Treningi personalne przed pierwszą gwiazdką? Promocje świąteczne w pigułce

Treningi personalne przed pierwszą gwiazdką? Promocje świąteczne w pigułce Dodano: 2019.12.16

Trwa najbardziej zwariowany okres w roku, gdy wszyscy na potęgę kupują prezenty i prezenciki dla siebie i swoich bliskich. Nie wszystkie te bibeloty będą trafionym podarunkiem. Warto, by prezent był na maksa spersonalizowany i dopasowany do potrzeb drugiej osoby. Nie czekaj i działaj od razu: wprowadź do oferty świąteczną promocję na treningi personalne! Poniżej nasze propozycje.

Treningi personalne w promocji świątecznej: taniej w pakiecie!

Wielkie koncerny handlowe prześcigają się w coraz bardziej wymyślnych promocjach napędzających sprzedaż w okresie świątecznym. A przecież siła tkwi w prostocie, również w kwestiach marketingowych. W pakiecie promocji w grudniu w twojej ofercie nie może zabraknąć pakietów treningów personalnych. Usługi sprzedawane w większej ilości możesz przecenić o 10-20% lub zaproponować promocję stopniowaną. Może to być 1 trening personalny gratis przy zakupie 5 godzin zajęć indywidualnych lub 2 treningi za free przy zakupie 8 godzin z góry. Promocje świąteczne tego typu są bardzo elastyczne i dają ci możliwość manewrowania minimalną liczbą sprzedawanych treningów, przy których nalicza się rabat całkowity oraz tych, przy których dodawany jest gratis. Ten również możesz dowolnie dobierać - w końcu nie tylko treningi personalne są w twojej ofercie!

Czytaj też: Podsumowanie roku 2019 - branża fitness

Promocja świąteczna: trening personalny i plan dietetyczny za free!

Mówi się, że siłownia to bardziej styl życia niż aktywność. Oprócz regularnych ćwiczeń siłowych i wysiłku cardio, konieczne jest również właściwe żywienie i ewentualna suplementacja oraz odpowiedni czas na regenerację. Dlatego przy okazji świątecznej promocji możesz pomyśleć o pakiecie treningów personalnych sprzedawanych razem z planem żywieniowym. Zdecyduj, jak wysoką zniżkę możesz dać na dopasowaną do potrzeb klienta dietę, jeśli ten zakupi trening personalny. Możesz również ustalić, że plan żywieniowy będzie wartością dodaną - całkowicie za darmo - przy zakupie kilku treningów personalnych. Dzięki temu zdobędziesz dodatkowych klientów, zapełnisz luki w swoim grafiku treningowym oraz zbudujesz sieć poleceń. Warto też wziąć pod uwagę aktualne trendy w branży fitness i ukierunkować świąteczne promocje na zdrowie!

Wykorzystaj trend w promocji świątecznej: tańsze treningi prozdrowotne
promocje świąteczne na treningi personalne

Odkąd Medicover przejął większość akcji OK System, w społeczeństwie wzrosła świadomość aktywności fizycznej w codziennym życiu. Pojawiają się też dodatkowe akcje organizowane przez Światową Organizację Zdrowia, która komunikuje aktywność zdrowotną w piramidzie zdrowego żywienia. Z tego względu, planując świąteczne promocje i ich ewentualne przedłużanie na początek nowego roku, weź pod uwagę osoby starsze i wprowadź dodatkowe rabaty na treningi prozdrowotne. Pamiętaj, że ci klienci będą potrzebować dodatkowej opieki z twojej strony i będą liczyć raczej na dużą dozę empatii niż ćwiczenia podnoszące siłę czy zwiększające masę mięśniową. Sprzedaż treningów personalnych zorientowanych na witalność i dobre samopoczucie możesz połączyć w pakiet z planem suplementów przygotowanym indywidualnie dla każdego klienta, możesz też pokusić się o plany żywieniowe gratis lub z dużą zniżką.

Zobacz: Promocje sezonowe w branży fitness

Aktywny prezent na święta: promocja na treningi personalne

Wszystkie te promocje na pewno dobrze się sprawdzą i dzięki nim uda ci się zdobyć nowych klientów, którzy będą polecać twoje usługi. Dobrym pomysłem będzie również oferta na specjalną okazję! Zamiast bibelotów i czekoladek coraz częściej decydujemy się na zakup kart podarunkowych do wykorzystania w późniejszym terminie. Przygotuj chwytliwą i przyjazną treść oraz dobierz odpowiednią oprawę graficzną. Bony podarunkowe na treningi personalne świetnie się sprawdzą przy okazji świątecznych promocji, a noworoczne postanowienia tylko pomogą w wykorzystaniu prezentu. Bony możesz wręczać w formie papierowej, możesz też przygotować szatę graficzną i generator online. To naprawdę świetny pomysł i spore pole manewru nie tylko dla ciebie, ale i osób, które nie mają jeszcze pomysłu na prezent!




Chcesz przeczytać cały artykuł?

jak-ukierunkowac-swoj-biznes-strategie-marketingowe-dla-trenerow-personalnych

Jak ukierunkować swój biznes? Strategie marketingowe dla trenerów personalnych

Samo posiadanie uprawnień to dobry początek. Niestety, to nadal za mało, aby skutecznie rozwijać własną markę trenera personalnego. Co więc robić, aby zaistnieć na rynku i konkurować z równymi sobie? Zobacz, jak ukierunkować swoją markę, stosując strategie marketingowe dla trenerów personalnych.

skuteczna-sprzedaz-wlasnych-uslug-narzedzia-w-pracy-trenera-personalnego

Skuteczna sprzedaż własnych usług - narzędzia w pracy trenera personalnego

Budowanie trwałych i długofalowych relacji z klientami to podstawa marketingu w pracy trenera personalnego. Niestety, stali klienci to tylko część twojego obrotu, a pozyskiwanie nowych kontaktów może realnie zmaksymalizować twoje wyniki. Jak jako trener personalny zostać skutecznym sprzedawcą własnych usług? Jakie techniki stosować, by osiągać najlepsze efekty?

profesjonalne-uslugi-w-trybie-zdalnym-czy-efektywny-trening-online-jest-mozliwy

Profesjonalne usługi w trybie zdalnym. Czy efektywny trening online jest możliwy?

Stan epidemii to wykluczenie z gospodarki rynkowej wielu sektorów przedsiębiorstw. Dotyczy to nie tylko handlu detalicznego, ale też gastronomii, placówek kulturalno-oświatowych czy profesjonalnych usług z sektora fitness i wellness. Trenerzy i instruktorzy stają na głowie, by przenieść swoją działalność w tryb pracy zdalnej i zachować źródła dochodu. Jak przeprowadzić efektywny trening online w czasie lockdown?

newsletter-na-miare-twoje-inspiracje-na-email-marketing-trenera-personalnego

Newsletter na miarę: twoje inspiracje na email marketing trenera personalnego

“Jesteśmy w kontakcie” - jak często żegnasz się tak z klientami? A teraz zastanów się, ile razy faktycznie byłeś w stałym kontakcie ze swoimi klientami, przesyłając im dodatkowe informacje? Możesz to zmienić! Spróbuj gotowych rozwiązań i stwórz własny email marketing - to świetne rozwiązanie na stały kontakt z klientami i budowanie siatki poleceń.