Reklama dla siłowni

Reklama dla siłowni Dodano: 2016.07.26

Właściciel firmy to przedsiębiorca, którego celem jest prowadzenie jak najlepiej prosperującego biznesu. Każdy z nich wie jak istotny jest marketing i dotarcie do klientów, aby przychód był zadowalający. Oto najlepsze formy reklamy dla siłowni i klubów fitness przygotowane przez serwis LepszyTrener.pl.

Długoterminowa wizja funkcjonowania siłowni a dotarcie do klientów

Jeszcze zanim otworzysz własną siłownię musisz mieć jasno sprecyzowaną wizję jej rozwoju. Planujesz otworzyć kameralny lokal z przyjazną atmosferą czy duży i najbardziej popularny klub fitness w mieście? Twoim targetem są bogaci obcokrajowcy czy lokalni mieszkańcy spragnieni ciekawej formy aktywnego wypoczynku? Będziesz miał szeroką ofertę czy klub będzie wyspecjalizowany w kilku dziedzinach? W przyszłości planujesz stworzyć całą sieć obiektów? Na te wszystkie pytania musi być jasna odpowiedź, bo tylko wtedy możliwe będzie ustalenie najlepszej formy reklamy. Długoterminowa wizja jest kluczem do ustalenia efektywnej strategii marketingowej i skutecznego dotarcia do klientów.

Czytaj dalej: Co wpisać w koszty w branży fitness?

Źródła dochodu a efektywny marketing klubu

Jako ambitny przedsiębiorca z pewnością chcesz mieć jak najwięcej źródeł dochodu. I słusznie. Na pewno wiesz, że jedno niepewne źródło dochodu to stres i obawa przed porażką. Dlatego postaw na kilka sposobów zarabiania pieniędzy. Od tego co i gdzie będziesz sprzedawał będzie zależała również forma promowania siłowni.

Klub fitness zarabia poprzez sprzedaż pakietów treningów i zajęć grupowych. Oprócz tego warto zastanowić się nad wynajmowaniem sal trenerom zewnętrznym lub fizjoterapeutom. Kolejnym sposobem na zwiększenie liczby źródeł dochodu to sprzedaż suplementów lub sprzętu sportowego w klubie fitness, ale również w internecie. Skoro jesteśmy przy sprzedaży internetowej, przyszłościowym rozwiązaniem jest również sprzedaż treningów personalnych online.

Najlepsze formy promocji dla siłowni i klubów fitness - internet

Nie da się ukryć, że klienci zainteresowani treningami szukają ich zwłaszcza przez internet. Klub fitness, który pojawi się w wyszukiwarce jako jeden z pierwszych ma największe szanse na przyciągnięcie klienta. Co zrobić, aby właśnie twoją firmę dało się łatwo wyszukać w internecie? Z pomocą przychodzi serwis LepszyTrener.pl oferujący promowanie w internecie. LepszyTrener.pl zadba o wysoką pozycję twojego obiektu w wyszukiwarkach i przyciągnie wielu nowych klientów, niezależnie od jego lokalizacji.

Reklama internetowa siłowni – dotarcie do grupy docelowej

Jest wiele form marketingu w internecie. Jednak we wszystkich przypadkach najważniejsze jest dotarcie ze swoją ofertą do grupy docelowej. Jaka jest Twoja grupa docelowa? Są to osoby zainteresowane chodzeniem na treningi w mieście (lub dzielnicy), w której mieści się obiekt sportowy. Serwis LepszyTrener.pl dba o to by obiekty sportowe były reklamowane we właściwej grupie odbiorców. Zostawiając promowanie swojego obiektu sportowego specjalistom z LepszyTrener.pl masz pewność, że Twoja oferta trafi do przyszłych klientów.

LepszyTrener.pl skuteczne promowanie siłowni w 3 krokach!

  1. Stwórz Profil Firmy i zaistniej w sieci – zamieść najważniejsze informacje na temat twojej siłowni, załącz zdjęcia, nagrania wideo i daj się poznać. Twoi klienci będą mogli zamieszczać opinie o zajęciach i komentarze, które zwiększą wiarygodność firmy i będą gwarancją jakości dla innych, przyszłych klientów.
  2. Daj się odnaleźć tysiącom klientów – obecność w serwisie LepszyTrener.pl to silna pozycja twojej firmy w wyszukiwarkach internetowych. Zapewni to łatwy dostęp do twojej oferty i skutecznie zwiększy przewagę nad konkurencją. Marketing internetowy z serwisem LepszyTrener.pl to stały napływ klientów.

  3. Pomnażaj zyski z prowadzonych treningów – zwiększone zainteresowanie ofertą twojej firmy zwiększy twoje zyski! Nie będziesz musiał zajmować się obmyślaniem strategii promocyjnej, LepszyTrener.pl zrobi to za ciebie.

Promuj stronę internetową siłowni na LepszyTrener.pl – dzięki temu zwiększysz ruch na swojej stronie i poprawisz jej pozycjonowanie.

Korzyści z marketingu internetowego z serwisem LepszyTrener.pl

Około 90% klientów szuka ofert w internecie i sprawdza o nich opinie online. Dlatego reklama dla siłowni nie może być bardziej skuteczna niż marketing internetowy z serwisem LepszyTrener.pl. Jakie korzyści płyną z tej formy promocji?

  • wysoka pozycja w wyszukiwarkach internetowych – tani i prosty sposób na pozyskanie setek nowych klientów
  • dotarcie do klientów z okolicy – LepszyTrener.pl to baza wiedzy na temat rynku fitness i trenerów z całej Polski
  • możliwość zamieszczania opinii o obiektach i trenerach – spraw, aby klienci nie obawiali się odwiedzenia twojego klubu i zbieraj pozytywne komentarze
  • szybki dostęp do grafiku zajęć i cennika – na profilu firmy warto zamieścić grafik zajęć oraz cennik, aby klient mógł szybko odszukać pożądane informacje

Najlepsze formy reklamy dla siłowni i klubów fitness – promocja w sąsiedztwie

Poza reklamą w internecie, siłownia musi zadbać o rozgłos w najbliższej okolicy. Dotarcie do klientów w sąsiedztwie to nie tylko regularne dostarczanie ulotek reklamowych do ich skrzynek pocztowych. Aby zdobyć sympatię lokalnych mieszkańców, organizuj darmowe eventy na siłowni, takie jak trening otwarty lub darmowe szkolenia. Taka promocja sprawi, że twój klub fitness stanie się przyjaznym miejscem na aktywne spędzenie czasu wolnego.

Inne formy marketingu dla klubów fitness

Nieco bardziej kosztowną, lecz bardzo skuteczną formą marketingu jest dystrybucja materiałów promocyjnych klientom. Mogą to być firmowe koszulki, torby sportowe, czapki z daszkiem lub okulary przeciwsłoneczne, które klient będzie nosił poza klubem fitness. Tak ubrana osoba będzie żywą promocją twojej firmy. Jeśli gadżety będą estetycznie zaprojektowane, na pewno przyciągną wzrok niejednego przechodnia.

Chcesz przeczytać cały artykuł?

prowadzenie-silowni-o-czym-trzeba-pamietac

Prowadzenie siłowni – o czym trzeba pamiętać?

Marzy Ci się Twoja własna działalność związana z sportem? Chciałbyś nie tylko uczęszczać, ale i posiadać własną siłownię? W tym artykule przybliżymy Cię do zrealizowania Twoich marzeń – przedstawimy Ci ważne rzeczy, o których trzeba pamiętać.

co-nalezy-zrobic-w-sytuacji-gdy-klient-ma-wypadek-na-silowni

Co należy zrobić w sytuacji, gdy klient ma wypadek na siłowni?

Podczas treningu na siłowni często dochodzi do urazów i kontuzji. Zazwyczaj takie incydenty nie należą do poważnych. Czasem jednak zdarza się, że klient siłowni ucierpi znacznie mocniej. Co siłownia/klub fitness może zrobić w takiej sytuacji?

jak-zarabiac-na-prowadzeniu-silowni-lub-klubu-fitness

Jak zarabiać na prowadzeniu siłowni lub klubu fitness?

Założenie klubu fitness/siłowni to jedno, uzyskiwanie dochodu – to drugie. Zobacz, w jaki sposób uzyskać dochodowość własnego biznesu.

co-wpisac-w-koszty-w-branzy-fitness

Co wpisać w koszty w branży fitness?

Nie bez przyczyny mówi się „reklama dźwignią handlu”. Jest ona jednym z podstawowych wydatków siłowni i klubów fitness. Zobacz, jak skuteczniej trafiać do klientów docelowych. Poznaj czynniki determinujące charakter reklamy.