>

Odliczanie do świąt – jak schudnąć w 2 miesiące?

Odliczanie do świąt – jak schudnąć w 2 miesiące?

Dieta na odchudzanie przed świętami. Rozpoczynamy wielkie odliczanie do świąt. Jak szybko i skutecznie zgubić zbędne kilogramy przed Bożym Narodzeniem? Sprawdzone porady wprost od specjalisty!

Chcesz wyglądać pięknie na święta? Dieta na odchudzanie

Wiemy, że prawdopodobnie jeszcze nie myślisz o świętach. Tym bardziej o własnym wyglądzie w tym czasie. Jeśli jednak uważasz, że trochę Cię za dużo – mamy sposób, by w 2 miesiące osiągnąć wymarzoną sylwetkę! A może po prostu szukasz sposobu na szybkie i skuteczne odchudzanie? Oto dwumiesięczne wyzwanie dla każdego, kto chce na zawsze pozbyć się kilku nadprogramowych kilogramów. Nie trzeba się męczyć i katować nieskutecznymi dietami-cud. Wystarczy zmiana kilku nawyków żywieniowych, by skutecznie się odchudzić. Jaki jest nasz pomysł na szybkie odchudzanie?

Dieta na odchudzanie – nie musisz rezygnować z ulubionego jedzenia!
dieta na odchudzanie przed świętami

Już teraz możesz odrzucić na bok wszystkie znane ci diety i plany dietetyczne. Być może podchodzisz do tego pomysłu dość sceptycznie. Jak dieta na odchudzanie może być skuteczna skoro nie ma na nią planu? Otóż, wystarczy, że skupisz się na zmianie swoich nawyków żywieniowych. Przede wszystkim sprawdzaj kaloryczność KAŻDEGO produktu, który zamierzasz zjeść. Na początku sprawdź, jak wygląda twój standardowy dzień. Ile kalorii przyjmujesz oraz jakie są to kalorie. Jeśli większość pochodzi z niezdrowych tłuszczów trans i węglowodanów – nie dziw się, że waga ciągle rośnie. Poszukaj mniej kalorycznych zamienników dotychczasowego jedzenia. Pamiętaj! Nie musisz całkowicie rezygnować z ulubionego jedzenia! Wystarczy, że zmniejszysz porcje i będziesz jadł częściej, ale mniejsze posiłki. Wtedy metabolizm cały czas pracuje. Zadbaj także, by go odpowiednio przyspieszyć. Wtedy kalorie spalane są szybciej.  

Szybkie odchudzanie: Skąd mam wiedzieć, ile kalorii jeść?
szybkie odchudzanie

Podstawą naszej szybkiej diety na odchudzanie jest liczenie kalorii. W sieci dostępne są specjalne kalkulatory zapotrzebowania kalorycznego (PPM). Pod uwagę bierze się pleć, wagę, wzrost, wiek oraz stopień aktywności fizycznej. Wskaźnik PPM (podstawowa przemiana materii) pokaże Ci jednak MINIMALNE zapotrzebowanie na kalorie w Twoim organizmie. To oznacza, że tyle właśnie masz zjeść, żeby Twój organizm (komórki, narządy, procesy) po prostu funkcjonował. Nie można schodzić poniżej tej wartości. Taka dieta na odchudzanie może skutkować niedoborami składników odżywczych, a w efekcie problemami ze zdrowiem. To, ile kalorii mamy jeść pokaże nam CPM (całkowita przemiana materii). Ten wskaźnik mówi o tym, ile kalorii potrzebuje organizm przy danym stopniu aktywności fizycznej. Jedząc tyle, ile pokazuje CPM jesteśmy na zero, a więc możemy utrzymać swoją dotychczasową wagę.

Czytaj także: Dlaczego nie mogę schudnąć?

Szybkie odchudzanie: Ile jeść kalorii, żeby schudnąć?

Rachunek kaloryczny jest prosty. Od naszego wyniku CPM należy odjąć 500-1000 kalorii. Odpowiada to kolejno zrzuceniu 0,5-1 kilograma tygodniowo. Warto pamiętać, że zgubienie 1 kilograma to około 8000 kcal na minusie. A więc jeśli nasze CPM wynosi 2000 kcal dziennie, ścinamy 500 kcal (chudniemy pół kilograma tygodniowo) bądź 1000 kcal (chudniemy kilogram tygodniowo).

Wskaźnik CPM uwzględnia nasz poziom aktywności fizycznej. Podczas diety odchudzającej jest to bardzo istotny element. Może w mniejszym stopniu odpowiada za gubienie tkanki tłuszczowej (niż dieta). Jest jednak sposobem na zwiększenie masy mięśniowej, wzmocnienie organizmu i pozbycia się ryzyka pojawienia się wiszącej skóry po odchudzaniu czy nieszczęsnej sylwetki skinny fat. Szybkie odchudzanie powinno obejmować właśnie także ćwiczenia fizyczne. Dzięki temu mamy pewność, że chudniemy zdrowo, a nasze ciało będzie wyglądać jak należy.

Jak schudnąć do świąt? Szybkie odchudzanie
skuteczne odchudzanie

Wiele osób zadaje sobie to pytanie: „Jak schudnąć do świąt?”. Wystarczy liczyć kalorie! Ale co jeść? W diecie na odchudzanie powinno znaleźć się dużo warzyw. Mają one mało kalorii i doskonale uzupełniają dietę. Dzięki dużej ilości warzyw talerz nie wydaje się pusty, a my jesteśmy najedzeni. Nie zapominajmy także o białku. Najlepiej w diecie na szybkie odchudzanie postawić na kurczaka i indyka. Mają one najmniej tłuszczu i kalorii. Jeśli chodzi o węglowodany – to te z niższym indeksem glikemicznym i w małych ilościach. Doskonałe więc będą przede wszystkim kasze i ryż. O słodkościach, junk foodzie i tłuszczach trans musimy jednak zapomnieć. Oczywiście, cheat meal raz na dwa tygodnie nie zrujnuje naszej diety. Trzymajmy się jednak postanowień i nawet podczas cheat meala – liczmy kalorie. Najlepiej jeśli tego dnia także zmieścimy się w naszym limicie kalorycznym.

Skuteczne odchudzanie przed Bożym Narodzeniem

Piękna sylwetka w święta? Marzenie większości. Spotykamy się z rodziną po dłuższej nieobecności i chcemy dobrze się zaprezentować. A dieta na odchudzanie nie musi być pasmem wyrzeczeń! Skuteczne odchudzanie to każdorazowe czytanie etykiet i liczenie jedzonych kalorii. To wystarczy, by zrzucić nawet 8 kilogramów do Bożego Narodzenia! I nie przejmujcie się, że będziecie ciągle chodzić głodni. Jeśli posiłków będzie 5 – dostarczamy jedzenie do organizmu co 2-3 godziny. W takim czasie organizm nie zdąży być głodny. Co więcej, wystarczy, że na takiej diecie na odchudzanie wytrzymacie pierwsze 3 dni. Organizm przestawi się na mniejsze spożycie jedzenia, zacznie przyzwyczajać się do takiego stanu. W ten sposób po kilku tygodniach nawet nie będziecie pamiętać, że się odchudzacie!

 

admin 0 29 października 2018  < 1000

Dodaj komentarz

Artykuły z kategorii: Odchudzanie

dobry-dietetyk-krakow-jak-go-wybrac

Dobry dietetyk Kraków – jak go wybrać?

Poradnie dietetyczne i dietetycy w Krakowie rosną jak grzyby po deszczu. Co zrobić, jeśli naszym celem jest współpraca z dobrym sprawdzonym dietetykiem w Krakowie? Odchudzanie Kraków – konkretne porady. Jesteś dietetykiem z Krakowa? Zobacz, czego klienci oczekują od poradni dietetycznych i dietetyków w Krakowie!

from-fit-to-fat-to-fit-trener-personalny-wzruszyl-swoja-klientke

From FIT to FAT to FIT – trener personalny wzruszył swoją klientkę!

Współpraca między trenerem personalnym a klientem często jest zażyła. Okazuje się jednak, że można pójść jeszcze dalej. Wrócić do otyłości z bycia fit? Przecież to się nie opłaca! Adonis Hill, trener personalny z Brooklynu, uważa zupełnie inaczej. Zobaczcie, jak wzruszył swoją klientkę!

czy-jedzenie-jagod-goji-odchudza-zobacz-przepisy

Czy jedzenie jagód goji odchudza? Zobacz przepisy!

O dobroczynnym wpływie jagód goji przeczytamy wiele. Dla zdrowia mogą zdziałać naprawdę wiele. Ale jak to jest z jagodami goji na odchudzanie? Jak wkomponować je w nasze dotychczasowe przepisy? I czy ich cena jest przystępna? Zobacz wszystko, co powinieneś wiedzieć o jagodach goji na odchudzanie!

morwa-biala-na-odchudzanie-i-dla-cukrzykow

Morwa biała na odchudzanie i dla cukrzyków?

Coraz popularniejsze staje się suplementowanie morwy białej suszonej. Często pojawia się pytanie: czy morwa biała jest szkodliwa? Postanowiliśmy sprawdzić, jakie jest zastosowanie morwy białej. Czy zgodnie z obiegową opinią morwa biała suszona to panaceum dla cukrzyków i osób odchudzających się? Zobaczmy jak stosować morwę białą!

trening-w-walce-z-rozstepami-1

Trening w walce z rozstępami!

Rozstępy są zmorą dużej liczby młodych mam. Problem dotyczy również osób, które szybko przybierają bądź tracą na wadze. Jak się ich pozbyć? Zobacz skuteczne ćwiczenia na rozstępy!

trening-na-redukcje-tkanki-tluszczowej

Trening na redukcję tkanki tłuszczowej

Pozbycie się określonej ilości tkanki tłuszczowej jest celem, jaki stawia przed sobą bardzo wiele osób. Osiągniecie tego celu zasadniczo dla wielu osób jest czymś bardzo trudnym, wręcz niemożliwym, ale bardzo często wynika to z niewłaściwego podejścia do tego zagadnienia. Zobacz jak skutecznie zredukować kilogramy!

zasady-diety-kopenhaskiej

Zasady diety kopenhaskiej

Dieta kopenhaska staje się coraz bardziej popularna na świecie. Każdy kto chce z niej korzystać, a dzięki temu po prostu stracić kilka zbędnych kilogramów, na pewno stosując ją ma taką możliwość.

na-czym-polega-efekt-jojo-i-jak-go-unikac

Na czym polega efekt jojo i jak go unikać?

Miesiące wyrzeczeń, restrykcyjna dieta a w efekcie zrzucenie zbędnych kilogramów. Problem pojawia się jednak wtedy, gdy po zakończeniu diety, kilogramy wracają. Czasem nawet przybywa ich więcej. Oto efekt jojo. Jakie są przyczyny takiego stanu? I jak się ustrzec efektu jojo?

odsysanie-tluszczu-odchudzanie-dla-leniwych

Odsysanie tłuszczu – odchudzanie dla leniwych?

Liposukcja jest zabiegiem kosmetycznym, który pozwala pozbyć się nadmiaru tkanki tłuszczowej z organizmu. Jest to szczególnie kuszące rozwiązanie, gdy na efekty stosowania diety i treningów trzeba bardzo długo czekać. Zobacz, na czym polega odsysanie tłuszczu i w jaki sposób działa.

dobry-dietetyk-krakow-jak-go-wybrac

Dobry dietetyk Kraków – jak go wybrać?

from-fit-to-fat-to-fit-trener-personalny-wzruszyl-swoja-klientke

From FIT to FAT to FIT – trener personalny wzruszył swoją klientkę!

czy-jedzenie-jagod-goji-odchudza-zobacz-przepisy

Czy jedzenie jagód goji odchudza? Zobacz przepisy!

morwa-biala-na-odchudzanie-i-dla-cukrzykow

Morwa biała na odchudzanie i dla cukrzyków?

trening-w-walce-z-rozstepami-1

Trening w walce z rozstępami!

trening-na-redukcje-tkanki-tluszczowej

Trening na redukcję tkanki tłuszczowej

zasady-diety-kopenhaskiej

Zasady diety kopenhaskiej

na-czym-polega-efekt-jojo-i-jak-go-unikac

Na czym polega efekt jojo i jak go unikać?

odsysanie-tluszczu-odchudzanie-dla-leniwych

Odsysanie tłuszczu – odchudzanie dla leniwych?