Jak przełożyć popularność w internecie na popularność na siłowni?

Jak przełożyć popularność w internecie na popularność na siłowni? Dodano: 2016.09.07

Trener powinien reklamować się w internecie. Ale to nie wszystko, by skutecznie pozyskać klientów. Trener powinien sprawić, by zachęceni do pierwszego treningu klienci faktycznie go polubili i chcieli wracać. Oto jak przełożyć popularność w internecie na popularność na siłowni.

Jak zdobyć popularność w internecie?

Internet jest bardzo istotnym środkiem reklamy trenera. Klienci szukający trenerów i klubów fitness w pierwszej kolejności sięgają po informacje zamieszczone w sieci. Aby zwiększyć popularność w internecie, trener powinien zadbać o wysoką pozycję w wyszukiwarkach. W tym pomoże mu serwis LepszyTrener.pl, który gwarantuje profesjonalną reklamę trenera i zwiększenie zainteresowania jego ofertą. Profil Trenera w serwisie LepszyTrener.pl gromadzi najważniejsze informacje na temat treningów, czyli pełną ofertę, cennik, zdjęcia, nagrania i przede wszystkim opinie innych klientów.

 

Posiadając Konto Trenera w serwisie LepszyTrener.pl zadbasz o pozyskiwanie nowych klientów. Aby zadbać o już pozyskanych, stałych klientów należy aktywnie udzielać się w mediach społecznościowych. Regularne, acz niezbyt częste, wrzucanie postów na Facebooka będzie przypominało klientom o kolejnych treningach. Zdobywanie kolejnych followersów znacznie usprawni zdobywanie popularności trenera w internecie. Co zrobić, aby przełożyć ją na popularność na siłowni?

Popularność trenera na siłowni

Twój Profil Trenera ma wysoką pozycję w wyszukiwarce, klienci mogą łatwo znaleźć twoją ofertę, jesteś aktywny w mediach społecznościowych, czyli krótko mówiąc zdobyłeś popularność w internecie. Co zrobić, aby zachęceni internetowymi opiniami klienci po pierwszym treningu się nie zniechęcili? Istnieje na to kilka sposobów.

 

Staraj się poznać swojego klienta

Okaż mu, że ciekawią cię jego zainteresowania i powód dla którego chce trenować. Bądź przyjacielski. Klient poczuje się dobrze w twoim towarzystwie i chętniej będzie o sobie mówił. A na tym właśnie ci zależy! Jeśli poznasz potrzeby klienta, łatwiej będzie ci sprzedać pakiet treningowy.

 

Zarażaj swoją pasją

Okazuj radość, gdy tylko zobaczysz swojego klienta i spraw, by czuł się wyróżniony. Nawet jeśli widzisz go na drugim końcu korytarza, koniecznie podejdź do niego jako pierwszy i przywitaj się. Okaż mu swoją ekscytację jego wizytą. Jednak nie powinno się to kończyć na pogawędce i wymianie grzeczności. Pamiętaj, że jesteś tu po to by zaspokoić potrzeby klienta. Dlatego nawiąż do ustalonego planu treningowego i już na wstępie powiedz, jak będą wyglądały dzisiejsze zajęcia.

 

Zawsze zwracaj się do klientów po imieniu

Pozwoli ci to na zacieśnienie relacji i zmniejszenie dystansu między wami. Częste zwracanie się do klienta po imieniu sprawi, że będzie cię lepiej słuchał. Bezosobowe zwroty może odebrać jako brak szacunku i obojętność.

 

Dostarczaj wysokiej jakości trening

Powyższe rady znacznie pomogą ci ocieplić swój wizerunek trenera, ale na nic się nie zdadzą, jeśli udzielany przez ciebie trening będzie na niskim poziomie! Pamiętaj, że wysokiej jakości trening to twoje główne zadanie. Dbaj o bezpieczeństwo ćwiczącego i obserwuj jego postępy. Zwracaj mu uwagi na błędy i koryguj je. Przy każdej możliwej okazji staraj się go chwalić. Wyróżnienia niezwykle motywują klientów do kolejnych treningów.


Chcesz przeczytać cały artykuł?

klient-niezadowolony-z-treningu-jak-poradzic-sobie-z-porazka

Klient niezadowolony z treningu. Jak poradzić sobie z porażką?

Zmotywowani i podążający za twoimi wskazówkami klienci to niewątpliwie pozytywny aspekt w pracy trenera personalnego. To nie tylko wyznacznik wysokiego prestiżu i poziomu wiedzy fachowej trenera, ale też motywacja sama w sobie. Co zrobić, kiedy w grę wchodzi klient niezadowolony z treningu? Zobacz, jak poradzić sobie z porażką, jeśli usługa faktycznie nie była skrojona na miarę potrzeb.

kreowanie-wizerunku-trenera-krok-po-kroku-zobacz-jakie-to-proste

Kreowanie wizerunku trenera krok po kroku - zobacz, jakie to proste!

Niezależnie od twojego stażu w zawodzie trenera, musisz stale pracować nad tym, jak widzi cię odbiorca. Odpowiednie relacje z innymi oraz skupienie na celu i podążanie w jego kierunku na pewno będą pomocne. Zobacz, jak krok po kroku wygląda kreowanie wizerunku trenera. Wdrożenie tych małych kroków w życie pozwoli ci na zwiększenie autorytetu i zbudowanie mocnej marki własnej.

baza-wiedzy-na-dobry-start-najczesciej-zadawane-pytania-poczatkujacego-trenera

Baza wiedzy na dobry start. Najczęściej zadawane pytania początkującego trenera

Masz ukończony kurs na trenera personalnego i praktyki za sobą, ale wciąż nie wiesz, co dalej? Jest tak, że nawet najlepsze szkoły i uczelnie wyższe nie dają gotowych rozwiązań i jako początkujący trener jesteś zdany sam na siebie. Dotychczasowe doświadczenie w kontakcie z młodymi trenerami pozwoliło nam na utworzenie zbioru, który na pewno ci pomoże. Oto najczęściej zadawane pytania początkującego trenera.

sama-waga-to-nie-wszystko-na-czym-polega-analiza-skladu-ciala-i-jak-wyglada

Sama waga to nie wszystko! Na czym polega analiza składu ciała i jak wygląda?

Jako trener personalny dobrze wiesz, że samo obserwowanie wagi i kontrola masy ciała nie wystarczy w żadnym procesie treningowym. Kluczowym parametrem jest ilość tłuszczu w organizmie, a także masa kości i ogólne nawodnienie organizmu. Zobacz, czym jest analiza składu ciała, jak się do niej przygotować i jak poprawnie odczytywać wyniki.