Treningi personalne przed pierwszą gwiazdką? Promocje świąteczne w pigułce

Treningi personalne przed pierwszą gwiazdką? Promocje świąteczne w pigułce Dodano: 2019.12.16

Trwa najbardziej zwariowany okres w roku, gdy wszyscy na potęgę kupują prezenty i prezenciki dla siebie i swoich bliskich. Nie wszystkie te bibeloty będą trafionym podarunkiem. Warto, by prezent był na maksa spersonalizowany i dopasowany do potrzeb drugiej osoby. Nie czekaj i działaj od razu: wprowadź do oferty świąteczną promocję na treningi personalne! Poniżej nasze propozycje.

Treningi personalne w promocji świątecznej: taniej w pakiecie!

Wielkie koncerny handlowe prześcigają się w coraz bardziej wymyślnych promocjach napędzających sprzedaż w okresie świątecznym. A przecież siła tkwi w prostocie, również w kwestiach marketingowych. W pakiecie promocji w grudniu w twojej ofercie nie może zabraknąć pakietów treningów personalnych. Usługi sprzedawane w większej ilości możesz przecenić o 10-20% lub zaproponować promocję stopniowaną. Może to być 1 trening personalny gratis przy zakupie 5 godzin zajęć indywidualnych lub 2 treningi za free przy zakupie 8 godzin z góry. Promocje świąteczne tego typu są bardzo elastyczne i dają ci możliwość manewrowania minimalną liczbą sprzedawanych treningów, przy których nalicza się rabat całkowity oraz tych, przy których dodawany jest gratis. Ten również możesz dowolnie dobierać - w końcu nie tylko treningi personalne są w twojej ofercie!

Czytaj też: Podsumowanie roku 2019 - branża fitness

Promocja świąteczna: trening personalny i plan dietetyczny za free!

Mówi się, że siłownia to bardziej styl życia niż aktywność. Oprócz regularnych ćwiczeń siłowych i wysiłku cardio, konieczne jest również właściwe żywienie i ewentualna suplementacja oraz odpowiedni czas na regenerację. Dlatego przy okazji świątecznej promocji możesz pomyśleć o pakiecie treningów personalnych sprzedawanych razem z planem żywieniowym. Zdecyduj, jak wysoką zniżkę możesz dać na dopasowaną do potrzeb klienta dietę, jeśli ten zakupi trening personalny. Możesz również ustalić, że plan żywieniowy będzie wartością dodaną - całkowicie za darmo - przy zakupie kilku treningów personalnych. Dzięki temu zdobędziesz dodatkowych klientów, zapełnisz luki w swoim grafiku treningowym oraz zbudujesz sieć poleceń. Warto też wziąć pod uwagę aktualne trendy w branży fitness i ukierunkować świąteczne promocje na zdrowie!

Wykorzystaj trend w promocji świątecznej: tańsze treningi prozdrowotne
promocje świąteczne na treningi personalne

Odkąd Medicover przejął większość akcji OK System, w społeczeństwie wzrosła świadomość aktywności fizycznej w codziennym życiu. Pojawiają się też dodatkowe akcje organizowane przez Światową Organizację Zdrowia, która komunikuje aktywność zdrowotną w piramidzie zdrowego żywienia. Z tego względu, planując świąteczne promocje i ich ewentualne przedłużanie na początek nowego roku, weź pod uwagę osoby starsze i wprowadź dodatkowe rabaty na treningi prozdrowotne. Pamiętaj, że ci klienci będą potrzebować dodatkowej opieki z twojej strony i będą liczyć raczej na dużą dozę empatii niż ćwiczenia podnoszące siłę czy zwiększające masę mięśniową. Sprzedaż treningów personalnych zorientowanych na witalność i dobre samopoczucie możesz połączyć w pakiet z planem suplementów przygotowanym indywidualnie dla każdego klienta, możesz też pokusić się o plany żywieniowe gratis lub z dużą zniżką.

Zobacz: Promocje sezonowe w branży fitness

Aktywny prezent na święta: promocja na treningi personalne

Wszystkie te promocje na pewno dobrze się sprawdzą i dzięki nim uda ci się zdobyć nowych klientów, którzy będą polecać twoje usługi. Dobrym pomysłem będzie również oferta na specjalną okazję! Zamiast bibelotów i czekoladek coraz częściej decydujemy się na zakup kart podarunkowych do wykorzystania w późniejszym terminie. Przygotuj chwytliwą i przyjazną treść oraz dobierz odpowiednią oprawę graficzną. Bony podarunkowe na treningi personalne świetnie się sprawdzą przy okazji świątecznych promocji, a noworoczne postanowienia tylko pomogą w wykorzystaniu prezentu. Bony możesz wręczać w formie papierowej, możesz też przygotować szatę graficzną i generator online. To naprawdę świetny pomysł i spore pole manewru nie tylko dla ciebie, ale i osób, które nie mają jeszcze pomysłu na prezent!




Chcesz przeczytać cały artykuł?

pomysly-na-promocje-treningow-personalnych-w-2021

Pomysły na promocje treningów personalnych w 2021

Jak wiadomo rok 2020 był przełomowy w karierach wielu trenerów personalnych. Niejednokrotnie zaważył on na dalszym rozwoju wielu osób. Sporo trenerów spędziło kilka długich miesięcy w domu, pracując o wiele mniej niż dotychczas. Oczywiście są tacy, którzy radzili sobie świetnie, jednak niektórzy nie wiedzą, jak bardziej pochylić się nad promocją i zatrzymać przy sobie klientów. Poniżej kilka cennych informacji.

boom-noworoczny-jak-go-wykorzystac-w-zwiekszeniu-dochodow-trenera-personalnego

Boom noworoczny - jak go wykorzystać w zwiększeniu dochodów trenera personalnego?

Praca trenera personalnego, zwłaszcza w okresie noworocznym może być jeszcze bardziej przyjemna niż dotychczas. Dlaczego? Otóż zauważono, że z nowym rokiem ludzie chętniej uczęszczają na zorganizowane zajęcia w klubach fitness, ale także na siłowni. Wszystko najprawdopodobniej z tego powodu, że Nowy Rok budzi w ludziach motywację do osiągania czegoś nowego, lepszego, ale także zmiany swojego życia i nawyków.

portfel-odbiorcow-uslug-a-trening-online-jak-utrzymac-klientow

Portfel odbiorców usług a trening online - jak utrzymać klientów?

Jest tak, że w dobie pandemii wiele osób musiało bardzo mocno zreorganizować swoje obowiązki, tak aby każdy dzień był choć w części zbliżony do normalności. Z tego wszystkiego wyszło coś dobrego i większość odnalazła się w nowej rzeczywistości. Co z trenerami, którzy przenieśli się do sektora online i wykonują swoją pracę w ramach webinarów? Podpowiadamy, jak zdobyć i utrzymać klientów na trening online.

dobry-czy-zly-sprzedawca-case-study-dla-trenerow-personalnych

Dobry czy zły sprzedawca – case study dla trenerów personalnych

Sprzedaż – jedno słowo wzbudzające setki emocji i skojarzeń. Przeważnie pierwsze skojarzenie to akwizytor przy drzwiach z nowym super odkurzaczem lub telemarketer oferujący nową usługę. Mając takie skojarzenia jesteśmy przyzwyczajeni, że to coś złego, że ktoś chce nam wcisnąć coś, czego nie potrzebujemy. Wychowaliśmy się właśnie w takich realiach. Bardzo wielu z nas ma złe skojarzenia ze słowem sprzedaż.