Trening na siłowni zwiększy Twoją formę w sypialni

Trening na siłowni zwiększy Twoją formę w sypialni

Sport to zdrowie – doskonale wiemy, że ruch przyczynia się do polepszenia naszej kondycji, samopoczucia oraz funkcjonowania organizmu. Nic dziwnego, że aktywność fizyczna przydaje się również w łóżku! Tym bardziej, że niektóre pozycje Kamasutry wymagają od partnerów wytrzymałości, siły i gibkości Chcesz sprawdzić się wieczorem w sypialni? Za dnia trenuj na siłowni!

Skoro trenujesz w pocie czoła na siłowni warto jest wykorzystać swoją siłę i sprawność w sypialni. Poznaj ciekawe pozycje seksualne którymi możesz zaskoczyć partnera i dodać pikanterii w związku. Dodatkowo mężczyzna eksperymentując w łóżku poprawia swoją produkcję testosteronu. 

Seksualny „Łuk” triumfalny

kondycja_seks

Pozycja misjonarska stanowi bazę do wielu innych możliwości. Jedną z nich jest właśnie „łuk”. Na czym polega? Kobieta leży z szeroko otwartymi nogami, ma wysoko uniesione biodra, ręce zgięte w łokciach, a dłonie wsparte są obok skroni. Ułożenie ciała przypomina szkolny „mostek” z tą różnicą, że partnerka nie odrywa łopatek od podłoża. Partner klęczy pomiędzy udami kobiety i podtrzymuje jej biodra.

Pozycja „łuku” wymaga dobrej kondycji zarówno partnerki, jak i partnera. Tutaj ciężar ciała kobiety spoczywa na mężczyźnie, dlatego „łuk” jest polecany silnym i muskularnym panom, a jednocześnie drobnym oraz giętkim kobietom. 

Seks między młotem a „kowadełkiem”

pozycja seksualna kowadełko

Jest to jedna z najbardziej satysfakcjonujących pozycji dla obojga kochanków. Jak zacząć? Kobieta leży na plecach oraz unosi wysoko swoje nogi. Stopy pozostają oparte o ramiona partnera. Mężczyzna klęczy naprzeciwko niej i porusza rytmicznie biodrami. Ze względu na głęboką penetrację zaleca się pozostawienie pozycji na koniec gry miłosnej.

Pozycja „Kowadełko” jest dobrym rozwiązaniem dla odważnych i szukających eksperymentów. Warunek jest jeden – dobra kondycja fizyczna kochanków.

Zapłoń szybciej niż „świeca”

seks pozycja świeca

Jeżeli „Kowadełko” okazało się dla Was przyjemnym wyzwaniem, lecz chcecie więcej, to zdecydowanie warto wypróbować „świecę”. Jest to trudniejsza odmiana poprzedniej pozycji. Kobieta unosi wyprostowane nogi i cały czas trzyma je w górze. Partner może pomóc przytrzymując kobiece biodra, lub – to ćwiczenie dla najwytrwalszych – kostki.

W pozycji „świeca” sprawdzą się jedynie mężczyźni o silnych ramionach. U kobiet pierwszoplanową rolę musi grać ambicja oraz imponujące mięśnie nóg. Polecana jest, gdy chcemy pomęczyć się w łóżku, a potem stwierdzić, że było warto.

Wrzuć na „taczkę” i jazda!

seks pozycja na taczkę

Obawiasz się seksualnej rutyny? Koniecznie sprawdź pozycję „taczka”, która jest idealna dla poszukiwaczy nowych wyzwań. Kobieta leży na brzuchu na krawędzi łóżka i jest podparta na łokciach. Mężczyzna stoi pomiędzy jej nogami i podtrzymuje ciało za uda, dokładnie w taki sposób jakby sterował taczką.

Pozycja „taczka” to duży wysiłek ze strony mężczyzny, który musi stale podtrzymywać swoją partnerkę. Dlatego polecana jest szczególnie panom o mocnych przedramionach.

W tym „Trójkącie Bermudzkim” nie zaginiesz

seks pozycja trójkąt

Za to możesz się zatracić! Puntem wyjścia jest odwrócona pozycja na jeźdźca. Kobieta siedzi tyłem na partnerze, przenosząc wyprostowane ręce za siebie i opiera się dłońmi po obu stronach mężczyzny. To między jej plecami a torsem partnera powstaje trójkąt.

„Trójkąt Bermudzki” może się okazać wyzwaniem dla kobiet – pozycja jest polecana paniom o silnych ramionach.

Seks pozycja: Buszujący w „trzcinie”

pozycja seksualna trzcina

Poszukujecie w seksie gimnastyki i przyjemności? To najwyższy czas wypróbować „trzcinę”. W pozycji wyjściowej kobieta leży na plecach, zaś pomiędzy jej rozstawionymi udami siedzi partner. Następnie partnerka unosi nogi i lekko wygina plecy w łuk, opierając się na rękach. Pomocą może służyć mężczyzna, podtrzymując biodra.

Buszowanie w „trzcinie” wymaga niezłej sprawności fizycznej kobiety. W innym przypadku możemy doświadczyć bólu w plecach, które ani na krok nie przybliżą do orgazmu.

Pozycja na stojąco „małpi gaju”

seks pozycja na stojaco

Pamiętasz sportowy drążek, na którym wykonujesz kolejne podciągnięcia? Na tę noc oddaj go kobiecie. Niech partnerka chwyci za drążek i podciągnie się lekko na ramiona, by w ten sposób odciążyć kochanka. Zadaniem partnera jest podtrzymanie kobiety za miednicę.

Przyrządy do gimnastyki są tutaj niezbędne, tak samo jak kondycja kobiety. W innym wypadku partnerka równie szybko opadnie z siły, jak i z ochoty na miłosne zabawy.

Więcej w temacie seksu przeczytacie w artykule: Seks a siłownia

Czytaj więcej: Najtrudniejsze seks pozycje

Martyna Paprocka 3 7 grudnia 2015  3854

Dodaj komentarz

  • Wiola
    20 lipca 2017
    Najlepsze są te obrazki :D
  • 20 lipca 2017
    No i kolejny mądry artykuł
  • Przemysław
    17 listopada 2016
    Ciekawe, ciekawe, choć jakoś nie sądzę, by się ktoś przyznał, że popróbował tych pozycji ;)

Artykuły z kategorii: Trening

zakwasy-na-brzuchu-przyczyny-ich-powstawania-i-sposoby-zwalczania

Zakwasy na brzuchu, przyczyny ich powstawania i sposoby zwalczania

Zakwasy na brzuchu mogą mieć różne powody. Co najczęściej powoduje takie zjawisko i jak z nim skutecznie walczyć?

miesnie-proste-brzucha-jak-je-skutecznie-cwiczyc

Mięśnie proste brzucha – jak je skutecznie ćwiczyć?

Mięśnie proste brzucha biorą udział w różnych ćwiczeniach i pełnią liczne funkcje, a ich rozbudowanie jest celem wielu osób. Jaka aktywność fizyczna jest najlepsza na ten fragment tkanki mięśniowej?

nordic-walking-czym-tak-wlasciwie-jest

Nordic walking - czym tak właściwie jest?

Nordic walking to coraz popularniejszy sport uprawiany zarówno przez młode, jak i starsze osoby. Jak właściwie trenować nordic walking i na czym to polega?

solidna-podstawa-to-polowa-sukcesu-buty-do-nordic-walking-w-pigulce

Solidna podstawa to połowa sukcesu! Buty do nordic walking w pigułce

W większości sportów - zarówno podejmowanych zawodowo, jak i na poziomie amatorskim - niezwykle ważne jest właściwie dobrane obuwie. To połowa sukcesu, bo dobre obuwie to poprawnie pracujące kończyny dolne podczas treningu. Na co zwracać uwagę podczas zakupów, jakie buty wybrać i jakie cechy powinny mieć idealnie buty do nordic walking?

trening-tbc-czyli-jak-wyglada-modelowanie-sylwetki-od-kuchni

Trening TBC, czyli jak wygląda modelowanie sylwetki od kuchni

Obok zumby i jogi, zajęcia z TBC należą do najchętniej uczęszczanych kursów w klubach fitness. Modelują i wzmacniają całą sylwetkę, poprawiając jednocześnie krążenie i przemianę materii. Trening TBC to na pewno świetna zabawa oraz genialny sposób na smukłą i szczupłą sylwetkę. Jak wyglądają zajęcia i jaki mają wpływ na nasze ciało? I jakie efekty może zagwarantować taki trening?

trening-tlenowy-na-czym-polega-i-jak-go-przeprowadzac

Trening tlenowy - na czym polega i jak go przeprowadzać?

Trening tlenowy może nieść za sobą bardzo wiele pozytywnych skutków wpływających nie tylko na poprawienie kondycji fizycznej, lecz także na inne aspekty życia. Jak prawidłowo przeprowadzać trening tlenowy i czym on tak właściwie jest?

co-jest-dobre-na-zakwasy-czyli-jak-sobie-poradzic-z-piekacym-bolem-miesni

Co jest dobre na zakwasy - czyli jak sobie poradzić z piekącym bólem mięśni?

Wbrew powszechnej opinii zakwasy nie są wynikiem gromadzenia nadmiernych ilości kwasu mlekowego w mięśniach. Ta nieprzyjemna dolegliwość występuje w obrębie włókien mięśniowych i ich przyczepów po nagłym i intensywnym wysiłku fizycznym. Co jest dobre na zakwasy i czy można ich uniknąć?

cwiczenia-z-gumami-oporowymi-aktualizacja-2020

Ćwiczenia z gumami oporowymi | Aktualizacja 2020

Guma jak to guma ma wiele zastosowań, nic dziwnego, że jest coraz częściej spotykana na siłowniach i w klubach fitness. Przyjrzyjmy się bliżej temu wszechstronnemu gadżetowi treningowemu. Zobacz jak trenować za pomocą taśm oporowych.

deska-cwiczenie-o-wielu-zastosowaniach-aktualizacja-2020

Deska – ćwiczenie o wielu zastosowaniach | Aktualizacja 2020

Deska (ang. plank) należy do ćwiczeń ogólnorozwojowych, które sprawdzają się w wielu dyscyplinach sportowych. Podczas wykonywania tego ćwiczenia pracuje dużo grup mięśniowych. Zobacz, co można zyskać robiąc deskę! Deska ćwiczenie plan - podejmiesz wyzwanie?

recepta-na-mocne-i-sprezyste-miesnie-sprawdz-cwiczenia-izometryczne

Recepta na mocne i sprężyste mięśnie? Sprawdź ćwiczenia izometryczne!

Twoje mięśnie są mało stabilne i sprężyste? Ten rodzaj treningu jest dla ciebie! Nie tylko wzmocnisz mięśnie, ale i zwiększysz siłę bez konieczności przerzucania ton żelastwa. Przedstawiamy ćwiczenia izometryczne - lekarstwo na wiele treningowych bolączek i skuteczne narzędzie fizjoterapeutyczne.

zakwasy-na-brzuchu-przyczyny-ich-powstawania-i-sposoby-zwalczania

Zakwasy na brzuchu, przyczyny ich powstawania i sposoby zwalczania

Zakwasy na brzuchu mogą mieć różne powody. Co najczęściej powoduje takie zjawisko i jak z nim skutecznie walczyć?

miesnie-proste-brzucha-jak-je-skutecznie-cwiczyc

Mięśnie proste brzucha – jak je skutecznie ćwiczyć?

Mięśnie proste brzucha biorą udział w różnych ćwiczeniach i pełnią liczne funkcje, a ich rozbudowanie jest celem wielu osób. Jaka aktywność fizyczna jest najlepsza na ten fragment tkanki mięśniowej?

nordic-walking-czym-tak-wlasciwie-jest

Nordic walking - czym tak właściwie jest?

Nordic walking to coraz popularniejszy sport uprawiany zarówno przez młode, jak i starsze osoby. Jak właściwie trenować nordic walking i na czym to polega?

solidna-podstawa-to-polowa-sukcesu-buty-do-nordic-walking-w-pigulce

Solidna podstawa to połowa sukcesu! Buty do nordic walking w pigułce

W większości sportów - zarówno podejmowanych zawodowo, jak i na poziomie amatorskim - niezwykle ważne jest właściwie dobrane obuwie. To połowa sukcesu, bo dobre obuwie to poprawnie pracujące kończyny dolne podczas treningu. Na co zwracać uwagę podczas zakupów, jakie buty wybrać i jakie cechy powinny mieć idealnie buty do nordic walking?

trening-tbc-czyli-jak-wyglada-modelowanie-sylwetki-od-kuchni

Trening TBC, czyli jak wygląda modelowanie sylwetki od kuchni

Obok zumby i jogi, zajęcia z TBC należą do najchętniej uczęszczanych kursów w klubach fitness. Modelują i wzmacniają całą sylwetkę, poprawiając jednocześnie krążenie i przemianę materii. Trening TBC to na pewno świetna zabawa oraz genialny sposób na smukłą i szczupłą sylwetkę. Jak wyglądają zajęcia i jaki mają wpływ na nasze ciało? I jakie efekty może zagwarantować taki trening?

trening-tlenowy-na-czym-polega-i-jak-go-przeprowadzac

Trening tlenowy - na czym polega i jak go przeprowadzać?

Trening tlenowy może nieść za sobą bardzo wiele pozytywnych skutków wpływających nie tylko na poprawienie kondycji fizycznej, lecz także na inne aspekty życia. Jak prawidłowo przeprowadzać trening tlenowy i czym on tak właściwie jest?

co-jest-dobre-na-zakwasy-czyli-jak-sobie-poradzic-z-piekacym-bolem-miesni

Co jest dobre na zakwasy - czyli jak sobie poradzić z piekącym bólem mięśni?

Wbrew powszechnej opinii zakwasy nie są wynikiem gromadzenia nadmiernych ilości kwasu mlekowego w mięśniach. Ta nieprzyjemna dolegliwość występuje w obrębie włókien mięśniowych i ich przyczepów po nagłym i intensywnym wysiłku fizycznym. Co jest dobre na zakwasy i czy można ich uniknąć?

cwiczenia-z-gumami-oporowymi-aktualizacja-2020

Ćwiczenia z gumami oporowymi | Aktualizacja 2020

Guma jak to guma ma wiele zastosowań, nic dziwnego, że jest coraz częściej spotykana na siłowniach i w klubach fitness. Przyjrzyjmy się bliżej temu wszechstronnemu gadżetowi treningowemu. Zobacz jak trenować za pomocą taśm oporowych.

deska-cwiczenie-o-wielu-zastosowaniach-aktualizacja-2020

Deska – ćwiczenie o wielu zastosowaniach | Aktualizacja 2020

Deska (ang. plank) należy do ćwiczeń ogólnorozwojowych, które sprawdzają się w wielu dyscyplinach sportowych. Podczas wykonywania tego ćwiczenia pracuje dużo grup mięśniowych. Zobacz, co można zyskać robiąc deskę! Deska ćwiczenie plan - podejmiesz wyzwanie?

recepta-na-mocne-i-sprezyste-miesnie-sprawdz-cwiczenia-izometryczne

Recepta na mocne i sprężyste mięśnie? Sprawdź ćwiczenia izometryczne!

Twoje mięśnie są mało stabilne i sprężyste? Ten rodzaj treningu jest dla ciebie! Nie tylko wzmocnisz mięśnie, ale i zwiększysz siłę bez konieczności przerzucania ton żelastwa. Przedstawiamy ćwiczenia izometryczne - lekarstwo na wiele treningowych bolączek i skuteczne narzędzie fizjoterapeutyczne.