Skuteczna reklama dla trenera personalnego: content marketing od kuchni

Skuteczna reklama dla trenera personalnego: content marketing od kuchni Dodano: 2020.03.19

Nawet jasno sprecyzowane usługi i rozbudowana sieć poleceń może nie być wystarczająca, aby twój biznes kręcił się wystarczająco mocno. Dźwignią udanej sprzedaży jest odpowiednio przygotowana reklama i skonkretyzowany target jej odbiorców. Zobacz, jak wygląda content marketing dla trenera personalnego i wprowadź nowe akcje do swoich bieżących działań reklamowych.

Content marketing: trener personalny w social mediach

Jedno jest pewne: jeśli usług twoich i twojej firmy nie można łatwo znaleźć na kanałach portali społecznościowych, to znak, że jest sporo do nadrobienia. Zgodnie z obowiązującymi trendami istnieją tylko te firmy, które regularnie udzielają się na social mediach. Content marketing swoich usług rozpocznij od budowania przyjaznego wizerunku na Instagramie i Facebooku. Jeśli dysponujesz wystarczającą ilością czasu, możesz zająć się dystrybucją krótkich filmów instruktażowych publikowanych na YouTube czy Vimeo oraz stworzenia wesołych treści na TikTok. To obecnie najbardziej popularne portale społecznościowe i warto, aby twoje usługi były reklamowane również tutaj. Jeśli planujesz współpracę z firmami, warto zbudować profil zawodowy w LinkedIn i regularnie udzielać się w tematach branżowych.

Wizytówka i strona www: content marketing trenera personalnego

Kanały w social mediach to idealne miejsce do regularnej komunikacji z potencjalnymi klientami i tymi, którzy już subskrybują twoją aktywność na portalach społecznościowych. W codziennej pracy i budowaniu własnego autorytetu przyda się internetowa wizytówka i profesjonalna strona www. Content marketing możesz rozwijać również w ramach własnej strony www, prowadząc blog z bazą cennej wiedzy. To tutaj możesz zamieszczać ulubione przepisy na fit słodkości i pełnowartościowe posiłki o idealnych proporcjach. Warto też zamieścić takie informacje, jak kluby fitness, w których prowadzisz swoje zajęcia, a także opisać szczegółowo pełną ofertę współpracy. Możesz też zamieścić orientacyjny cennik i kalendarz eventów, w których bierzesz udział.

Płatny content marketing: sponsorowane wpisy i Google Adwords
content marketing

Twoja działalność w sieci powinna stanowić ok. 50% ogólnego czasu poświęcanego na rozwój biznesu. To świetna proporcja, która pozwoli ci zajść odpowiednio daleko. W pewnym momencie treści reklamowe warto sponsorować, uwzględniając konkretny target odbiorców. Możliwości płatnych kanałów reklamy są nieograniczone, a sponsorowanie postów na Facebooku czy Instagramie pozwoli ci zebrać dodatkowe grono nowych klientów. Również reklamy Google Ads pozwolą ci na osiągnięcie lepszych efektów w wyszukiwaniach w sieci i dotarcie do nowych klientów, a przyjazny interfejs znany z wyszukiwarki Google sprawi, że przygotowana reklama będzie przyjazna dla oka i wyjątkowo czytelna.

Lokowanie produktów i eventów: content marketing trenera personalnego

Potęga social mediów jest naprawdę nieograniczona i współpraca z zewnętrznymi firmami może pomóc ci w rozpowszechnieniu własnych usług. Content marketing dla trenera personalnego to również lokowanie produktów branżowych. Na swoich profilach na Instagramie czy Facebooku możesz oznaczać produkty w ramach współpracy barterowej. Warto też zorientować się w nadchodzących targach fitness i innych wydarzeniach branżowych, na których nie może cię zabraknąć! To idealny sposób na promocję swojej firmy i profesjonalnych usług.

System rezerwacji online: dodatkowe narzędzie wspierające content marketing

Dobrym patentem na umocnienie twojej pozycji jest wprowadzenie systemu do obsługi rejestracji na zajęcia. Takie zapisy online sprawią, że twoja firma będzie funkcjonować 24/7, a ty oszczędzisz czas na umawianie spotkań z klientami i organizowania przejazdów pomiędzy klubami. W sieci dostępnych jest sporo aplikacji, które pomagają zarządzać rezerwacjami online i porządkują je w wygodnym i czytelnym grafiku. W ramach obsługi rezerwacji klienci mogą też dodawać opinie o twoich usługach i budować sieć poleceń. To dobry sposób na rozbudowanie content marketingu twoich usług i dotarcie do jeszcze szerszego grona odbiorców.



Chcesz przeczytać cały artykuł?

skuteczna-sprzedaz-w-praktyce-jak-przekonac-klienta-do-treningu-personalnego

Skuteczna sprzedaż w praktyce. Jak przekonać klienta do treningu personalnego?

Jako trener personalny musisz niejednokrotnie wcielać się w różne role, aby biznes kręcił się jak najlepiej. Od sprzedawcy, przez marketing i obsługę reklamacji aż po drobną księgowość. Tymczasem w twojej pracy najważniejsza jest reklama i jak najskuteczniejsza sprzedaż. Jak przekonać klienta do treningu personalnego i maksymalizować własne zyski? Zobacz nasz poradnik - wystarczą 4 proste kroki!

jak-ukierunkowac-swoj-biznes-strategie-marketingowe-dla-trenerow-personalnych

Jak ukierunkować swój biznes? Strategie marketingowe dla trenerów personalnych

Samo posiadanie uprawnień to dobry początek. Niestety, to nadal za mało, aby skutecznie rozwijać własną markę trenera personalnego. Co więc robić, aby zaistnieć na rynku i konkurować z równymi sobie? Zobacz, jak ukierunkować swoją markę, stosując strategie marketingowe dla trenerów personalnych.

skuteczna-sprzedaz-wlasnych-uslug-narzedzia-w-pracy-trenera-personalnego

Skuteczna sprzedaż własnych usług - narzędzia w pracy trenera personalnego

Budowanie trwałych i długofalowych relacji z klientami to podstawa marketingu w pracy trenera personalnego. Niestety, stali klienci to tylko część twojego obrotu, a pozyskiwanie nowych kontaktów może realnie zmaksymalizować twoje wyniki. Jak jako trener personalny zostać skutecznym sprzedawcą własnych usług? Jakie techniki stosować, by osiągać najlepsze efekty?

profesjonalne-uslugi-w-trybie-zdalnym-czy-efektywny-trening-online-jest-mozliwy

Profesjonalne usługi w trybie zdalnym. Czy efektywny trening online jest możliwy?

Stan epidemii to wykluczenie z gospodarki rynkowej wielu sektorów przedsiębiorstw. Dotyczy to nie tylko handlu detalicznego, ale też gastronomii, placówek kulturalno-oświatowych czy profesjonalnych usług z sektora fitness i wellness. Trenerzy i instruktorzy stają na głowie, by przenieść swoją działalność w tryb pracy zdalnej i zachować źródła dochodu. Jak przeprowadzić efektywny trening online w czasie lockdown?