Reklama trenera i instruktora sportowego

Reklama trenera i instruktora sportowego Dodano: 2016.07.12

Trener personalny zarabia póki ma klientów. Nie tylko początkujący instruktorzy sportowi napotykają problem niewystarczającej liczby klientów, dlatego tak ważna jest odpowiednia promocja trenera. Oto kilka wskazówek na to jak powinna wyglądać efektywna reklama trenera.

Internetowy marketing trenera

Aby zdobyć popularność poza siłownią i zachęcić nowych klientów do treningów personalnych, instruktor sportowy powinien skorzystać z możliwości jakie daje internet. Właśnie dzięki marketingowi internetowemu promocja trenera może dotrzeć do naprawdę szerokiego grona odbiorców. Każdy dbający o swój marketing trener koniecznie musi udzielać się w mediach społecznościowych i mieć bezpośredni kontakt z potencjalnymi klientami. Dzięki mediom społecznościowym klienci mogą poznać trenera personalnego jako człowieka, a nie jedynie jako instruktora sportowego.

Promocja trenera z pewnością stanie się bardziej profesjonalna, jeśli skorzysta on z możliwości oferowanych przez serwis LepszyTrener.pl, który ułatwia klientom szybkie wyszukanie trenera personalnego o najbardziej odpowiednim dla nich profilu. Każdy instruktor sportowy może założyć w serwisie konto Trenera i zamieścić na nim najważniejsze dla klienta informacje dotyczące oferowanych treningów i szkoleń. Zatem LepszyTrener.pl to baza profesjonalnych trenerów personalnych, dzięki której każdy z nich może polepszyć efektywność swojej reklamy.

Promocja trenera za pomocą filmików

Trener personalny lub instruktor sportowy muszą być dla klienta wiarygodni. Klient chętniej wykupi pakietu treningów u sprawdzonego trenera. Jak zostać sprawdzonym, zaufanym trenerem? Poza profilem na portalach społecznościowych trener zwiększy swoją wiarygodność reklamując się poprzez kręcenie filmików z treningu i publikowanie ich na YouTube. Trener personalny powinien zadbać, by filmik z treningu zobaczyły odpowiednie osoby, czyli potencjalni klienci. Jest to możliwe dzięki stronie LepszyTrener.pl, która umożliwia promocję filmików trenerów. Trenerzy oraz Instruktorzy mogą zamieszczać na swoich profilach i promować filmiki z treningów, poradniki wideo, oraz inne treści multimedialne. Poprzez taką promocję, trener trafia do właściwych odbiorców i potwierdza własną wiarygodność w oczach potencjalnego klienta. Taki marketing trenera gwarantuje zwiększenie liczby zgłoszeń na treningi.

Reklama trenera - polecenia dzięki zadowolonym klientom

Kolejny sposób na efektywną promocję trenera dotyczy zwiększania jego wiarygodności w oczach klientów. Nic nie potwierdza skuteczności treningów tak dobrze jak zadowolenie innych klientów! Każdy instruktor sportowy, który może pochwalić się osiągnięciami swoich dotychczasowych klientów powinien to wykorzystać, na przykład prezentując ich metamorfozę na swoim profilu na stronie LepszyTrener.pl. Taka reklama trenera uderza zwłaszcza do osób, którym brakuje motywacji i mają wątpliwości dotyczące uczestniczenia w treningach.

Zadowoleni klienci chętnie dzielą się swoimi sukcesami. Jeśli trener personalny znacząco wpłyną na ich życie, sami z siebie zrobią naprawdę dużo by pomóc trenerowi w zdobyciu dobrej sławy. Najczęściej okazują trenerowi swoją wdzięczność poprzez publikowanie na ich profilach komentarzy. Najbardziej wiarygodnym miejscem do zbierania opinii jest profesjonalny serwis LepszyTrener.pl. Taki marketing trenera jest bardzo skuteczny w pozyskiwaniu nowych klientów i zwiększaniu zarobków z treningów.

Reklama trenera poprzez dzielenie się wiedzą z dziedziny fitness

W ostatnim czasie bardzo modne stało się pisanie blogów i poradników internetowych, które potwierdzają szeroką wiedzę trenera w dziedzinie fitness. Niestety pozyskanie odbiorców jest trudne i wielu instruktorów sportowych nie potrafi zdobyć odpowiedniego grona czytelników, a potencjalni klienci w ogóle nie wiedzą o ich istnieniu. Trener personalny powinien zadbać o to, by jego teksty trafiały do osób, które mogłyby być zainteresowane treningami. Jak to zrobić? To kolejny moment, w którym dbający o swoją promocję trener powinien skorzystać z serwisu LepszyTrener.pl. Serwis daje możliwość publikowania artykułów i poradników, które zamieszczane są na popularnej stronie internetowej, dzięki czemu klienci wyszukujący interesujące ich tematy łatwo znajdą teksty trenera. Marketing trenera nigdy nie był prostszy!

Czytaj więcej: Znany trener – jak nim zostać?

Chcesz przeczytać cały artykuł?

klient-niezadowolony-z-treningu-jak-poradzic-sobie-z-porazka

Klient niezadowolony z treningu. Jak poradzić sobie z porażką?

Zmotywowani i podążający za twoimi wskazówkami klienci to niewątpliwie pozytywny aspekt w pracy trenera personalnego. To nie tylko wyznacznik wysokiego prestiżu i poziomu wiedzy fachowej trenera, ale też motywacja sama w sobie. Co zrobić, kiedy w grę wchodzi klient niezadowolony z treningu? Zobacz, jak poradzić sobie z porażką, jeśli usługa faktycznie nie była skrojona na miarę potrzeb.

kreowanie-wizerunku-trenera-krok-po-kroku-zobacz-jakie-to-proste

Kreowanie wizerunku trenera krok po kroku - zobacz, jakie to proste!

Niezależnie od twojego stażu w zawodzie trenera, musisz stale pracować nad tym, jak widzi cię odbiorca. Odpowiednie relacje z innymi oraz skupienie na celu i podążanie w jego kierunku na pewno będą pomocne. Zobacz, jak krok po kroku wygląda kreowanie wizerunku trenera. Wdrożenie tych małych kroków w życie pozwoli ci na zwiększenie autorytetu i zbudowanie mocnej marki własnej.

baza-wiedzy-na-dobry-start-najczesciej-zadawane-pytania-poczatkujacego-trenera

Baza wiedzy na dobry start. Najczęściej zadawane pytania początkującego trenera

Masz ukończony kurs na trenera personalnego i praktyki za sobą, ale wciąż nie wiesz, co dalej? Jest tak, że nawet najlepsze szkoły i uczelnie wyższe nie dają gotowych rozwiązań i jako początkujący trener jesteś zdany sam na siebie. Dotychczasowe doświadczenie w kontakcie z młodymi trenerami pozwoliło nam na utworzenie zbioru, który na pewno ci pomoże. Oto najczęściej zadawane pytania początkującego trenera.

sama-waga-to-nie-wszystko-na-czym-polega-analiza-skladu-ciala-i-jak-wyglada

Sama waga to nie wszystko! Na czym polega analiza składu ciała i jak wygląda?

Jako trener personalny dobrze wiesz, że samo obserwowanie wagi i kontrola masy ciała nie wystarczy w żadnym procesie treningowym. Kluczowym parametrem jest ilość tłuszczu w organizmie, a także masa kości i ogólne nawodnienie organizmu. Zobacz, czym jest analiza składu ciała, jak się do niej przygotować i jak poprawnie odczytywać wyniki.