Social media - potężne narzędzia w skutecznej promocji klubu fitness

Social media - potężne narzędzia w skutecznej promocji klubu fitness Dodano: 2020.02.11

Wielokanałowa komunikacja z klientami pozwala na zbudowanie trwałych i długofalowych relacji. Możliwości promocji klubu fitness w Internecie są nieograniczone! Odpowiedni dobór narzędzi pozwoli na realne wypromowanie twojego miejsca. Sprawdź, jak wykorzystać potęgę social mediów do promocji twojego biznesu i zdobądź kolejnych klientów!

Wybierz odpowiednie kanały promocji: które będą najlepsze dla twojego klubu?

Z dostępnych kanałów marketingowych dla klubu fitness, social media pozostają nieocenionym źródłem budowania pozytywnych relacji z klientami. Potencjał takich kanałów, jak Facebook, Instagram czy YouTube jest na tyle duży, że publikowane posty można łatwo obserwować, komentować i udostępniać. I nie chodzi tu wyłącznie o treści związane stricte z codziennym funkcjonowaniem twojego biznesu - te oczywiście są bardzo ważne, a komunikacja za ich pośrednictwem powinna być ściśle skorelowana z wizją twojego biznesu i docelową grupą odbiorców. Możesz udostępniać posty, które nie tylko będą spójne z identyfikacją wizualną twojej marki, ale też będą mocno angażować odbiorców do dyskusji czy dzielenia się dobrymi wiadomościami z innymi. Jak wykorzystać potęgę treści w social mediach, by skutecznie wypromować twój fitness klub?

Zorientuj się na nowych klientów! Sponsorowane posty i targetowanie odbiorców

Jeśli planujesz budżet sprzedaży na kolejne miesiące i chcesz wspomóc swój zespół handlowy, możesz stworzyć atrakcyjny post z treściami na tzw. karuzeli. To wizualna prezentacja twojego klubu fitness, którą możesz powiązać z konkretnymi treściami z odnośnikami do strony www. Takie przewijane ikonki lub przyjazne oku zdjęcia opatrzone chwytliwymi tytułami najlepiej w trybie “call to action” to idealny materiał do inwestycji w reklamę. Sponsorowane posty na facebooku i instagramie dobrze się sprawdzą przy okazji budowania sieci klientów - takie publikacje możesz targetować pod konkretnych odbiorców, definiując np. ich zainteresowania, miejsce zamieszkania czy lokalizację zakładu pracy, a nawet przedział wiekowy. W ten sposób dopasujesz potencjalnych klientów do możliwości twojego klubu fitness i aktualnej oferty, docierając dokładnie do tych, na których najbardziej ci zależy.

Organizuj wydarzenia! Promocja twojego klubu fitness w social mediach
trener social media

Wspólne celebrowanie ważnych firmowych wydarzeń jest bardzo ważne w budowaniu relacji służbowych. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby w świętowanie klubowych sukcesów czy kolejnych urodzin zaangażować stałych klientów. Zorganizuj specjalne wydarzenie, podczas którego dopasujesz tematycznie ofertę zajęć, uruchomisz kontakty z firmami z branży lub udostępnisz swoich klientom dodatkowe usługi. Dni otwarte w twoim klubie fitness to również dobra okazja na pozyskanie nowych klientów, którzy całkowicie za darmo poznają ofertę twojej siłowni, przetestują klub i zdecydują, czy miejsce, które im udostępniasz, spełni ich oczekiwania w najbliższym czasie. Zależy ci na obecnych klientach oraz na tych, którzy przychodzą z zewnątrz - dlatego odpowiednio komunikuj zbliżające się eventy czy dni otwarte, tak by nikt nie przegapił tego ważnego wydarzenia.

Wykorzystaj pomoc bota - przyszłość komunikacji z klientem w social mediach

Regularny kontakt z klientami to absolutny niezbędnik. I nie chodzi o szybkie odbieranie połączeń czy regularne odpisywanie na maile - te kanały komunikacji odchodzą stopniowo w zapomnienie. Przyszłość komunikacji z klientem buduje się w social mediach - dlatego twój zespół powinien mieć oczy dookoła głowy, by szybko i skutecznie obsługiwać czat na firmowym facebooku czy direct messages na instagramie. Dostępne narzędzia pozwolą ci na automatyzację komunikacji - wystarczy, że użyjesz dostępnych zmiennych i przygotujesz zestaw odpowiedzi na dane zachowania klienta na facebookowej stronie twojego klubu fitness. Co ciekawsze, takie odpowiedzi nie muszą wyglądać na bezmyślne kopiuj-wklej. Odpowiednio skonstruowane treści pozwolą ci zachować indywidualny kontakt przy jednoczesnej automatyzacji całego procesu.



Chcesz przeczytać cały artykuł?

newsletter-na-miare-twoje-inspiracje-na-email-marketing-trenera-personalnego

Newsletter na miarę: twoje inspiracje na email marketing trenera personalnego

“Jesteśmy w kontakcie” - jak często żegnasz się tak z klientami? A teraz zastanów się, ile razy faktycznie byłeś w stałym kontakcie ze swoimi klientami, przesyłając im dodatkowe informacje? Możesz to zmienić! Spróbuj gotowych rozwiązań i stwórz własny email marketing - to świetne rozwiązanie na stały kontakt z klientami i budowanie siatki poleceń.

skuteczna-reklama-dla-trenera-personalnego-content-marketing-od-kuchni

Skuteczna reklama dla trenera personalnego: content marketing od kuchni

Nawet jasno sprecyzowane usługi i rozbudowana sieć poleceń może nie być wystarczająca, aby twój biznes kręcił się wystarczająco mocno. Dźwignią udanej sprzedaży jest odpowiednio przygotowana reklama i skonkretyzowany target jej odbiorców. Zobacz, jak wygląda content marketing dla trenera personalnego i wprowadź nowe akcje do swoich bieżących działań reklamowych.

zmiec-konkurencje-10-nawykow-skutecznego-sprzedawcy-treningow-personalnych

Zmieć konkurencję: 10 nawyków skutecznego sprzedawcy treningów personalnych

Sprzedajesz już dłuższy czas i wciąż zastanawiasz się, dlaczego twoje wyniki nie dają ci satysfakcji, mimo że osiągasz założone cele i przebijasz targety? Możesz osiągać jeszcze więcej - wystarczy, że poznasz 10 prostych nawyków skutecznego sprzedawcy treningów personalnych. Czytaj, wdrażaj i działaj!

customer-experience-czyli-jak-zwiekszyc-satysfakcje-klienta-po-treningu

Customer Experience, czyli jak zwiększyć satysfakcję klienta po treningu

Ogół naszych działań w kontakcie z klientem ma bardzo duży wpływ na budowane relacje i doświadczenie naszych podopiecznych. Przeżycia towarzyszące im zarówno podczas zajęć, jak i w kontakcie online, mają istotny wpływ na opinię o naszej pracy. Sprawdź 7 trików, jak zwiększyć satysfakcję klienta po treningu oraz jak zbudować długofalową relację z podopiecznym.