Prawidłowe uzupełnienie profilu firmy – LepszyTrener.pl

Prawidłowe uzupełnienie profilu firmy – LepszyTrener.pl Dodano: 2019.09.03

Przeglądarka internetowa LepszyTrener.pl to idealne miejsce do zareklamowania się dla obiektów i firm sportowych. Prawidłowe uzupełnienie danych konta przynosi bardzo dużo korzyści. Profile firmowe posiadają ogromną liczbę funkcjonalności dzięki licznym zakładkom. Zobacz, jak wyciągnąć z profilu firmowego jak najwięcej!

Rejestracja firmy w LepszyTrener.pl

Przejście procesu zakładania konta firmowego na portalu LepszyTrener.pl jest bardzo proste. W pierwszej kolejności uzupełnia się niezbędne dane potrzebne do utworzenia konta.
konto firm lepszytrener.pl

Warto zwrócić uwagę na wybranie odpowiednich specjalizacji firmy. Pozwól odnaleźć klientowi swoją firmę pod właściwą frazą w wyszukiwarce! Można wybrać 6 dostępnych dziedzin, które zostaną wyświetlane na głównej stronie profilu firmy.

Uzupełnienie nieobowiązkowych danych

Kolejnym krokiem podczas rejestracji jest uzupełnienie nieobowiązkowych danych. Dużo osób pomija ten etap, choć jest bardzo ważny. Celem jest zaprezentowanie firmy potencjalnemu klientowi. W części opisowej należy przedstawić historię i główną ideę powstania obiektu sportowego. Najlepiej jest, aby treść stanowiła „reklamę” firmy. Profil obiektu sportowego należy uzupełnić w taki sposób, aby zapraszał potencjalnego klienta do odwiedzin.

Uzupełnienie danych konto firm lepszytrener

Następnie, należy uzupełnić niezbędne dane kontaktowe – numer telefonu. Portal LepszyTrener.pl oferuje również swoim użytkownikom podłączenie strony internetowej oraz profili społecznościowych, takich jak np. Facebook, Instagram, Linkedin, Goldenline, Twitter oraz wiele innych.

profil firmy social media lepszytrener.pl

Podłączenie profili społecznościowych pozwala na dotarcie do szerszej grupy potencjalnych klientów! Warto wykorzystać szansę i uzupełnić „dodatkowe” dane. Prawidłowe uzupełnienie konta, pozwala firmie znaleźć się na szczycie list wyszukiwanych fraz na naszym portalu LepszyTrener.pl.

Podczas uzupełniania profilu firmy, istnieje możliwość zaprezentowania informacji dotyczących godzin otwarcia i zamknięcia obiektu sportowego. Dzięki temu, klient może wybrać dogodny termin i godzinę odwiedzin waszej firmy! Prawidłowe uzupełnienie także przekłada się na pozycjonowanie na naszej stronie.

godziny otwarcia konto firmy lepszytrener.pl

Uzupełnienie dodatkowych informacji o godzinach działalności firmy pozwala klientowi na dokonanie odpowiedniego wyboru. Zamieszczenie szczegółów związanych z ofertą obiektu sportowego zwiększa realną szansę na zainteresowanie. Dodatkowo, lepiej uzupełnione profile firm znajdują się na wyższych miejscach na listach w naszym serwisie.

Panel FIRMY

Panel firmy to miejsce, gdzie można zarządzać treścią, która wyświetla się w „podglądzie profilu” – miejsce, które widzi potencjalny klient. Warto poznać funkcjonalność każdej zakładki w panelu zarządzania, aby móc uzupełnić profil firmy we właściwy sposób. Dodatkowo, właściciel firmy może skorzystać z „bazy wiedzy”. Znajduje się w niej dawka wiedzy, która dotyczy zarządzania obiektem sportowym oraz porady z zakresu marketingu w sporcie.

Uzupełnienie profilu firmy

Każdy administrator profilu firmy ma możliwość obserwowania procentowego uzupełnienia informacji o koncie – informacja kryje się pod postacią „Siły profilu”. Całościowe uzupełnienie profilu umożliwia zaistnienie na pierwszych miejscach wyszukiwania na naszej stronie. Informacja o sile profilu stale się zmienia. Wpływają na nią różne czynniki, które decydują m.in. także o pozycjonowaniu konta firmy w wyszukiwarkach i na naszych listach.
Odznaka profesjonalisty lepszytrener.pl

Odznaka profesjonalisty – powiększenie zasięgów

Po prawej stronie w panelu firmy, można znaleźć specjalną odznakę profesjonalisty. Dzięki niej istnieje możliwość dotarcia do szerszej grupy potencjalnych klientów. Specjalny kod można umieścić na swojej stronie internetowej. Dodatkowy element na blogu/stronie internetowej sprawia, że zwiększa się liczba odwiedzin Twojego profilu na naszej stronie. Duża liczba wyświetleń konta obiektu sportowego może zagwarantować wysoką pozycję na liście LepszyTrener.pl Warto zadbać o dodatkową możliwość promocji swojego obiektu sportowego. Odznaka profesjonalisty jest potwierdzeniem Twojego doświadczenia i profesjonalizmu. Obecność w LepszyTrener.pl pomaga Ci zbudować markę Twojej firmy w sieci. A dzięki wszystkim informacjom w jednym miejscu na profilu firmy – klient może łatwo i szybko zorientować się w cenniku i dostępnych usługach.

Edycja profilu – to podstawa

Uzupełnienie danych znajdujących się w zakładce „edycja profilu” to podstawa udanej promocji firmy w internecie. Umieszczony opis obiektu sportowego ma zachęcić klienta do odwiedzenia waszego miejsca. Nie można zapominać także o dodatkowym zdjęciu w tle, które ma prezentować obiekt sportowy lub markę firmy.

Specjalny kalendarz – dodatkowa funkcjonalność

Każdy profil firmy posiada możliwość uzupełnienia kalendarza online. Warto przedstawić potencjalnemu klientowi, kiedy odbywają się zajęcia. Kalendarz ma za zadanie ułatwić klientom wybrania dogodnego terminu zajęć i umożliwić szybki zapis na trening.

Im bardziej uzupełniony kalendarz, tym profil firmy jest wyżej wyświetlany w wynikach wyszukiwania.

Kalendarz można uzupełniać z kilku tygodniowym wyprzedzeniem.

pusty kalendarz lepszytrener.pl

Prawidłowe uzupełnienie kalendarza

Każdą pozycję w kalendarzu można uzupełnić na dwa sposoby – „dodaj zaplanowany trening” lub „dodaj wolny termin z możliwością zapisu”. Potencjalny klient może zapisać się na dane zajęcia bez konieczności rejestracji w naszym serwisie! Kalendarz online jest bardzo funkcjonalny. Można przygotować jego wersje do druku i umieścić go w swoim obiekcie sportowym.

dodanie pozycji w kalendarzu

Dodanie nowego treningu

Wybranie sposobu „dodanie nowego treningu” wiąże się z uzupełnieniem kliku dodatkowych informacji. Na samym początku należy podać nazwę treningu oraz wybrać obiekt, gdzie będą odbywać się zajęcia. Następnym krokiem jest wybranie odpowiedniej godziny i liczby osób na treningu. Dodatkowo, można uzupełnić dodatkową notatkę dotyczącą zajęć np. co trzeba zabrać ze sobą na trening. Każda trening umieszczony w kalendarzu może zostać wyróżniony innym kolorem.

dodaj nowy trening

Dobrą praktyką jest, aby jeden kolor określał jeden rodzaj treningów np. czerwony odpowiada za zumbę, a zielony za crossfit. Często grafik odbywających się treningów jest stały. Uporządkowanie kalendarza za pomocą kolorów jest bardzo przejrzyste. Odpowiednie planowanie kalendarza to bardzo dobry sposób na dotarcie do większej grupy potencjalnych klientów.

Zaproszenie klientów na zajęcia – oznaczanie wolnych terminów

Kolejnym sposobem na zapełnienie kalendarza jest „oznaczenie wolnego terminu”. Za jego pomocą można zaprosić określoną liczbę ludzi na odbywające się zajęcia w obiekcie sportowym. Podobnie, jak w przypadku dodania nowego treningu, należy uzupełnić podstawowe informacje – godzinę i nazwę. Liczba osób na treningu ma odpowiadać dostępnej liczbie wolnych miejsc. Wpis można uzupełnić o dodatkowe informacje.

Oznacz wolny termin lepszytrener

Panowanie nad swoją pozycją – statystyki

Zakładka statystki odgrywa bardzo ważną rolę w panelu firmy. Dzięki niej, każdy administrator profilu firmy może w łatwy sposób zobaczyć ogólne statystyki unikalnych odsłon profilu oraz numeru telefonu. Im dokładniejsze informacje o koncie obiektu, tym więcej klientów będzie odwiedzało profil. Statystyki są bardzo łatwe i klarowne do odczytania. Istnieje możliwość analizy przedstawionych danych w różnych okresach – ostatnich 7 lub 30 dni.

statystyki lepszytrener.pl

Opinie są bardzo ważne!

Posiadanie dużej liczby pozytywnych opinii pozwala profilowi obiektu sportowego znaleźć się wyżej na listach wyszukiwania na naszej stronie. W zakładce „opinie” przestawione są informacje dotyczące ogólnej liczby pozytywnych i negatywnych opinii.

Ważna jest ogólna średnia ocen. Warto jest wysłać klientowi prośbę o wystawienie opinii dotyczącej usług obiektu sportowego. Można to zrobić z zakładki opinie – wystarczy wpisać maila klienta i treść wiadomości.

Podczas pozostawienia komentarza, każdy klient może zostawić opinię w różnych kategoriach m.in.:

 

  • jakość usługi
  • cena/ jakość
  • rzetelność
  • oferta
  • klimat
  • godna polecenia

 

Każdy założyciel konta firmy może zobaczyć podgląd średnich wszystkich opinii na stronie głównej panelu administracyjnego. Średnia ocena wystawionych komentarzy wyświetla się na stronie głównej konta firmy.

Prezentacja oferty klientom – profil firmy

Każdy obiekt sportowy może zaprezentować swoją ofertę klientom na naszej stronie internetowej. Wystarczy wejść w zakładkę „opinie” i uzupełnić podstawowe informacje. Oferta przedstawiona jest w formie tabelki. Przy każdym ustawieniu oferty znajduje się samouczek „ Sprawdź jak ułożyć ofertę”.

sprawdź jak ułozyć oferte

Uśmiech do zdjęcia – firmowy album

Następnym krokiem w prawidłowym uzupełnieniu profilu firmy jest dodanie zdjęć w zakładce „galeria”. Album firmowy to świetna szansa na zaprezentowanie swojego obiektu firmowego. Celem umieszczenia zdjęć jest zachęcenie klienta do odwiedzenia danej firmy. W zakładce „galeria” istnieje możliwość wgrania ponad 12 zdjęć. Dobrą praktyką jest by, co jakiś czas aktualizować firmowy album. Zdjęcia mogą prezentować np. zadowolonych klientów lub profesjonalny sprzęt. Im więcej zdjęć, tym lepiej! Duża liczba zdjęć zwiększa moc profilu firmy i oglądnalność konta przez potencjonalnych klientów.

Zaprezentuj swoich trenerów

Prawidłowo uzupełniony profil firmy posiada informacje dotyczące pracujących w niej instruktorów (jeśli jest taka możliwość). Jeśli firma posiada więcej niż jeden działający obiekt, to warto uwzględnić tę informację w zakładce „trenerzy i obiekty”

trenerzy i obiekty konto firmy lepszytrener.pl

Uzupełniając dodatkowe informacje o pracujących trenerach w firmie – zwiększa się moc obiektu sportowego na naszej stronie.

Płatności

W zakładce „płatności” administrator konta firmowego może kontrolować wydatki związane z utrzymaniem konta. Każdy Pakiet dla firm wyceniamy indywidualnie. Staramy się, aby konto firmowe znajdujące się na naszym profilu miało jak największą skuteczność w dotarciu do nowych klientów. Mamy możliwość dostosowania kształtu promocji do indywidualnych potrzeb każdego profilu firmy.

Współpracuj z nami – LepszyTrener.pl

W zakładce „system poleceń” każdy obiekt sportowy może podjąć z nami współpracę. Wystarczy zamieścić link do naszego serwisu i zyskać dodatkowe 5 dni premium oraz zniżkę 5% na przedłużenie obecnego abonamentu!

Oferta współpracy polega na zaproszeniu innych osób/firm do zarejestrowania się z podanego linku znajdującego się w zakładce „system poleceń” (każde konto ma indywidualny link). Administrator konta firmowego otrzymuje 100zł brutto za każdego trenera/firmę, którzy zarejestrują się z linku i wykupią abonament.

Przedstawione statystyki dodatkowych bonusów są bardzo przejrzyste.

statystyki  bonusów lepszytrener.pl

Prywatna skrzynka firmy!

Posiadanie profilu firmy umożliwia wysyłanie prywatnych wiadomości bezpośrednio z panelu zarządzania.

wiadomosc lepszytrener

Stwórz grupę swoich gości!

Każda firma ma możliwość utworzenia grupy użytkowników. Jest to świetny sposób, aby szybciej komunikować się z klientami. Obiekty sportowe i klienci wspólnymi siłami mogą prowadzić wspólny kalendarz zajęć i treningów odbywających się w firmie.

Prawidłowe uzupełnienie profilu firmowego to idealny sposób na wysoką pozycję w naszym serwisie! Dajcie się odnaleźć potencjalnym klientom!






Chcesz przeczytać cały artykuł?

sezonowe-promocje-czyli-jak-zachecic-klienta-do-wspolpracy

Sezonowe promocje, czyli jak zachęcić klienta do współpracy?

Zbliża się koniec roku, wraz z nim sylwester i noworoczne postanowienia. Warto już teraz zastanowić się nad opracowaniem pakietów zniżkowych dla nowych klientów lub programów lojalnościowych dla tych, którzy już z tobą pracują. Jak najlepiej ugryźć temat sezonowych promocji? Przedstawiamy 5 pomysłów na ciekawe okazje dla twoich podopiecznych.

reklama-klubu-sportowego-jak-to-sie-robi

Reklama klubu sportowego – jak to się robi?

Wielu właścicieli klubów i trenerów personalnych są świadomi tego, jak ważna jest promocja. To ona pozwala klientowi dowiedzieć się o danym obiekcie w okolicy lub usłudze. Jeśli poważnie myślisz o zarabianiu w tej branży, pomyśl też o odpowiedniej reklamie.

jakie-sa-najbardziej-hot-zajecia-grupowe-na-silowni

Jakie są najbardziej hot zajęcia grupowe na siłowni?

Każdy ma swój powód uczęszczania na siłownię. Niektórzy przychodzą tam z ustalonym grafikiem 4 razy w tygodniu by przeprowadzić samodzielny trening, inni natomiast wolą uczestniczyć w przeróżnych zajęciach grupowych oferowanych przez siłownię. Przejrzeliśmy się najbardziej popularnym treningom grupowym w klubach. Które z nich warto wprowadzić u siebie?

sposoby-na-pewny-zysk-na-silowni-czyli-jak-usprawnic-sprzedaz-karnetow

Sposoby na pewny zysk na siłowni, czyli jak usprawnić sprzedaż karnetów

Otwieranie własnej siłowni jest dużym przedsięwzięciem logistycznym i finansowym. W całym tym rozgardiaszu główną rolę odgrywają przychody. Co zrobić, żeby inwestycja się zwróciła?