Schudnięcie po porodzie może być proste!

Schudnięcie po porodzie może być proste!

Pierwsze miesiące po ciąży to idealny moment na powrót do smukłej sylwetki. Schudnięcie po ciąży z brzucha może być proste. Dowiedz się, jak schudnąć po porodzie karmiąc piersią.

Szybkie schudnięcie po ciąży – to jest możliwe

Każda kobieta po porodzie martwi się o powrót do smukłej sylwetki. Szybkie schudnięcie po ciąży wymaga sumiennego treningu i trzymania odpowiedniej diety. Naukowcy specjalizujący się w żywieniu udowodnili, że idealnym czasem na schudnięcie jest pierwsze 6 miesięcy po ciąży. W tym momencie ciało kobiety jest idealnie przygotowane do szybkiego schudnięcia po porodzie. Warto wykorzystać tę chwilę na treningi i trzymanie odpowiedniej diety.

Dieta to podstawa | schudnięcie po ciąży

Najważniejsze w schudnięciu po ciąży jest trzymanie się diety. W okresie poporodowym ważne jest, aby jeść zdrowo i zgodnie z zasadami piramidy żywieniowej. W ciąży, organizm kobiety wymagał przyjmowania posiłków zawierających dużą ilość białka. Białko powinno stanowić 30% diety kobiety, która stara się schudnąć po porodzie. Składnik jest bardzo potrzebny do prawidłowego funkcjonowania organizmu i spalania tłuszczów w czasie odchudzania.

Schudnięcie po porodzie wymaga od kobiety przyjmowanie odpowiedniej ilości składników odżywczych. Prawidłowy jadłospis powinien składać się z 50% węglowodanów i błonnika. Składniki odżywcze znajdują się w produktach pełnoziarnistych, takich jak:

  • razowe pieczywo
  • makaron
  • kasze
  • owoce
  • warzywa
  • ryż

Nie można zapominać o produktach bogatych w zdrowy tłuszcz. Zawierają go produkty m.in. ryby morskie, oliwa z oliwek, orzechy i otręby. Dobrą praktyką jest jedzenie potraw gotowanych na parze lub pieczonych na grillu. Dania przygotowane na parze zawierają więcej składników odżywczych. Podczas stosowania diety wspomagającej schudnięcie po porodzie z brzucha należy ograniczyć wielkość porcji posiłków. Oczywiście, odpowiednie nawadnianie jest także bardzo ważne. Dieta jest podstawą, nie można jednak zapomnieć o treningach odchudzających dla kobiet po porodzie.

Pozbądź się tłuszczu z brzucha po porodzie             

Dla każdej kobiety okres poporodowy jest bardzo ciężki. Należy postawić na ruch, który wspomaga schudnięcie po ciąży z brzucha. Kobieta może wykonywać podstawowe ćwiczenia fizyczne już miesiąc po fizjologicznym porodzie, a w przypadku cesarskiego cięcia – po siedmiu tygodniach. Na początku wystarczą podstawowe ćwiczenia rozciągające. Warto postarać się, aby spacer z wózkiem pokonywać szybkim marszem. Kobieta chcąca schudnąć z brzucha po porodzie powinna także wykonywać ćwiczenia rozciągające i wzmacniające np. skakanie na skakance. Dobrym sposobem na schudnięcie po porodzie z brzucha jest wykonywanie prostych ćwiczeń jogi w pozycji leżącej. Kobiety karmiące piersią mają naturalne przystosowania, które gwarantują im szybkie schudnięcie po porodzie.


Karmienie piersią, a schudnięcie z brzucha

Kobiety karmiące piersią mogą schudnąć po porodzie z brzucha. Po trzech miesiącach od porodu pojawia się moment, w którym kobiety gubią nagromadzone podczas ciąży kilogramy. Waga powinna powoli sama spadać. Kobiety im więcej karmią, tym więcej chudną. Kobiety karmiące piersią mają dodatkowe utrudnienie w postaci uwalniającego się hormonu w organizmie – prolaktyny. Hormon powoduje zwiększenie uczucia łaknienia. Głodna osoba może wybierać niewłaściwe produkty, które utrudnią schudnięcie po ciąży z brzucha. Karmienie piersią jest idealnym sposobem na schudnięcie po porodzie.

  • Odłożony tłuszcz po ciąży jest zużywany do produkcji mleka
  • Karmienie piersią pozwala spalić dziennie 900 kcal
  • Karmienie piersią pozwala macicy powrócić do pierwotnego stanu.

Specjalista pomoże Ci schudnąć po porodzie!

Warto skorzystać z pomocy trenera personalnego, który pozwoli Ci w szybki sposób osiągnąć wymarzoną sylwetkę po porodzie. Wielu instruktorów osobistych zapewnia ułożenie odpowiedniej diety i planu treningowego, które są dostosowane do Twojego trybu życia. Wielu specjalistów prowadzi specjalne zajęcia i treningi właśnie dla kobiet po porodzie. W celu ułatwienia poszukiwań zapraszamy Cię do skorzystania z naszej wyszukiwarki:



Mateusz Matysiak 0 21 sierpnia 2019  < 1000

Dodaj komentarz

Artykuły z kategorii: Aktywnie w Ciąży

jak-zgubic-zbedne-kilogramy-po-ciazy

Jak zgubić zbędne kilogramy po ciąży?

Ciąża to okres, podczas którego większość kobiet nabiera dodatkowych kilogramów stanowiących problem przez kolejne miesiące. Jak skutecznie pozbyć się tkanki tłuszczowej po porodzie w bezpieczny sposób?

twoje-9-miesiecy-na-sportowo-zobacz-najlepsze-cwiczenia-w-ciazy-na-silowni

Twoje 9 miesięcy na sportowo - zobacz najlepsze ćwiczenia w ciąży na siłowni

Mogłoby się wydawać, że dziewięć miesięcy w stanie błogosławionym to czas na regenerację. Nie musi to jednak oznaczać całkowitej rezygnacji z twojej ulubionej aktywności. Sprawdź, dlaczego ćwiczenia w ciąży na siłowni to dobry pomysł i przekonaj się, jak w prosty sposób zadbać o siebie i swoje maleństwo.

pilates-w-ciazy-mozesz-sobie-na-to-pozwolic

Pilates w ciąży? Możesz sobie na to pozwolić!

Stan błogosławiony nie musi oznaczać całkowitego oszczędzania się przez okres 9 miesięcy. Regularny trening w ciąży to dobry sposób na zachowanie świetnej kondycji i łatwiejszy powrót do formy po porodzie. Jaką aktywność wybrać z wachlarza możliwości? Gdy inne kobiety decydują się na trening siłowy, jogę czy aqua aerobic, ty masz jeszcze do wyboru pilates w ciąży. Z czym to się je i jak działa?

silownia-i-fitness-w-ciazy-odrzuc-zabobony-i-pozwol-sobie-na-aktywnosc

Siłownia i fitness w ciąży - odrzuć zabobony i pozwól sobie na aktywność!

Codzienne ćwiczenia w ciąży to podstawa dobrego przygotowania organizmu na poród. Liczy się dobre przygotowanie oddechowe i wydolność pracy serca. Fitness w ciąży to dobra alternatywa dla ćwiczeń wykonywanych w domowym zaciszu. Trzeba w końcu wyjść do ludzi i zamienić parę zdań na luźne tematy. Jak zorganizować się na sportowo i jakie zajęcia grupowe będą dla ciebie najlepsze?

ciazowa-nie-tylko-odziez-zobacz-jak-wyglada-i-jak-dziala-gimnastyka-w-ciazy

Ciążowa nie tylko odzież. Zobacz, jak wygląda i jak działa gimnastyka w ciąży

Dotychczas nie odmawiałaś sobie aktywności. Ćwiczyłaś kilka razy w tygodniu, a cały twój tydzień wypełniały nie tylko biznesowe spotkania, ale też treningi na siłowni. Ciąża nie musi pokrzyżować twoich planów! Zobacz, jak wygląda dobra gimnastyka w ciąży i poznaj skuteczne metody treningowe.

czy-trening-w-ciazy-to-dobry-pomysl-zobacz-czy-warto-i-dlaczego

Czy trening w ciąży to dobry pomysł? Zobacz, czy warto i dlaczego!

Aktywność fizyczna - nawet ta najmniej wymagająca - może pozytywnie wpłynąć na twoje samopoczucie i rozwój płodu. Trening w ciąży powinien być obowiązkowym elementem w codziennym harmonogramie. Jaki wpływ ma regularna aktywność na zdrowie twoje i twojego maleństwa i jak ćwiczyć, by osiągnąć jak najlepsze efekty bez obciążania wydolności układu krwionośnego?

abc-sportu-w-ciazy-jak-ma-sie-twoja-aktualna-kondycja-do-cwiczen-fizycznych

ABC sportu w ciąży - jak ma się twoja aktualna kondycja do ćwiczeń fizycznych?

Ciąża to szczególny czas w życiu każdej pary. Zmienia dosłownie wszystko. Kobieta w ciąży staje się bardziej wrażliwa i jednocześnie otwiera się na nowe. Sport w ciąży to idealny sposób na przygotowanie ciała do tego, co najczęściej jest jeszcze nieznane. Jeśli chcesz, aby poród był możliwie lekki, sprawdź, jaki sport w ciąży uprawiać i jak często decydować się na trening, by nie zaszkodzić sobie i maluszkowi.

cwiczenia-w-ciazy-na-uda-i-posladki-pozostan-w-dobrej-formie-przez-caly-czas

Ćwiczenia w ciąży na uda i pośladki - pozostań w dobrej formie przez cały czas!

Na pewno słyszysz od koleżanek, że ciąża diametralnie zmienia kobiece ciało. Pojawiają się rozstępy, skóra staje się mniej jędrna, a brzuch, nogi i pupa przestają być atrakcyjne. Są proste sposoby, by zapobiec tym zmianom w wyglądzie twojego ciała. Zobacz, po jakie ćwiczenia w ciąży na uda i pośladki sięgnąć, by utrzymać piękną figurę. Po porodzie szybko wrócisz do formy sprzed ciąży! Wchodzisz w to?

bieganie-podczas-ciazy-czy-warto-i-czy-w-ogole-mozna

Bieganie podczas ciąży - czy warto i czy w ogóle można?

Ciąża jest szczególnym okresem, podczas którego wszelka aktywność fizyczna powinna być dokładnie przemyślana i dostosowana do stanu zdrowia danej kobiety. Jak kwestia ta wygląda w przypadku biegania?

nie-aktywne-9-miesiecy-poznaj-10-mitow-na-temat-treningow-w-ciazy

(Nie)aktywne 9 miesięcy? Poznaj 10 mitów na temat treningów w ciąży

Nadmierna troska bliskich ci osób bywa niekiedy przytłaczająca. I choć w głębi serca wiesz, że twoja mama, babcia czy ciocia chcą dla ciebie dobrze, sama wiesz, co jest najlepsze dla ciebie i twojego ciała. Zobacz top 10 mitów na temat treningów w ciąży, by łatwo rozprawić się z podobnymi wskazówkami.

jak-zgubic-zbedne-kilogramy-po-ciazy

Jak zgubić zbędne kilogramy po ciąży?

Ciąża to okres, podczas którego większość kobiet nabiera dodatkowych kilogramów stanowiących problem przez kolejne miesiące. Jak skutecznie pozbyć się tkanki tłuszczowej po porodzie w bezpieczny sposób?

twoje-9-miesiecy-na-sportowo-zobacz-najlepsze-cwiczenia-w-ciazy-na-silowni

Twoje 9 miesięcy na sportowo - zobacz najlepsze ćwiczenia w ciąży na siłowni

Mogłoby się wydawać, że dziewięć miesięcy w stanie błogosławionym to czas na regenerację. Nie musi to jednak oznaczać całkowitej rezygnacji z twojej ulubionej aktywności. Sprawdź, dlaczego ćwiczenia w ciąży na siłowni to dobry pomysł i przekonaj się, jak w prosty sposób zadbać o siebie i swoje maleństwo.

pilates-w-ciazy-mozesz-sobie-na-to-pozwolic

Pilates w ciąży? Możesz sobie na to pozwolić!

Stan błogosławiony nie musi oznaczać całkowitego oszczędzania się przez okres 9 miesięcy. Regularny trening w ciąży to dobry sposób na zachowanie świetnej kondycji i łatwiejszy powrót do formy po porodzie. Jaką aktywność wybrać z wachlarza możliwości? Gdy inne kobiety decydują się na trening siłowy, jogę czy aqua aerobic, ty masz jeszcze do wyboru pilates w ciąży. Z czym to się je i jak działa?

silownia-i-fitness-w-ciazy-odrzuc-zabobony-i-pozwol-sobie-na-aktywnosc

Siłownia i fitness w ciąży - odrzuć zabobony i pozwól sobie na aktywność!

Codzienne ćwiczenia w ciąży to podstawa dobrego przygotowania organizmu na poród. Liczy się dobre przygotowanie oddechowe i wydolność pracy serca. Fitness w ciąży to dobra alternatywa dla ćwiczeń wykonywanych w domowym zaciszu. Trzeba w końcu wyjść do ludzi i zamienić parę zdań na luźne tematy. Jak zorganizować się na sportowo i jakie zajęcia grupowe będą dla ciebie najlepsze?

ciazowa-nie-tylko-odziez-zobacz-jak-wyglada-i-jak-dziala-gimnastyka-w-ciazy

Ciążowa nie tylko odzież. Zobacz, jak wygląda i jak działa gimnastyka w ciąży

Dotychczas nie odmawiałaś sobie aktywności. Ćwiczyłaś kilka razy w tygodniu, a cały twój tydzień wypełniały nie tylko biznesowe spotkania, ale też treningi na siłowni. Ciąża nie musi pokrzyżować twoich planów! Zobacz, jak wygląda dobra gimnastyka w ciąży i poznaj skuteczne metody treningowe.

czy-trening-w-ciazy-to-dobry-pomysl-zobacz-czy-warto-i-dlaczego

Czy trening w ciąży to dobry pomysł? Zobacz, czy warto i dlaczego!

Aktywność fizyczna - nawet ta najmniej wymagająca - może pozytywnie wpłynąć na twoje samopoczucie i rozwój płodu. Trening w ciąży powinien być obowiązkowym elementem w codziennym harmonogramie. Jaki wpływ ma regularna aktywność na zdrowie twoje i twojego maleństwa i jak ćwiczyć, by osiągnąć jak najlepsze efekty bez obciążania wydolności układu krwionośnego?

abc-sportu-w-ciazy-jak-ma-sie-twoja-aktualna-kondycja-do-cwiczen-fizycznych

ABC sportu w ciąży - jak ma się twoja aktualna kondycja do ćwiczeń fizycznych?

Ciąża to szczególny czas w życiu każdej pary. Zmienia dosłownie wszystko. Kobieta w ciąży staje się bardziej wrażliwa i jednocześnie otwiera się na nowe. Sport w ciąży to idealny sposób na przygotowanie ciała do tego, co najczęściej jest jeszcze nieznane. Jeśli chcesz, aby poród był możliwie lekki, sprawdź, jaki sport w ciąży uprawiać i jak często decydować się na trening, by nie zaszkodzić sobie i maluszkowi.

cwiczenia-w-ciazy-na-uda-i-posladki-pozostan-w-dobrej-formie-przez-caly-czas

Ćwiczenia w ciąży na uda i pośladki - pozostań w dobrej formie przez cały czas!

Na pewno słyszysz od koleżanek, że ciąża diametralnie zmienia kobiece ciało. Pojawiają się rozstępy, skóra staje się mniej jędrna, a brzuch, nogi i pupa przestają być atrakcyjne. Są proste sposoby, by zapobiec tym zmianom w wyglądzie twojego ciała. Zobacz, po jakie ćwiczenia w ciąży na uda i pośladki sięgnąć, by utrzymać piękną figurę. Po porodzie szybko wrócisz do formy sprzed ciąży! Wchodzisz w to?

bieganie-podczas-ciazy-czy-warto-i-czy-w-ogole-mozna

Bieganie podczas ciąży - czy warto i czy w ogóle można?

Ciąża jest szczególnym okresem, podczas którego wszelka aktywność fizyczna powinna być dokładnie przemyślana i dostosowana do stanu zdrowia danej kobiety. Jak kwestia ta wygląda w przypadku biegania?

nie-aktywne-9-miesiecy-poznaj-10-mitow-na-temat-treningow-w-ciazy

(Nie)aktywne 9 miesięcy? Poznaj 10 mitów na temat treningów w ciąży

Nadmierna troska bliskich ci osób bywa niekiedy przytłaczająca. I choć w głębi serca wiesz, że twoja mama, babcia czy ciocia chcą dla ciebie dobrze, sama wiesz, co jest najlepsze dla ciebie i twojego ciała. Zobacz top 10 mitów na temat treningów w ciąży, by łatwo rozprawić się z podobnymi wskazówkami.