Baza wiedzy

Materiały o reklamie i marketingu dla trenerów personalnych oraz instruktorów fitness. Zobacz jak promować siłownię oraz obiekt sportowy. Zwiększ swoje zyski i sprzedaż w branży sportowej

Zmotywowani i podążający za twoimi wskazówkami klienci to niewątpliwie pozytywny aspekt w pracy trenera personalnego. To nie tylko wyznacznik wysokiego prestiżu i poziomu wiedzy fachowej trenera, ale też motywacja sama w sobie. Co zrobić, kiedy w grę wchodzi klient niezadowolony z treningu? Zobacz, jak poradzić sobie z porażką, jeśli usługa faktycz...

Niezależnie od twojego stażu w zawodzie trenera, musisz stale pracować nad tym, jak widzi cię odbiorca. Odpowiednie relacje z innymi oraz skupienie na celu i podążanie w jego kierunku na pewno będą pomocne. Zobacz, jak krok po kroku wygląda kreowanie wizerunku trenera. Wdrożenie tych małych kroków w życie pozwoli ci na zwiększenie autorytetu i zbud...

Budowanie trwałych i długofalowych relacji z klientami to podstawa marketingu w pracy trenera personalnego. Niestety, stali klienci to tylko część twojego obrotu, a pozyskiwanie nowych kontaktów może realnie zmaksymalizować twoje wyniki. Jak jako trener personalny zostać skutecznym sprzedawcą własnych usług? Jakie techniki stosować, by osiągać najl...

Masz ukończony kurs na trenera personalnego i praktyki za sobą, ale wciąż nie wiesz, co dalej? Jest tak, że nawet najlepsze szkoły i uczelnie wyższe nie dają gotowych rozwiązań i jako początkujący trener jesteś zdany sam na siebie. Dotychczasowe doświadczenie w kontakcie z młodymi trenerami pozwoliło nam na utworzenie zbioru, który na pewno ci pomo...

Jako trener personalny dobrze wiesz, że samo obserwowanie wagi i kontrola masy ciała nie wystarczy w żadnym procesie treningowym. Kluczowym parametrem jest ilość tłuszczu w organizmie, a także masa kości i ogólne nawodnienie organizmu. Zobacz, czym jest analiza składu ciała, jak się do niej przygotować i jak poprawnie odczytywać wyniki.

Stan epidemii to wykluczenie z gospodarki rynkowej wielu sektorów przedsiębiorstw. Dotyczy to nie tylko handlu detalicznego, ale też gastronomii, placówek kulturalno-oświatowych czy profesjonalnych usług z sektora fitness i wellness. Trenerzy i instruktorzy stają na głowie, by przenieść swoją działalność w tryb pracy zdalnej i zachować źródła docho...

lepszy trener

Działamy w całej Polsce

Reklama dla trenerów i instruktorów sportowych każdej dyscypliny. Zapewniamy pozycjonowanie w internecie. Skuteczny marketing, zwiększ dochody ze sprzedaży treningów.
Zaufało nam już 7560 trenerów z całego kraju.

Stwórz darmowy profil