Marketing trenera – jakie zdjęcia i filmiki publikować

Marketing trenera – jakie zdjęcia i filmiki publikować Dodano: 2016.09.23

Klient najpierw widzi później czyta. Czyli jakie zdjęcia warto publikować by budować swoją markę trenera personalnego i instruktora fitness. Praktyczne porady reklamowe dla trenerów.

Atrakcyjność profilu trenera zależy przede wszystkim od zdjęć i filmików. Klient najpierw widzi – później czyta. Aby zachęcić klienta do zajrzenia na profil trenera należy pokazywać mu zdjęcia i filmiki, które mogą go zainteresować. Oto kilka praktycznych porad jak wykorzystać zdjęcia i filmy, by przyciągnąć klienta.

Zdjęcia i filmiki z treningów personalnych

Ważne jest, by pokazywać klientom zdjęcia i filmiki, na których trener występuje w roli głównej. Dobrym wyborem są zdjęcia z treningów. Klient widząc zdjęcie, na którym trener poprawia swoje możliwości nabiera do niego zaufania. Podobnie jest z filmikami z treningów. Warto pokazać jak trudne są kolejne etapy ćwiczeń. Po obejrzeniu takiego filmiku klient zobaczy w trenerze takiego samego ćwiczącego, jak on. Dzięki takiemu zbliżeniu trenera i klienta może zbudować się motywacja. Jeżeli trener męczy się, ale może – to ja też mogę to osiągnąć.

Zdjęcia i filmiki tylko trenera

Warto pokazywać się z jak najlepszej strony. Trener, który pozuje do zdjęć tak, by uwypuklić i pokazać wszystkie zalety swojego wytrenowanego ciała ma szansę wzbudzić zainteresowanie w klientach. Przy oglądaniu zdjęć, na których trener jest sam uwaga klienta jest skupiona tylko na nim. Nie ma dodatkowych rozpraszaczy. Klient może dokładnie przyjrzeć się trenerowi i ocenić, czy wzbudza zaufanie. W tym celu warto się uśmiechać na zdjęciach i przyjmować otwartą postawę. Podobnie rzecz ma się z filmikami. Warto powiedzieć klika słów o sobie i pokazać swoje osiągnięcia czy umiejętności. Filmiki motywujące również mogą zrobić na klientach dobre wrażenie.

Zdjęcia i filmiki z ćwiczeń na siłowni

Pokazywanie zdjęć i filmików ze swojego miejsca pracy może być dodatkową reklamą. Trener pozujący na tle sprzętów to osoba godna zaufania. Klient widząc również siłownię może stwierdzić, czy pasuje mu takie miejsce treningów. Zdjęcia z siłowni pokazują trenera w jego naturalnym środowisku – tak jak klient będzie go widział przez większość czasu. Oswojenie klienta z wizerunkiem siłowni może sprawić, że chętnie wybierze usługę trenerską. Filmiki trenera, który opowiada o poszczególnych sprzętach na siłowni lub pokazuje, jak na nich ćwiczyć mogą być atrakcyjną reklamą. Klient w pełni „zielony” nie będzie stresował się, że nie wie do czego służy większość urządzeń – zapozna się z obsługą na filmiku, a na trening pójdzie bez zażenowania.

Czytaj także: Jakie promocje na siłowni warto wprowadzić?

Zdjęcia i filmiki z zadowolonymi klientami

Każdy zadowolony klient to darmowa reklama. Publikowanie zdjęć na profilu trenera z uśmiechniętymi stałymi klientami pokazuje nowym klientom, że usługa trenera jest doceniana i dobrze wykonywana. Zdjęcia klientów obejmujących po przyjacielsku trenerów czy pokazujących „okejki” podczas treningu mogą zachęcić innych do skorzystania z usługi trenerskiej. Przypadkowe filmiki nagrane podczas rozmów, na których trener żartuje z klientem lub pokazuje mu z humorem jak wykonywać ćwiczenia wzmocnią wrażenie realności trenera i zbliżą go do klienta. Trener nie będzie jednym z wielu, ale „tym trenerem, który…”

Zdjęcia i filmiki trenera podczas uprawiania hobby

Każdy trener powinien pamiętać o tym, by pokazywać klientom zdjęcia i filmiki z aktywnego spędzania wolnego czasu. Zdjęcia, na których trener uprawia hobby, gra ze znajomymi w plażówkę czy biega są dobrym pomysłem na własną reklamę. Klient widząc trenera poza pracą wie, że nie jest on trenerem „z powołania” i stosuje się do zasad, których udziela klientom. Taka prezentacja trenera wzbudza zaufanie w kliencie, a wiadomo, że zaufanie do trenera to pierwszy krok do wybrania jego usług. Podobnie rzecz ma się z filmikami – każde nagranie aktywnego spędzania czasu, niosące pozytywny przekaz jest doceniane przez klientów.



Chcesz przeczytać cały artykuł?

dietetyka-sportowa-jak-polaczyc-jedzenie-z-efektywnym-treningiem

Dietetyka sportowa - jak połączyć jedzenie z efektywnym treningiem?

Odpowiednio zbilansowana dieta jest kluczem do sukcesu w wielu dziedzinach życia. Właściwie odżywiony organizm potrafi zdziałać więcej niż ten niedożywiony. W sporcie dietetyka ma swoją szczególną rolę. Jak jeść, żeby osiągnąć najlepsze efekty? I o co chodzi z timingiem węglowodanowym?

jak-uzupelnic-profil-trenera-lepszytrener-pl-w-odpowiedni-sposob

Jak uzupełnić profil trenera LepszyTrener.pl w odpowiedni sposób?

Serwis LepszyTrener.pl powstał z myślą o trenerach ogłaszających swoje usługi i ludziach szukających pomocy u specjalistów z danej dziedziny sportu. Po prostu łączymy trenera z podopiecznym. Przejście przez proces rejestracji jest tylko połową sukcesu w dotarciu do szerszej grupy klientów. Dowiedz się, jak uzupełnić profil trenera w LepszyTrener.pl, aby był bardziej atrakcyjny.

cechy-profesjonalnego-trenera-personalnego

Cechy profesjonalnego trenera personalnego

Jeśli zastanawiasz się, jakimi cechami wyróżnia się dobry trener personalny – to dobrze trafiłeś. Zebraliśmy najważniejsze cechy, które powinien mieć najlepszy trener personalny. Ty też możesz nim zostać!

rola-badan-krwi-w-sporcie-jakie-badania-dla-sportowca

Rola badań krwi w sporcie | Jakie badania dla sportowca?

Badania krwi są cennym źródłem informacji na temat ogólnego stanu zdrowia sportowca. Szczególnie ważne są zarówno dla zawodowców, jak i amatorów. Czemu służą badania krwi w sporcie? Jak często należy je robić?