Skuteczne promocje wakacyjne na siłowni

Skuteczne promocje wakacyjne na siłowni Dodano: 2019.07.05

Wakacje to czas, w którym ludzie stawiają bardziej na aktywność fizyczną niż siedzenie w domu. Jest to też świetna pora dla podjęcia działań marketingowych w Twojej siłowni! W tym artykule przyjrzymy się najlepszym wakacyjnym promocjom znanych klubów, z których warto zaczerpać inspirację!

Wakacje – korzystny czas dla siłowni

Początek wakacji jest korzystnym czasem dla działań marketingowych w klubach fitness. W tym okresie wiele osób postanawia zadbać o swoje ciało. Kobiety starają się zredukować swoją tkankę tłuszczową, aby atrakcyjnie prezentować się w swoim ulubionym stroju na plaży lub po prostu chcą ujędrnić swoje ciało. Faceci idąc na siłownię chcieliby zamienić gromadzone kilogramy na muskulaturę. Jeśli planujesz otworzyć własną siłownię w tym okresie lub już jesteś jej właścicielem – warto wprowadzić kilka promocji w tym okresie. Przyciągnie to tłumy klientów chcących skorzystać z Twojego obiektu.

Wakacyjne karnety w przystępnych cenach

Jednym z głównych działań, jakie możesz podjąć w swoim klubie jest wprowadzenie wakacyjnych karnetów w przystępnych cenach. Przyciągnie to dużą grupę klientów, którzy chcieliby spróbować zmienić swój tryb życia na bardziej aktywny. Możesz wprowadzić cennik dostępny w określonych datach. Przykładowo karnety w atrakcyjnych cenach można zakupić w okresie od 22.06 do 07.02 – z góry na 2 miesiące wstępu. Dobrym rozwiązaniem jest zniesienie tak zwanego “wpisowego” lub opłaty za symboliczną złotówkę.

Wprowadź podział karnetów

Dobrym rozwiązaniem jest obserwowanie promocji wśród swojej konkurencji. W większości klubów wielkopowierzchniowych istnieją oddzielne karnety na siłownię i zajęcia fitness. Wykorzystaj ten fakt wprowadzając większą promocję na karnety open “fitness + siłownie”. Pomyśl także o podziale na karnety ulgowe i normalne. Jest to świetne rozwiązanie dla osób młodych np. studentów*. Przykładowo w okresie wakacji ceny:

 
  • Karnet open siłownia ( 2msc ): 90 zł
 
  • Karnet open fitness ( 2msc): 100 zł
 
  • Karnet open fitness + siłownia (2msc): 120 zł
 
 *Istnieją zniżki - 20% od ceny normalnej - po okazaniu legitymacji uczniowskiej/studenckiej.


Zastosuj prostą psychologię sprzedaży, która zagwarantuje Ci większą liczbę odwiedzających gości!

 

Wprowadzenie konkurencyjnych cen na siłowni

Możesz także wprowadzić wakacyjne ceny jednorazowych wejść na siłownię. Jest to dobry sposób na pojedyncze zyski - przy dużej liczbie odwiedzających jest to opłacalne.

Przykładowa promocja - “Wejścia jednorazowe przez całe wakacje w cenie 20 zł ( do 31 sierpnia)”.

Pamiętaj, że najlepiej wprowadzić tego typu promocję w określonych godzinach. Daj możliwość skorzystania z Twojego obiektu ludziom, którzy cenią sobie niezatłoczone obiekty.

Darmowe Karnety!

Jeśli masz problem z małą liczbą odwiedzających Twój klub - dobrym rozwiązaniem jest wprowadzenie darmowych wejściówek za polecenie siłowni. Wystarczy wprowadzić tzw.” Summer Open Karnet 1+2”. Klient, który przyprowadzi ze sobą dwie osoby może otrzymać darmowy karnet. Dodatkowo możesz zaoferować zaproszonym klientom zniżkę na miesięczny karnet.


 

Zapisy na tydzień darmowych treningów personalnych!

Wiele siłowni wprowadza na czas wakacji możliwość przeprowadzania treningów ze swoimi zatrudnionymi instruktorami. Najczęściej taka promocja trwa w określonym tygodniu danego miesiąca. Treningi mogą odbywać się w czasie np. 11:00-15:00. Trwają minimum 60 minut. Zapisy na tego typu promocje mogą być przyjmowane w recepcji Twojego klubu. Każdy klient może skorzystać z oferty tylko raz. W celu urozmaicenia promocji, możesz każdemu uczestnikowi wręczyć kupon zniżkowy na trening personalny/miesięczny karnet open. Jeśli masz taką możliwość, spróbuj podjąć współpracę z firmami oferującymi różnego rodzaju odżywki lub sprzęty treningowe, które możesz rozdać w akcji promocyjnej.

 

Jak poinformować klienta o promocji na siłowni?

Jeśli już postanowiłeś wprowadzić ofertę wakacyjną w swojej siłowni zadbaj o jej dobre zareklamowanie. Skorzystaj z siły Internetu i Social Mediów. Jeśli masz wystarczającą ilość środków możesz zadbać o stworzenie kampanii, która wykorzystuje przeróżne kanały dotarcia - od tych standardowych do tych mniej znanych. W dzisiejszych czasach masz bardzo duże pole do zareklamowania swoich usług - reklama ATL/BTL, mailing do potencjalnych klientów, newslettery, reklamy outdoorowe - to tylko klika z licznych możliwości. Zapraszamy także na naszą stronę LepszyTrener.pl, gdzie możesz zareklamować swój klub fitness lub miejsce pracy.



 





 

Chcesz przeczytać cały artykuł?

zostan-oficjalnym-trenerem-runmageddon

Zostań Oficjalnym Trenerem RUNMAGEDDON

Bycie trenerem to wyjątkowa sztuka przekazywania tego czego się nauczyłeś osobie, która chce umieć i wiedzieć to co Ty wiesz i umiesz.

fitness-poznaj-dyscypliny-i-techniki-by-uatrakcyjnic-swoje-zajecia

Fitness – poznaj dyscypliny i techniki, by uatrakcyjnić swoje zajęcia

Ze względu na wciąż wzrastającą konkurencję wśród trenerów czy instruktorów fitness najważniejszym czynnikiem w pozyskiwaniu nowych klientów jest różnorodna i interesująca oferta. Poznaj skuteczne metody na ulepszenie swojej oferty treningowej. Naprawdę niewiele trzeba zrobić, by zachęcić ludzi do skorzystania z Twoich usług!

targi-sportowe-fitness-dla-trenerow-i-instruktorow-dlaczego-warto-brac-udzial

Targi sportowe/fitness dla trenerów i instruktorów – dlaczego warto brać udział?

Branie udziału w targach sportowych czy fitness to dobra inwestycja we własną reklamę. W naszym kraju oraz na całym świecie organizowane są targi, na których można się dużo dowiedzieć oraz poznać najnowsze trendy. Zobacz, dlaczego warto brać udział w targach sportowych/fitness.

trening-personalny-dla-wymagajacego-klienta-1

Trening personalny dla wymagającego klienta

Trafiają się klienci mający konkretne wymagania odnośnie treningu personalnego. Takim osobom powinno się poświęcić szczególną uwagę. Zobacz, jak pracować z wymagającym klientem. Przekonaj się, jakie kroki należy podjąć, by po każdym treningu wyszedł zadowolony.