Reklama jogi – czyli marketing trenera i szkoły jogi

Reklama jogi – czyli marketing trenera i szkoły jogi Dodano: 2017.07.05

W Polsce rośnie zainteresowanie treningami jogi. Jednak w jaki sposób dotrzeć do nowych klientów i zachęcić ich do zapisania się na zajęcia? Na rynku panuje ogromna konkurencja w branży jogi. Zobacz, co może zaoferować ci serwis LepszyTrener.pl. I dzięki dobrej reklamie rozwijaj swoją działalność!

Planujesz założyć lub rozwijać szkołę jogi?

Zakładanie, a kolejno reklamowanie szkoły jogi jest dużym przedsięwzięciem logistycznym. Żeby trafić do grupy docelowej, niezbędna jest dobra reklama, strona internetowa czy obecność na portalach społecznościowych. Wiąże się z tym dużo pracy i – przede wszystkim czasu. My stworzyliśmy serwis, który umożliwia proste i szybkie promowanie własnej działalności sportowej. Portal LepszyTrener.pl ma zasięg ogólnopolski. Lokalizacja firmy nie ma znaczenia – nasza reklama jest w internecie, a więc tam, gdzie klienci najczęściej poszukują trenerów czy szkół jogi.

Każdy miesiąc to kolejne 70 000 tysięcy wejść na nasz serwis. Naszą grupą docelową są osoby zainteresowane sportem i zdrowym stylem życia. A przede wszystkim osoby szukające trenera bądź szkoły sportowej. Niemal 90% klientów szuka treningów właśnie przez internet. Ponad 60% z nich kieruje się opiniami innych klientów. A ponad połowa – ostatecznie nawiązuje współpracę z trenerem lub szkołą znalezioną w sieci.

Jakie trudności możesz napotkać i w czym możemy pomóc?

Niekiedy zdarza się, że – choć oferta jest atrakcyjna – szkoła jogi nie może przebić się wśród mocnej konkurencji. Tradycyjna reklama nie przynosi oczekiwanych skutków, a klienci boją się niesprawdzonych miejsc. Tu z pomocą przychodzi nasz serwis – jest przeznaczony właśnie dla osób rozpoczynających swoją obecność na rynku oraz tych, które chcą wzmocnić swoją pozycję i otworzyć się na nowych klientów. Posiadanie konta w naszym serwisie zwiększa widoczność szkoły czy trenera jogi w sieci. My zapewniamy marketing i pozycjonowanie, ty – zyskujesz nowych klientów i zarabiasz większe pieniądze.

Na co klienci zwracają uwagę wybierając zajęcia jogi?

klienci na zajęciach jogi

Nie da się ukryć, że najważniejszym aspektem podczas zakładania bądź promowania szkoły jogi jest określenie właściwej grupy docelowej. Bez klientów – nie ma biznesu. Warto więc wczuć się w rolę klienta i zastanowić się, czego wymaga od określonej usługi. Podczas szukania szkoły jogi ogromne znaczenie ma dla niego jej lokalizacja – zwykle w pobliżu miejsca zamieszkania. Zwraca uwagę na ofertę szkoły, czyli zajęcia, które są w niej prowadzone. Chce dowiedzieć się więcej o trenerach i instruktorach. Tych informacji szuka przede wszystkim w internecie, a my dbamy, żeby było cię tam widać.

Jak jeszcze możemy w tym pomóc? Wraz z założeniem konta w serwisie LepszyTrener.pl zyskujesz dostęp do bazy wiedzy. W tej zakładce znajdują się bezpłatne poradniki marketingowe i branżowe.

Dlaczego LepszyTrener.pl jest dobrym miejscem do reklamowania szkoły jogi?

Rejestracja w portalu LepszyTrener.pl jest darmowa. Ty zakładasz konto, a my dajemy ci potrzebne narzędzia do promocji. Na własnym profilu możesz opisać własną działalność i przedstawić ofertę. Posiadanie konta na portalu LepszyTrener.pl to automatyczny dostęp do najważniejszych narzędzi marketingowych. Z nami zyskujesz profesjonalną wizytówkę internetową. Na swoim koncie trener lub firma jogi może zamieścić linki do własnych stron internetowych oraz profili na portalach społecznościowych. Jest także miejsce na podstawowe dane kontaktowe. Serwis daje możliwość odszukania trenerów i firm, z którymi współpracujesz. W kalendarzu można natomiast zaznaczyć godziny i miejsca treningów, a także wolne terminy.

Ponad 60% klientów zapoznaje się z opiniami na temat treningów czy firm sportowych. W strategiach marketingowych szkół i trenerów jogi nie może zabraknąć również tego elementu. W serwisie LepszyTrener.pl znajduje się możliwość oceniania współpracy z trenerem lub szkołą jogi. Oceny świadczą o profesjonalizmie czy zainteresowaniu daną ofertą. Im więcej opinii, tym szybciej rośnie sprzedaż treningów i usług. Profil trenera i instruktora jednocześnie staje się atrakcyjniejszy – a więc zyskuje więcej odsłon. W ten prosty sposób skutecznie budujesz własną markę.

Więcej informacji to skuteczniejsza promocja

Posiadanie konta na portalu LepszyTrener.pl zwiększa widoczność trenera/szkoły jogi w wynikach wyszukiwania w wyszukiwarce Google. Dbamy o to, by twój profil był automatycznie pozycjonowany w internecie. Tym samym zwiększa się również ruch na twojej stronie internetowej czy profilach na portalach społecznościowych. Twoje szanse na zdobycie nowych klientów mogą jednak jeszcze bardziej wzrosnąć! Wystarczy, że zadbasz o pełne uzupełnienie profilu. W tym celu wprowadziliśmy współczynnik mocy profilu. Pozwala on na szybkie i precyzyjne ocenienie, czy wszystkie istotne informacje o Twojej działalności są opublikowane. Ogromne znaczenie ma opis własnych usług, opinie klientów oraz zdjęcia z treningów. Im większa siła twojego profilu, tym wyżej wyświetlamy cię na naszym portalu.

Instruktorze jogi – pokaż swój warsztat twórczy!

instruktor jogi

Serwis LepszyTrener.pl jest również miejscem do zaprezentowania własnych pisarskich zdolności. Podziel się fachową widzą z zakresu zajęć jogi, technik oddychania czy własnych doświadczeń. Na blogu trenera możesz zamieszczać specjalistyczne artykuły ze swojej dziedziny. Dzięki pojawianiu się w roli autora, budujesz swoją markę i stajesz się bardziej rozpoznawalny. Każdy artykuł jest publikowany pod twoim nazwiskiem. Reklamuj jogę także poprzez pisanie o niej artykułów!

Reklama jogi jeszcze nie była tak prosta!

Jeśli masz konto w serwisie LepszyTrener.pl, klienci bez problemu zapoznają się z twoją ofertą i znajdą do ciebie kontakt. Jednocześnie w panelu trenera możesz sprawdzać statystyki wyświetleń twojego profilu i numeru telefonu. Zadbaj o skuteczną reklamę – analizuj, jak publikowane przez ciebie treści czy zdjęcia wpływają na stan wyświetleń profilu.

 

Nie musisz marnować czasu i pieniędzy na samodzielną reklamę własnych usług. Zbędna staje się także kosztowna strona internetowa. Serwis LepszyTrener.pl ma zasięg ogólnopolski – zadbamy o skuteczne pozycjonowanie twojego profilu w interesującej cię lokalizacji.

 

 

Chcesz przeczytać cały artykuł?

prawidlowe-uzupelnienie-profilu-firmy-lepszytrener-pl

Prawidłowe uzupełnienie profilu firmy – LepszyTrener.pl

Przeglądarka internetowa LepszyTrener.pl to idealne miejsce do zareklamowania się dla obiektów i firm sportowych. Prawidłowe uzupełnienie danych konta przynosi bardzo dużo korzyści. Profile firmowe posiadają ogromną liczbę funkcjonalności dzięki licznym zakładkom. Zobacz, jak wyciągnąć z profilu firmowego jak najwięcej!

reklama-klubu-sportowego-jak-to-sie-robi

Reklama klubu sportowego – jak to się robi?

Wielu właścicieli klubów i trenerów personalnych są świadomi tego, jak ważna jest promocja. To ona pozwala klientowi dowiedzieć się o danym obiekcie w okolicy lub usłudze. Jeśli poważnie myślisz o zarabianiu w tej branży, pomyśl też o odpowiedniej reklamie.

jakie-sa-najbardziej-hot-zajecia-grupowe-na-silowni

Jakie są najbardziej hot zajęcia grupowe na siłowni?

Każdy ma swój powód uczęszczania na siłownię. Niektórzy przychodzą tam z ustalonym grafikiem 4 razy w tygodniu by przeprowadzić samodzielny trening, inni natomiast wolą uczestniczyć w przeróżnych zajęciach grupowych oferowanych przez siłownię. Przejrzeliśmy się najbardziej popularnym treningom grupowym w klubach. Które z nich warto wprowadzić u siebie?

sposoby-na-pewny-zysk-na-silowni-czyli-jak-usprawnic-sprzedaz-karnetow

Sposoby na pewny zysk na siłowni, czyli jak usprawnić sprzedaż karnetów

Otwieranie własnej siłowni jest dużym przedsięwzięciem logistycznym i finansowym. W całym tym rozgardiaszu główną rolę odgrywają przychody. Co zrobić, żeby inwestycja się zwróciła?