Trening personalny EMS Kraków – zacznij już dziś!

Trening personalny EMS Kraków – zacznij już dziś!

Trening personalny EMS to nowy rodzaj przeprowadzania ćwiczeń w Krakowie. To idealna alternatywa standardowych ćwiczeń wykonywanych na siłowni. Prawie każdy salon odnowy w Krakowie posiada w swojej ofercie trening personalny EMS. Dowiedz się jakie są ceny i opinie dle treningu personalnego EMS w Krakowie.

Na czym właściwie polega trening EMS w Krakowie?

Trening Electrical Muscle Stimulation, w skrócie EMS, to zestaw ćwiczeń, które wykonuje osoba w specjalnie skonstruowanym stroju. Osoba ćwicząca jest podpięta do specjalnych elektrod, które stymulują mózg do wysyłania impulsów nerwowych bezpośrednio do mięśni. Trening EMS Kraków to idealna alternatywa dla ćwiczeń na siłowni.  Podczas treningu personalnego EMS mięśnie zachowują się podobnie, jak w przypadku standardowego wysiłku. 

Poznaj: Ciekawe miejsca do ćwiczeń w Krakowie

Twoja pierwsza sesja EMS

Po wstępnych konsultacjach i analizie wyników składu ciała, przychodzi moment doboru odpowiednich ćwiczeń przez instruktora. Trener personalny dopasowuje Twój plan do ogólnej kondycji, oraz postawionych celów treningowych. Wyniki badań są szczegółowo analizowane przez specjalistów. Celem konsultacji jest wyeliminowanie jakichkolwiek sytuacji niepożądanych podczas treningu personalnego EMS Kraków - najważniejsze jest bezpieczeństwo.

Zobacz też: Boks w Krakowie dla początkujących

Trening EMS vs standardowy trening – Kraków

Trening EMS Kraków to nowoczesny sposób na budowanie tkanki mięśniowej przez elektrostymulację mięśni.  Najważniejszą zaletą metody EMS jest prawie bezbolesne wykonywanie ćwiczeń. W porównaniu ze standardowymi formami treningowymi, odchudzanie przy użyciu technologii EMS w dużym stopniu eliminuje pocenie się. Wielu naukowców udowodniło, że efekty 20-minutowej sesji elektrostymulacji mięśni są porównywalne z 3-godzinnym treningiem na siłowni. Trening personalny EMS Kraków może stać się głównym sposobem budowania mięśni w przyszłości branży fitness. Standardowy trening może także przynieść  bardzo dużo efektów. Wystarczy wybrać odpowiedniego trenera personalnego w Krakowie.

Trening personalny EMS Kraków jest całkowicie bezpieczny. Impulsy nerwowe, które pobudzają do pracy mięśnie są wysyłane bezpośrednio z mózgu. Trening personalny EMS eliminuje występowanie niebezpieczeństwa dla organizmu – jest bezpieczny, nieszkodliwy i bezbolesny. Trening personalny EMS Kraków cieszy się ogromną liczbą pozytywnych opinii. Kraków jest bardzo sportowym miastem.

Zaskakujące opinie – trening personalny EMS Kraków

Dużym zaskoczeniem jest liczba pozytywnych opinii o treningach personalnych EMS Kraków. Wiele osób, które odbyły swoją pierwszą sesję, stanowczo zachęca innych do elektrostymulacji mięśni. Trening przy użyciu nowej technologii EMS powoduje 150 razy więcej skurczów mięśniowych niż standardowy trening. Powodem, tak dużej liczby pozytywnych opinii o treningu EMS Kraków jest niezliczona liczba zalet m.in.:

  • Zwiększenie wydolności fizycznej
  • Zmniejszenie tkanki tłuszczowej
  • Podwyższenie poziomu wytrzymałości mięśniowej
  • Zmniejszenie cellulitu
  • Zmniejszenie opuchlizny stawów
  • Poprawa ogólnego wyglądu skóry

Wymienione przykłady są tylko małą częścią zalet treningu EMS. Jedną z najważniejszych zalet jest mała cena treningu personalnego EMS Kraków. A efekty widoczne są już po pierwszej sesji treningowej. Podobne efekty widoczne są po pierwszych treningach sportów walki w Krakowie.

Trening ems krakow

Ceny treningów EMS w Krakowie

Ceny treningu EMS w Krakowie są zróżnicowane w zależności od miejsca. Oczywiście, ceny będą większe w renomowanych salonach odnowy. Standardowa opłata za jedną sesję treningową EMS w Krakowie wacha się w granicy od 70 do 120 złotych. Większość salonów odnowy w Krakowie oferuje specjalne karnety zniżkowe na wybraną liczbę sesji treningowych EMS. Miesięczny nielimitowany karnet to koszt od 800 do 1300 złotych. 

Wypróbuj trening personalny EMS w Krakowie!

Trening ems kraków

Trening personalny EMS oferuje większość klubów fitness, salonów odnowy i siłowni w Krakowie. Ofertę ćwiczeń za pomocą elektrostymulacji mięśni możemy znaleźć w większości znanych placówek. Warto zapytać się w recepcji twojego klubu lub siłowni, czy mają w ofercie trening personalny EMS. Uczestnictwo w tego typu ćwiczeniach może być niezapomnianą przygodą, która odmieni twoje zdanie o budowaniu tkanki mięśniowej. Spróbuj treningu EMS w Krakowie!

Chcesz przeczytać cały artykuł?

Mateusz Matysiak 0 23 sierpnia 2019  < 1000

Dodaj komentarz

Artykuły z kategorii: Trening

odpoczynek-od-treningow-tez-trzeba-zaplanowac

Odpoczynek od treningów też trzeba zaplanować!

Błędne jest przekonanie, że zwiększenie częstotliwości treningów zapewni lepsze wyniki sportowe. To regeneracja mięśniowa jest kluczem do osiągnięcia zamierzonych efektów treningowych. Zobacz, jak powinno się planować przerwy od treningów. Poznaj sposoby na skuteczne wykorzystanie dni odpoczynku!

street-workout-w-damskiej-wersji

Street workout w damskiej wersji

Nikt nie powiedział, że miejski trening jest zarezerwowany tylko dla mężczyzn. Panie także chętnie trenują street workout. Oto, dlaczego ten typ treningu sprawdza się w damskim wydaniu!

jak-powinno-sie-trenowac-przy-podcisnieniu

Jak powinno się trenować przy podciśnieniu?

Podciśnienie, zwane też niedociśnieniem zwykle nie jest przeciwwskazaniem do uprawiania sportu. Wręcz przeciwnie – wysiłek fizyczny może wzmocnić serce oraz usprawnić pracę układu krążenia. Ważne jest jednak umiejętne i bezpieczne dobranie ćwiczeń dla osób cierpiących na tę chorobę serca. Jak wygląda trening osób z podciśnieniem?

czy-wada-wzroku-moze-przeszkodzic-w-treningach-silowych-i-biegowych

Czy wada wzroku może przeszkodzić w treningach siłowych i biegowych?

Panuje przekonanie, że wada wzroku może w pewien sposób ograniczać możliwość uprawiania niektórych rodzajów sportów. Jak ta sytuacja przedstawia się w przypadku treningu siłowego i biegania? Czy te metody treningowe mogą być niebezpieczne dla osób z wadą wzroku? A może ćwiczenia dodatkowo pogłębiają wadę lub narażają wzrok na poważniejsze następstwa? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziecie w poniższym artykule.

silownia-w-domu-chwilowa-zmiana-czy-nowy-nawyk

Siłownia w domu - chwilowa zmiana czy nowy nawyk?

Definicja aktywności fizycznej zdecydowanie zmieniła swój wymiar w ostatnim roku. Definicją, autentycznego zaangażowania w trening stała się codzienna indywidualna determinacja. Wypad na siłownię przestał być zwykłym elementem dnia, a zajęcia fitness w grupie są wręcz dobrem luksusowym.

trening-silowo-wytrzymalosciowy-jak-go-dobrze-zaplanowac

Trening siłowo-wytrzymałościowy - jak go dobrze zaplanować?

Siłowy trening w klubie fitness albo jego bliźniacza wersja do wykonania w domu z czasem przestanie przynosić wymierne efekty. Coś będzie się dziać, ale nie do końca będzie wiadomo, czy to nadal droga do przodu. Z pomocą przyjdzie trening siłowo-wytrzymałościowy. Co to takiego?

bezpieczenstwo-i-higiena-w-pigulce-jak-zadbac-o-swoje-stawy-podczas-treningow

Bezpieczeństwo i higiena w pigułce: jak zadbać o swoje stawy podczas treningów?

Choć w istocie stawy to ruchome połączenia kości, należy pamiętać, że nadmierny wysiłek może szybko doprowadzić do stanów zapalnych czy kontuzji. Ważne jest odpowiednie podejście do wysiłku i diety, aby cały proces treningowy był jak najbardziej optymalny. Zobacz, jak zadbać o swoje stawy podczas treningów i nie martw się o swoją kondycję za kilka lat.

jak-powinno-sie-trenowac-przy-nadcisnieniu

Jak powinno się trenować przy nadciśnieniu?

Choroby układu krążenia i serca są nam nieobce w dzisiejszej rzeczywistości. To, że regularna aktywność fizyczna może im zapobiec jest jasne. Jak jednak powinno się trenować, jeśli już cierpi się na nadciśnienie? Zobacz, jakie sporty są bezpieczne przy tej chorobie serca.

odwodnienie-czyli-najwiekszy-wrog-sportowca-jak-go-pokonac

Odwodnienie, czyli największy wróg sportowca. Jak go pokonać?

Podczas intensywnego treningu metabolizm przyspiesza nawet dwudziestokrotnie. Zwiększa się temperatura ciała, a tym samym wypacanie wody i soli mineralnych z organizmu. Odwodnienie może prowadzić do znacznego osłabienia organizmu, a nawet zagrożenia życia. Zobacz, jak skutecznie nawadniać organizm, by ustrzec się skutków odwodnienia.

trening-tlenowy-czy-beztlenowy-ktory-rodzaj-wysilku-lepiej-sie-sprawdzi

Trening tlenowy czy beztlenowy: który rodzaj wysiłku lepiej się sprawdzi?

Wiele osób podchodzi do form organizacji treningu zero-jedynkowo. Przyjmuje się, że skoro dana forma treningowa działa, inna mogłaby nie dać takiego efektu. Tymczasem sprawa jest bardziej złożona i trudno jednoznacznie stwierdzić, która forma wysiłku będzie lepsza. To jak: trening tlenowy czy beztlenowy?

odpoczynek-od-treningow-tez-trzeba-zaplanowac

Odpoczynek od treningów też trzeba zaplanować!

Błędne jest przekonanie, że zwiększenie częstotliwości treningów zapewni lepsze wyniki sportowe. To regeneracja mięśniowa jest kluczem do osiągnięcia zamierzonych efektów treningowych. Zobacz, jak powinno się planować przerwy od treningów. Poznaj sposoby na skuteczne wykorzystanie dni odpoczynku!

street-workout-w-damskiej-wersji

Street workout w damskiej wersji

Nikt nie powiedział, że miejski trening jest zarezerwowany tylko dla mężczyzn. Panie także chętnie trenują street workout. Oto, dlaczego ten typ treningu sprawdza się w damskim wydaniu!

jak-powinno-sie-trenowac-przy-podcisnieniu

Jak powinno się trenować przy podciśnieniu?

Podciśnienie, zwane też niedociśnieniem zwykle nie jest przeciwwskazaniem do uprawiania sportu. Wręcz przeciwnie – wysiłek fizyczny może wzmocnić serce oraz usprawnić pracę układu krążenia. Ważne jest jednak umiejętne i bezpieczne dobranie ćwiczeń dla osób cierpiących na tę chorobę serca. Jak wygląda trening osób z podciśnieniem?

czy-wada-wzroku-moze-przeszkodzic-w-treningach-silowych-i-biegowych

Czy wada wzroku może przeszkodzić w treningach siłowych i biegowych?

Panuje przekonanie, że wada wzroku może w pewien sposób ograniczać możliwość uprawiania niektórych rodzajów sportów. Jak ta sytuacja przedstawia się w przypadku treningu siłowego i biegania? Czy te metody treningowe mogą być niebezpieczne dla osób z wadą wzroku? A może ćwiczenia dodatkowo pogłębiają wadę lub narażają wzrok na poważniejsze następstwa? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziecie w poniższym artykule.

silownia-w-domu-chwilowa-zmiana-czy-nowy-nawyk

Siłownia w domu - chwilowa zmiana czy nowy nawyk?

Definicja aktywności fizycznej zdecydowanie zmieniła swój wymiar w ostatnim roku. Definicją, autentycznego zaangażowania w trening stała się codzienna indywidualna determinacja. Wypad na siłownię przestał być zwykłym elementem dnia, a zajęcia fitness w grupie są wręcz dobrem luksusowym.

trening-silowo-wytrzymalosciowy-jak-go-dobrze-zaplanowac

Trening siłowo-wytrzymałościowy - jak go dobrze zaplanować?

Siłowy trening w klubie fitness albo jego bliźniacza wersja do wykonania w domu z czasem przestanie przynosić wymierne efekty. Coś będzie się dziać, ale nie do końca będzie wiadomo, czy to nadal droga do przodu. Z pomocą przyjdzie trening siłowo-wytrzymałościowy. Co to takiego?

bezpieczenstwo-i-higiena-w-pigulce-jak-zadbac-o-swoje-stawy-podczas-treningow

Bezpieczeństwo i higiena w pigułce: jak zadbać o swoje stawy podczas treningów?

Choć w istocie stawy to ruchome połączenia kości, należy pamiętać, że nadmierny wysiłek może szybko doprowadzić do stanów zapalnych czy kontuzji. Ważne jest odpowiednie podejście do wysiłku i diety, aby cały proces treningowy był jak najbardziej optymalny. Zobacz, jak zadbać o swoje stawy podczas treningów i nie martw się o swoją kondycję za kilka lat.

jak-powinno-sie-trenowac-przy-nadcisnieniu

Jak powinno się trenować przy nadciśnieniu?

Choroby układu krążenia i serca są nam nieobce w dzisiejszej rzeczywistości. To, że regularna aktywność fizyczna może im zapobiec jest jasne. Jak jednak powinno się trenować, jeśli już cierpi się na nadciśnienie? Zobacz, jakie sporty są bezpieczne przy tej chorobie serca.

odwodnienie-czyli-najwiekszy-wrog-sportowca-jak-go-pokonac

Odwodnienie, czyli największy wróg sportowca. Jak go pokonać?

Podczas intensywnego treningu metabolizm przyspiesza nawet dwudziestokrotnie. Zwiększa się temperatura ciała, a tym samym wypacanie wody i soli mineralnych z organizmu. Odwodnienie może prowadzić do znacznego osłabienia organizmu, a nawet zagrożenia życia. Zobacz, jak skutecznie nawadniać organizm, by ustrzec się skutków odwodnienia.

trening-tlenowy-czy-beztlenowy-ktory-rodzaj-wysilku-lepiej-sie-sprawdzi

Trening tlenowy czy beztlenowy: który rodzaj wysiłku lepiej się sprawdzi?

Wiele osób podchodzi do form organizacji treningu zero-jedynkowo. Przyjmuje się, że skoro dana forma treningowa działa, inna mogłaby nie dać takiego efektu. Tymczasem sprawa jest bardziej złożona i trudno jednoznacznie stwierdzić, która forma wysiłku będzie lepsza. To jak: trening tlenowy czy beztlenowy?