Baza wiedzy

Materiały o reklamie i marketingu dla trenerów personalnych oraz instruktorów fitness. Zobacz jak promować siłownię oraz obiekt sportowy. Zwiększ swoje zyski i sprzedaż w branży sportowej

Sprzedaż treningów personalnych

“Jesteśmy w kontakcie” - jak często żegnasz się tak z klientami? A teraz zastanów się, ile razy faktycznie byłeś w stałym kontakcie ze swoimi klientami, przesyłając im dodatkowe informacje? Możesz to zmienić! Spróbuj gotowych rozwiązań i stwórz własny email marketing - to świetne rozwiązanie na stały kontakt z klientami i budowanie siatki poleceń.

Nawet jasno sprecyzowane usługi i rozbudowana sieć poleceń może nie być wystarczająca, aby twój biznes kręcił się wystarczająco mocno. Dźwignią udanej sprzedaży jest odpowiednio przygotowana reklama i skonkretyzowany target jej odbiorców. Zobacz, jak wygląda content marketing dla trenera personalnego i wprowadź nowe akcje do swoich bieżących działa...

Wielokanałowa komunikacja z klientami pozwala na zbudowanie trwałych i długofalowych relacji. Możliwości promocji klubu fitness w Internecie są nieograniczone! Odpowiedni dobór narzędzi pozwoli na realne wypromowanie twojego miejsca. Sprawdź, jak wykorzystać potęgę social mediów do promocji twojego biznesu i zdobądź kolejnych klientów!

Ogół naszych działań w kontakcie z klientem ma bardzo duży wpływ na budowane relacje i doświadczenie naszych podopiecznych. Przeżycia towarzyszące im zarówno podczas zajęć, jak i w kontakcie online, mają istotny wpływ na opinię o naszej pracy. Sprawdź 7 trików, jak zwiększyć satysfakcję klienta po treningu oraz jak zbudować długofalową relację z po...

Trwa najbardziej zwariowany okres w roku, gdy wszyscy na potęgę kupują prezenty i prezenciki dla siebie i swoich bliskich. Nie wszystkie te bibeloty będą trafionym podarunkiem. Warto, by prezent był na maksa spersonalizowany i dopasowany do potrzeb drugiej osoby. Nie czekaj i działaj od razu: wprowadź do oferty świąteczną promocję na treningi perso...

W pracy z człowiekiem liczą się konkretne działania, a jako trener personalny występujesz w roli eksperta. Zacznij współpracę z klientem od szczegółowego wywiadu, dzięki któremu poznasz potrzeby i oczekiwania klienta oraz dowiesz się, jakie są jego przyzwyczajenia i predyspozycje. Jak stworzyć ankietę wstępną i o co koniecznie zapytać?

lepszy trener

Działamy w całej Polsce

Reklama dla trenerów i instruktorów sportowych każdej dyscypliny. Zapewniamy pozycjonowanie w internecie. Skuteczny marketing, zwiększ dochody ze sprzedaży treningów.
Zaufało nam już 7540 trenerów z całego kraju.

Stwórz darmowy profil