Trening personalny EMS Kraków – zacznij już dziś!

Trening personalny EMS Kraków – zacznij już dziś!

Trening personalny EMS to nowy rodzaj przeprowadzania ćwiczeń w Krakowie. To idealna alternatywa standardowych ćwiczeń wykonywanych na siłowni. Prawie każdy salon odnowy w Krakowie posiada w swojej ofercie trening personalny EMS. Dowiedz się jakie są ceny i opinie dle treningu personalnego EMS w Krakowie.

Na czym właściwie polega trening EMS w Krakowie?

Trening Electrical Muscle Stimulation, w skrócie EMS, to zestaw ćwiczeń, które wykonuje osoba w specjalnie skonstruowanym stroju. Osoba ćwicząca jest podpięta do specjalnych elektrod, które stymulują mózg do wysyłania impulsów nerwowych bezpośrednio do mięśni. Trening EMS Kraków to idealna alternatywa dla ćwiczeń na siłowni.  Podczas treningu personalnego EMS mięśnie zachowują się podobnie, jak w przypadku standardowego wysiłku. 

Poznaj: Ciekawe miejsca do ćwiczeń w Krakowie

Twoja pierwsza sesja EMS

Po wstępnych konsultacjach i analizie wyników składu ciała, przychodzi moment doboru odpowiednich ćwiczeń przez instruktora. Trener personalny dopasowuje Twój plan do ogólnej kondycji, oraz postawionych celów treningowych. Wyniki badań są szczegółowo analizowane przez specjalistów. Celem konsultacji jest wyeliminowanie jakichkolwiek sytuacji niepożądanych podczas treningu personalnego EMS Kraków - najważniejsze jest bezpieczeństwo.

Zobacz też: Boks w Krakowie dla początkujących

Trening EMS vs standardowy trening – Kraków

Trening EMS Kraków to nowoczesny sposób na budowanie tkanki mięśniowej przez elektrostymulację mięśni.  Najważniejszą zaletą metody EMS jest prawie bezbolesne wykonywanie ćwiczeń. W porównaniu ze standardowymi formami treningowymi, odchudzanie przy użyciu technologii EMS w dużym stopniu eliminuje pocenie się. Wielu naukowców udowodniło, że efekty 20-minutowej sesji elektrostymulacji mięśni są porównywalne z 3-godzinnym treningiem na siłowni. Trening personalny EMS Kraków może stać się głównym sposobem budowania mięśni w przyszłości branży fitness. Standardowy trening może także przynieść  bardzo dużo efektów. Wystarczy wybrać odpowiedniego trenera personalnego w Krakowie.

Trening personalny EMS Kraków jest całkowicie bezpieczny. Impulsy nerwowe, które pobudzają do pracy mięśnie są wysyłane bezpośrednio z mózgu. Trening personalny EMS eliminuje występowanie niebezpieczeństwa dla organizmu – jest bezpieczny, nieszkodliwy i bezbolesny. Trening personalny EMS Kraków cieszy się ogromną liczbą pozytywnych opinii. Kraków jest bardzo sportowym miastem.

Zaskakujące opinie – trening personalny EMS Kraków

Dużym zaskoczeniem jest liczba pozytywnych opinii o treningach personalnych EMS Kraków. Wiele osób, które odbyły swoją pierwszą sesję, stanowczo zachęca innych do elektrostymulacji mięśni. Trening przy użyciu nowej technologii EMS powoduje 150 razy więcej skurczów mięśniowych niż standardowy trening. Powodem, tak dużej liczby pozytywnych opinii o treningu EMS Kraków jest niezliczona liczba zalet m.in.:

  • Zwiększenie wydolności fizycznej
  • Zmniejszenie tkanki tłuszczowej
  • Podwyższenie poziomu wytrzymałości mięśniowej
  • Zmniejszenie cellulitu
  • Zmniejszenie opuchlizny stawów
  • Poprawa ogólnego wyglądu skóry

Wymienione przykłady są tylko małą częścią zalet treningu EMS. Jedną z najważniejszych zalet jest mała cena treningu personalnego EMS Kraków. A efekty widoczne są już po pierwszej sesji treningowej. Podobne efekty widoczne są po pierwszych treningach sportów walki w Krakowie.

Trening ems krakow

Ceny treningów EMS w Krakowie

Ceny treningu EMS w Krakowie są zróżnicowane w zależności od miejsca. Oczywiście, ceny będą większe w renomowanych salonach odnowy. Standardowa opłata za jedną sesję treningową EMS w Krakowie wacha się w granicy od 70 do 120 złotych. Większość salonów odnowy w Krakowie oferuje specjalne karnety zniżkowe na wybraną liczbę sesji treningowych EMS. Miesięczny nielimitowany karnet to koszt od 800 do 1300 złotych. 

Wypróbuj trening personalny EMS w Krakowie!

Trening ems kraków

Trening personalny EMS oferuje większość klubów fitness, salonów odnowy i siłowni w Krakowie. Ofertę ćwiczeń za pomocą elektrostymulacji mięśni możemy znaleźć w większości znanych placówek. Warto zapytać się w recepcji twojego klubu lub siłowni, czy mają w ofercie trening personalny EMS. Uczestnictwo w tego typu ćwiczeniach może być niezapomnianą przygodą, która odmieni twoje zdanie o budowaniu tkanki mięśniowej. Spróbuj treningu EMS w Krakowie!

Mateusz Matysiak 0 23 sierpnia 2019  < 1000

Dodaj komentarz

Artykuły z kategorii: Trening

przysiady-z-obciazeniem-czy-bez-jaki-trening-bedzie-dla-ciebie-najlepszy

Przysiady z obciążeniem czy bez - jaki trening będzie dla ciebie najlepszy?

Gdy w grę wchodzi trening nóg i pośladków, na myśl kobiet przychodzą przysiady z obciążeniem. Choć mężczyźni wolą trening z hantlami, również i w ich przypadku przysiady sprawdzą się świetnie. Kluczowa jest jednak technika, bo to od niej zależy dalszy rozwój.

cwiczenia-z-pilka-lekarska-twoj-patent-na-naprawde-swietna-forme

Ćwiczenia z piłką lekarską - twój patent na naprawdę świetną formę!

Spośród wszystkich ćwiczeń z akcesoriami, trening z piłkami ma nam najwięcej do zaoferowania. Piłka gimnastyczna dostępna w sali fitness to świetny patent na rozciąganie i angażowanie mm. głębokich, z kolei niewielka piłeczka tenisowa świetnie się sprawdzi podczas rozluźniania powięziowo-mięśniowego. Zobacz nasze proste ćwiczenia z piłką lekarską do wykonania wszędzie tam, gdzie chcesz!

scyzoryki-czyli-doskonale-cwiczenie-na-plaski-brzuch

Scyzoryki, czyli doskonałe ćwiczenie na płaski brzuch

Scyzoryki to jedno z najpopularniejszych ćwiczeń praktykowanych w celu zgubienia oponki i wzmocnienia mięśni brzucha, większości osób znane jeszcze z czasów szkolnych. Jak prawidłowo wykonywać scyzoryki?

jak-wykonywac-brzuszki-z-wykorzystaniem-poszczegolnych-przyrzadow

Jak wykonywać brzuszki z wykorzystaniem poszczególnych przyrządów?

Na siłowni znaleźć można wiele przyrządów o różnych zastosowaniach. Niektóre z nich sprawdzają się doskonale podczas robienia brzuszków. Jak wykonywać takie ćwiczenia z wykorzystaniem konkretnych urządzeń?

recepta-na-mocne-i-sprezyste-miesnie-sprawdz-cwiczenia-izometryczne-aktualizacja-2020

Recepta na mocne i sprężyste mięśnie? Sprawdź ćwiczenia izometryczne! | AKTUALIZACJA 2020

Twoje mięśnie są mało stabilne i sprężyste? Ten rodzaj treningu jest dla ciebie! Nie tylko wzmocnisz mięśnie, ale i zwiększysz siłę bez konieczności przerzucania ton żelastwa. Przedstawiamy ćwiczenia izometryczne - lekarstwo na wiele treningowych bolączek i skuteczne narzędzie fizjoterapeutyczne. Przewiń artykuł, żeby zobaczyć aktualizację!

trening-brzucha-abs-podstawowe-pojecia-aktualizacja-2020

Trening brzucha ABS – podstawowe pojęcia | AKTUALIZACJA 2020

Trening ABS to nic innego jak zestaw ćwiczeń na mięśnie brzucha. Ich głównym celem jest wyrzeźbienie górnej i dolnej partii mięśni brzucha. Niesamowite efekty widoczne są już po pierwszych tygodniach. Poznaj ciekawe przykłady treningu brzucha ABS. Przewiń artykuł, żeby zobaczyć aktualizację.

energia-z-kofeiny-czy-siegac-po-kawe-przed-treningiem-aktualizacja-2020

Energia z kofeiny – czy sięgać po kawę przed treningiem? | AKTUALIZACJA 2020

Sportowcy i osoby trenujące sięgają po różnego rodzaju wspomagacze energetyczne. Jednym z nich jest kofeina. A jej naturalnym źródłem – kawa. Jakie są efekty po wypiciu kawy przed treningiem? Czy jest to bezpieczne dla zdrowia? Czy w ogóle powinno się ją pić przed wysiłkiem fizycznym? Kawa przed treningiem siłowym i treningiem cardio – czy to dobry pomysł? Przewiń artykuł, żeby zobaczyć aktualizację.

czy-mozna-uzaleznic-sie-od-sportu-sprawdz-czy-jestes-uzalezniony

Czy można uzależnić się od sportu? Sprawdź, czy jesteś uzależniony!

Mówi się, że sport to zdrowie. Mówi się też, że co za dużo to nie zdrowo. Czy katorżnicze codzienne treningi, rezygnowanie z życia towarzyskiego i ciągłe kontrolowanie własnego wyglądu może doprowadzić do uzależnienia od wysiłku fizycznego? Jak sprawdzić czy jesteśmy uzależnieni od sportu? Jakie jest ryzyko takiego podejścia do treningów i cy zawsze jest dla nas niekorzystne? Odpowiedzi na te – i inne – pytania znajdziecie w poniższym artykule.

czym-rozni-sie-trening-na-boso-od-tego-w-butach

Czym różni się trening na boso od tego w butach?

Większość treningów przeprowadza się w butach, jednak istnieją zajęcia pozwalające na ćwiczenie na bosaka. Takie rozwiązanie niesie za sobą liczne korzyści, z których nie wszyscy zdają sobie sprawę.

gdy-trening-wejdzie-za-bardzo-co-na-zakwasy

Gdy trening wejdzie za bardzo. Co na zakwasy?

Na pewno niejednokrotnie masz taki moment w treningu, że chętnie wykonujesz więcej powtórzeń czy serii niż zakłada twój plan treningowy. Krew pięknie pompuje mięśnie, a tobie zależy na jeszcze lepszych efektach. Jak sobie radzić, gdy pojawi się ból mięśni po treningu? Co na zakwasy?

przysiady-z-obciazeniem-czy-bez-jaki-trening-bedzie-dla-ciebie-najlepszy

Przysiady z obciążeniem czy bez - jaki trening będzie dla ciebie najlepszy?

Gdy w grę wchodzi trening nóg i pośladków, na myśl kobiet przychodzą przysiady z obciążeniem. Choć mężczyźni wolą trening z hantlami, również i w ich przypadku przysiady sprawdzą się świetnie. Kluczowa jest jednak technika, bo to od niej zależy dalszy rozwój.

cwiczenia-z-pilka-lekarska-twoj-patent-na-naprawde-swietna-forme

Ćwiczenia z piłką lekarską - twój patent na naprawdę świetną formę!

Spośród wszystkich ćwiczeń z akcesoriami, trening z piłkami ma nam najwięcej do zaoferowania. Piłka gimnastyczna dostępna w sali fitness to świetny patent na rozciąganie i angażowanie mm. głębokich, z kolei niewielka piłeczka tenisowa świetnie się sprawdzi podczas rozluźniania powięziowo-mięśniowego. Zobacz nasze proste ćwiczenia z piłką lekarską do wykonania wszędzie tam, gdzie chcesz!

scyzoryki-czyli-doskonale-cwiczenie-na-plaski-brzuch

Scyzoryki, czyli doskonałe ćwiczenie na płaski brzuch

Scyzoryki to jedno z najpopularniejszych ćwiczeń praktykowanych w celu zgubienia oponki i wzmocnienia mięśni brzucha, większości osób znane jeszcze z czasów szkolnych. Jak prawidłowo wykonywać scyzoryki?

jak-wykonywac-brzuszki-z-wykorzystaniem-poszczegolnych-przyrzadow

Jak wykonywać brzuszki z wykorzystaniem poszczególnych przyrządów?

Na siłowni znaleźć można wiele przyrządów o różnych zastosowaniach. Niektóre z nich sprawdzają się doskonale podczas robienia brzuszków. Jak wykonywać takie ćwiczenia z wykorzystaniem konkretnych urządzeń?

recepta-na-mocne-i-sprezyste-miesnie-sprawdz-cwiczenia-izometryczne-aktualizacja-2020

Recepta na mocne i sprężyste mięśnie? Sprawdź ćwiczenia izometryczne! | AKTUALIZACJA 2020

Twoje mięśnie są mało stabilne i sprężyste? Ten rodzaj treningu jest dla ciebie! Nie tylko wzmocnisz mięśnie, ale i zwiększysz siłę bez konieczności przerzucania ton żelastwa. Przedstawiamy ćwiczenia izometryczne - lekarstwo na wiele treningowych bolączek i skuteczne narzędzie fizjoterapeutyczne. Przewiń artykuł, żeby zobaczyć aktualizację!

trening-brzucha-abs-podstawowe-pojecia-aktualizacja-2020

Trening brzucha ABS – podstawowe pojęcia | AKTUALIZACJA 2020

Trening ABS to nic innego jak zestaw ćwiczeń na mięśnie brzucha. Ich głównym celem jest wyrzeźbienie górnej i dolnej partii mięśni brzucha. Niesamowite efekty widoczne są już po pierwszych tygodniach. Poznaj ciekawe przykłady treningu brzucha ABS. Przewiń artykuł, żeby zobaczyć aktualizację.

energia-z-kofeiny-czy-siegac-po-kawe-przed-treningiem-aktualizacja-2020

Energia z kofeiny – czy sięgać po kawę przed treningiem? | AKTUALIZACJA 2020

Sportowcy i osoby trenujące sięgają po różnego rodzaju wspomagacze energetyczne. Jednym z nich jest kofeina. A jej naturalnym źródłem – kawa. Jakie są efekty po wypiciu kawy przed treningiem? Czy jest to bezpieczne dla zdrowia? Czy w ogóle powinno się ją pić przed wysiłkiem fizycznym? Kawa przed treningiem siłowym i treningiem cardio – czy to dobry pomysł? Przewiń artykuł, żeby zobaczyć aktualizację.

czy-mozna-uzaleznic-sie-od-sportu-sprawdz-czy-jestes-uzalezniony

Czy można uzależnić się od sportu? Sprawdź, czy jesteś uzależniony!

Mówi się, że sport to zdrowie. Mówi się też, że co za dużo to nie zdrowo. Czy katorżnicze codzienne treningi, rezygnowanie z życia towarzyskiego i ciągłe kontrolowanie własnego wyglądu może doprowadzić do uzależnienia od wysiłku fizycznego? Jak sprawdzić czy jesteśmy uzależnieni od sportu? Jakie jest ryzyko takiego podejścia do treningów i cy zawsze jest dla nas niekorzystne? Odpowiedzi na te – i inne – pytania znajdziecie w poniższym artykule.

czym-rozni-sie-trening-na-boso-od-tego-w-butach

Czym różni się trening na boso od tego w butach?

Większość treningów przeprowadza się w butach, jednak istnieją zajęcia pozwalające na ćwiczenie na bosaka. Takie rozwiązanie niesie za sobą liczne korzyści, z których nie wszyscy zdają sobie sprawę.

gdy-trening-wejdzie-za-bardzo-co-na-zakwasy

Gdy trening wejdzie za bardzo. Co na zakwasy?

Na pewno niejednokrotnie masz taki moment w treningu, że chętnie wykonujesz więcej powtórzeń czy serii niż zakłada twój plan treningowy. Krew pięknie pompuje mięśnie, a tobie zależy na jeszcze lepszych efektach. Jak sobie radzić, gdy pojawi się ból mięśni po treningu? Co na zakwasy?