Jarosław Domański: specjalista-optymista

Jarosław Domański: specjalista-optymista

W dzisiejszym odcinku – Jarosław Domański – trener jakich mało. Poznaj specjalistę który poradzi sobie nawet z najtrudniejszym zadaniem!

Wizytówka trenera – kim jest?

Trener Jarosław Domański ma już na swoim koncie około dwunastoletnie doświadczenie w treningach. Cała przygoda ze świadomymi ćwiczeniami zaczęła się już w liceum. Z czasem stała się pomysłem na życie. Jarek ukończył AWF, zdobył specjalizację trenerską, trenera II klasy kulturystyki i sportów siłowych. A to nie wszystko. W trakcie wykonywania pracy zawodowej cały czas poszerzał swoje umiejętności dzięki kursom i szkoleniom. Dzięki temu jest trenerem wszechstronnym. Nie straszna mu współpraca z osobami w każdym wieku czy po przebytych kontuzjach. Ma w ręku uprawnienia fizjoterapeuty, co obecnie staje się coraz bardziej cennym atrybutem trenera. A na jego treningach na pewno nie doznamy nudy. Trener Jarosław ma pozytywne nastawienie do życia i zaraża optymizmem. W dużym skrócie trening z Jarosławem Domańskim – bezpieczeństwo, kompleksowa opieka, energia i świetna zabawa!

Mocniejsze strony – w czym się specjalizuje?

Z uwagi na cały szereg ukończonych szkoleń i kursów, w ofercie Pana Jarosława znajdziemy wiele. Jest on w stanie podjąć się niemal każdego zadania. Głównie zajmuje się jednak następującymi zakresami:

- odchudzanie

- budowanie masy mięśniowej

- trójbój siłowy

- fizjoterapia

- trening mobility

- samoobrona

- dietetyka

Niemniej, to jeszcze nie wszystko. Szczegółową ofertę możesz znaleźć na pełnym profilu trenera Jarosława w serwisie LepszyTrener.pl

Czynnik unikalny – co wyróżnia Trenera Jarka?

O doświadczeniu i kwalifikacjach Pana Jarosława już nieco wiemy. Pełną satysfakcję ze współpracy z trenerem możemy jednak osiągnąć jeszcze dzięki odpowiedniemu podejściu do podopiecznego. Pan Jarosław to pierwszej klasy specjalista-optymista. Nie dość, że dzięki nemu skutecznie dojdziemy do widocznych efektów, to jeszcze świetnie się przy tym bawimy. Trener dba nie tylko o nasze ciało, ale też i o ducha. A wyróżnia go właśnie nieszablonowość. Widzimy ją przede wszystkim w podejściu do podopiecznego. W prywatnym życiu jednak także może nas zaskoczyć. Nasz trener zaczął ostatnio przygodę z morsowaniem [!]. Jak się skończyła? Efekty można obejrzeć na jego profilu na facebooku ;)

Trener na tapecie – co mówią klienci?

Mówić o kwalifikacjach można wiele, ale decydujące są opinie klientów. To oni przecież są w stanie najlepiej stwierdzić czy trener wywiązał się z zadania. W przypadku Pana Jarosława wszystko jest jasne:

„Profesjonalista w każdym calu. Brakuje trenerów z tak silną pasją, którzy potrafiliby przekazać ją podopiecznym”

„Jest niesamowicie pozytywną, uśmiechniętą, zaangażowaną w to co robi osobą, przede wszystkim niespotykanie pozytywnie motywuje do wysiłku i sprawia, że za każdym razem wychodzi się po treningu zmęczonym z uśmiechem na twarzy :) najlepszą wizytówką jest malejąca waga i zmieniające się ciało :) jak dotąd -8,5 kg :) !!!! oby tak dalej :D !!”

„Niezły wycisk ale przede wszystkim zrealizowany cel gwarantowany”

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat trenera Jarosława? Wejdź na jego profil na LepszyTrener.pl i umów się na trening zanim znikną wszystkie terminy! :)

Chcesz przeczytać cały artykuł?

admin 1 29 stycznia 2018  2673

Dodaj komentarz

  • Daniel
    23 marca 2018
    Fajna seria z tymi trenerami. Można poznać od razu kto jest specjalistą, a kto nie :) Pan Jarek od razu budzi zaufanie :)

Artykuły z kategorii: Trening Siłowy

muscle-up-wzmocnij-sile-swoich-rak

Muscle up – wzmocnij siłę swoich rąk

Siłownia i sport są Twoją pasją? Uwielbiasz ćwiczenia wzmacniające siłę mięśni? Może przekonasz się do drążka i ćwiczenia zwanego muscle up. Dowiedz się, jak dokładnie i poprawnie wykonać wejście siłowe. Marzysz o atletycznej sylwetce? Chcesz rozpocząć street workout? Koniecznie poznaj zasady tego rodzaju podciągania na drążku. Zbuduj siłę i wzmacniaj mięśnie rąk już dziś!

dowiedz-sie-czym-sa-rozpietki-i-wzbogac-o-nie-trening

Dowiedz się, czym są rozpiętki i wzbogać o nie trening!

Rozpiętki to jedno z bardziej popularnych ćwiczeń stosowanych na klatkę piersiową. Ćwiczenie działa kompleksowo na większe i mniejsze mięśnie klatki piersiowej. Na siłowniach czy w klubach fitness wykonują je osoby, które dopiero zaczynają swoją przygodę z siłownią, jak i bardziej doświadczeni. Co sprawia, że rozpiętki są tak powszechnie stosowane? Jak prawidłowo je wykonywać? I jakie warianty tego ćwiczenia można wykonywać?

malo-nie-znaczy-zle-ile-powtorzen-w-serii-w-treningu-silowym

Mało nie znaczy źle – ile powtórzeń w serii w treningu siłowym?

Charakter treningu siłowego zależy m.in. od anatomii mięśni czy celu treningowego. Często pojawiają się wątpliwości odnośnie obciążenia i liczby powtórzeń w serii. Czy mała liczba powtórzeń – lub nawet jedno powtórzenie – mogą przynieść korzyści w treningu siłowym?

prezentacja-kulturysty-pozowanie-na-scenie

Prezentacja kulturysty – pozowanie na scenie

Przygotowanie treningowe i dietetyczne to podstawa przed startem w zawodach sylwetkowych. To jednak nie wszystko. Ważne jest także jak najlepsze zaprezentowanie własnych osiągnięć. I temu służy m.in. pozowanie. Jak wygląda nauka pozowania w kulturystyce?

ustawienie-dloni-przy-wykonywaniu-pompek-a-praca-miesni

Ustawienie dłoni przy wykonywaniu pompek a praca mięśni

Nie bez powodu mówi się, że z różnych rodzajów pompek można stworzyć kompletny trening. To jaki rodzaj pompki wybierzemy – oddziałuje na to, jakie mięśnie pracują. Zmianie może ulegać m.in. pozycja ćwiczącego, rozstaw nóg czy właśnie ułożenie rąk. Zobaczmy, jakie mięśnie pracują podczas wykonywania pompek z różnym ustawieniem dłoni.

kulturystyka-dla-seniorow-dlaczego-warto

Kulturystyka dla seniorów – dlaczego warto?

Wraz z wiekiem zmieniają się możliwości sprawnościowe. Warto zatem zadbać o poprawienie cech motorycznych, wytrzymałości czy zwiększyć siłę i masę mięśni. Można to osiągnąć dzięki regularnym treningom kulturystycznym. Zobacz, jakie korzyści wynikają z treningów siłowych w podeszłym wieku.

trening-silowy-pod-lupa-wskazujemy-roznice-w-treningu-dla-kobiet-i-mezczyzn

Trening siłowy pod lupą: wskazujemy różnice w treningu dla kobiet i mężczyzn

Ćwiczenia siłowe wykonywane wyłącznie przez facetów to już przeszłość. Coraz bardziej świadome swojego ciała kobiety chętniej sięgają po dodatkowe obciążenia, które świetnie modelują sylwetkę i wspomagają redukcję nadliczbowych kilogramów. Tylko czy panie mogą ćwiczyć tak jak panowie? Czym różni się trening siłowy dla kobiet i mężczyzn? Bierzemy temat pod lupę i obalamy wszelkie mity!

szykujesz-sie-na-lockdown-sztanga-do-cwiczen-pomoze-ci-zachowac-forme

Szykujesz się na lockdown? Sztanga do ćwiczeń pomoże ci zachować formę!

Trening z ciężarem własnego ciała to dobry sposób na utrzymanie poziomu aktywności fizycznej. Nawet gdy siłownie i kluby fitness nie są chwilowo do naszej dyspozycji, warto coraz wyżej podnosić własną poprzeczkę. Sztanga do ćwiczeń, zestaw hantelków i gumy oporowe to dobry sposób na zachowanie najlepszej formy.

jakie-urzadzenia-spotkasz-na-silowni-i-do-czego-sluza-krotki-przewodnik

Jakie urządzenia spotkasz na siłowni i do czego służą - krótki przewodnik

Zastanawiasz się nad rozpoczęciem swojej przygody z siłownią, ale nie wiesz, czego się spodziewać? Zobacz, jakie urządzenia możesz spotkać na siłowni i sprawdź, które sprawdzą się najlepiej na pierwsze treningi. Z nami masz pewność łatwego startu - przed tobą pierwsze rozeznanie w sprzęcie treningowym!

pompa-miesniowa-zobacz-jak-ja-wykorzystac-w-codziennym-treningu

Pompa mięśniowa - zobacz, jak ją wykorzystać w codziennym treningu!

Widoczny efekt treningu i stymulacji mięśni to tzw. pompa mięśniowa. I choć nie utrzymuje się długo, ma sporo zalet i właśnie dzięki niej twój trening może wejść na wyższy poziom. Zobacz, jak pompa mięśniowa wpływa na rozwój poszczególnych partii mięśniowych i przekonaj się na własnym przykładzie, jak skuteczne mogą być sety łączone i gigant serie w codziennych ćwiczeniach.

muscle-up-wzmocnij-sile-swoich-rak

Muscle up – wzmocnij siłę swoich rąk

Siłownia i sport są Twoją pasją? Uwielbiasz ćwiczenia wzmacniające siłę mięśni? Może przekonasz się do drążka i ćwiczenia zwanego muscle up. Dowiedz się, jak dokładnie i poprawnie wykonać wejście siłowe. Marzysz o atletycznej sylwetce? Chcesz rozpocząć street workout? Koniecznie poznaj zasady tego rodzaju podciągania na drążku. Zbuduj siłę i wzmacniaj mięśnie rąk już dziś!

dowiedz-sie-czym-sa-rozpietki-i-wzbogac-o-nie-trening

Dowiedz się, czym są rozpiętki i wzbogać o nie trening!

Rozpiętki to jedno z bardziej popularnych ćwiczeń stosowanych na klatkę piersiową. Ćwiczenie działa kompleksowo na większe i mniejsze mięśnie klatki piersiowej. Na siłowniach czy w klubach fitness wykonują je osoby, które dopiero zaczynają swoją przygodę z siłownią, jak i bardziej doświadczeni. Co sprawia, że rozpiętki są tak powszechnie stosowane? Jak prawidłowo je wykonywać? I jakie warianty tego ćwiczenia można wykonywać?

malo-nie-znaczy-zle-ile-powtorzen-w-serii-w-treningu-silowym

Mało nie znaczy źle – ile powtórzeń w serii w treningu siłowym?

Charakter treningu siłowego zależy m.in. od anatomii mięśni czy celu treningowego. Często pojawiają się wątpliwości odnośnie obciążenia i liczby powtórzeń w serii. Czy mała liczba powtórzeń – lub nawet jedno powtórzenie – mogą przynieść korzyści w treningu siłowym?

prezentacja-kulturysty-pozowanie-na-scenie

Prezentacja kulturysty – pozowanie na scenie

Przygotowanie treningowe i dietetyczne to podstawa przed startem w zawodach sylwetkowych. To jednak nie wszystko. Ważne jest także jak najlepsze zaprezentowanie własnych osiągnięć. I temu służy m.in. pozowanie. Jak wygląda nauka pozowania w kulturystyce?

ustawienie-dloni-przy-wykonywaniu-pompek-a-praca-miesni

Ustawienie dłoni przy wykonywaniu pompek a praca mięśni

Nie bez powodu mówi się, że z różnych rodzajów pompek można stworzyć kompletny trening. To jaki rodzaj pompki wybierzemy – oddziałuje na to, jakie mięśnie pracują. Zmianie może ulegać m.in. pozycja ćwiczącego, rozstaw nóg czy właśnie ułożenie rąk. Zobaczmy, jakie mięśnie pracują podczas wykonywania pompek z różnym ustawieniem dłoni.

kulturystyka-dla-seniorow-dlaczego-warto

Kulturystyka dla seniorów – dlaczego warto?

Wraz z wiekiem zmieniają się możliwości sprawnościowe. Warto zatem zadbać o poprawienie cech motorycznych, wytrzymałości czy zwiększyć siłę i masę mięśni. Można to osiągnąć dzięki regularnym treningom kulturystycznym. Zobacz, jakie korzyści wynikają z treningów siłowych w podeszłym wieku.

trening-silowy-pod-lupa-wskazujemy-roznice-w-treningu-dla-kobiet-i-mezczyzn

Trening siłowy pod lupą: wskazujemy różnice w treningu dla kobiet i mężczyzn

Ćwiczenia siłowe wykonywane wyłącznie przez facetów to już przeszłość. Coraz bardziej świadome swojego ciała kobiety chętniej sięgają po dodatkowe obciążenia, które świetnie modelują sylwetkę i wspomagają redukcję nadliczbowych kilogramów. Tylko czy panie mogą ćwiczyć tak jak panowie? Czym różni się trening siłowy dla kobiet i mężczyzn? Bierzemy temat pod lupę i obalamy wszelkie mity!

szykujesz-sie-na-lockdown-sztanga-do-cwiczen-pomoze-ci-zachowac-forme

Szykujesz się na lockdown? Sztanga do ćwiczeń pomoże ci zachować formę!

Trening z ciężarem własnego ciała to dobry sposób na utrzymanie poziomu aktywności fizycznej. Nawet gdy siłownie i kluby fitness nie są chwilowo do naszej dyspozycji, warto coraz wyżej podnosić własną poprzeczkę. Sztanga do ćwiczeń, zestaw hantelków i gumy oporowe to dobry sposób na zachowanie najlepszej formy.

jakie-urzadzenia-spotkasz-na-silowni-i-do-czego-sluza-krotki-przewodnik

Jakie urządzenia spotkasz na siłowni i do czego służą - krótki przewodnik

Zastanawiasz się nad rozpoczęciem swojej przygody z siłownią, ale nie wiesz, czego się spodziewać? Zobacz, jakie urządzenia możesz spotkać na siłowni i sprawdź, które sprawdzą się najlepiej na pierwsze treningi. Z nami masz pewność łatwego startu - przed tobą pierwsze rozeznanie w sprzęcie treningowym!

pompa-miesniowa-zobacz-jak-ja-wykorzystac-w-codziennym-treningu

Pompa mięśniowa - zobacz, jak ją wykorzystać w codziennym treningu!

Widoczny efekt treningu i stymulacji mięśni to tzw. pompa mięśniowa. I choć nie utrzymuje się długo, ma sporo zalet i właśnie dzięki niej twój trening może wejść na wyższy poziom. Zobacz, jak pompa mięśniowa wpływa na rozwój poszczególnych partii mięśniowych i przekonaj się na własnym przykładzie, jak skuteczne mogą być sety łączone i gigant serie w codziennych ćwiczeniach.