Schudnięcie po porodzie może być proste!

Schudnięcie po porodzie może być proste!

Pierwsze miesiące po ciąży to idealny moment na powrót do smukłej sylwetki. Schudnięcie po ciąży z brzucha może być proste. Dowiedz się, jak schudnąć po porodzie karmiąc piersią.

Szybkie schudnięcie po ciąży – to jest możliwe

Każda kobieta po porodzie martwi się o powrót do smukłej sylwetki. Szybkie schudnięcie po ciąży wymaga sumiennego treningu i trzymania odpowiedniej diety. Naukowcy specjalizujący się w żywieniu udowodnili, że idealnym czasem na schudnięcie jest pierwsze 6 miesięcy po ciąży. W tym momencie ciało kobiety jest idealnie przygotowane do szybkiego schudnięcia po porodzie. Warto wykorzystać tę chwilę na treningi i trzymanie odpowiedniej diety.

Dieta to podstawa | schudnięcie po ciąży

Najważniejsze w schudnięciu po ciąży jest trzymanie się diety. W okresie poporodowym ważne jest, aby jeść zdrowo i zgodnie z zasadami piramidy żywieniowej. W ciąży, organizm kobiety wymagał przyjmowania posiłków zawierających dużą ilość białka. Białko powinno stanowić 30% diety kobiety, która stara się schudnąć po porodzie. Składnik jest bardzo potrzebny do prawidłowego funkcjonowania organizmu i spalania tłuszczów w czasie odchudzania.

Schudnięcie po porodzie wymaga od kobiety przyjmowanie odpowiedniej ilości składników odżywczych. Prawidłowy jadłospis powinien składać się z 50% węglowodanów i błonnika. Składniki odżywcze znajdują się w produktach pełnoziarnistych, takich jak:

  • razowe pieczywo
  • makaron
  • kasze
  • owoce
  • warzywa
  • ryż

Nie można zapominać o produktach bogatych w zdrowy tłuszcz. Zawierają go produkty m.in. ryby morskie, oliwa z oliwek, orzechy i otręby. Dobrą praktyką jest jedzenie potraw gotowanych na parze lub pieczonych na grillu. Dania przygotowane na parze zawierają więcej składników odżywczych. Podczas stosowania diety wspomagającej schudnięcie po porodzie z brzucha należy ograniczyć wielkość porcji posiłków. Oczywiście, odpowiednie nawadnianie jest także bardzo ważne. Dieta jest podstawą, nie można jednak zapomnieć o treningach odchudzających dla kobiet po porodzie.

Pozbądź się tłuszczu z brzucha po porodzie             

Dla każdej kobiety okres poporodowy jest bardzo ciężki. Należy postawić na ruch, który wspomaga schudnięcie po ciąży z brzucha. Kobieta może wykonywać podstawowe ćwiczenia fizyczne już miesiąc po fizjologicznym porodzie, a w przypadku cesarskiego cięcia – po siedmiu tygodniach. Na początku wystarczą podstawowe ćwiczenia rozciągające. Warto postarać się, aby spacer z wózkiem pokonywać szybkim marszem. Kobieta chcąca schudnąć z brzucha po porodzie powinna także wykonywać ćwiczenia rozciągające i wzmacniające np. skakanie na skakance. Dobrym sposobem na schudnięcie po porodzie z brzucha jest wykonywanie prostych ćwiczeń jogi w pozycji leżącej. Kobiety karmiące piersią mają naturalne przystosowania, które gwarantują im szybkie schudnięcie po porodzie.


Karmienie piersią, a schudnięcie z brzucha

Kobiety karmiące piersią mogą schudnąć po porodzie z brzucha. Po trzech miesiącach od porodu pojawia się moment, w którym kobiety gubią nagromadzone podczas ciąży kilogramy. Waga powinna powoli sama spadać. Kobiety im więcej karmią, tym więcej chudną. Kobiety karmiące piersią mają dodatkowe utrudnienie w postaci uwalniającego się hormonu w organizmie – prolaktyny. Hormon powoduje zwiększenie uczucia łaknienia. Głodna osoba może wybierać niewłaściwe produkty, które utrudnią schudnięcie po ciąży z brzucha. Karmienie piersią jest idealnym sposobem na schudnięcie po porodzie.

  • Odłożony tłuszcz po ciąży jest zużywany do produkcji mleka
  • Karmienie piersią pozwala spalić dziennie 900 kcal
  • Karmienie piersią pozwala macicy powrócić do pierwotnego stanu.

Specjalista pomoże Ci schudnąć po porodzie!

Warto skorzystać z pomocy trenera personalnego, który pozwoli Ci w szybki sposób osiągnąć wymarzoną sylwetkę po porodzie. Wielu instruktorów osobistych zapewnia ułożenie odpowiedniej diety i planu treningowego, które są dostosowane do Twojego trybu życia. Wielu specjalistów prowadzi specjalne zajęcia i treningi właśnie dla kobiet po porodzie. W celu ułatwienia poszukiwań zapraszamy Cię do skorzystania z naszej wyszukiwarki:



Mateusz Matysiak 0 21 sierpnia 2019  < 1000

Dodaj komentarz

Artykuły z kategorii: Aktywnie w ciąży

pilates-dla-kobiet-w-ciazy-podstawowe-informacje

Pilates dla kobiet w ciąży – podstawowe informacje

Wiele klubów fitness organizuje zajęcia pilates. Kobiety w ciąży zastanawiają się, czy mogą ćwiczyć pilates w pierwszym trymestrze ciąży. Wykonywane ćwiczenia przy użyciu piłki na zajęciach pilates są całkowicie bezpieczne dla kobiet w ciąży. Poznaj podstawowe informacje o zajęciach pilates w ciąży.

cwiczenia-dla-kobiet-przygotowujacych-sie-do-ciazy

Ćwiczenia dla kobiet przygotowujących się do ciąży

Ciąża wiąże się z diametralną zmianą kobiecego ciała. Wszystkie panie wiedzą, że konieczne jest podjęcie pewnych ważnych kroków przed zajściem w ciążę. Wliczają się w to badania ginekologiczne, prawidłowe odżywianie oraz właśnie treningi. Jakie ćwiczenia będą bezpieczne i korzystne dla przyszłej mamy?

trening-dla-mam-rozstep-miesni-prostych-brzucha-w-ciazy-i-po-porodzie

Trening dla mam – rozstęp mięśni prostych brzucha w ciąży i po porodzie

Wszystkie młode mamy marzą o jak najszybszym powrocie do formy sprzed urodzenia dziecka. Zdarza się jednak, że na drodze staje im nie lada problem – rozstęp mięśni prostych brzucha. Na czym on polega? Gdzie tkwi przyczyna? Jakie ćwiczenia mogą pomóc mamom pozbyć się tego problemu? Zobacz, jak radzić sobie z rozstępem mięśni prostych brzucha w ciąży i po porodzie.

aktywnosc-fizyczna-po-porodzie-co-mozna-a-czego-nie-mozna

Aktywność fizyczna po porodzie – co można a czego nie można?

Urodzenie dziecka jest dużym obciążeniem dla kobiecego ciała. Powrót do aktywności fizycznej po porodzie rządzi się więc swoimi prawami. W jaki sposób ma on przebiegać? Jakie ćwiczenia można wykonywać? Kiedy można wrócić do intensywnych treningów?

jazda-na-rowerze-czy-to-bezpieczny-sport-dla-kobiet-w-ciazy

Jazda na rowerze – czy to bezpieczny sport dla kobiet w ciąży?

Większość kobiet we właściwym momencie swojego życia decyduje się na dziecko. Problem pojawia się wtedy, gdy kobieta przed ciążą uprawiała sport, a nie jest pewna czy może go kontynuować. Są również kobiety, dla których to właśnie ciąża jest najlepszym momentem na rozpoczęcie aktywności fizycznej. Rozwiewamy więc wątpliwości na temat jazdy na rowerze w trakcie ciąży.

bezpieczny-trening-na-silowni-dla-kobiet-w-ciazy

Bezpieczny trening na siłowni dla kobiet w ciąży

Wbrew pozorom aktywność fizyczna w trakcie ciąży jest zalecana. Regularne treningi w ciąży gwarantują prawidłowy rozwój dziecka i utrzymanie mamy w dobrym samopoczuciu. Jak powinien wyglądać bezpieczny trening kobiet w ciąży?

cwiczenia-w-czasie-ciazy

Ćwiczenia w czasie ciąży

Czy wszystkie kobiety mogą podejmować aktywność fizyczną w okresie ciąży? Jak zadbać o bezpieczeństwo w trakcie ćwiczeń podczas ciąży? Na te pytania odpowiada fizjoterapeutka i trenerka personalna Paulina Augustyn

trening-silowy-w-ciazy

Trening siłowy w ciąży

Czy podnoszenie ciężarów lub inny trening siłowy jest bezpieczny dla kobiet w ciąży? Na co zwrócić uwagę podczas ćwiczeń w różnych trymestrach ciąży.

cwiczenia-z-dzieckiem-aktywnosc-dla-najmlodszych-i-rodzicow

Ćwiczenia z dzieckiem: aktywność dla najmłodszych i rodziców

Kiedy w domu pojawia się mały człowiek, rodzice skupiają się na jego karmieniu, pielęgnowaniu i transportowaniu – noszą go na rękach, w nosidełku, bujają w kołysce i prowadzają w wózku. A gdyby tak już od pierwszych miesięcy życia postawić na ruch? Zobaczcie jak prawidłowo rozwijać sprawność ruchową dziecka, a przy okazji pielęgnować własną. Jakie zajęcia grupowe są szczególnie zalecane dla dzieci i czym kierować się wysyłając dziecko na zajęcia sportowe.

pilates-dla-kobiet-w-ciazy-podstawowe-informacje

Pilates dla kobiet w ciąży – podstawowe informacje

Wiele klubów fitness organizuje zajęcia pilates. Kobiety w ciąży zastanawiają się, czy mogą ćwiczyć pilates w pierwszym trymestrze ciąży. Wykonywane ćwiczenia przy użyciu piłki na zajęciach pilates są całkowicie bezpieczne dla kobiet w ciąży. Poznaj podstawowe informacje o zajęciach pilates w ciąży.

cwiczenia-dla-kobiet-przygotowujacych-sie-do-ciazy

Ćwiczenia dla kobiet przygotowujących się do ciąży

Ciąża wiąże się z diametralną zmianą kobiecego ciała. Wszystkie panie wiedzą, że konieczne jest podjęcie pewnych ważnych kroków przed zajściem w ciążę. Wliczają się w to badania ginekologiczne, prawidłowe odżywianie oraz właśnie treningi. Jakie ćwiczenia będą bezpieczne i korzystne dla przyszłej mamy?

trening-dla-mam-rozstep-miesni-prostych-brzucha-w-ciazy-i-po-porodzie

Trening dla mam – rozstęp mięśni prostych brzucha w ciąży i po porodzie

Wszystkie młode mamy marzą o jak najszybszym powrocie do formy sprzed urodzenia dziecka. Zdarza się jednak, że na drodze staje im nie lada problem – rozstęp mięśni prostych brzucha. Na czym on polega? Gdzie tkwi przyczyna? Jakie ćwiczenia mogą pomóc mamom pozbyć się tego problemu? Zobacz, jak radzić sobie z rozstępem mięśni prostych brzucha w ciąży i po porodzie.

aktywnosc-fizyczna-po-porodzie-co-mozna-a-czego-nie-mozna

Aktywność fizyczna po porodzie – co można a czego nie można?

Urodzenie dziecka jest dużym obciążeniem dla kobiecego ciała. Powrót do aktywności fizycznej po porodzie rządzi się więc swoimi prawami. W jaki sposób ma on przebiegać? Jakie ćwiczenia można wykonywać? Kiedy można wrócić do intensywnych treningów?

jazda-na-rowerze-czy-to-bezpieczny-sport-dla-kobiet-w-ciazy

Jazda na rowerze – czy to bezpieczny sport dla kobiet w ciąży?

Większość kobiet we właściwym momencie swojego życia decyduje się na dziecko. Problem pojawia się wtedy, gdy kobieta przed ciążą uprawiała sport, a nie jest pewna czy może go kontynuować. Są również kobiety, dla których to właśnie ciąża jest najlepszym momentem na rozpoczęcie aktywności fizycznej. Rozwiewamy więc wątpliwości na temat jazdy na rowerze w trakcie ciąży.

bezpieczny-trening-na-silowni-dla-kobiet-w-ciazy

Bezpieczny trening na siłowni dla kobiet w ciąży

Wbrew pozorom aktywność fizyczna w trakcie ciąży jest zalecana. Regularne treningi w ciąży gwarantują prawidłowy rozwój dziecka i utrzymanie mamy w dobrym samopoczuciu. Jak powinien wyglądać bezpieczny trening kobiet w ciąży?

cwiczenia-w-czasie-ciazy

Ćwiczenia w czasie ciąży

Czy wszystkie kobiety mogą podejmować aktywność fizyczną w okresie ciąży? Jak zadbać o bezpieczeństwo w trakcie ćwiczeń podczas ciąży? Na te pytania odpowiada fizjoterapeutka i trenerka personalna Paulina Augustyn

trening-silowy-w-ciazy

Trening siłowy w ciąży

Czy podnoszenie ciężarów lub inny trening siłowy jest bezpieczny dla kobiet w ciąży? Na co zwrócić uwagę podczas ćwiczeń w różnych trymestrach ciąży.

cwiczenia-z-dzieckiem-aktywnosc-dla-najmlodszych-i-rodzicow

Ćwiczenia z dzieckiem: aktywność dla najmłodszych i rodziców

Kiedy w domu pojawia się mały człowiek, rodzice skupiają się na jego karmieniu, pielęgnowaniu i transportowaniu – noszą go na rękach, w nosidełku, bujają w kołysce i prowadzają w wózku. A gdyby tak już od pierwszych miesięcy życia postawić na ruch? Zobaczcie jak prawidłowo rozwijać sprawność ruchową dziecka, a przy okazji pielęgnować własną. Jakie zajęcia grupowe są szczególnie zalecane dla dzieci i czym kierować się wysyłając dziecko na zajęcia sportowe.