Sezonowe promocje, czyli jak zachęcić klienta do współpracy?

Sezonowe promocje, czyli jak zachęcić klienta do współpracy? Dodano: 2019.11.12

Zbliża się koniec roku, wraz z nim sylwester i noworoczne postanowienia. Warto już teraz zastanowić się nad opracowaniem pakietów zniżkowych dla nowych klientów lub programów lojalnościowych dla tych, którzy już z tobą pracują. Jak najlepiej ugryźć temat sezonowych promocji? Przedstawiamy 5 pomysłów na ciekawe okazje dla twoich podopiecznych.

Promocja sezonowa XMASS PACK: rabat na zakup treningów w pakiecie

Mówi się, że najlepszy moment na zmianę jest tu i teraz. Jeśli jednak nasz klient miałby zdecydować się na współpracę w zabieganym okresie przedświątecznym, warto zaproponować dodatkowe rabaty na zakup treningów. W sezonowej promocji XMASS PACK możesz zaoferować 10 lub nawet 20% rabatu przy zakupie większej liczby treningów personalnych. Zainteresowanie tą ofertą na pewno podniesie dodatkowy plan dietetyczny za 0 zł. Tylko od ciebie zależy, jak bardzo zmodyfikujesz świąteczne promocje sezonowe. Ważne, aby rabat był atrakcyjny dla klienta i nie kosztował cię dodatkowego nakładu czasowego. Zależnie od twojej grupy docelowej warto pomyśleć o planach dietetycznych od miesiąca do 3.

Czytaj też: Promocje wakacyjne na siłowni

Dziarski skok w nowy rok: sezonowa promocja na noworoczne treningi
promocje sezonowe na siłowni

Nowy rok, nowy ja. Dam radę w 2020. Od stycznia biorę się za siebie. Brzmi znajomo? M.in. takie hasła wiodą prym w noworocznych postanowieniach większości Polaków. Warto wykorzystać ten fakt i dodatkowo zachęcić do podjęcia współpracy właśnie z tobą. Co powiesz na noworoczną promocję sezonową dla nowych klientów? Załóżmy, że klient kupuje pakiet 10 treningów personalnych po standardowej cenie. W promocji noworocznej dobry start mógłby zawierać dodatkowe 50 lub nawet 70% zniżki na pierwsze 3 treningi. W ogólnym rozrachunku oznacza to dla ciebie obniżkę całego pakietu od 15 do 21%, a na taki upust na pewno możesz sobie pozwolić. To twoja najlepsza inwestycja w nowych klientów i poszerzenie sieci poleceń!

Podwójne doładowanie: promocja sezonowa dla par i przyjaciół

Skoro mamy już nowy rok, w ciągu kilku tygodni jak zająć z kapelusza z kalendarza wyskoczą walentynki. Nie ma lepszego momentu na sezonową promocję dla par i przyjaciół. Podwójne treningi to podwójna motywacja, która będzie się wzajemnie uzupełniać, a twoi podopieczni będą się nakręcać do dalszej pracy. Przeceń wszystkie zajęcia dla par i zaproponuj zniżkę od 10 do 20% na osobę. Będzie to niewielka zniżka i spokojnie załatasz przerwę w budżecie. Zyskasz za to dodatkowe kontakty i skutecznie wypełnisz swój treningowy grafik na kolejnych kilka tygodni. Nie musisz ograniczać się osób w związkach! Niech to będzie dwóch kumpli potrzebujących pomocy trenera lub przyjaciółki, które chcą wspólnie ćwiczyć.

Program dla stałych klientów: sezonowa promocja lojalnościowa

Znasz to uczucie, gdy zbierasz pieczątki za kawę lub herbatę w znanej sieci kawiarni i ósma albo dziesiąta kawa jest za free? A gdyby podobne rozwiązanie zastosować w treningach personalnych? Spójrz, jakie to proste! Tworzysz sezonową promocję - niech to będzie szlifowanie formy na wakacje i przedstawiasz klientowi program lojalnościowy. To dodatkowy profit dla stałego klienta - on i tak będzie z tobą ćwiczyć! Dlaczego więc nie dać mu ósmego czy dziesiątego treningu całkowicie za darmo? Co lepsze: nie musisz go o tym uprzedzać! Po prostu przy ósmym czy dziesiątym treningu nie bierz od niego pieniędzy. Zajęcia na koszt firmy sprawią, że klient jeszcze chętniej przyjdzie na następne!

Czytaj: Promocje na siłowni - pomysły

Sezonowa wartość dodana: podziel się swoją bazą przepisów

Do swojej oferty wprowadź miły gratis, który będzie komplementarny do wszystkich usług. Prowadzisz stronę internetową albo blog? Przygotuj dla klientów porady treningowe i żywieniowe w formie newsletterów, a za zapisanie się do bazy subskrybentów zaoferuj 20 lub 30% rabatu na pierwsze zajęcia. Dobrym pomysłem jest również zbieranie bazy odbiorców poprzez stworzenie strefy klienta na twojej stronie. Rejestrując się do serwisu, klient otrzymuje nielimitowany dostęp do bazy filmów instruktażowych czy przepisów na ciekawe posiłki. I to wcale nie musi być sezonowa promocja!




Chcesz przeczytać cały artykuł?

strefa-wellness-w-klubie-fitness-troska-o-klientow-czy-dzialania-na-pokaz

Strefa wellness w klubie fitness - troska o klientów czy działania na pokaz?

Atrakcyjność uprawiania sportu zbiera kolejnych amatorów. To już nie tylko trening i dieta, ale też działania poprawiające samopoczucie i kondycję w inne sposób. Sprawdź, jak może wyglądać strefa wellness w twoim klubie fitness i przekonaj się, dlaczego warto w nią zainwestować.

najnowsze-trendy-w-marketingu-online-w-branzy-fitness-jak-je-wykorzystac

Najnowsze trendy w marketingu online w branży fitness - jak je wykorzystać?

Komunikacja twojego biznesu w Internecie to kluczowy element całej strategii marketingowej. Bycie w kontakcie z potencjalnym klientem, łatwe poruszanie się po stronie oraz budowanie relacji już od samego początku. Zobacz najnowsze trendy w marketingu online i wykorzystaj je w rozwoju własnej marki.

biznes-trenera-personalnego-dlaczego-potrzebni-ci-sa-stali-klienci

Biznes trenera personalnego. Dlaczego potrzebni ci są stali klienci?

Pozyskiwanie klientów to kluczowy moment pracy w każdej branży. Gdy już zdobędziesz pierwszych odbiorców, na pewno będziesz się nimi zajmować najlepiej jak potrafisz, choć nadal będziesz generował kolejne leady. Każdy klient to inne potrzeby, inne oczekiwania i inne strategie. Dlaczego mimo bardzo dynamicznej branży potrzebni ci są stali klienci?

single-czyli-klienci-z-duzym-potencjalem-jaka-powinna-byc-oferta-dla-singli

Single, czyli klienci z dużym potencjałem. Jaka powinna być oferta dla singli?

Potencjał ekonomiczny osób żyjących w pojedynkę jest nieoceniony i niewykorzystany. Osoby, które nie muszą dzielić swojej pensji pomiędzy członków gospodarstwa domowego, mogą pozwolić sobie na więcej przyjemności na co dzień. Jak skonstruować ofertę twojego klubu, jeśli single to klienci z dużym potencjałem?