Oferta treningowa dla pracowników biurowych - wkrótce także w twoim klubie!

Oferta treningowa dla pracowników biurowych - wkrótce także w twoim klubie! Dodano: 2020.04.08

Niezależnie od tego, czy masz duży klub fitness na szczycie biurowca, czy kameralną siłownię w zagłębiu biurowym, twoimi klientami w dużej mierze będą pracownicy biurowi. To specyficzna grupa zawodowa, która wymaga wyjątkowego potraktowania. Jaka powinna być oferta treningowa dla pracowników biurowych? Sprawdź najlepsze patenty i wypracuj własne rozwiązania.

Po pierwsze zbadaj potrzeby: oferta treningowa dla pracowników biurowych

Zagłębia biurowe to blisko połowa wszystkich miejsc pracy w polskiej gospodarce. Standardowy czas pracy przy biurku to 8 godzin dziennie, a biorąc pod uwagę, że czas ten bardzo często jest przekraczany i średnia liczba nadgodzin dziennie wynosi od 45 minut do nawet 3,5 godziny, problematyczność zawodu staje się dużo wyższa. Już 6 godzin pracy siedzącej dziennie obciąża kręgosłup, nadwyręża jego naturalne krzywizny i w efekcie może prowadzić do licznych schorzeń i wad postawy, np. skolioza czy plecy okrągłe (tzw. hiperkifoza piersiowa). Właśnie z tego względu twoja oferta treningowa dla pracowników biurowych powinna uwzględniać ich realne potrzeby i spełniać oczekiwania dot. lepszego komfortu pracy i codziennego życia. Jeszcze na etapie planowania treningów dla tej grupy odbiorców warto przeprowadzić uproszczoną analizę SWOT. O co chodzi?

Czytaj też: Jak analizować potrzeby klienta?

Oferta treningowa dla pracowników biurowych: szanse i zagrożenia

Szczegółowa analiza SWOT polega na opracowaniu danego zagadnienia w oparciu o jego mocne i słabe strony oraz szanse i ewentualne zagrożenia. W uproszczonej wersji skup się na szansach i zagrożeniach, bo mocne i słabe strony wynikają bezpośrednio z potrzeb klienteli. Największą szansą, jaką będzie mieć oferta treningowa dla pracowników biurowych, jest niewątpliwie wzrost liczby klientów twojej siłowni i tym samym zwiększona dynamika rozwoju twojego biznesu. Klienci, którzy będą korzystać z autorskich planów treningowych dla pracowników biur z pewnością odzyskają codzienną radość życia. Ewentualnego zagrożenia możesz upatrywać w czynnikach, na które absolutnie nie masz wpływu. Poziom rotacji pracowników w firmach czy liczba generowanych nadgodzin nie zależą ani od ciebie, ani nawet od samych pracowników biurowych. Co więc zrobić, aby oferta była jak najbardziej elastyczna?

Treningi dla pracowników biurowych: odpowiedz konkretną ofertą
oferta treningowa dla biur

Według badania “Czy Polacy ziewają w pracy” wynika, że wśród najczęściej wymienianych czynników motywujących pracowników biurowych do efektywnej pracy bardzo często pojawiają się dodatkowe formy nagradzania oraz benefity pozapłacowe. Wiadomo, że istotą pracy jest generowanie zysków dla firmy i wynagrodzeń dla pracowników. Poza stałą pensją do pracy motywuje ich prywatna opieka medyczna, kursy językowe czy właśnie karnet sportowy. Jeśli twoja honoruje takie karnety, warto już teraz opracować rozwiązania dla pracowników biurowych. Wraz z zespołem trenerów i instruktorów zajęć grupowych stwórzcie innowacyjne plany treningowe, dopasowując ćwiczenia do potrzeb nowych klientów. Oferta treningowa dla pracowników biurowych będzie miała lepsze wzięcie, gdy zajęcia grupowe uwzględnią różne godziny pracy w pobliskich biurowcach. Co jeszcze możesz opracować?

Wartość dodana: co jeszcze w ofercie treningowej dla pracowników biurowych?

W dobie coraz bardziej rozwijającej się telekomunikacji twój klub może wykorzystać różnego rodzaju narzędzia, dzięki którym oferta treningowa dla pracowników biurowych stanie się jeszcze bardziej atrakcyjna. Może warto zorganizować weekendowe webinary czy kursy online? Podczas takich zajęć pracownicy twojego klubu mogą dzielić się wiedzą z zakresu higieny pracy za biurkiem lub dobrymi nawykami dotyczącymi regularnych przerw. Kręgosłup to podstawa naszego codziennego funkcjonowania, dlatego kurs aktywnej przerwy przy biurku czy ćwiczeń rozluźniających grzbiet i kark na pewno świetnie się sprawdzi. Oferta treningowa dla pracowników biurowych to nie tylko zajęcia w klubie - to także wszystkie te działania, które uczynią ich pracę jeszcze lepszą i w efekcie zdrowszą dla całego organizmu.



Chcesz przeczytać cały artykuł?

najnowsze-trendy-w-marketingu-online-w-branzy-fitness-jak-je-wykorzystac

Najnowsze trendy w marketingu online w branży fitness - jak je wykorzystać?

Komunikacja twojego biznesu w Internecie to kluczowy element całej strategii marketingowej. Bycie w kontakcie z potencjalnym klientem, łatwe poruszanie się po stronie oraz budowanie relacji już od samego początku. Zobacz najnowsze trendy w marketingu online i wykorzystaj je w rozwoju własnej marki.

biznes-trenera-personalnego-dlaczego-potrzebni-ci-sa-stali-klienci

Biznes trenera personalnego. Dlaczego potrzebni ci są stali klienci?

Pozyskiwanie klientów to kluczowy moment pracy w każdej branży. Gdy już zdobędziesz pierwszych odbiorców, na pewno będziesz się nimi zajmować najlepiej jak potrafisz, choć nadal będziesz generował kolejne leady. Każdy klient to inne potrzeby, inne oczekiwania i inne strategie. Dlaczego mimo bardzo dynamicznej branży potrzebni ci są stali klienci?

single-czyli-klienci-z-duzym-potencjalem-jaka-powinna-byc-oferta-dla-singli

Single, czyli klienci z dużym potencjałem. Jaka powinna być oferta dla singli?

Potencjał ekonomiczny osób żyjących w pojedynkę jest nieoceniony i niewykorzystany. Osoby, które nie muszą dzielić swojej pensji pomiędzy członków gospodarstwa domowego, mogą pozwolić sobie na więcej przyjemności na co dzień. Jak skonstruować ofertę twojego klubu, jeśli single to klienci z dużym potencjałem?

jak-zmotywowac-klientow-by-przedluzyli-czlonkostwo-zadbaj-o-relacje

Jak zmotywować klientów, by przedłużyli członkostwo? Zadbaj o relacje!

Odchodzący klienci to nieodłączny element każdego biznesu. Również w branży fitness często-gęsto zdarza się, że dotychczasowy klient rezygnuje ze współpracy z klubem i dalej drogi się rozchodzą. Sprawdź, co zrobić, by twoi klienci byli zmotywowani i chcieli zostać w klubie, przedłużając członkostwo?