Skuteczna reklama dla trenera personalnego: content marketing od kuchni

Skuteczna reklama dla trenera personalnego: content marketing od kuchni Dodano: 2020.03.19

Nawet jasno sprecyzowane usługi i rozbudowana sieć poleceń może nie być wystarczająca, aby twój biznes kręcił się wystarczająco mocno. Dźwignią udanej sprzedaży jest odpowiednio przygotowana reklama i skonkretyzowany target jej odbiorców. Zobacz, jak wygląda content marketing dla trenera personalnego i wprowadź nowe akcje do swoich bieżących działań reklamowych.

Content marketing: trener personalny w social mediach

Jedno jest pewne: jeśli usług twoich i twojej firmy nie można łatwo znaleźć na kanałach portali społecznościowych, to znak, że jest sporo do nadrobienia. Zgodnie z obowiązującymi trendami istnieją tylko te firmy, które regularnie udzielają się na social mediach. Content marketing swoich usług rozpocznij od budowania przyjaznego wizerunku na Instagramie i Facebooku. Jeśli dysponujesz wystarczającą ilością czasu, możesz zająć się dystrybucją krótkich filmów instruktażowych publikowanych na YouTube czy Vimeo oraz stworzenia wesołych treści na TikTok. To obecnie najbardziej popularne portale społecznościowe i warto, aby twoje usługi były reklamowane również tutaj. Jeśli planujesz współpracę z firmami, warto zbudować profil zawodowy w LinkedIn i regularnie udzielać się w tematach branżowych.

Wizytówka i strona www: content marketing trenera personalnego

Kanały w social mediach to idealne miejsce do regularnej komunikacji z potencjalnymi klientami i tymi, którzy już subskrybują twoją aktywność na portalach społecznościowych. W codziennej pracy i budowaniu własnego autorytetu przyda się internetowa wizytówka i profesjonalna strona www. Content marketing możesz rozwijać również w ramach własnej strony www, prowadząc blog z bazą cennej wiedzy. To tutaj możesz zamieszczać ulubione przepisy na fit słodkości i pełnowartościowe posiłki o idealnych proporcjach. Warto też zamieścić takie informacje, jak kluby fitness, w których prowadzisz swoje zajęcia, a także opisać szczegółowo pełną ofertę współpracy. Możesz też zamieścić orientacyjny cennik i kalendarz eventów, w których bierzesz udział.

Płatny content marketing: sponsorowane wpisy i Google Adwords
content marketing

Twoja działalność w sieci powinna stanowić ok. 50% ogólnego czasu poświęcanego na rozwój biznesu. To świetna proporcja, która pozwoli ci zajść odpowiednio daleko. W pewnym momencie treści reklamowe warto sponsorować, uwzględniając konkretny target odbiorców. Możliwości płatnych kanałów reklamy są nieograniczone, a sponsorowanie postów na Facebooku czy Instagramie pozwoli ci zebrać dodatkowe grono nowych klientów. Również reklamy Google Ads pozwolą ci na osiągnięcie lepszych efektów w wyszukiwaniach w sieci i dotarcie do nowych klientów, a przyjazny interfejs znany z wyszukiwarki Google sprawi, że przygotowana reklama będzie przyjazna dla oka i wyjątkowo czytelna.

Lokowanie produktów i eventów: content marketing trenera personalnego

Potęga social mediów jest naprawdę nieograniczona i współpraca z zewnętrznymi firmami może pomóc ci w rozpowszechnieniu własnych usług. Content marketing dla trenera personalnego to również lokowanie produktów branżowych. Na swoich profilach na Instagramie czy Facebooku możesz oznaczać produkty w ramach współpracy barterowej. Warto też zorientować się w nadchodzących targach fitness i innych wydarzeniach branżowych, na których nie może cię zabraknąć! To idealny sposób na promocję swojej firmy i profesjonalnych usług.

System rezerwacji online: dodatkowe narzędzie wspierające content marketing

Dobrym patentem na umocnienie twojej pozycji jest wprowadzenie systemu do obsługi rejestracji na zajęcia. Takie zapisy online sprawią, że twoja firma będzie funkcjonować 24/7, a ty oszczędzisz czas na umawianie spotkań z klientami i organizowania przejazdów pomiędzy klubami. W sieci dostępnych jest sporo aplikacji, które pomagają zarządzać rezerwacjami online i porządkują je w wygodnym i czytelnym grafiku. W ramach obsługi rezerwacji klienci mogą też dodawać opinie o twoich usługach i budować sieć poleceń. To dobry sposób na rozbudowanie content marketingu twoich usług i dotarcie do jeszcze szerszego grona odbiorców.



Chcesz przeczytać cały artykuł?

newsletter-na-miare-twoje-inspiracje-na-email-marketing-trenera-personalnego

Newsletter na miarę: twoje inspiracje na email marketing trenera personalnego

“Jesteśmy w kontakcie” - jak często żegnasz się tak z klientami? A teraz zastanów się, ile razy faktycznie byłeś w stałym kontakcie ze swoimi klientami, przesyłając im dodatkowe informacje? Możesz to zmienić! Spróbuj gotowych rozwiązań i stwórz własny email marketing - to świetne rozwiązanie na stały kontakt z klientami i budowanie siatki poleceń.

social-media-potezne-narzedzia-w-skutecznej-promocji-klubu-fitness

Social media - potężne narzędzia w skutecznej promocji klubu fitness

Wielokanałowa komunikacja z klientami pozwala na zbudowanie trwałych i długofalowych relacji. Możliwości promocji klubu fitness w Internecie są nieograniczone! Odpowiedni dobór narzędzi pozwoli na realne wypromowanie twojego miejsca. Sprawdź, jak wykorzystać potęgę social mediów do promocji twojego biznesu i zdobądź kolejnych klientów!

zmiec-konkurencje-10-nawykow-skutecznego-sprzedawcy-treningow-personalnych

Zmieć konkurencję: 10 nawyków skutecznego sprzedawcy treningów personalnych

Sprzedajesz już dłuższy czas i wciąż zastanawiasz się, dlaczego twoje wyniki nie dają ci satysfakcji, mimo że osiągasz założone cele i przebijasz targety? Możesz osiągać jeszcze więcej - wystarczy, że poznasz 10 prostych nawyków skutecznego sprzedawcy treningów personalnych. Czytaj, wdrażaj i działaj!

customer-experience-czyli-jak-zwiekszyc-satysfakcje-klienta-po-treningu

Customer Experience, czyli jak zwiększyć satysfakcję klienta po treningu

Ogół naszych działań w kontakcie z klientem ma bardzo duży wpływ na budowane relacje i doświadczenie naszych podopiecznych. Przeżycia towarzyszące im zarówno podczas zajęć, jak i w kontakcie online, mają istotny wpływ na opinię o naszej pracy. Sprawdź 7 trików, jak zwiększyć satysfakcję klienta po treningu oraz jak zbudować długofalową relację z podopiecznym.