Baza wiedzy

Materiały o reklamie i marketingu dla trenerów personalnych oraz instruktorów fitness. Zobacz jak promować siłownię oraz obiekt sportowy. Zwiększ swoje zyski i sprzedaż w branży sportowej

Decydujesz się na otwarcie siłowni lub klubu fitness? Przed tobą ogromne przedsięwzięcie - i nie chodzi o samą inwestycję, bo nakłady finansowe szybko się zwrócą po zdobyciu pierwszych klientów. Tylko jak ich zadowolić? Zobacz, jak logistycznie rozmieścić strefy treningowe w swoim klubie, tak aby treningi na siłowni przynosiły jak najwięcej korzyśc...

Pozyskiwanie klientów to kluczowy moment pracy w każdej branży. Gdy już zdobędziesz pierwszych odbiorców, na pewno będziesz się nimi zajmować najlepiej jak potrafisz, choć nadal będziesz generował kolejne leady. Każdy klient to inne potrzeby, inne oczekiwania i inne strategie. Dlaczego mimo bardzo dynamicznej branży potrzebni ci są stali klienci?

Rozwój technologiczny i wszechogarniająca komputeryzacja dotyczą już każdej branży w gospodarce światowej. Również branża fitness może korzystać z nowości technicznych i komputerowych rozwiązań. Zobacz, jakie technologiczne ulepszenia warto wprowadzić w klubie i dlaczego akurat takie posunięcie będzie dla ciebie korzystne.

Jeśli myślisz, że nowoczesny klub fitness to automatyzacja procesów i ograniczenie czynnika ludzkiego, można mówić o idiotyzmie gargantuicznych wprost rozmiarów. Mimo postępu technologicznego, relacje międzyludzkie tworzą ten świat, a uśmiech i dobre słowo to klucz do prawdziwego sukcesu. Wykorzystaj potęgę relacji interpersonalnych i zbuduj społec...

Niezależnie od tego, czy masz duży klub fitness na szczycie biurowca, czy kameralną siłownię w zagłębiu biurowym, twoimi klientami w dużej mierze będą pracownicy biurowi. To specyficzna grupa zawodowa, która wymaga wyjątkowego potraktowania. Jaka powinna być oferta treningowa dla pracowników biurowych? Sprawdź najlepsze patenty i wypracuj własne ro...

“Jesteśmy w kontakcie” - jak często żegnasz się tak z klientami? A teraz zastanów się, ile razy faktycznie byłeś w stałym kontakcie ze swoimi klientami, przesyłając im dodatkowe informacje? Możesz to zmienić! Spróbuj gotowych rozwiązań i stwórz własny email marketing - to świetne rozwiązanie na stały kontakt z klientami i budowanie siatki poleceń.

Nawet jasno sprecyzowane usługi i rozbudowana sieć poleceń może nie być wystarczająca, aby twój biznes kręcił się wystarczająco mocno. Dźwignią udanej sprzedaży jest odpowiednio przygotowana reklama i skonkretyzowany target jej odbiorców. Zobacz, jak wygląda content marketing dla trenera personalnego i wprowadź nowe akcje do swoich bieżących działa...

Dynamiczny rozwój branży fitness i coraz nowsze metody pracy z klientem determinują konieczność stałego rozwoju trenerów personalnych i instruktorów fitness. Certyfikowane szkoły personalizują ofertę swoich kursów, by sprostać oczekiwaniom fachowców i potrzebom rynku. Dlaczego warto stale szkolić swoich trenerów i instruktorów?

lepszy trener

Działamy w całej Polsce

Reklama dla trenerów i instruktorów sportowych każdej dyscypliny. Zapewniamy pozycjonowanie w internecie. Skuteczny marketing, zwiększ dochody ze sprzedaży treningów.
Zaufało nam już 7580 trenerów z całego kraju.

Stwórz darmowy profil