górskiego 1, jest to kampus Akademii Wychowania Fizycznego i Sportu. Od poniedziałku do piątku można skorzystać w godzinach od 7:00 do 22:00, w sobotę od 9:00 do 19:00, a w niedzielę od 10:00 do 20:00. Odbywają się tutaj liczne zajęcia taki jak body shape, body art, Fit mama, jędrne pośladki oraz wiele innych. Można skorzystać także ze strefy siłowej i ćwiczyć swoje mięśnie na licznych urządzeniach. Jeżeli chcemy zrzucić troszkę zbędnej tkanki tłuszczowej można wybrać strefę cardio

Klub Sportowy Maximus

Bardzo bogata oferta zajęć grupowych, rehabilitacyjnych, a także możliwość wykonywania ćwiczeń wpływających na kondycję całego organizmu tylko w klubie Maximus — siłownia Gdańsk. Klub zlokalizowany jest na ulicy Ignacego Matuszewskiego 25. Od poniedziałku do piątku otwarty jest w godzinach 6:30 do 22:30, a w weekendy od 8:00 do 21:00.

Tania siłownia Gdańsk? Tylko klub sportowy Maximus. Tutaj ceny zaczynają się już od 30 zł, a sięgają maksymalnie 110 zł. Maksimus to nie tylko dbanie o stronę wizualną. Tutaj możesz zasięgnąć odnowy biologicznej i relaksu. Możesz zapisać się na jeden z wielu masaży: drenaż limfatyczny, masaż leczniczy, masaż sportowy, czy masaż klasyczny. Maximus oferuje również profesjonalną ozonoterapię.

Daria Wejman 0 3 października 2019  < 1000

Dodaj komentarz

Artykuły z kategorii: Trening siłowy

plecy-jak-lotnisko-najlepsze-cwiczenia-na-silownie-na-mocne-i-szerokie-plecy

Plecy jak lotnisko - najlepsze ćwiczenia na siłownię na mocne i szerokie plecy

Grzbiet to strategiczna partia mięśniowa. Szerokie plecy kojarzą się z siłą, wzmacniają nasz kręgosłup i chronią go przed urazami, a razem z mięśniami brzucha skutecznie stabilizują całą naszą sylwetkę. Podpowiadamy, które ćwiczenia na plecy wybrać, by trening na siłowni przynosił oczekiwane efekty.

challenge-na-silna-klate-jak-zrobic-100-pompek-w-serii

Challenge na silną klatę - jak zrobić 100 pompek w serii?

Pompki to jedno z popularniejszych ćwiczeń siłowych. Są przedmiotem chłopięcych rywalizacji w szkolnych latach. Pompki to też solidna podstawa do rozbudowy muskularnej i silnej klatki piersiowej i barków oraz wzmocnienia mięśni tułowia. Tylko jak zrobić 100 pompek w serii i czy to w ogóle możliwe?

trening-silowy-twoj-plan-na-dobra-forme

Trening siłowy - twój plan na dobrą formę

Trening siłowy jest na tyle uniwersalny, że sprawdza się jako forma aktywności w wielu sportowych dyscyplinach. W zależności od zastosowanej metody i bieżącego celu treningowego może przynieść rozbudowę mięśni lub redukcję. Jak zorganizować trening siłowy i w jakiej formie go przeprowadzić?

ile-bialka-po-treningu-oblicz-sam-swoje-zapotrzebowanie

Ile białka po treningu? Oblicz sam swoje zapotrzebowanie!

Wielu sportowców zastanawia się, jaka ilość białka jest wskazana po konkretnym treningu. Ile dokładnie białka należy spożywać po aktywności fizycznej, aby zbudować mięśnie?

cardio-po-treningu-silowym-czy-warto

Cardio po treningu siłowym - czy warto?

Zdania na temat cardio po treningu siłowym są podzielone, jednak nie ulega wątpliwości, że jest on nieodzownym elementem całej sesji. Kiedy robić ćwiczenia cardio i w jakim celu?

pas-treningowy-twoj-sprzymierzeniec-w-drodze-na-szczyt

Pas treningowy - Twój sprzymierzeniec w drodze na szczyt

W wielu ćwiczeniach siłowych nasz pas lędźwiowy poddawany jest mocnym przeciążeniom. Wielostawowe boje na siłowni mogą wywierać duży nacisk na nasz kręgosłup. By choć w niewielkim stopniu odciążyć nasz grzbiet i zwiększyć efektywność, warto sięgnąć po kulturystyczny pas treningowy. Czym tak naprawdę jest i jak go używać?

trening-na-drazku-czy-warto-go-robic

Trening na drążku - czy warto go robić?

Trening na drążku może mieć imponujące efekty, a powtarzany regularnie pozwala na kształtowanie różnych obszarów mięśni. Jak poprawnie wykonywać trening na drążku?

rozciaganie-po-treningu-silowym-dlaczego-jest-tak-wazne

Rozciąganie po treningu siłowym - dlaczego jest tak ważne?

Ćwiczenia rozciągające po treningu mogą mieć ogromne znaczenie niezależnie od stopnia zaawansowania danej osoby. Jakie ćwiczenia na rozciąganie warto wykonywać? Czym grozi ich pominięcie?

wariacje-klasycznego-martwego-ciagu-pracujace-miesnie-i-inne-przydatne-informacje

Wariacje klasycznego martwego ciągu – pracujące mięśnie i inne przydatne informacje

Martwy ciąg jest chętnie wykonywanym ćwiczeniem przez większość ludzi trenujących na siłowni. Klasyczny martwy ciąg można wykonywać w różnych wariacjach np. na jednej nodze. Ćwiczenie niesamowicie angażuje do pracy większość mięśni ciała. Poznaj przydatne informacje o różnych wariacjach na temat martwego ciągu!

plecy-jak-lotnisko-najlepsze-cwiczenia-na-silownie-na-mocne-i-szerokie-plecy

Plecy jak lotnisko - najlepsze ćwiczenia na siłownię na mocne i szerokie plecy

Grzbiet to strategiczna partia mięśniowa. Szerokie plecy kojarzą się z siłą, wzmacniają nasz kręgosłup i chronią go przed urazami, a razem z mięśniami brzucha skutecznie stabilizują całą naszą sylwetkę. Podpowiadamy, które ćwiczenia na plecy wybrać, by trening na siłowni przynosił oczekiwane efekty.

challenge-na-silna-klate-jak-zrobic-100-pompek-w-serii

Challenge na silną klatę - jak zrobić 100 pompek w serii?

Pompki to jedno z popularniejszych ćwiczeń siłowych. Są przedmiotem chłopięcych rywalizacji w szkolnych latach. Pompki to też solidna podstawa do rozbudowy muskularnej i silnej klatki piersiowej i barków oraz wzmocnienia mięśni tułowia. Tylko jak zrobić 100 pompek w serii i czy to w ogóle możliwe?

trening-silowy-twoj-plan-na-dobra-forme

Trening siłowy - twój plan na dobrą formę

Trening siłowy jest na tyle uniwersalny, że sprawdza się jako forma aktywności w wielu sportowych dyscyplinach. W zależności od zastosowanej metody i bieżącego celu treningowego może przynieść rozbudowę mięśni lub redukcję. Jak zorganizować trening siłowy i w jakiej formie go przeprowadzić?

ile-bialka-po-treningu-oblicz-sam-swoje-zapotrzebowanie

Ile białka po treningu? Oblicz sam swoje zapotrzebowanie!

Wielu sportowców zastanawia się, jaka ilość białka jest wskazana po konkretnym treningu. Ile dokładnie białka należy spożywać po aktywności fizycznej, aby zbudować mięśnie?

cardio-po-treningu-silowym-czy-warto

Cardio po treningu siłowym - czy warto?

Zdania na temat cardio po treningu siłowym są podzielone, jednak nie ulega wątpliwości, że jest on nieodzownym elementem całej sesji. Kiedy robić ćwiczenia cardio i w jakim celu?

pas-treningowy-twoj-sprzymierzeniec-w-drodze-na-szczyt

Pas treningowy - Twój sprzymierzeniec w drodze na szczyt

W wielu ćwiczeniach siłowych nasz pas lędźwiowy poddawany jest mocnym przeciążeniom. Wielostawowe boje na siłowni mogą wywierać duży nacisk na nasz kręgosłup. By choć w niewielkim stopniu odciążyć nasz grzbiet i zwiększyć efektywność, warto sięgnąć po kulturystyczny pas treningowy. Czym tak naprawdę jest i jak go używać?

trening-na-drazku-czy-warto-go-robic

Trening na drążku - czy warto go robić?

Trening na drążku może mieć imponujące efekty, a powtarzany regularnie pozwala na kształtowanie różnych obszarów mięśni. Jak poprawnie wykonywać trening na drążku?

rozciaganie-po-treningu-silowym-dlaczego-jest-tak-wazne

Rozciąganie po treningu siłowym - dlaczego jest tak ważne?

Ćwiczenia rozciągające po treningu mogą mieć ogromne znaczenie niezależnie od stopnia zaawansowania danej osoby. Jakie ćwiczenia na rozciąganie warto wykonywać? Czym grozi ich pominięcie?

wariacje-klasycznego-martwego-ciagu-pracujace-miesnie-i-inne-przydatne-informacje

Wariacje klasycznego martwego ciągu – pracujące mięśnie i inne przydatne informacje

Martwy ciąg jest chętnie wykonywanym ćwiczeniem przez większość ludzi trenujących na siłowni. Klasyczny martwy ciąg można wykonywać w różnych wariacjach np. na jednej nodze. Ćwiczenie niesamowicie angażuje do pracy większość mięśni ciała. Poznaj przydatne informacje o różnych wariacjach na temat martwego ciągu!