>

Trening funkcjonalny - nowe podejscie

Trening funkcjonalny - nowe podejscie

Czy jest możliwe połączenie treningu funkcjonalnego i nowoczesnej technologii, jaką niewątpliwie jest elektrostymulacja mięśni urządzeniami Compex? Oczywiście! Teraz możecie pracować jeszcze efektywniej, a wszystko dzięki produktowi, który dotrze do niemal wszystkich włókien mięśniowych.

Co to jest trening funkcjonalny?

Na początek podstawowe informacje. Trening funkcjonalny charakteryzuje się biegłą znajomością różnorodnych dyscyplin sportowych, do których można zaliczyć między innymi wiosłowanie, bieganie, czy podnoszenie ciężarów. Już samo w sobie pokazuje, że to niezwykle ciężki kawałek chleba. Trening funkcjonalny sprawia jednak, że sportowiec jest nastawiony na rozwijanie wielu umiejętności, w tym wydolności krążeniowo-oddechowej, siły, elastyczności mięś, jak również ich wytrzymałości oraz szybkości.

Trening funkcjonalny juz sam w sobie jest niezwykle wymagający i efektywny. Możecie jednak sprawić, że będziecie ćwiczyć na jeszcze większych obciążeniach, a co za tym idzie - w przyszłości osiągnięcie jeszcze lepsze rezultaty sportowe. Wystarczy połączyć jednostkę treningową z elektrostymulacją mięśni.

Elektrostymulacja mięśni a trening

Elektrostymulator Compex SP 8.0 posiada wbudowane programy, które umożliwią Wam wejść na jeszcze wyższy, ni

eosiągalny dotąd poziom. Pierwszym z programów wartych wykorzystania jest SIŁA, dzięki której zaangażujecie szybko kurczliwe włókna mięśniowe, mające wpływ na siłę. Wywoływane skurcze są silne, ale krótkie - zwiększenie intensywności sprawi, że dotrzecie do jeszcze większej grupy włókien mięśniowych.

Zbudowanie siły to jedno, warto pomyśleć o wytrzymałości mięśni, co umożliwi Wam program ODPORNOŚĆ. Dedykowany jest różnym partiom mięśniowym, to słabsze skurcze trwające kilka sekund. Możecie być pewni, że Wasze mięśnie będą zmuszone do wzmożonego wysiłku.

Nie wolno zapomnieć o ważnym elemencie treningu, jakim jest ROZGRZEWKA. Oczywiście przeprowadzicie ją z elektrostymulatorem Compex. Możecie być pewni, że Wasz organizm będzie odpowiednio przygotowany do wysiłku, gwarantując optymalną kondycję mięśni. Sesja rozgrzewkowa z Compexem trwa blisko 9 minut, polega na naprzemiennym pulsowaniu ćwiczonego mięśnia.

Na koniec warto jeszcze w kilku słowach wspomnieć o regeneracji, tak bardzo ważnej w życiu każdego sportowca. Trening funkcjonalny jest związany ze sporym wysiłkiem fizycznym i zmęczeniem. Planując cykl treningowy nie możecie zatem zapomnieć o regeneracji mięśni, co zapewni program ODNOWA. W przeciwieństwie do programów budowy mięśni, program Regeneracji / Masażu nie powoduje silnych skurczy mięśni. Wywołuje raczej drgania mięśni, wzbudzające odczucie masowania. Praktyczne porady dotyczące stosowania tego programu (intensywność, rozmieszczenie elektrod, pozycja ciała) są identyczne jak dla programu Rozgrzewka.

Chcesz przeczytać cały artykuł?

admin 1 5 grudnia 2017  < 1000

Dodaj komentarz

  • Das12
    23 marca 2018
    Bardzo fajne nowe podejście do treningu funkcjonalnego. Wydaje mi się, że jeśli ktoś jest bardzo antyćwiczeniowy, to powinien chociaż tej aktywności spróbować. Bo to naprawdę znacznie ułatwia życie

Artykuły z kategorii: Trening

trening-zima-na-dworze-jak-przygotowac-organizm-do-niskich-temperatur

Trening zima na dworze – jak przygotować organizm do niskich temperatur?

Niskie temperatury mogą rodzić wiele niebezpieczeństw. Trening biegowy i zima idą w parze. Odpowiednie przygotowanie organizmu może uratować niejedno życie. Poznaj wskazówki, które pomogą ci przeżyć w zimowych warunkach ekstremalnych. Jak się ubrać na trening w zimie?

fitness-poznan-jak-wyglada-tamtejszy-rynek-fitness

Fitness Poznań – jak wygląda tamtejszy rynek fitness?

Na liczbę klubów, siłowni i zajęć fitness w Poznaniu nie można narzekać. Poznań jest 5 największym miastem pod względem ludności w Polsce. Znajdziemy w nim więc jogę, fitness, siłownie, aerobik – po prostu wszystko, czego mogą oczekiwać osoby aktywne fizycznie. Prześledź zajęcia fitness Poznań. Zobacz, jakie są siłownie w Poznaniu, jakie kursy instruktora fitness czy zajęcia jogi.

poradnik-wspinacza-rodzaje-chwytow-wspinaczkowych

Poradnik wspinacza – rodzaje chwytów wspinaczkowych

Wspinaczka to sport wyjątkowo wymagający. Nie oznacza to jedynie umiejętności technicznych czy fizycznych. Ważna jest także znajomość specjalistycznego sprzętu oraz posługiwania się nim. Poradnik dla początkujących wspinaczy: jak rozmieścić chwyty wspinaczkowe, chwyty wspinaczkowe dla dzieci i początkujących.

poradnik-wspinacza-jak-cwiczyc-rozne-chwyty

Poradnik wspinacza – jak ćwiczyć różne chwyty?

Wspinaczka obejmuje różnorodne techniki pokonywania drogi. Ogromne znaczenie ma prawidłowa technika łapania poszczególnych chwytów. Jak rozmieścić chwyty wspinaczkowe? Z czego zrobić chwyty wspinaczkowe?

gainer-co-to-i-jak-dziala-gainer-na-mase

Gainer – co to i jak działa? Gainer na masę?

Stosowanie suplementów zawierających białka i węglowodany może znaczenie wzmocnić efekty treningów. Chęć osiągnięcia wzrostu masy mięśniowej czy utraty tkanki tłuszczowej to główne powody sięgania po odżywki białkowe czy gainery. Gainer co to takiego? Czy warto wybierać gainer na masę?

czym-sa-cwiczenia-izometryczne

Czym są ćwiczenia izometryczne?

Ćwiczenia izometryczne – zwane również wzmacniającymi – opierają się głównie na napinaniu i rozluźnianiu mięśni. Jedną z ważniejszych kwestii w tej formie treningu jest zachowanie prawidłowej techniki ćwiczeń. Zobacz, czym są ćwiczenia izometryczne i jaki mają wpływ na ciało.

ile-czasu-trwa-budowanie-masy-miesniowej

Ile czasu trwa budowanie masy mięśniowej?

Niektórzy sportowcy swoje sylwetki budują latami. Potrzeba do tego ciężkiej pracy, diety i intensywnych treningów. Jak właściwie wygląda i od czego zależy proces budowania masy mięśniowej? Ile czasu zajmuje? O tym poniżej.

bezpieczny-trening-na-barki

Bezpieczny trening na barki

Wiele trenujących osób zmaga się z bólem barków. Skąd się biorą problemy w tych okolicach? Zobacz, co należy robić by zwiększyć bezpieczeństwo podczas treningu tej partii mięśniowej.

pozbadz-sie-boczkow-trening-na-spalanie-tkanki-tluszczowej

Pozbądź się boczków – trening na spalanie tkanki tłuszczowej

Pozbądź się boczków – trening na spalanie tkanki tłuszczowej Nadmiar tkanki tłuszczowej „wylewający” się ze spodni jest zmorą wielu kobiet. Zdarza się, że cała sylwetka jest pięknie wyrzeźbiona, a jedynym mankamentem są boczki… Jak sobie z nimi poradzić? Oto ćwiczenia, które pomogą spalić tkankę tłuszczową w tym obszarze.

damski-trening-sposob-na-smukle-i-zgrabne-lydki

Damski trening – sposób na smukłe i zgrabne łydki

Pięknie wyrzeźbione nogi są marzeniem wielu pań. Bardzo często jednak możemy mieć problem z masywnymi łydkami. Na ich wygląd ma bowiem wpływ genetyka. Są jednak na to sposoby – oto zbiór prostych ćwiczeń, które pozwolą na wysmuklenie i wyrzeźbienie łydek.

trening-zima-na-dworze-jak-przygotowac-organizm-do-niskich-temperatur

Trening zima na dworze – jak przygotować organizm do niskich temperatur?

fitness-poznan-jak-wyglada-tamtejszy-rynek-fitness

Fitness Poznań – jak wygląda tamtejszy rynek fitness?

poradnik-wspinacza-rodzaje-chwytow-wspinaczkowych

Poradnik wspinacza – rodzaje chwytów wspinaczkowych

poradnik-wspinacza-jak-cwiczyc-rozne-chwyty

Poradnik wspinacza – jak ćwiczyć różne chwyty?

gainer-co-to-i-jak-dziala-gainer-na-mase

Gainer – co to i jak działa? Gainer na masę?

czym-sa-cwiczenia-izometryczne

Czym są ćwiczenia izometryczne?

ile-czasu-trwa-budowanie-masy-miesniowej

Ile czasu trwa budowanie masy mięśniowej?

bezpieczny-trening-na-barki

Bezpieczny trening na barki

pozbadz-sie-boczkow-trening-na-spalanie-tkanki-tluszczowej

Pozbądź się boczków – trening na spalanie tkanki tłuszczowej

damski-trening-sposob-na-smukle-i-zgrabne-lydki

Damski trening – sposób na smukłe i zgrabne łydki