Zapoznaj się z miejscami do ćwiczeń siłowych w Gdańsku

Zapoznaj się z miejscami do ćwiczeń siłowych w Gdańsku

Jesteś mieszkańcem Trójmiasta? Chciałbyś konkretniej poćwiczyć w Gdańsku lub w jego okolicach, ale nie wiesz, która siłownia jest najlepsza i która najbardziej będzie spełniała twoje wszystkie oczekiwania? My ci pomożemy. Poniżej przedstawiamy zestawienie najlepszych i sprawdzonych siłowni w Gdańsku.

Siłownia Gdańsk Wrzeszcz

W tej okolicy znajduje się niewiele siłowni, ale znaleźliśmy dwie perełki, z którymi warto się zapoznać. Szukaj siłowni w naszej wyszukiwarce:

siłownia w gdansku

Zdrofit Gdańsk

Jest to sieć siłowni, która zlokalizowana jest prawie w każdym mieście w Polsce. W Gdańsku mieści się na Alei Grunwaldzkiej 82. Czynna jest od poniedziałku do piątku od 6:00 do 23:00, a w sobotę i w niedzielę od 7:00 do 22:00. Zdrofit jest firmą wyróżnioną w wielu konkursach, która może poszczycić się wieloma prestiżowymi nagrodami.

Wyposażona recepcja, na której znajdują się ręczniki, torby, napoje lub profesjonalne suplementy dla sportowców. Z recepcji udajemy się do szatni, w której możemy się wykąpać oraz pozostawić swoje cenne rzeczy i przebrać w strój sportowy. Jeżeli jesteśmy gotowi do ćwiczeń, możemy przejść na salę treningową. Warto skorzystać ze strefy fitness, trasy z ciężarami wolnymi oraz strefy cardio. Po skończonym i wyczerpującym treningu można udać się do sauny, która jest niewątpliwym atutem klubu.

Zdrofit w Gdańsku honoruje karty FitProfit oraz Multisport.

All For Body Siłownia Gdańsk

Jest to rewelacyjne i kameralne miejsce zlokalizowane przy ulicy Partyzantów 8. Z oferty można skorzystać od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 do 17:00. Jest to naprawdę niewielkie miejsce, ale wykonane z dbałością o każdy szczegół. Ćwicząc, można podziwiać wspaniałą przyrodę, która niemalże wlewa się do środka siłowni. Można skorzystać ze strefy wolnych ciężarów oraz ze strefy cardio.

Siłownia Gdańsk Chełm

Premium Fitness and Gym

Klub zlokalizowany jest na ulicy Cienistej 30 w Galerii Tesco. Znajduje się tutaj bezpłatny parking dla samochodów. Siłownia jest otwarta 7 dni w tygodniu od 6:00 do 24:00. Jest zamknięta jedynie w święta ustawowe. Można skorzystać z bardzo szerokiej oferty strefy cardio, 4 sal do ćwiczeń oraz siłowni. Ponadto miejsce jest wyposażone w specjalną przestrzeń z rowerkami. Co więcej, jest wydzielona strefa na zajęcia z treningu funkcjonalnego. Bardzo ciekawą odskocznią od wykonanego treningu jest sauna, w której możemy się zregenerować i wypocząć.

Fit4Less Gdańsk

Miejsce zlokalizowane jest przy ulicy Nieborowskiej 10. Od poniedziałku do czwartku czynne jest od 6:00 do 23:00, w piątki od 6:00 do 22:00, a w weekendy od 8:00 do 21:00. Do klubu można się z łatwością dostać komunikacją miejską. Oprócz treningu siłowego można skorzystać także z innych form zajęć: body building, zumba, pilates, trening obwodowy, spinning czy trening wzmacniający.

Siłownia Gdańsk Pomorze
siłownia gdańsk wrzeszcz

Calypso Fitness

Klub zlokalizowany jest na ul. Obrońców Wybrzeża 1. Czynny jest od poniedziałku do piątku od 6:00 do 23:00, a w weekendy od 8:00 do 20:00.

Już od progu wita nas nowoczesna siłownia, z siłowni przechodzimy do strefy treningu cardio oraz strefy na wolnych ciężarach. Klub i siłownia oferuje także kilka sal, na których można wykonywać ćwiczenia na osobności oraz na których odbywają się liczne zajęcia grupowe. 

W calypso można zasięgnąć porady profesjonalnego trenera personalnego, można zakupić suplementy diety dla sportowców oraz można być podopiecznym jednego z instruktorów. Co więcej, po treningu można skorzystać z sauny.

Ostatnio Calypso wprowadziło bardzo fajną promocję, za którą nie płacimy ani grosza, a możemy ćwiczyć na siłowni aż 14 dni.

Klub fitness Marlet

Miejsce zlokalizowane jest przy ulicy Piastowskiej 90e. Czynne od poniedziałku do piątku od 14:30 do 21:00 oraz w soboty od 9:30 do 13:00. Firma honoruje karty: FitProfit, OK system oraz MultiSport.

W Marlet odbywają się takie zajęcia jak: taniec nowoczesny dla dzieci, fitness dla dzieci, balet dla dzieci, body shape, zgrabna sylwetka, ćwiczenia na brzuch i pośladki, slavica dance oraz spalanie i wzmacnianie.

Jest to klub w dużej mierze poświęcony kobietom i dzieciom. Takie miejsce również jest potrzebne, dlatego właściciel zdecydował się na jego utworzenie. Co więcej, można tutaj skorzystać z solarium, a także z rollmasażu.

Siłownia Gdańsk Oliwa

Akademos

Ta pochodząca z greki nazwa przyciąga klientów salą fitness, rehabilitacją oraz szeroką rekreacją. Miejsce zlokalizowane jest na ulicy Kazimierza Górskiego 1, jest to kampus Akademii Wychowania Fizycznego i Sportu. Od poniedziałku do piątku można skorzystać w godzinach od 7:00 do 22:00, w sobotę od 9:00 do 19:00, a w niedzielę od 10:00 do 20:00. Odbywają się tutaj liczne zajęcia taki jak body shape, body art, Fit mama, jędrne pośladki oraz wiele innych. Można skorzystać także ze strefy siłowej i ćwiczyć swoje mięśnie na licznych urządzeniach. Jeżeli chcemy zrzucić troszkę zbędnej tkanki tłuszczowej można wybrać strefę cardio

Klub Sportowy Maximus

Bardzo bogata oferta zajęć grupowych, rehabilitacyjnych, a także możliwość wykonywania ćwiczeń wpływających na kondycję całego organizmu tylko w klubie Maximus — siłownia Gdańsk. Klub zlokalizowany jest na ulicy Ignacego Matuszewskiego 25. Od poniedziałku do piątku otwarty jest w godzinach 6:30 do 22:30, a w weekendy od 8:00 do 21:00.

Tania siłownia Gdańsk? Tylko klub sportowy Maximus. Tutaj ceny zaczynają się już od 30 zł, a sięgają maksymalnie 110 zł. Maksimus to nie tylko dbanie o stronę wizualną. Tutaj możesz zasięgnąć odnowy biologicznej i relaksu. Możesz zapisać się na jeden z wielu masaży: drenaż limfatyczny, masaż leczniczy, masaż sportowy, czy masaż klasyczny. Maximus oferuje również profesjonalną ozonoterapię.

Daria Wejman 0 3 października 2019  < 1000

Dodaj komentarz

Artykuły z kategorii: Trening Siłowy

trening-silowy-efektywne-cwiczenia-na-przedramiona-aktualizacja-2020

Trening siłowy – efektywne ćwiczenia na przedramiona | AKTUALIZACJA 2020

Ćwiczenia na przedramiona to dla jednych ważny element treningu, dla drugich – wypadkowa ćwiczeń na inne partie ciała. Trening mięśni przedramion jednak zapobiega dysproporcjom ciała. Poznaj skuteczne ćwiczenia na przedramiona.

trening-push-pull-legs-poznaj-skuteczny-plan-dla-pasjonatow-zelastwa-aktualizacja

Trening PUSH PULL LEGS - poznaj skuteczny plan dla pasjonatów żelastwa | AKTUALIZACJA

Obok treningu obwodowego i FBW, split cieszy się sporym zainteresowaniem ze względu na mocne oddziaływanie na poszczególne partie mięśniowe. Specyficzną odmianą treningu dzielonego jest PUSH PULL LEGS, który zakłada podział całego ciała na 3 części i ćwiczenie każdej z nich na osobnym treningu. Jak działa i jak powinien wyglądać trening w takim wydaniu?

jak-laczyc-partie-miesni-ile-razy-w-tygodniu-trenowac-jedna-partie-aktualizacja-2020

Jak łączyć partie mięśni – ile razy w tygodniu trenować jedną partię? | AKTUALIZACJA 2020

Zbyt częste treningi siłowe nie dadzą wymiernych efektów. Podobnie rzecz ma się ze zbyt rzadkimi sesjami treningowymi. Jednak co metoda treningowa, to inna częstotliwość trenowania danych partii mięśniowych. Ile razy w tygodniu można ćwiczyć jedną partię mięśni? Jak łączyć partie mięśni? Jakie partie mięśni ćwiczyć razem? Trening na wszystkie partie mięśni.

czym-jest-kompleks-sztangowy-redukcja-plan-trening-aktualizacja-2020

Czym jest kompleks sztangowy? | redukcja, plan, trening | AKTUALIZACJA 2020

Kompleks sztangowy – przebojem zdobywająca popularność metoda ćwiczeń rodem z treningu crossfit. Zobacz, na czym polega ten rodzaj treningu. Poznaj przykładowe zestawy ćwiczeń. Kto skorzysta najbardziej na włączeniu kompleksu sztangowego do własnego planu? Przewiń artykuł, żeby zobaczyć aktualizację.

top-najpopularniejszych-cwiczen-na-drazku-aktualizacja-2020

Top najpopularniejszych ćwiczeń na drążku | AKTUALIZACJA 2020

Drążek jest przyrządem, który znalazł szerokie zastosowanie w różnych dziedzinach sportu m.in. street workoucie, kalistenice, treningach siłowych czy gimnastyce. Oto zestawienie najczęściej wykonywanych ćwiczeń na drążku dla początkujących i nie tylko. Zobacz, jak je prawidłowo wykonywać oraz co można dzięki nim osiągnąć.

ktora-kreatyna-dostepna-na-rynku-jest-najlepsza-na-mase

Która kreatyna dostępna na rynku jest najlepsza na masę?

Kreatyna to jeden z suplementów pozwalających na przyspieszenie przyrostu masy mięśniowej. Która ogólnodostępna kreatyna jest najlepsza i umożliwia osiągnięcie najbardziej zadowalających efektów?

idealne-cwiczenie-na-szerokie-bary-podciaganie-sztangi-do-brody-w-pigulce

Idealne ćwiczenie na szerokie bary! Podciąganie sztangi do brody w pigułce

Każdemu z nas trening barków kojarzy się z dobrym dopompowaniem wszystkich aktonów mięśni naramiennych, w szczególności części bocznych. Dobry trening barków to tony przerzuconego żelastwa i w efekcie maksymalizacja ukrwienia komórek. Jak zapewnić sobie możliwie największe ukrwienie barków i jednocześnie rozbudować kaptury? Warto sięgnąć po podciąganie sztangi do brody.

armwrestling-podstawowe-informacje-o-silowaniu-na-reke-aktualizacja-2020

Armwrestling – podstawowe informacje o siłowaniu na rękę | Aktualizacja 2020

Zobaczcie zasady obowiązujące w siłowaniu na rękę. Armwrestling nie jest tak oczywisty na jaki wygląda. Ten sport siłowy wymaga dobrego przygotowania i przemyślanej taktyki.

przykladowy-trening-fbw-jak-go-wykonac

Przykładowy trening FBW – jak go wykonać?

Trening Full Body Workout to jedna z bardziej uniwersalnych aktywności fizycznych trafiająca w gusta wielu osób posiadających różne cele. Jak poprawnie ćwiczyć FBW i o czym warto pamiętać?

wyciskanie-hantli-lezac-technika-wzmacniania-miesni

Wyciskanie hantli leżąc | technika wzmacniania mięśni

Wyciskanie hantli leżąc to jedna z popularniejszych metod na wzmocnienie mięśni znajdujących się na długości całych rąk i klatki piersiowej. Jak prawidłowo wykonywać ćwiczenia tego typu?

trening-silowy-efektywne-cwiczenia-na-przedramiona-aktualizacja-2020

Trening siłowy – efektywne ćwiczenia na przedramiona | AKTUALIZACJA 2020

Ćwiczenia na przedramiona to dla jednych ważny element treningu, dla drugich – wypadkowa ćwiczeń na inne partie ciała. Trening mięśni przedramion jednak zapobiega dysproporcjom ciała. Poznaj skuteczne ćwiczenia na przedramiona.

trening-push-pull-legs-poznaj-skuteczny-plan-dla-pasjonatow-zelastwa-aktualizacja

Trening PUSH PULL LEGS - poznaj skuteczny plan dla pasjonatów żelastwa | AKTUALIZACJA

Obok treningu obwodowego i FBW, split cieszy się sporym zainteresowaniem ze względu na mocne oddziaływanie na poszczególne partie mięśniowe. Specyficzną odmianą treningu dzielonego jest PUSH PULL LEGS, który zakłada podział całego ciała na 3 części i ćwiczenie każdej z nich na osobnym treningu. Jak działa i jak powinien wyglądać trening w takim wydaniu?

jak-laczyc-partie-miesni-ile-razy-w-tygodniu-trenowac-jedna-partie-aktualizacja-2020

Jak łączyć partie mięśni – ile razy w tygodniu trenować jedną partię? | AKTUALIZACJA 2020

Zbyt częste treningi siłowe nie dadzą wymiernych efektów. Podobnie rzecz ma się ze zbyt rzadkimi sesjami treningowymi. Jednak co metoda treningowa, to inna częstotliwość trenowania danych partii mięśniowych. Ile razy w tygodniu można ćwiczyć jedną partię mięśni? Jak łączyć partie mięśni? Jakie partie mięśni ćwiczyć razem? Trening na wszystkie partie mięśni.

czym-jest-kompleks-sztangowy-redukcja-plan-trening-aktualizacja-2020

Czym jest kompleks sztangowy? | redukcja, plan, trening | AKTUALIZACJA 2020

Kompleks sztangowy – przebojem zdobywająca popularność metoda ćwiczeń rodem z treningu crossfit. Zobacz, na czym polega ten rodzaj treningu. Poznaj przykładowe zestawy ćwiczeń. Kto skorzysta najbardziej na włączeniu kompleksu sztangowego do własnego planu? Przewiń artykuł, żeby zobaczyć aktualizację.

top-najpopularniejszych-cwiczen-na-drazku-aktualizacja-2020

Top najpopularniejszych ćwiczeń na drążku | AKTUALIZACJA 2020

Drążek jest przyrządem, który znalazł szerokie zastosowanie w różnych dziedzinach sportu m.in. street workoucie, kalistenice, treningach siłowych czy gimnastyce. Oto zestawienie najczęściej wykonywanych ćwiczeń na drążku dla początkujących i nie tylko. Zobacz, jak je prawidłowo wykonywać oraz co można dzięki nim osiągnąć.

ktora-kreatyna-dostepna-na-rynku-jest-najlepsza-na-mase

Która kreatyna dostępna na rynku jest najlepsza na masę?

Kreatyna to jeden z suplementów pozwalających na przyspieszenie przyrostu masy mięśniowej. Która ogólnodostępna kreatyna jest najlepsza i umożliwia osiągnięcie najbardziej zadowalających efektów?

idealne-cwiczenie-na-szerokie-bary-podciaganie-sztangi-do-brody-w-pigulce

Idealne ćwiczenie na szerokie bary! Podciąganie sztangi do brody w pigułce

Każdemu z nas trening barków kojarzy się z dobrym dopompowaniem wszystkich aktonów mięśni naramiennych, w szczególności części bocznych. Dobry trening barków to tony przerzuconego żelastwa i w efekcie maksymalizacja ukrwienia komórek. Jak zapewnić sobie możliwie największe ukrwienie barków i jednocześnie rozbudować kaptury? Warto sięgnąć po podciąganie sztangi do brody.

armwrestling-podstawowe-informacje-o-silowaniu-na-reke-aktualizacja-2020

Armwrestling – podstawowe informacje o siłowaniu na rękę | Aktualizacja 2020

Zobaczcie zasady obowiązujące w siłowaniu na rękę. Armwrestling nie jest tak oczywisty na jaki wygląda. Ten sport siłowy wymaga dobrego przygotowania i przemyślanej taktyki.

przykladowy-trening-fbw-jak-go-wykonac

Przykładowy trening FBW – jak go wykonać?

Trening Full Body Workout to jedna z bardziej uniwersalnych aktywności fizycznych trafiająca w gusta wielu osób posiadających różne cele. Jak poprawnie ćwiczyć FBW i o czym warto pamiętać?

wyciskanie-hantli-lezac-technika-wzmacniania-miesni

Wyciskanie hantli leżąc | technika wzmacniania mięśni

Wyciskanie hantli leżąc to jedna z popularniejszych metod na wzmocnienie mięśni znajdujących się na długości całych rąk i klatki piersiowej. Jak prawidłowo wykonywać ćwiczenia tego typu?