Trening na siłowni zwiększy Twoją formę w sypialni

Trening na siłowni zwiększy Twoją formę w sypialni

Sport to zdrowie – doskonale wiemy, że ruch przyczynia się do polepszenia naszej kondycji, samopoczucia oraz funkcjonowania organizmu. Nic dziwnego, że aktywność fizyczna przydaje się również w łóżku! Tym bardziej, że niektóre pozycje Kamasutry wymagają od partnerów wytrzymałości, siły i gibkości Chcesz sprawdzić się wieczorem w sypialni? Za dnia trenuj na siłowni!

Skoro trenujesz w pocie czoła na siłowni warto jest wykorzystać swoją siłę i sprawność w sypialni. Poznaj ciekawe pozycje seksualne którymi możesz zaskoczyć partnera i dodać pikanterii w związku. Dodatkowo mężczyzna eksperymentując w łóżku poprawia swoją produkcję testosteronu. 

Seksualny „Łuk” triumfalny

kondycja_seks

Pozycja misjonarska stanowi bazę do wielu innych możliwości. Jedną z nich jest właśnie „łuk”. Na czym polega? Kobieta leży z szeroko otwartymi nogami, ma wysoko uniesione biodra, ręce zgięte w łokciach, a dłonie wsparte są obok skroni. Ułożenie ciała przypomina szkolny „mostek” z tą różnicą, że partnerka nie odrywa łopatek od podłoża. Partner klęczy pomiędzy udami kobiety i podtrzymuje jej biodra.

Pozycja „łuku” wymaga dobrej kondycji zarówno partnerki, jak i partnera. Tutaj ciężar ciała kobiety spoczywa na mężczyźnie, dlatego „łuk” jest polecany silnym i muskularnym panom, a jednocześnie drobnym oraz giętkim kobietom. 

Seks między młotem a „kowadełkiem”

pozycja seksualna kowadełko

Jest to jedna z najbardziej satysfakcjonujących pozycji dla obojga kochanków. Jak zacząć? Kobieta leży na plecach oraz unosi wysoko swoje nogi. Stopy pozostają oparte o ramiona partnera. Mężczyzna klęczy naprzeciwko niej i porusza rytmicznie biodrami. Ze względu na głęboką penetrację zaleca się pozostawienie pozycji na koniec gry miłosnej.

Pozycja „Kowadełko” jest dobrym rozwiązaniem dla odważnych i szukających eksperymentów. Warunek jest jeden – dobra kondycja fizyczna kochanków.

Zapłoń szybciej niż „świeca”

seks pozycja świeca

Jeżeli „Kowadełko” okazało się dla Was przyjemnym wyzwaniem, lecz chcecie więcej, to zdecydowanie warto wypróbować „świecę”. Jest to trudniejsza odmiana poprzedniej pozycji. Kobieta unosi wyprostowane nogi i cały czas trzyma je w górze. Partner może pomóc przytrzymując kobiece biodra, lub – to ćwiczenie dla najwytrwalszych – kostki.

W pozycji „świeca” sprawdzą się jedynie mężczyźni o silnych ramionach. U kobiet pierwszoplanową rolę musi grać ambicja oraz imponujące mięśnie nóg. Polecana jest, gdy chcemy pomęczyć się w łóżku, a potem stwierdzić, że było warto.

Wrzuć na „taczkę” i jazda!

seks pozycja na taczkę

Obawiasz się seksualnej rutyny? Koniecznie sprawdź pozycję „taczka”, która jest idealna dla poszukiwaczy nowych wyzwań. Kobieta leży na brzuchu na krawędzi łóżka i jest podparta na łokciach. Mężczyzna stoi pomiędzy jej nogami i podtrzymuje ciało za uda, dokładnie w taki sposób jakby sterował taczką.

Pozycja „taczka” to duży wysiłek ze strony mężczyzny, który musi stale podtrzymywać swoją partnerkę. Dlatego polecana jest szczególnie panom o mocnych przedramionach.

W tym „Trójkącie Bermudzkim” nie zaginiesz

seks pozycja trójkąt

Za to możesz się zatracić! Puntem wyjścia jest odwrócona pozycja na jeźdźca. Kobieta siedzi tyłem na partnerze, przenosząc wyprostowane ręce za siebie i opiera się dłońmi po obu stronach mężczyzny. To między jej plecami a torsem partnera powstaje trójkąt.

„Trójkąt Bermudzki” może się okazać wyzwaniem dla kobiet – pozycja jest polecana paniom o silnych ramionach.

Seks pozycja: Buszujący w „trzcinie”

pozycja seksualna trzcina

Poszukujecie w seksie gimnastyki i przyjemności? To najwyższy czas wypróbować „trzcinę”. W pozycji wyjściowej kobieta leży na plecach, zaś pomiędzy jej rozstawionymi udami siedzi partner. Następnie partnerka unosi nogi i lekko wygina plecy w łuk, opierając się na rękach. Pomocą może służyć mężczyzna, podtrzymując biodra.

Buszowanie w „trzcinie” wymaga niezłej sprawności fizycznej kobiety. W innym przypadku możemy doświadczyć bólu w plecach, które ani na krok nie przybliżą do orgazmu.

Pozycja na stojąco „małpi gaju”

seks pozycja na stojaco

Pamiętasz sportowy drążek, na którym wykonujesz kolejne podciągnięcia? Na tę noc oddaj go kobiecie. Niech partnerka chwyci za drążek i podciągnie się lekko na ramiona, by w ten sposób odciążyć kochanka. Zadaniem partnera jest podtrzymanie kobiety za miednicę.

Przyrządy do gimnastyki są tutaj niezbędne, tak samo jak kondycja kobiety. W innym wypadku partnerka równie szybko opadnie z siły, jak i z ochoty na miłosne zabawy.

Więcej w temacie seksu przeczytacie w artykule: Seks a siłownia

Czytaj więcej: Najtrudniejsze seks pozycje

Martyna Paprocka 3 7 grudnia 2015  3523

Dodaj komentarz

  • Wiola
    20 lipca 2017
    Najlepsze są te obrazki :D
  • 20 lipca 2017
    No i kolejny mądry artykuł
  • Przemysław
    17 listopada 2016
    Ciekawe, ciekawe, choć jakoś nie sądzę, by się ktoś przyznał, że popróbował tych pozycji ;)

Artykuły z kategorii: Trening

trening-personalny-ems-krakow-zacznij-juz-dzis

Trening personalny EMS Kraków – zacznij już dziś!

Trening personalny EMS to nowy rodzaj przeprowadzania ćwiczeń w Krakowie. To idealna alternatywa standardowych ćwiczeń wykonywanych na siłowni. Prawie każdy salon odnowy w Krakowie posiada w swojej ofercie trening personalny EMS. Dowiedz się jakie są ceny i opinie dle treningu personalnego EMS w Krakowie.

wykonaj-trening-silowy-w-domu-bez-uzycia-sprzetu

Wykonaj trening siłowy w domu | Bez użycia sprzętu!

Trening siłowy może wykonać każda osoba w swoim domu. W domowy sposób możesz wzmocnić swoje mięśnie, naprężyć skórę i ujędrnić ciało bez użycia sprzętu treningowego! O treningu siłowym w domu bez sprzętu i niesamowitych efektach w dzisiejszym artykule!

zawod-trener-personalny-gdynia-podstawowe-informacje

Zawód: Trener Personalny Gdynia – podstawowe informacje

Trener personalny to bardzo popularny zawód w Gdyni. Klienci mają podzielone opinie o usługach trenerów personalnych w nadmorskich miastach. Dowiedz się, jak naprawdę wygląda praca trenera personalnego w Gdyni i okolicach.

pilates-dla-kobiet-w-ciazy-podstawowe-informacje

Pilates dla kobiet w ciąży – podstawowe informacje

Wiele klubów fitness organizuje zajęcia pilates. Kobiety w ciąży zastanawiają się, czy mogą ćwiczyć pilates w pierwszym trymestrze ciąży. Wykonywane ćwiczenia przy użyciu piłki na zajęciach pilates są całkowicie bezpieczne dla kobiet w ciąży. Poznaj podstawowe informacje o zajęciach pilates w ciąży.

schudniecie-po-porodzie-moze-byc-proste

Schudnięcie po porodzie może być proste!

Pierwsze miesiące po ciąży to idealny moment na powrót do smukłej sylwetki. Schudnięcie po ciąży z brzucha może być proste. Dowiedz się, jak schudnąć po porodzie karmiąc piersią.

wybor-stroju-do-zumby-podstawowe-informacje

Wybór stroju do zumby – Podstawowe informacje

Zumba to bardzo energiczny sposób na spalanie kalorii. Jest idealnym rozwiązaniem dla ludzi lubiących latynoskie tańce. Strój pełnią bardzo ważną rolę w treningu zumby. Dowiedź się, jaki strój sprawdza się na zajęciach zumby.

trening-silowy-czas-na-cardio

Trening siłowy | czas na cardio!

Warunki występujące po odbyciu treningu siłowego przypominają stan, kiedy jesteśmy na czczo. Jest to idealny stan do wykonania treningu cardio. Dowiedz się jakie jest zalecane cardio po treningu siłowym i ile powinno trwać.

poszukiwania-trenera-personalnego-kielce-opinie-cena-praca

Poszukiwania trenera personalnego Kielce – opinie, cena, praca

Mieszkasz w województwie świętokrzyskim? Szukasz trenera personalnego, a może sam chcesz nim zostać? Jeśli interesuje Cię to, jak znaleźć trenera personalnego w Kielcach i okolicach to dobrze trafiłeś. Poznaj przydatne informacje o cenach, opiniach i pracy trenera personalnego w Kielcach.

domowa-bieznia-do-biegania-przydatne-informacje

Domowa bieżnia do biegania – przydatne informacje

Bieżnie do biegania są bardzo cenione przez osoby dbające o swoją kondycję. Szybki trucht lub wolny spacer na bieżni jest idealnym sposobem na zrzucenie zbędnych kilogramów. Jeśli zastanawiasz się nad zakupem bieżni do biegania w domu, ale nie wiesz, na którą się zdecydować, przeczytaj dalszą część artykułu.

trening-brzucha-abs-podstawowe-pojecia

Trening brzucha ABS – podstawowe pojęcia

Trening ABS to nic innego jak zestaw ćwiczeń na mięśnie brzucha. Ich głównym celem jest wyrzeźbienie górnej i dolnej partii mięśni brzucha. Niesamowite efekty widoczne są już po pierwszych tygodniach. Poznaj ciekawe przykłady treningu brzucha ABS.

trening-personalny-ems-krakow-zacznij-juz-dzis

Trening personalny EMS Kraków – zacznij już dziś!

Trening personalny EMS to nowy rodzaj przeprowadzania ćwiczeń w Krakowie. To idealna alternatywa standardowych ćwiczeń wykonywanych na siłowni. Prawie każdy salon odnowy w Krakowie posiada w swojej ofercie trening personalny EMS. Dowiedz się jakie są ceny i opinie dle treningu personalnego EMS w Krakowie.

wykonaj-trening-silowy-w-domu-bez-uzycia-sprzetu

Wykonaj trening siłowy w domu | Bez użycia sprzętu!

Trening siłowy może wykonać każda osoba w swoim domu. W domowy sposób możesz wzmocnić swoje mięśnie, naprężyć skórę i ujędrnić ciało bez użycia sprzętu treningowego! O treningu siłowym w domu bez sprzętu i niesamowitych efektach w dzisiejszym artykule!

zawod-trener-personalny-gdynia-podstawowe-informacje

Zawód: Trener Personalny Gdynia – podstawowe informacje

Trener personalny to bardzo popularny zawód w Gdyni. Klienci mają podzielone opinie o usługach trenerów personalnych w nadmorskich miastach. Dowiedz się, jak naprawdę wygląda praca trenera personalnego w Gdyni i okolicach.

pilates-dla-kobiet-w-ciazy-podstawowe-informacje

Pilates dla kobiet w ciąży – podstawowe informacje

Wiele klubów fitness organizuje zajęcia pilates. Kobiety w ciąży zastanawiają się, czy mogą ćwiczyć pilates w pierwszym trymestrze ciąży. Wykonywane ćwiczenia przy użyciu piłki na zajęciach pilates są całkowicie bezpieczne dla kobiet w ciąży. Poznaj podstawowe informacje o zajęciach pilates w ciąży.

schudniecie-po-porodzie-moze-byc-proste

Schudnięcie po porodzie może być proste!

Pierwsze miesiące po ciąży to idealny moment na powrót do smukłej sylwetki. Schudnięcie po ciąży z brzucha może być proste. Dowiedz się, jak schudnąć po porodzie karmiąc piersią.

wybor-stroju-do-zumby-podstawowe-informacje

Wybór stroju do zumby – Podstawowe informacje

Zumba to bardzo energiczny sposób na spalanie kalorii. Jest idealnym rozwiązaniem dla ludzi lubiących latynoskie tańce. Strój pełnią bardzo ważną rolę w treningu zumby. Dowiedź się, jaki strój sprawdza się na zajęciach zumby.

trening-silowy-czas-na-cardio

Trening siłowy | czas na cardio!

Warunki występujące po odbyciu treningu siłowego przypominają stan, kiedy jesteśmy na czczo. Jest to idealny stan do wykonania treningu cardio. Dowiedz się jakie jest zalecane cardio po treningu siłowym i ile powinno trwać.

poszukiwania-trenera-personalnego-kielce-opinie-cena-praca

Poszukiwania trenera personalnego Kielce – opinie, cena, praca

Mieszkasz w województwie świętokrzyskim? Szukasz trenera personalnego, a może sam chcesz nim zostać? Jeśli interesuje Cię to, jak znaleźć trenera personalnego w Kielcach i okolicach to dobrze trafiłeś. Poznaj przydatne informacje o cenach, opiniach i pracy trenera personalnego w Kielcach.

domowa-bieznia-do-biegania-przydatne-informacje

Domowa bieżnia do biegania – przydatne informacje

Bieżnie do biegania są bardzo cenione przez osoby dbające o swoją kondycję. Szybki trucht lub wolny spacer na bieżni jest idealnym sposobem na zrzucenie zbędnych kilogramów. Jeśli zastanawiasz się nad zakupem bieżni do biegania w domu, ale nie wiesz, na którą się zdecydować, przeczytaj dalszą część artykułu.

trening-brzucha-abs-podstawowe-pojecia

Trening brzucha ABS – podstawowe pojęcia

Trening ABS to nic innego jak zestaw ćwiczeń na mięśnie brzucha. Ich głównym celem jest wyrzeźbienie górnej i dolnej partii mięśni brzucha. Niesamowite efekty widoczne są już po pierwszych tygodniach. Poznaj ciekawe przykłady treningu brzucha ABS.