Ćwiczenia dla kobiet na szczupłe uda i pośladki!

Ćwiczenia dla kobiet na szczupłe uda i pośladki!

Wiele kobiet marzy o szczupłych udach i pięknych pośladkach. Jest to jeden z głównych powodów, dla których zaczynają się przygody z siłownią. Przedstawimy Ci ćwiczenia, które sprawią, że Twoje uda i pośladki będą jeszcze piękniejsze!

Ćwiczenia na pośladki dla kobiet

Ćwiczenia na pośladki należy wykonywać sumiennie. Efekty nie będą zauważalne od razu – treningi należy wykonywać regularnie, a po miesiącu zobaczysz pierwsze efekty. Po kilku miesiącach zaczną je zauważasz także inni. Bądź wytrwała!

Intensywność treningów na pośladki i uda

Trening wybranych przez Ciebie partii ciała powinnaś wykonywać 2-3 razy w tygodniu. Staraj się trzymać ściśle określonego grafiku treningowego. Pamiętaj, aby stosować jednodniowy odpoczynek między treningami pośladków i ud. Jest to czas potrzebny na regeneracje mięśni Twojego ciała. Staraj się na treningu ćwiczyć w ten samym sposób - taka sama liczba serii i powtórzeń.

Pamiętaj o prawidłowym odżywianiu. Zadbaj o dietę bogatą w białko, która jest podstawowym materiałem budulcowym. Uzupełniaj swoje węglowodany, które są odpowiedzialne za energię! Znajdziesz je w makaronie pełnoziarnistym, ciemnym pieczywie i ryżu. Jeśli ćwiczysz bardzo często – pomyśl o stosowaniu suplementów.

Martwy ciąg jednonóż – świetny sposób na zgrabne pośladki

Idealne ćwiczenie na pośladki. Poleca je większość kobiet zajmującymi się branżą fitness. Aby je zrobić należy stanąć prosto trzymając hantelek w lewej dłoni. Pochyl się do przodu odrywając od podłoża lewą stopę – jednocześnie wykonaj energiczny wymach nogą do tyłu. Seria powinna składać się z 15 powtórzeń.

Wyskoki z przysiadu – ćwiczenia pośladków dla kobiet

Trening na uda i pośladki

Do wykonania tego ćwiczenia potrzebujesz pary hantelków, które powinnaś trzymać w obydwu dłoniach. Weź lekki rozkrok – wypychając biodra w tył. Uda powinny być ustawione równolegle do ziemi. Zatrzymaj się w takiej pozycji i wyskocz do góry. Wyląduj na ugiętych nogach. Seria powinna składać się z 15 powtórzeń.

Ćwiczenie na uda - półprzysiady

Do najbardziej popularnych form ćwiczeń na zgrabne uda są półprzysiady. Na samym początku weź rozkrok tak, aby stopy znajdowały się na szerokości Twoich ramion. Wysuń jak najbardziej biodra do tyłu - plecy proste. Kolana przy tej pozycji powinny być lekko ugięte i nie powinny wychodzić poza palce stóp. Pamiętaj o prawidłowym wdechu i wydechu: wdech przy wznoszeniu ciała, a wydech przy opuszczeniu

Ćwiczenia na uda z unoszeniem kolan

Zacznij w takiej samej pozycji jak w przypadku półprzysiadu – po każdym podnoszeniu unieś swoje kolano w kierunku brzucha. Pamiętaj, aby nie odrywać pięt od podłoża.

Wypady w przód dla kobiet

Na samym początku postaraj się stanąć w taki sposób, aby Twoje stopy znalazły się równolegle na wysokości bioder. Wystaw jedną kończynę w przód uginając kolano. Pamiętaj, że kolano nie może wychodzić poza granicę wyznaczoną przez palce stóp. Wróć do pierwszej pozycji i wykonaj kolejny wypad drugą nogą. Twoje ręce powinny znajdować się na biodrach.

 
Nożyce - idealny sposób na szczupłe uda!

Te ćwiczenie należy wykonać z pozycji leżącej. Aby je wykonać należy:

  • Położyć się na plecach

  • Ręce ułóż wzdłuż swojego ciała

  • Napnij swoje stopy – skieruj palce w dół

  • Unoś powolnie nogi – raz jedną nogę, a raz drugą

Dodatkowo, tego typu ćwiczenia na uda są świetnym sposobem na redukcję tkanki tłuszczowej na brzuchu. Staraj się wykonywać je przynajmniej 2 razy w tygodniu. Seria powinna składać się z kilkudziesięciu powtórzeń.

 



Mateusz Matysiak 0 12 lipca 2019  < 1000

Dodaj komentarz

Artykuły z kategorii: Trening

wybor-stroju-do-zumby-podstawowe-informacje

Wybór stroju do zumby – Podstawowe informacje

Zumba to bardzo energiczny sposób na spalanie kalorii. Jest idealnym rozwiązaniem dla ludzi lubiących latynoskie tańce. Strój pełnią bardzo ważną rolę w treningu zumby. Dowiedź się, jaki strój sprawdza się na zajęciach zumby.

trening-silowy-czas-na-cardio

Trening siłowy | czas na cardio!

Warunki występujące po odbyciu treningu siłowego przypominają stan, kiedy jesteśmy na czczo. Jest to idealny stan do wykonania treningu cardio. Dowiedz się jakie jest zalecane cardio po treningu siłowym i ile powinno trwać.

poszukiwania-trenera-personalnego-kielce-opinie-cena-praca

Poszukiwania trenera personalnego Kielce – opinie, cena, praca

Mieszkasz w województwie świętokrzyskim? Szukasz trenera personalnego, a może sam chcesz nim zostać? Jeśli interesuje Cię to, jak znaleźć trenera personalnego w Kielcach i okolicach to dobrze trafiłeś. Poznaj przydatne informacje o cenach, opiniach i pracy trenera personalnego w Kielcach.

domowa-bieznia-do-biegania-przydatne-informacje

Domowa bieżnia do biegania – przydatne informacje

Bieżnie do biegania są bardzo cenione przez osoby dbające o swoją kondycję. Szybki trucht lub wolny spacer na bieżni jest idealnym sposobem na zrzucenie zbędnych kilogramów. Jeśli zastanawiasz się nad zakupem bieżni do biegania w domu, ale nie wiesz, na którą się zdecydować, przeczytaj dalszą część artykułu.

trening-brzucha-abs-podstawowe-pojecia

Trening brzucha ABS – podstawowe pojęcia

Trening ABS to nic innego jak zestaw ćwiczeń na mięśnie brzucha. Ich głównym celem jest wyrzeźbienie górnej i dolnej partii mięśni brzucha. Niesamowite efekty widoczne są już po pierwszych tygodniach. Poznaj ciekawe przykłady treningu brzucha ABS.

cwiczenia-na-otylosc-brzuszna-przepis-na-plaski-brzuch

Ćwiczenia na otyłość brzuszną – przepis na płaski brzuch

Otyłość brzuszna może dotyczyć każdego – niezależnie od płci i wieku. Występuje u kobiet i mężczyzn, a nawet u dzieci. Najlepsze efekty w leczeniu otyłości brzusznej przynoszą ćwiczenia połączone z odpowiednią dietą. W tym artykule przedstawimy Ci różne rodzaje ćwiczeń wyszczuplających brzuch.

cwiczenia-cardio-w-domu-sposob-na-smukla-sylwetke

Ćwiczenia cardio w domu - sposób na smukłą sylwetkę

Aby posiadać smukłą sylwetkę, nie musisz wykonywać treningu na siłowni. Wystarczy, że codziennie poświęcisz trochę czasu na trening aerobowy. Nie potrzebujesz do tego drogiego sprzętu. Poznaj domowy zestaw ćwiczeń cardio, który pozwoli Ci poprawić kondycję organizmu i spalić zbędną tkankę tłuszczową.

wybor-pilki-gimnastycznej-do-pilatesu

Wybór piłki gimnastycznej do pilatesu

Piłka gimnastyczna to nieodłączny element wyposażenia każdej siłowni. Wykorzystuje się ją na zajęciach fitness. Jaką wybrać piłkę, aby trening pilatessu był jeszcze bardziej efektywny? Na to pytanie znajdziesz odpowiedź w tym artykule.

zajecia-fitness-dla-poczatkujacych-cwiczenia

Zajęcia fitness dla początkujących | Ćwiczenia

W życiu każdego człowieka przychodzi moment, w którym praca ogranicza jego czas. Aktywność fizyczna to zapomniane słowo, a ciało nie prezentuje się już tak dobrze, jak kiedyś. Dobrym sposobem na powrót do smukłej sylwetki i dobrej kondycji jest zapisanie się na zajęcia fitness dla początkujących.

wioslowanie-sztanga-cwiczenia

Wiosłowanie Sztangą | Ćwiczenia

Wiosłowanie sztangą to idealne ćwiczenie na plecy. Głównym celem jest rozwój mięśni grzbietowych. Efekty widoczne są już po kilku treningach. Nie ma na co czekać - złap za sztangę i wiosłuj!

wybor-stroju-do-zumby-podstawowe-informacje

Wybór stroju do zumby – Podstawowe informacje

Zumba to bardzo energiczny sposób na spalanie kalorii. Jest idealnym rozwiązaniem dla ludzi lubiących latynoskie tańce. Strój pełnią bardzo ważną rolę w treningu zumby. Dowiedź się, jaki strój sprawdza się na zajęciach zumby.

trening-silowy-czas-na-cardio

Trening siłowy | czas na cardio!

Warunki występujące po odbyciu treningu siłowego przypominają stan, kiedy jesteśmy na czczo. Jest to idealny stan do wykonania treningu cardio. Dowiedz się jakie jest zalecane cardio po treningu siłowym i ile powinno trwać.

poszukiwania-trenera-personalnego-kielce-opinie-cena-praca

Poszukiwania trenera personalnego Kielce – opinie, cena, praca

Mieszkasz w województwie świętokrzyskim? Szukasz trenera personalnego, a może sam chcesz nim zostać? Jeśli interesuje Cię to, jak znaleźć trenera personalnego w Kielcach i okolicach to dobrze trafiłeś. Poznaj przydatne informacje o cenach, opiniach i pracy trenera personalnego w Kielcach.

domowa-bieznia-do-biegania-przydatne-informacje

Domowa bieżnia do biegania – przydatne informacje

Bieżnie do biegania są bardzo cenione przez osoby dbające o swoją kondycję. Szybki trucht lub wolny spacer na bieżni jest idealnym sposobem na zrzucenie zbędnych kilogramów. Jeśli zastanawiasz się nad zakupem bieżni do biegania w domu, ale nie wiesz, na którą się zdecydować, przeczytaj dalszą część artykułu.

trening-brzucha-abs-podstawowe-pojecia

Trening brzucha ABS – podstawowe pojęcia

Trening ABS to nic innego jak zestaw ćwiczeń na mięśnie brzucha. Ich głównym celem jest wyrzeźbienie górnej i dolnej partii mięśni brzucha. Niesamowite efekty widoczne są już po pierwszych tygodniach. Poznaj ciekawe przykłady treningu brzucha ABS.

cwiczenia-na-otylosc-brzuszna-przepis-na-plaski-brzuch

Ćwiczenia na otyłość brzuszną – przepis na płaski brzuch

Otyłość brzuszna może dotyczyć każdego – niezależnie od płci i wieku. Występuje u kobiet i mężczyzn, a nawet u dzieci. Najlepsze efekty w leczeniu otyłości brzusznej przynoszą ćwiczenia połączone z odpowiednią dietą. W tym artykule przedstawimy Ci różne rodzaje ćwiczeń wyszczuplających brzuch.

cwiczenia-cardio-w-domu-sposob-na-smukla-sylwetke

Ćwiczenia cardio w domu - sposób na smukłą sylwetkę

Aby posiadać smukłą sylwetkę, nie musisz wykonywać treningu na siłowni. Wystarczy, że codziennie poświęcisz trochę czasu na trening aerobowy. Nie potrzebujesz do tego drogiego sprzętu. Poznaj domowy zestaw ćwiczeń cardio, który pozwoli Ci poprawić kondycję organizmu i spalić zbędną tkankę tłuszczową.

wybor-pilki-gimnastycznej-do-pilatesu

Wybór piłki gimnastycznej do pilatesu

Piłka gimnastyczna to nieodłączny element wyposażenia każdej siłowni. Wykorzystuje się ją na zajęciach fitness. Jaką wybrać piłkę, aby trening pilatessu był jeszcze bardziej efektywny? Na to pytanie znajdziesz odpowiedź w tym artykule.

zajecia-fitness-dla-poczatkujacych-cwiczenia

Zajęcia fitness dla początkujących | Ćwiczenia

W życiu każdego człowieka przychodzi moment, w którym praca ogranicza jego czas. Aktywność fizyczna to zapomniane słowo, a ciało nie prezentuje się już tak dobrze, jak kiedyś. Dobrym sposobem na powrót do smukłej sylwetki i dobrej kondycji jest zapisanie się na zajęcia fitness dla początkujących.

wioslowanie-sztanga-cwiczenia

Wiosłowanie Sztangą | Ćwiczenia

Wiosłowanie sztangą to idealne ćwiczenie na plecy. Głównym celem jest rozwój mięśni grzbietowych. Efekty widoczne są już po kilku treningach. Nie ma na co czekać - złap za sztangę i wiosłuj!