Suplementy na redukcję, czyli jak szybciej spalić tłuszcz

Suplementy na redukcję, czyli jak szybciej spalić tłuszcz

Zwykle podczas redukcji zależy nam na przyspieszeniu spalania tłuszczu lub zniwelowaniu uczucia zmęczenia i innych negatywnych objawów. W tym celu warto zastosować wybrane, ogólnodostępne środki. Jakie suplementy są najlepsze podczas redukcji?

Jakie suplementy na redukcji?

Jednym z suplementów wskazanych podczas redukcji jest kreatyna stosowana również w przypadku okresu masowego i siłowego. Jej działanie polega na wspomaganiu organizmu przed utratą masy mięśniowej spowodowaną deficytem kalorycznym, co jest szczególnie ważne w trakcie redukcji. Warto jednak wiedzieć, że podczas tego okresu nie należy zmniejszać obciążenia i intensywności ćwiczeń, ponieważ może to zmniejszyć widoczność uzyskanych rezultatów.

Jakie suplementy na redukcję?

Kolejnym suplementem, który warto brać będąc na redukcji jest odżywka białkowa. Białko przyspiesza metabolizm, buduje mięśnie oraz oddziałuje na wzrost wydatkowania zgromadzonej energii. Składnik ten może również wpływać na układ hormonalny, uwalniając hormon wzrostu. Na rynku można znaleźć liczne odżywki białkowe w różnych formach, dzięki czemu niemal każdy ćwiczący jest w stanie dopasować odpowiedni produkt do swoich potrzeb.

Jakie suplementy przy redukcji?

Podczas redukcji warto przyjmować także aminokwasy rozgałęzione, czyli BCAA. Stanowią one doskonałe paliwo dla mięśni podczas kryzysu energetycznego oraz chronią tkankę mięśniową przed degradacją. Oprócz tego, aminokwasy złożone, takie jak leucyna, walina izoleucyna przyczyniają się do spadku procentowej zawartości tkanki tłuszczowej znajdującej się tuż pod skórą. Dzięki temu można w stosunkowo szybki i zdrowy sposób uzyskać wymarzoną, umięśnioną sylwetkę na lato.

Jakie suplementy na redukcję tkanki tłuszczowej?
suple na redukcję

W trakcie redukcji wielu sportowców decyduje się także na przyjmowanie adaptogenów, czyli środków, które mają wspomagać układ nerwowy. Wynika to z faktu, że w tym okresie liczba spożywanych kalorii jest zwykle mniejsza, a wysiłek większy, przez co pojawia się ryzyko pogorszenia samopoczucia. Podczas redukcji wzrasta także poziom wydzielanego kortyzolu, potocznie zwanego hormonem stresu. Wówczas adaptogeny są w stanie go obniżyć, jednocześnie poprawiając jakość snu i ogólny stan psychiczny osoby ćwiczącej.

Jakie suplementy przy redukcji tłuszczu?

Równie dużą popularnością wśród osób będących na redukcji cieszą się także wszelkiego rodzaju spalacze tłuszczu. Spożycie tego typu środków jest wskazane dopiero w momencie, kiedy stopniowe schodzenie z kolejnych kilogramów staje się coraz trudniejsze. Preparaty tego typu są zwykle oparte o naturalne wyciągi z przypraw i ziół, a w bardzo wielu przypadkach są one także wzbogacone o kofeinę. Ich działanie zmierza natomiast do zwiększenia termogenezy ciała, ograniczania apetytu i dodawania energii na kolejne ćwiczenia realizowane w trakcie redukcji.

Jakie suplementy brać na redukcji?

Spalacze tłuszczu to jeden ze środków występujących w naprawdę wielu wariantach. W ich skład mogą wchodzić takie substancje, jak ekstrakt pieprzu kajeńskiego będący doskonałym źródłem kapsaicyny podnoszącej ciepłotę ciała, L-tyrozyna niwelująca uczucie zmęczenia oraz Acetym-L-Carnitine wspomagający transport tłuszczu do mitochondriów. W wielu preparatach tego typu znajdziesz także kofeinę zwalczającą objawy znużenia oraz ekstrakt z gorzkiej pomarańczy wpływający na lipolizę.

Jakie suplementy podczas redukcji są najlepsze?

Wybór suplementów sprawdzających się świetnie podczas redukcji jest naprawdę duży, jednak wielu sportowców korzysta tylko z niektórych z nich. Jeśli nie odczuwasz zbytniego zmęczenia, a utrata kilogramów w Twoim przypadku przebiega w sposób satysfakcjonujący, zazwyczaj nie ma potrzeby przyjmowania całego wymienionego zestawu. Z tego powodu przed zaopatrzeniem się w preparaty tego typu warto skupić się na własnych potrzebach i wsłuchać w swój organizm poddany wysiłkowi.

Chcesz przeczytać cały artykuł?

Nikola Łuszyńska 0 12 czerwca 2020  < 1000

Dodaj komentarz

Artykuły z kategorii: Odchudzanie

jakie-bledy-popelniaja-kobiety-zaczynajac-odchudzanie-poznaj-ranking-top-5

Jakie błędy popełniają kobiety, zaczynając odchudzanie? Poznaj ranking TOP 5!

Wiele kobiet decyduje się zacząć odchudzanie. Postanowienie godne podziwu - tym bardziej, jeśli mamy dobrze przygotowany plan, jasno określony cel i wystarczająco dużo determinacji. Co, jeśli coś pójdzie nie tak? Zobacz, jakie błędy popełniają kobiety podczas odchudzania, aby twoja redukcja przebiegła pomyślnie!

cwiczenia-na-posladki-i-uda-proste-patenty-bez-wychodzenia-z-domu

Ćwiczenia na pośladki i uda - proste patenty bez wychodzenia z domu!

Epidemia czy nie, o formę trzeba dbać! Niezależnie od twojego doświadczenia w treningu, możesz sprawdzić nasze ćwiczenia na pośladki i uda, które wykonasz w domu. Zamknięte siłownie to nie problem! Przekonaj się, jakie to proste i zadbaj o kształtne pośladki i jędrne uda już dziś!

zdrowy-sen-a-proces-odchudzania-sprawdz-co-musisz-wiedziec-na-temat-spania

Zdrowy sen a proces odchudzania: sprawdź, co musisz wiedzieć na temat… spania!

Wielu z nas zdaje się, że 8 godzin snu to magiczna granica wyspania się, bycia wypoczętym przez cały dzień i w pełni zregenerowanym. Okazuje się, że zdrowy sen nie jedno ma imię i nie dla wszystkich musi trwać tak samo długo. Z czego to wynika? I jak nasz sen może wpływać na proces odchudzania?

wrzuc-wyzszy-bieg-w-swoim-treningu-siegnij-po-cwiczenia-ze-skakanka

Wrzuć wyższy bieg w swoim treningu - sięgnij po ćwiczenia ze skakanką!

Niepozorny przyrząd treningowy, który znasz właściwie od najmłodszych lat. Ćwiczenia ze skakanką mogą być elementem bardzo intensywnego treningu na całe ciało. Zobacz, jak w prosty sposób wejść na wyższy poziom treningu i włącz skakankę do codziennej aktywności. Efekty przyjdą szybciej niż myślisz!

co-jest-lepsze-bieganie-czy-rower-fakty-i-mity-w-starciu-z-rzeczywistoscia

Co jest lepsze: bieganie czy rower? Fakty i mity w starciu z rzeczywistością

Na temat odchudzania powiedziano już chyba wszystko, jednak ilość pytań i ich kombinacji pozostawia spory niedosyt. Niezależnie, po jaką aktywność sięgniesz - bieganie czy rower - obie sprawdzą się dobrze, o ile podejdziesz do tego z głową. Jak zorganizować swój trening, by miał sens i przyniósł efekty?

dieta-treningowa

Dieta treningowa

Co jeść, aby trening przyniósł jak najlepsze rezultaty? Dostosowanie diety nie tylko poprawia rezultaty treningów ale również poprawia samopoczucie i kondycję organizmu.

nawadnianie-co-pic-podczas-treningow

Nawadnianie: co pić podczas treningów?

Solidne nawadnianie to obok prawidłowego odżywiania jeden z najważniejszych punktów przygotowania do treningu.

choroby-xxi-wieku

Choroby XXI wieku

Rozwój cywilizacji ma swoje ciemne strony - jedną z nich są choroby cywilizacyjne. Z tego artykułu dowiesz się czym są i jak im zapobiegać.

7-sposobow-na-pobudzenie-organizmu-bez-kofeiny

7 Sposobów na pobudzenie organizmu bez kofeiny

Kawa przestała na Ciebie działać? Potrzebujesz naładować baterie energią, ale nie masz pomysłów na źródło pobudzenia? Oto 7 szybkich sposobów na pobudzenie organizmu!

zdrowie-i-kondycja-po-50

Zdrowie i kondycja po 50

Stajemy się coraz starsi, zarówno jako jednostka jak i społeczeństwo. Te fakty skłaniają nas do refleksji – co zrobić, by cieszyć się sprawnością na dłużej? Jak zachować kondycję fizyczną po przekroczeniu 50-go roku życia?

jakie-bledy-popelniaja-kobiety-zaczynajac-odchudzanie-poznaj-ranking-top-5

Jakie błędy popełniają kobiety, zaczynając odchudzanie? Poznaj ranking TOP 5!

Wiele kobiet decyduje się zacząć odchudzanie. Postanowienie godne podziwu - tym bardziej, jeśli mamy dobrze przygotowany plan, jasno określony cel i wystarczająco dużo determinacji. Co, jeśli coś pójdzie nie tak? Zobacz, jakie błędy popełniają kobiety podczas odchudzania, aby twoja redukcja przebiegła pomyślnie!

cwiczenia-na-posladki-i-uda-proste-patenty-bez-wychodzenia-z-domu

Ćwiczenia na pośladki i uda - proste patenty bez wychodzenia z domu!

Epidemia czy nie, o formę trzeba dbać! Niezależnie od twojego doświadczenia w treningu, możesz sprawdzić nasze ćwiczenia na pośladki i uda, które wykonasz w domu. Zamknięte siłownie to nie problem! Przekonaj się, jakie to proste i zadbaj o kształtne pośladki i jędrne uda już dziś!

zdrowy-sen-a-proces-odchudzania-sprawdz-co-musisz-wiedziec-na-temat-spania

Zdrowy sen a proces odchudzania: sprawdź, co musisz wiedzieć na temat… spania!

Wielu z nas zdaje się, że 8 godzin snu to magiczna granica wyspania się, bycia wypoczętym przez cały dzień i w pełni zregenerowanym. Okazuje się, że zdrowy sen nie jedno ma imię i nie dla wszystkich musi trwać tak samo długo. Z czego to wynika? I jak nasz sen może wpływać na proces odchudzania?

wrzuc-wyzszy-bieg-w-swoim-treningu-siegnij-po-cwiczenia-ze-skakanka

Wrzuć wyższy bieg w swoim treningu - sięgnij po ćwiczenia ze skakanką!

Niepozorny przyrząd treningowy, który znasz właściwie od najmłodszych lat. Ćwiczenia ze skakanką mogą być elementem bardzo intensywnego treningu na całe ciało. Zobacz, jak w prosty sposób wejść na wyższy poziom treningu i włącz skakankę do codziennej aktywności. Efekty przyjdą szybciej niż myślisz!

co-jest-lepsze-bieganie-czy-rower-fakty-i-mity-w-starciu-z-rzeczywistoscia

Co jest lepsze: bieganie czy rower? Fakty i mity w starciu z rzeczywistością

Na temat odchudzania powiedziano już chyba wszystko, jednak ilość pytań i ich kombinacji pozostawia spory niedosyt. Niezależnie, po jaką aktywność sięgniesz - bieganie czy rower - obie sprawdzą się dobrze, o ile podejdziesz do tego z głową. Jak zorganizować swój trening, by miał sens i przyniósł efekty?

dieta-treningowa

Dieta treningowa

Co jeść, aby trening przyniósł jak najlepsze rezultaty? Dostosowanie diety nie tylko poprawia rezultaty treningów ale również poprawia samopoczucie i kondycję organizmu.

nawadnianie-co-pic-podczas-treningow

Nawadnianie: co pić podczas treningów?

Solidne nawadnianie to obok prawidłowego odżywiania jeden z najważniejszych punktów przygotowania do treningu.

choroby-xxi-wieku

Choroby XXI wieku

Rozwój cywilizacji ma swoje ciemne strony - jedną z nich są choroby cywilizacyjne. Z tego artykułu dowiesz się czym są i jak im zapobiegać.

7-sposobow-na-pobudzenie-organizmu-bez-kofeiny

7 Sposobów na pobudzenie organizmu bez kofeiny

Kawa przestała na Ciebie działać? Potrzebujesz naładować baterie energią, ale nie masz pomysłów na źródło pobudzenia? Oto 7 szybkich sposobów na pobudzenie organizmu!

zdrowie-i-kondycja-po-50

Zdrowie i kondycja po 50

Stajemy się coraz starsi, zarówno jako jednostka jak i społeczeństwo. Te fakty skłaniają nas do refleksji – co zrobić, by cieszyć się sprawnością na dłużej? Jak zachować kondycję fizyczną po przekroczeniu 50-go roku życia?