Marketing trenera – jakie zdjęcia i filmiki publikować

Marketing trenera – jakie zdjęcia i filmiki publikować Dodano: 2016.09.23

Klient najpierw widzi później czyta. Czyli jakie zdjęcia warto publikować by budować swoją markę trenera personalnego i instruktora fitness. Praktyczne porady reklamowe dla trenerów.

Atrakcyjność profilu trenera zależy przede wszystkim od zdjęć i filmików. Klient najpierw widzi – później czyta. Aby zachęcić klienta do zajrzenia na profil trenera należy pokazywać mu zdjęcia i filmiki, które mogą go zainteresować. Oto kilka praktycznych porad jak wykorzystać zdjęcia i filmy, by przyciągnąć klienta.

Zdjęcia i filmiki z treningów personalnych

Ważne jest, by pokazywać klientom zdjęcia i filmiki, na których trener występuje w roli głównej. Dobrym wyborem są zdjęcia z treningów. Klient widząc zdjęcie, na którym trener poprawia swoje możliwości nabiera do niego zaufania. Podobnie jest z filmikami z treningów. Warto pokazać jak trudne są kolejne etapy ćwiczeń. Po obejrzeniu takiego filmiku klient zobaczy w trenerze takiego samego ćwiczącego, jak on. Dzięki takiemu zbliżeniu trenera i klienta może zbudować się motywacja. Jeżeli trener męczy się, ale może – to ja też mogę to osiągnąć.

Zdjęcia i filmiki tylko trenera

Warto pokazywać się z jak najlepszej strony. Trener, który pozuje do zdjęć tak, by uwypuklić i pokazać wszystkie zalety swojego wytrenowanego ciała ma szansę wzbudzić zainteresowanie w klientach. Przy oglądaniu zdjęć, na których trener jest sam uwaga klienta jest skupiona tylko na nim. Nie ma dodatkowych rozpraszaczy. Klient może dokładnie przyjrzeć się trenerowi i ocenić, czy wzbudza zaufanie. W tym celu warto się uśmiechać na zdjęciach i przyjmować otwartą postawę. Podobnie rzecz ma się z filmikami. Warto powiedzieć klika słów o sobie i pokazać swoje osiągnięcia czy umiejętności. Filmiki motywujące również mogą zrobić na klientach dobre wrażenie.

Zdjęcia i filmiki z ćwiczeń na siłowni

Pokazywanie zdjęć i filmików ze swojego miejsca pracy może być dodatkową reklamą. Trener pozujący na tle sprzętów to osoba godna zaufania. Klient widząc również siłownię może stwierdzić, czy pasuje mu takie miejsce treningów. Zdjęcia z siłowni pokazują trenera w jego naturalnym środowisku – tak jak klient będzie go widział przez większość czasu. Oswojenie klienta z wizerunkiem siłowni może sprawić, że chętnie wybierze usługę trenerską. Filmiki trenera, który opowiada o poszczególnych sprzętach na siłowni lub pokazuje, jak na nich ćwiczyć mogą być atrakcyjną reklamą. Klient w pełni „zielony” nie będzie stresował się, że nie wie do czego służy większość urządzeń – zapozna się z obsługą na filmiku, a na trening pójdzie bez zażenowania.

Czytaj także: Jakie promocje na siłowni warto wprowadzić?

Zdjęcia i filmiki z zadowolonymi klientami

Każdy zadowolony klient to darmowa reklama. Publikowanie zdjęć na profilu trenera z uśmiechniętymi stałymi klientami pokazuje nowym klientom, że usługa trenera jest doceniana i dobrze wykonywana. Zdjęcia klientów obejmujących po przyjacielsku trenerów czy pokazujących „okejki” podczas treningu mogą zachęcić innych do skorzystania z usługi trenerskiej. Przypadkowe filmiki nagrane podczas rozmów, na których trener żartuje z klientem lub pokazuje mu z humorem jak wykonywać ćwiczenia wzmocnią wrażenie realności trenera i zbliżą go do klienta. Trener nie będzie jednym z wielu, ale „tym trenerem, który…”

Zdjęcia i filmiki trenera podczas uprawiania hobby

Każdy trener powinien pamiętać o tym, by pokazywać klientom zdjęcia i filmiki z aktywnego spędzania wolnego czasu. Zdjęcia, na których trener uprawia hobby, gra ze znajomymi w plażówkę czy biega są dobrym pomysłem na własną reklamę. Klient widząc trenera poza pracą wie, że nie jest on trenerem „z powołania” i stosuje się do zasad, których udziela klientom. Taka prezentacja trenera wzbudza zaufanie w kliencie, a wiadomo, że zaufanie do trenera to pierwszy krok do wybrania jego usług. Podobnie rzecz ma się z filmikami – każde nagranie aktywnego spędzania czasu, niosące pozytywny przekaz jest doceniane przez klientów.



Chcesz przeczytać cały artykuł?

klient-niezadowolony-z-treningu-jak-poradzic-sobie-z-porazka

Klient niezadowolony z treningu. Jak poradzić sobie z porażką?

Zmotywowani i podążający za twoimi wskazówkami klienci to niewątpliwie pozytywny aspekt w pracy trenera personalnego. To nie tylko wyznacznik wysokiego prestiżu i poziomu wiedzy fachowej trenera, ale też motywacja sama w sobie. Co zrobić, kiedy w grę wchodzi klient niezadowolony z treningu? Zobacz, jak poradzić sobie z porażką, jeśli usługa faktycznie nie była skrojona na miarę potrzeb.

kreowanie-wizerunku-trenera-krok-po-kroku-zobacz-jakie-to-proste

Kreowanie wizerunku trenera krok po kroku - zobacz, jakie to proste!

Niezależnie od twojego stażu w zawodzie trenera, musisz stale pracować nad tym, jak widzi cię odbiorca. Odpowiednie relacje z innymi oraz skupienie na celu i podążanie w jego kierunku na pewno będą pomocne. Zobacz, jak krok po kroku wygląda kreowanie wizerunku trenera. Wdrożenie tych małych kroków w życie pozwoli ci na zwiększenie autorytetu i zbudowanie mocnej marki własnej.

baza-wiedzy-na-dobry-start-najczesciej-zadawane-pytania-poczatkujacego-trenera

Baza wiedzy na dobry start. Najczęściej zadawane pytania początkującego trenera

Masz ukończony kurs na trenera personalnego i praktyki za sobą, ale wciąż nie wiesz, co dalej? Jest tak, że nawet najlepsze szkoły i uczelnie wyższe nie dają gotowych rozwiązań i jako początkujący trener jesteś zdany sam na siebie. Dotychczasowe doświadczenie w kontakcie z młodymi trenerami pozwoliło nam na utworzenie zbioru, który na pewno ci pomoże. Oto najczęściej zadawane pytania początkującego trenera.

sama-waga-to-nie-wszystko-na-czym-polega-analiza-skladu-ciala-i-jak-wyglada

Sama waga to nie wszystko! Na czym polega analiza składu ciała i jak wygląda?

Jako trener personalny dobrze wiesz, że samo obserwowanie wagi i kontrola masy ciała nie wystarczy w żadnym procesie treningowym. Kluczowym parametrem jest ilość tłuszczu w organizmie, a także masa kości i ogólne nawodnienie organizmu. Zobacz, czym jest analiza składu ciała, jak się do niej przygotować i jak poprawnie odczytywać wyniki.