Baza wiedzy

Materiały o reklamie i marketingu dla trenerów personalnych oraz instruktorów fitness. Zobacz jak promować siłownię oraz obiekt sportowy. Zwiększ swoje zyski i sprzedaż w branży sportowej

Trener personalny to tzw. wolny zawód, nie wymagający szczególnych uprawnień i potwierdzania kwalifikacji. Nie warto jednak podejmować się specjalistycznej pracy bez wcześniejszego przygotowania. Obszerna oferta kursów instruktorskich odpowie na wszystkie potrzeby. Co przyszły trener personalny otrzyma podczas kursów i czy wejście w branżę będzie u...

Dobrze skrojony garnitur, idealnie dobrane buty czy równo przystrzyżone włosy to podstawowy wyznacznik męskiej klasy. To, co jest dopasowane do naszych potrzeb świadczy o swego rodzaju luksusie, idealnym dobraniu. Nie inaczej dzieje się w przypadku treningu personalnego. Jak więc rozsądnie analizować potrzeby klientów, by współpraca przynosiła wymi...

Zależnie od przyjętego planu działania, współpraca z klientem może układać dwojako. Początkujący trenerzy personalni, mimo że chcą dać z siebie jak najwięcej, podświadomie popełniają szereg drobnych błędów, które mogą mieć wpływ na dalszy rozwój. Wszystkie dotyczą strategii zmian zachowań klientów - jak ich uniknąć?

Nowo otwarty klub fitness czy osiedlowa siłownia w łatwy sposób zdobywa klientów z lokalnej społeczności. Problem w tym, że pierwsi klienci najpewniej nie zostaną na zawsze. Z czasem miejsce im się znudzi, będą potrzebowali czegoś więcej lub po prostu zmienią otoczenie. Podpowiadamy, o które aspekty zadbać, by pozyskać kolejne leady sprzedażowe i d...

Długoterminowe karnety, zajęte maszyny na siłowniach, przepełnione sale fitness i kolejki do szafek w szatni. Sieciowe kluby fitness zaczynają przejadać się już większości klientów. Gdzieś ćwiczyć trzeba, dlatego też w odpowiedzi na potrzeby klientów powstają kameralne studia treningu fitness, szkoły jogi i niewielkie siłownie z typowym dla tego sp...

Koniec roku to zawsze dobry czas na chwilę refleksji. Dla nas to idealny moment na podsumowanie ważnych zmian i trendów, które miały miejsce w 2019 roku. To czas naprawdę dużych przemian w branży fitness nie tylko pod względem organizacyjnym. To również silne zorientowanie na potrzeby klienta i chęć odpowiedzi na nie jak najlepszymi usługami. Jakie...

Różnorodność form zatrudnienia daje spore pole manewru w kwestii dochodów osiąganych przez trenera personalnego oraz kosztów ponoszonych przez klub fitness. Gospodarka rynkowa dyktuje coraz wyższe koszty utrzymania, a te z kolei regulują politykę wynagrodzeń. Jak się zatrudnić, by korzyści finansowe były jak największe i co jest tak naprawdę lepsze...

Chociaż zadania managera klubu fitness nie sprowadzają się tylko do zarządzania personelem obsługi i zespołem sprzedaży, stanowią one większą część jego pracy. Właściwie dobrany i odpowiednio zmotywowany zespół będzie osiągać założone wyniki i wspólnie z managerem będzie rozwijać twój klub. Jak zarządzać pracownikami siłowni i rozwijać swój team?

Przez lata przyzwyczailiśmy się do corocznych rewolucji prawnych. Początek 2020 to również szereg ważnych zmian, które będą mieć wpływ na wiele wolnych zawodów, również w branży fitness. Zawód trenera personalnego nie zmieni się od strony prawnej. Od 1 stycznia 2020 r. w życie wejdą zmiany, które dotkną bezpośrednio naszych portfeli. Co czeka nas w...

lepszy trener

Działamy w całej Polsce

Reklama dla trenerów i instruktorów sportowych każdej dyscypliny. Zapewniamy pozycjonowanie w internecie. Skuteczny marketing, zwiększ dochody ze sprzedaży treningów.
Zaufało nam już 7460 trenerów z całego kraju.

Stwórz darmowy profil