Trening na siłowni zwiększy Twoją formę w sypialni

Trening na siłowni zwiększy Twoją formę w sypialni

Sport to zdrowie – doskonale wiemy, że ruch przyczynia się do polepszenia naszej kondycji, samopoczucia oraz funkcjonowania organizmu. Nic dziwnego, że aktywność fizyczna przydaje się również w łóżku! Tym bardziej, że niektóre pozycje Kamasutry wymagają od partnerów wytrzymałości, siły i gibkości Chcesz sprawdzić się wieczorem w sypialni? Za dnia trenuj na siłowni!

Skoro trenujesz w pocie czoła na siłowni warto jest wykorzystać swoją siłę i sprawność w sypialni. Poznaj ciekawe pozycje seksualne którymi możesz zaskoczyć partnera i dodać pikanterii w związku. Dodatkowo mężczyzna eksperymentując w łóżku poprawia swoją produkcję testosteronu. 

Seksualny „Łuk” triumfalny

kondycja_seks

Pozycja misjonarska stanowi bazę do wielu innych możliwości. Jedną z nich jest właśnie „łuk”. Na czym polega? Kobieta leży z szeroko otwartymi nogami, ma wysoko uniesione biodra, ręce zgięte w łokciach, a dłonie wsparte są obok skroni. Ułożenie ciała przypomina szkolny „mostek” z tą różnicą, że partnerka nie odrywa łopatek od podłoża. Partner klęczy pomiędzy udami kobiety i podtrzymuje jej biodra.

Pozycja „łuku” wymaga dobrej kondycji zarówno partnerki, jak i partnera. Tutaj ciężar ciała kobiety spoczywa na mężczyźnie, dlatego „łuk” jest polecany silnym i muskularnym panom, a jednocześnie drobnym oraz giętkim kobietom. 

Seks między młotem a „kowadełkiem”

pozycja seksualna kowadełko

Jest to jedna z najbardziej satysfakcjonujących pozycji dla obojga kochanków. Jak zacząć? Kobieta leży na plecach oraz unosi wysoko swoje nogi. Stopy pozostają oparte o ramiona partnera. Mężczyzna klęczy naprzeciwko niej i porusza rytmicznie biodrami. Ze względu na głęboką penetrację zaleca się pozostawienie pozycji na koniec gry miłosnej.

Pozycja „Kowadełko” jest dobrym rozwiązaniem dla odważnych i szukających eksperymentów. Warunek jest jeden – dobra kondycja fizyczna kochanków.

Zapłoń szybciej niż „świeca”

seks pozycja świeca

Jeżeli „Kowadełko” okazało się dla Was przyjemnym wyzwaniem, lecz chcecie więcej, to zdecydowanie warto wypróbować „świecę”. Jest to trudniejsza odmiana poprzedniej pozycji. Kobieta unosi wyprostowane nogi i cały czas trzyma je w górze. Partner może pomóc przytrzymując kobiece biodra, lub – to ćwiczenie dla najwytrwalszych – kostki.

W pozycji „świeca” sprawdzą się jedynie mężczyźni o silnych ramionach. U kobiet pierwszoplanową rolę musi grać ambicja oraz imponujące mięśnie nóg. Polecana jest, gdy chcemy pomęczyć się w łóżku, a potem stwierdzić, że było warto.

Wrzuć na „taczkę” i jazda!

seks pozycja na taczkę

Obawiasz się seksualnej rutyny? Koniecznie sprawdź pozycję „taczka”, która jest idealna dla poszukiwaczy nowych wyzwań. Kobieta leży na brzuchu na krawędzi łóżka i jest podparta na łokciach. Mężczyzna stoi pomiędzy jej nogami i podtrzymuje ciało za uda, dokładnie w taki sposób jakby sterował taczką.

Pozycja „taczka” to duży wysiłek ze strony mężczyzny, który musi stale podtrzymywać swoją partnerkę. Dlatego polecana jest szczególnie panom o mocnych przedramionach.

W tym „Trójkącie Bermudzkim” nie zaginiesz

seks pozycja trójkąt

Za to możesz się zatracić! Puntem wyjścia jest odwrócona pozycja na jeźdźca. Kobieta siedzi tyłem na partnerze, przenosząc wyprostowane ręce za siebie i opiera się dłońmi po obu stronach mężczyzny. To między jej plecami a torsem partnera powstaje trójkąt.

„Trójkąt Bermudzki” może się okazać wyzwaniem dla kobiet – pozycja jest polecana paniom o silnych ramionach.

Seks pozycja: Buszujący w „trzcinie”

pozycja seksualna trzcina

Poszukujecie w seksie gimnastyki i przyjemności? To najwyższy czas wypróbować „trzcinę”. W pozycji wyjściowej kobieta leży na plecach, zaś pomiędzy jej rozstawionymi udami siedzi partner. Następnie partnerka unosi nogi i lekko wygina plecy w łuk, opierając się na rękach. Pomocą może służyć mężczyzna, podtrzymując biodra.

Buszowanie w „trzcinie” wymaga niezłej sprawności fizycznej kobiety. W innym przypadku możemy doświadczyć bólu w plecach, które ani na krok nie przybliżą do orgazmu.

Pozycja na stojąco „małpi gaju”

seks pozycja na stojaco

Pamiętasz sportowy drążek, na którym wykonujesz kolejne podciągnięcia? Na tę noc oddaj go kobiecie. Niech partnerka chwyci za drążek i podciągnie się lekko na ramiona, by w ten sposób odciążyć kochanka. Zadaniem partnera jest podtrzymanie kobiety za miednicę.

Przyrządy do gimnastyki są tutaj niezbędne, tak samo jak kondycja kobiety. W innym wypadku partnerka równie szybko opadnie z siły, jak i z ochoty na miłosne zabawy.

Więcej w temacie seksu przeczytacie w artykule: Seks a siłownia

Czytaj więcej: Najtrudniejsze seks pozycje

Martyna Paprocka 3 7 grudnia 2015  3247

Dodaj komentarz

  • Wiola
    20 lipca 2017
    Najlepsze są te obrazki :D
  • 20 lipca 2017
    No i kolejny mądry artykuł
  • Przemysław
    17 listopada 2016
    Ciekawe, ciekawe, choć jakoś nie sądzę, by się ktoś przyznał, że popróbował tych pozycji ;)

Artykuły z kategorii: Trening

podciaganie-na-drazku-nachwytem-czy-podchwytem

Podciąganie na drążku nachwytem czy podchwytem?

Wybranie odpowiedniego chwytu podczas podciągania na drążku wiąże się z inną pracą mięśni. Podciąganie nachwytem lub podchwytem to więc w dużej mierze wzmacnianie innych partii mięśniowych. Na czym jednak polega różnica między tymi chwytami? Czy któryś z nich jest lepszy?

martwy-ciag-mobilnosc-bioder-i-dolnego-odcinka-kregoslupa

Martwy ciąg | Mobilność bioder i dolnego odcinka kręgosłupa

Martwy ciąg jest ćwiczeniem funkcjonalnym. Niemal każdego dnia zdarza nam się wykonywać ten ruch (np. podczas schylania się). Żeby jednak nie nabawić się kontuzji czy bólu pleców – konieczne jest dbanie o prawidłową mobilność bioder i dolnego odcinka kręgosłupa. Prawidłowe funkcjonowanie tych dwóch partii mięśniowych jest bowiem podstawą dla wykonywania martwego ciągu. Jak zwiększyć ich mobilność? Jak rozgrzewać się przed treningiem, by zwiększyć zakres ruchu? O tym w poniższym materiale!

mobilnosc-core-cwiczenia-na-miesnie-glebokie-brzucha-i-plecow

Mobilność core – ćwiczenia na mięśnie głębokie brzucha i pleców

Sama praca nad zwiększaniem siły czy rzeźbieniem ciała nie wystarczy. Ogromne znaczenie ma również wzmocnienie mięśni głębokich, szczególnie mięśni brzucha i pleców. Dzięki włączeniu ćwiczeń rozciągających na mięśnie głębokie do planu treningowego można znacznie poprawić własne możliwości wysiłkowe, a także zmniejszyć ryzyko kontuzji. Zobacz, jak pracować nad mobilnością core!

zbuduj-solidna-podstawe-piec-zasad-budowania-wiekszej-sily

Zbuduj solidną podstawę! Pięć zasad budowania większej siły

Czy zastanawiasz się, przekraczając próg siłowni, nad tym co stanowi o twojej sile? Prawdopodobnie nie, bo to wydaje się dość oczywiste – im większy ciężar dźwigam, tym silniejszy się staję. Jednak każdy z nas natrafi w pewnym momencie na blokadę, ciężar, jakoś nie będzie chciał się zwiększyć. Mało tego, każdy z nas rozumie siłę jako coś niekonkretnego. Jasne, ktoś jest silny bo potrafi otworzyć ciężkie drzwi, albo ktoś wygląda na silnego, bo ma duże mięśnie. Czym jednak jest siła oraz – przede wszystkim – jak ją budować?

koniec-z-zakwasami-sposoby-na-zakwasy-miesni-ramion-po-treningu

Koniec z zakwasami – sposoby na zakwasy mięśni ramion po treningu

Zbyt intensywne ćwiczenia, złe dobranie aktywności fizycznej do możliwości organizmu czy brak rozgrzewki – to najczęstsze przyczyny zakwasów mięśni. Bardzo często pojawiają się one w okolicach ramion. W jaki sposób zmniejszyć bolesność zakwasów na ramionach?

koniec-z-zakwasami-sposoby-na-zakwasy-klatki-piersiowej-po-treningu

Koniec z zakwasami – sposoby na zakwasy klatki piersiowej po treningu

Zbyt duże obciążenia treningowe czy zbyt duża objętość treningu klatki piersiowej mogą spowodować pojawienie się zakwasów w tej partii ciała. Poznaj sposoby na zakwasy mięśni, które pomogą zniwelować bolesność mięśni po treningu wywołaną mikrourazami.

koniec-z-zakwasami-sposoby-na-zakwasy-nog-po-treningu

Koniec z zakwasami – sposoby na zakwasy nóg po treningu

Intensywne treningi mogą skutkować ostrym bólem mięśni nóg. Jest to naturalna reakcja organizmu – rozpoczyna się proces naprawy mikrouszkodzeń. A w efekcie – budowania masy mięśniowej. Z tym bólem można jednak walczyć. Zobacz, jakie są sposoby na zakwasy nóg.

myfitweb-pl-rewolucja-w-kupowaniu-wejsciowek-na-fitness-i-silownie

Myfitweb.pl - rewolucja w kupowaniu wejściówek na fitness i siłownię!

Chcesz iść na siłownię, ale nie chcesz przepłacać? Nic prostszego. Dzięki Myfitweb możesz kupić pojedyncze wejściówki na zajęcia w atrakcyjnej cenie, do 70% taniej lub Multikarnety Open, dzięki którym będziesz mieć nieograniczony wstęp do wielu klubów jednocześnie. Jak to działa?

narciarz-a-lawina-jak-uniknac-zagrozenia

Narciarz a lawina – jak uniknąć zagrożenia?

Pewne jest, że do jazdy na nartach powinno się wybierać miejsca niezagrożone lawinami. Niemniej, wielu śmiałków preferuje właśnie te bardziej niebezpieczne. A i każdej lawiny nie da się przewidzieć. Pewne jest jedno. Przed wyjazdem na narty warto zrobić sobie przeszkolenie z bezpieczeństwa na stoku. Także właśnie w aspekcie zagrożenia lawinowego. Zobacz, jak uniknąć zagrożenia lawiną oraz co zrobić, jeśli taka sytuacja się pojawi.

anatomia-treningu-jak-przeplywa-energia-podczas-ruchu

Anatomia treningu – jak przepływa energia podczas ruchu?

Do wykonania każdego ruchu ciała konieczna jest energia. W zależności od tego, jaki charakter ma trening – pozyskiwana jest ona z innych źródeł. Jak jednak wygląda sam przepływ energii podczas ćwiczeń?

podciaganie-na-drazku-nachwytem-czy-podchwytem

Podciąganie na drążku nachwytem czy podchwytem?

martwy-ciag-mobilnosc-bioder-i-dolnego-odcinka-kregoslupa

Martwy ciąg | Mobilność bioder i dolnego odcinka kręgosłupa

mobilnosc-core-cwiczenia-na-miesnie-glebokie-brzucha-i-plecow

Mobilność core – ćwiczenia na mięśnie głębokie brzucha i pleców

zbuduj-solidna-podstawe-piec-zasad-budowania-wiekszej-sily

Zbuduj solidną podstawę! Pięć zasad budowania większej siły

koniec-z-zakwasami-sposoby-na-zakwasy-miesni-ramion-po-treningu

Koniec z zakwasami – sposoby na zakwasy mięśni ramion po treningu

koniec-z-zakwasami-sposoby-na-zakwasy-klatki-piersiowej-po-treningu

Koniec z zakwasami – sposoby na zakwasy klatki piersiowej po treningu

koniec-z-zakwasami-sposoby-na-zakwasy-nog-po-treningu

Koniec z zakwasami – sposoby na zakwasy nóg po treningu

myfitweb-pl-rewolucja-w-kupowaniu-wejsciowek-na-fitness-i-silownie

Myfitweb.pl - rewolucja w kupowaniu wejściówek na fitness i siłownię!

narciarz-a-lawina-jak-uniknac-zagrozenia

Narciarz a lawina – jak uniknąć zagrożenia?

anatomia-treningu-jak-przeplywa-energia-podczas-ruchu

Anatomia treningu – jak przepływa energia podczas ruchu?

{