Podpowiadamy, jak odchudzić ręce: zobacz proste patenty na smukłe ramiona!

Podpowiadamy, jak odchudzić ręce: zobacz proste patenty na smukłe ramiona!

Ćwiczyć, ćwiczyć i jeszcze raz ćwiczyć - czy ta faktycznie modelowa odpowiedź na pytanie, jak odchudzić ręce? Okazuje się, że sporo w tym prawdy! Ale sam trening to trochę mało, by skutecznie wysmuklić ramiona - warto więc podejść do procesu bardziej holistycznie i pomyśleć o innych czynnikach. Jakich?

Czy to w ogóle możliwe? Jak odchudzić ręce krok po kroku

Tak, to możliwe. I choć wiele jest opinii na temat tzw. miejscowej redukcji tkanki tłuszczowej, to setki (jak nie tysiące) przypadków na całym świecie udowadniają, że ta metoda działa. Nasz metabolizm to wyjątkowo skomplikowany proces, ale można zaobserwować pewne zależności. Przede wszystkim podczas odchudzania woda i tkanka tłuszczowa schodzą w pierwszej kolejności z tych miejsc, które magazynują ich najwięcej. Połączenie diety redukcyjnej z dobrze zaplanowanym zestawem ćwiczeń przybliży cię do realizacji własnych marzeń o smukłych ramionach i szczupłej sylwetce. Tylko jak odchudzić ręce, gdy cały świat jest przeciwko tobie? Zacznijmy od początku.

Czytaj: Hula hop na odchudzanie

Zobacz, jak odchudzić ręce: twój sukces zaczyna się w kuchni!

Konkretnie to sukces zaczyna się od diety - nie oznacza to jednak, że musisz od razu inwestować w diety pudełkowe. Liczą się drobne zmiany, które zaczniesz wprowadzać w swoim życiu. Przyjrzyj się uważnie, jak wygląda twój jadłospis przez kilka kolejnych dni, zapisuj kolejne posiłki i wszystkie składniki, których używasz. Na podstawie notatek z kilku dni łatwo będzie ci wyłapać słabe punkty twojej diety i wprowadzić do niej nowe, zdrowe nawyki. Kluczowe będą owoce i warzywa oraz odpowiednia podaż białek i węglowodanów. Nie zapomnij o tłuszczach, które są nie tylko przekaźnikiem smaku, ale też regulują gospodarkę hormonalną. Dobrze w tym momencie sprawdzić własne zapotrzebowanie kaloryczne oraz skorzystać z pomocy dietetyka, który skomponuje plan żywienia do twoich potrzeb. W diecie kluczową rolę odgrywa woda - dobrze, gdy spożywasz jej możliwie jak najwięcej, bo dzięki temu twój organizm ma szansę się nawodnić. Absolutne minimum, jakiego potrzebujesz, to 30 ml wody na każdy kg masy ciała.

Oto przepis, jak odchudzić ręce: ważny jest trening całego ciała
jak odchudzić ręce

Wiele osób, które zabierają się za ćwiczenia na odchudzanie, mylnie podchodzi do kwestii treningowych. Okazuje się, że nie wystarczy ćwiczyć wybranych partii mięśniowych, aby zrzucić kilka kg i cm w obwodzie właśnie z tych miejsc. Bardzo ważne jest holistyczne podejście do tematu i zastosowanie kompleksowego treningu na całe ciało z priorytetem na nasze newralgiczne miejsca. Jeśli więc zastanawiasz się, jak odchudzić ręce, dobrym pomysłem będzie na pewno basen, trening pilatesu, a nawet joga. Podczas tych aktywności pracuje całe ciało, a ramiona angażują się niemalże we wszystkie ćwiczenia. Jeśli masz w sobie odpowiednio dużo motywacji, dobrym pomysłem na odchudzanie rąk będzie także trening siłowy. Tutaj zaangażowanie rąk w pracę będzie większe w przypadku wszystkich ćwiczeń na górne partie ciała. Dobrze sprawdzą się więc różne rodzaje pompek - również te w podporze na kolanach czy w pozycji pionowej. Warto też wykonywać trening ramion z dodatkowym obciążeniem - uginanie ramion ze sztangą czy prostowanie ramion z hantlami nad głową lub w lekkim opadzie tułowia to tylko niektóre propozycje w twoim przepisie na sukces.

Chcę odchudzić ręce: jak szybko spodziewać się efektów?

To zawsze trudny temat, bo odpowiedź na to pytanie nie jest jednoznaczna. Z jednej strony im więcej pracy włożysz w trening i im więcej zaangażowania będzie w twoich postanowieniach w zakresie diety, tym szybciej osiągniesz to, na czym ci tak zależy. Warto przyjąć sobie 4-6 tygodniowe cykle, gdzie po każdym z nich będziesz obserwować zmiany. Najważniejsze to możliwie maksymalnie skupić się na celu i zastosować odpowiedni środki, a więc zbilansowaną dietę oraz odpowiedni plan treningowy. Gdy zaczniesz głowić się, jak odchudzić ręce, będzie to jedyna myśl, która będzie ci towarzyszyć, a w ten sposób nawet pomimo upływu czasu nie uda ci się osiągnąć zamierzonego efektu.

Chcesz przeczytać cały artykuł?

Witold Milewski 0 26 listopada 2020  < 1000

Dodaj komentarz

Artykuły z kategorii: Odchudzanie

jazda-na-rowerze-najlepszy-sport-na-pozbycie-sie-cellulitu

Jazda na rowerze – najlepszy sport na pozbycie się cellulitu!

Chyba mało jest na świecie osób, które nie przepadają za jazdą na rowerze. Większość z nas ją uwielbia, bo jest tania i stanowi świetną rozrywkę. Dzięki regularnym jazdom, można znacznie wpłynąć na swoją sylwetkę. Dowiedz się, jakie jeszcze zalety daje rower!

wsiadz-na-rower-i-spal-nawet-500-kalorii-w-godzine

Wsiądź na rower i spal nawet 500 kalorii w godzinę!

Jazda na rowerze daje wiele dobrego. Nie tylko pomaga ciału, ale także pozwala dotlenić mózg i każdą tkankę w organizmie. Ponadto regularna jazda rowerem może spalić naprawdę pokaźne ilości kalorii. Chcesz dowiedzieć się więcej? Ile trzeba pedałować, aby spalić kilogram tłuszczu?

motywacja-do-odchudzania-wiemy-jak-sie-do-tego-zabrac

Motywacja do odchudzania: wiemy, jak się do tego zabrać!

Prawdopodobnie nie raz i nie dwa zdarzyło ci się podchodzić do odchudzania. Za pierwszym razem się nie udało, za drugim też coś się rozjechało i z twoich planów nic nie wyszło. Tylko czy ten plan na pewno był? Częstym błędem jest słomiany zapał wynikający z braku konkretnego celu. Zobacz, czym jest motywacja do odchudzania i skąd ją brać, by utrzymać odpowiedni zapał i zrzucić, co trzeba.

jazda-na-rowerze-a-miesnie-brzucha-podkrec-tempo-odchudzania-i-szlifuj-forme

Jazda na rowerze a mięśnie brzucha: podkręć tempo odchudzania i szlifuj formę!

Dla wielu osób jazda rowerem to dobra alternatywa dla biegania czy innej aktywności fizycznej już w drodze do pracy czy na uczelnię. Tymczasem rower to nie tylko nogi i mięśnie pośladków. Jazda na rowerze pozytywnie wpływa na nasze mięśnie brzucha. Jak to się dokładnie obywa i jaki wpływ może mieć taki trening na kompleksowość naszego odchudzania?

podpowiadamy-jak-usunac-cukier-z-diety-sprawdz-nasze-wskazowki

Podpowiadamy, jak usunąć cukier z diety! Sprawdź nasze wskazówki!

Metoda małych kroków świetnie się sprawdza w przypadku wielu procesów i działań podejmowanych na co dzień. Każda zmiana wymaga pierwszego kroku, również w przypadku drastycznych przemian. Nie inaczej jest w przypadku smaku słodkiego i eliminacji cukru z codziennego pożywienia. Jeśli zastanawiasz się, jak usunąć cukier z diety, koniecznie sprawdź nasze wskazówki i zacznij od drobnych zmian!

jak-wytrwac-pierwsze-dni-na-diecie-sprawdz-nasze-protipy

Jak wytrwać pierwsze dni na diecie? Sprawdź nasze protipy

Decyzja o wdrożeniu nowego planu żywienia i zrzuceniu paru kilogramów to częst omnóstwo wyrzeczeń. Doskonale wiemy, jak ciężko jest wytrwać pierwsze dni na diecie, wiemy też, że warto jest wytrzymać, bo efekty mogą być zniewalające! Podpowiadamy, co zrobić, by pierwsze dni na diecie nie były męczarnią.

jak-obliczyc-zapotrzebowanie-kaloryczne-sprawdz-proste-metody

Jak obliczyć zapotrzebowanie kaloryczne? Sprawdź proste metody!

Podstawowa przemiana materii, całkowita przemiana materii, dodatni i ujemny bilans kalorii. To bardzo ważne i skomplikowane zagadnienia, które mogą wymagać dodatkowego omówienia. W końcu energia, którą spożywamy każdego dnia, to podstawa do prawidłowego funkcjonowania całego organizmu. Jak obliczyć zapotrzebowanie kaloryczne i co wpływa na te wyliczenia?

jazda-na-rowerze-a-cellulit-odchudzaj-sie-i-zredukuj-pomaranczowa-skorke

Jazda na rowerze a cellulit: odchudzaj się i zredukuj pomarańczową skórkę

Nie od dziś wiadomo, że trening aerobowy może skutecznie wspomóc redukcję tkanki tłuszczowej i cały proces odchudzania. Pozostaje trudniejszy temat, który większości kobiet zabiera sen z powiek: cellulit. Czy można ograć ten problem dzięki regularnym treningom na dwóch kółkach? Czy jazda na rowerze może pozytywnie wpłynąć na cellulit?

jakie-bledy-popelniaja-kobiety-zaczynajac-odchudzanie-poznaj-ranking-top-5

Jakie błędy popełniają kobiety, zaczynając odchudzanie? Poznaj ranking TOP 5!

Wiele kobiet decyduje się zacząć odchudzanie. Postanowienie godne podziwu - tym bardziej, jeśli mamy dobrze przygotowany plan, jasno określony cel i wystarczająco dużo determinacji. Co, jeśli coś pójdzie nie tak? Zobacz, jakie błędy popełniają kobiety podczas odchudzania, aby twoja redukcja przebiegła pomyślnie!

jazda-na-rowerze-najlepszy-sport-na-pozbycie-sie-cellulitu

Jazda na rowerze – najlepszy sport na pozbycie się cellulitu!

Chyba mało jest na świecie osób, które nie przepadają za jazdą na rowerze. Większość z nas ją uwielbia, bo jest tania i stanowi świetną rozrywkę. Dzięki regularnym jazdom, można znacznie wpłynąć na swoją sylwetkę. Dowiedz się, jakie jeszcze zalety daje rower!

wsiadz-na-rower-i-spal-nawet-500-kalorii-w-godzine

Wsiądź na rower i spal nawet 500 kalorii w godzinę!

Jazda na rowerze daje wiele dobrego. Nie tylko pomaga ciału, ale także pozwala dotlenić mózg i każdą tkankę w organizmie. Ponadto regularna jazda rowerem może spalić naprawdę pokaźne ilości kalorii. Chcesz dowiedzieć się więcej? Ile trzeba pedałować, aby spalić kilogram tłuszczu?

motywacja-do-odchudzania-wiemy-jak-sie-do-tego-zabrac

Motywacja do odchudzania: wiemy, jak się do tego zabrać!

Prawdopodobnie nie raz i nie dwa zdarzyło ci się podchodzić do odchudzania. Za pierwszym razem się nie udało, za drugim też coś się rozjechało i z twoich planów nic nie wyszło. Tylko czy ten plan na pewno był? Częstym błędem jest słomiany zapał wynikający z braku konkretnego celu. Zobacz, czym jest motywacja do odchudzania i skąd ją brać, by utrzymać odpowiedni zapał i zrzucić, co trzeba.

jazda-na-rowerze-a-miesnie-brzucha-podkrec-tempo-odchudzania-i-szlifuj-forme

Jazda na rowerze a mięśnie brzucha: podkręć tempo odchudzania i szlifuj formę!

Dla wielu osób jazda rowerem to dobra alternatywa dla biegania czy innej aktywności fizycznej już w drodze do pracy czy na uczelnię. Tymczasem rower to nie tylko nogi i mięśnie pośladków. Jazda na rowerze pozytywnie wpływa na nasze mięśnie brzucha. Jak to się dokładnie obywa i jaki wpływ może mieć taki trening na kompleksowość naszego odchudzania?

podpowiadamy-jak-usunac-cukier-z-diety-sprawdz-nasze-wskazowki

Podpowiadamy, jak usunąć cukier z diety! Sprawdź nasze wskazówki!

Metoda małych kroków świetnie się sprawdza w przypadku wielu procesów i działań podejmowanych na co dzień. Każda zmiana wymaga pierwszego kroku, również w przypadku drastycznych przemian. Nie inaczej jest w przypadku smaku słodkiego i eliminacji cukru z codziennego pożywienia. Jeśli zastanawiasz się, jak usunąć cukier z diety, koniecznie sprawdź nasze wskazówki i zacznij od drobnych zmian!

jak-wytrwac-pierwsze-dni-na-diecie-sprawdz-nasze-protipy

Jak wytrwać pierwsze dni na diecie? Sprawdź nasze protipy

Decyzja o wdrożeniu nowego planu żywienia i zrzuceniu paru kilogramów to częst omnóstwo wyrzeczeń. Doskonale wiemy, jak ciężko jest wytrwać pierwsze dni na diecie, wiemy też, że warto jest wytrzymać, bo efekty mogą być zniewalające! Podpowiadamy, co zrobić, by pierwsze dni na diecie nie były męczarnią.

jak-obliczyc-zapotrzebowanie-kaloryczne-sprawdz-proste-metody

Jak obliczyć zapotrzebowanie kaloryczne? Sprawdź proste metody!

Podstawowa przemiana materii, całkowita przemiana materii, dodatni i ujemny bilans kalorii. To bardzo ważne i skomplikowane zagadnienia, które mogą wymagać dodatkowego omówienia. W końcu energia, którą spożywamy każdego dnia, to podstawa do prawidłowego funkcjonowania całego organizmu. Jak obliczyć zapotrzebowanie kaloryczne i co wpływa na te wyliczenia?

jazda-na-rowerze-a-cellulit-odchudzaj-sie-i-zredukuj-pomaranczowa-skorke

Jazda na rowerze a cellulit: odchudzaj się i zredukuj pomarańczową skórkę

Nie od dziś wiadomo, że trening aerobowy może skutecznie wspomóc redukcję tkanki tłuszczowej i cały proces odchudzania. Pozostaje trudniejszy temat, który większości kobiet zabiera sen z powiek: cellulit. Czy można ograć ten problem dzięki regularnym treningom na dwóch kółkach? Czy jazda na rowerze może pozytywnie wpłynąć na cellulit?

jakie-bledy-popelniaja-kobiety-zaczynajac-odchudzanie-poznaj-ranking-top-5

Jakie błędy popełniają kobiety, zaczynając odchudzanie? Poznaj ranking TOP 5!

Wiele kobiet decyduje się zacząć odchudzanie. Postanowienie godne podziwu - tym bardziej, jeśli mamy dobrze przygotowany plan, jasno określony cel i wystarczająco dużo determinacji. Co, jeśli coś pójdzie nie tak? Zobacz, jakie błędy popełniają kobiety podczas odchudzania, aby twoja redukcja przebiegła pomyślnie!