Najnowsze trendy w marketingu online w branży fitness - jak je wykorzystać?

Najnowsze trendy w marketingu online w branży fitness - jak je wykorzystać? Dodano: 2020.04.30

Komunikacja twojego biznesu w Internecie to kluczowy element całej strategii marketingowej. Bycie w kontakcie z potencjalnym klientem, łatwe poruszanie się po stronie oraz budowanie relacji już od samego początku. Zobacz najnowsze trendy w marketingu online i wykorzystaj je w rozwoju własnej marki.

SEO i porządek w treści: najnowsze trendy w marketingu online

Jeśli nie wiadomo, od czego zacząć, najlepiej zajrzeć na początek. Twoja firma w sieci musi być odpowiednio wypozycjonowana, a jej widoczność w sieci - podparta solidnym piedestałem komunikacyjnymNajnowsze trendy w marketingu online zakładają uporządkowanie informacji zarówno na stronie www twojej firmy, jak i w wynikach wyszukiwarek. Pamiętaj, że odpowiednio przygotowane opisy wszystkich twoich podstron oraz optymalizacja pod kątem wyszukiwań pozwolą ci na dotarcie do szerszego grona odbiorców. Jeśli w wynikach wyszukiwania opis strony www twojej firmy nie wygląda zachęcająco i tak naprawdę nie mówi nic na temat twojej działalności, koniecznie wprowadź potrzebne zmiany! Pamiętaj, że porządek informacji w zakresie SEO i opisów meta to kluczowa kwestia!

Najnowsze trendy w marketingu online: newslettery, boty i relacje z odbiorcami

Reklamy pojawiające się w wyszukiwarkach to dobry sposób na pozyskanie klienta. Co zrobić z tym, który już trafi na twoją stronę i nie będzie mógł się odnaleźć? Pomocne w relacji z klientem są czat boty, które nawiązują automatyczny kontakt z osobą odwiedzającą stronę. Na podstawie zebranych informacji mogą przekierować użytkownika do odpowiedniej zakładki lub przedstawić ofertę. Działanie bota zależy tak naprawdę od ciebie i może być skutecznym narzędziem w budowaniu pozytywnych i długofalowych relacji z klientem. Najnowsze trendy w marketingu online to spersonalizowany newsletter wysyłany w odpowiednim czasie i miejscu. Takie powiadomienie zmniejszy współczynnik odrzuceń i pozwoli dotrzeć do najbardziej zainteresowanych odbiorców. Stosuj segmentację w bazie swoich kontaktów i twórz atrakcyjne treści newsletterów. Wiadomości, które wysyłasz, powinny zawierać nie tylko komunikację twojej firmy, ale też cenne informacje do wykorzystania na co dzień. Nie chcesz przecież, żeby twoje newslettery trafiały do folderu ze spamem!

Najnowsze trendy w marketingu online: transmisje LIVE i webinary
marketing online trendy

Budowanie relacji z klientem poprzez tworzenie newsletterów i obsługę ich zapytań jest niewystarczające. Warto wykorzystać dostępne narzędzia i tworzyć transmisje na żywo i webinary, podczas których opowiesz co nieco o marce, przedstawisz nowo wdrażany produkt lub usługę, a także omówić szerzej najczęściej poruszane tematy. Warto być na bieżąco - najnowsze trendy w marketingu online to dobry dowód na to, że mimo postępującej cyfryzacji, klient chce mieć pewność, że po drugiej stronie jest żywy człowiek, który posiada aktualną wiedzę z branży fitness. Dlatego jeśli organizujesz webinary, pamiętaj, aby osoby prowadzące były zawsze dobrze przygotowane i mogły przekazać poprawne merytorycznie informacje. Jeśli samodzielnie prowadzisz transmisje z klientami i np. organizujesz sesje treningowe online, pamiętaj o tym, jak ważne jest kreowanie wizerunku trenera i przedstawiciela danej marki oraz jak odpowiednio komunikować się z odbiorcą.

Reklama nie tylko statyczna: najnowsze trendy w marketingu online

Tworzenie statycznych treści marketingowych odchodzi powoli do lamusa. Owszem, stanowią one ważny element większej całości i pomagają w tworzeniu wizerunku całego brandu. Prawda jest jednak taka, że na przykucie uwagi odbiorcy twoja reklama ma od 5 do 8 sekund. Z tego względu bardzo trudno o atrakcyjny i chwytliwy baner, który skutecznie przyciągnie klienta. Najnowsze trendy w marketingu online to nacisk na reklamy wideo oraz banery skompresowane w formacie GIF. Takie rozwiązanie możesz bez wątpienia wdrożyć w strategię marketingową własnej marki w branży fitness. Potencjalny odzew klientów może sprawić, że na zawsze zmieni się twoje postrzeganie reklam wideo czy ruchomych obrazków na banerach.



Chcesz przeczytać cały artykuł?

biznes-trenera-personalnego-dlaczego-potrzebni-ci-sa-stali-klienci

Biznes trenera personalnego. Dlaczego potrzebni ci są stali klienci?

Pozyskiwanie klientów to kluczowy moment pracy w każdej branży. Gdy już zdobędziesz pierwszych odbiorców, na pewno będziesz się nimi zajmować najlepiej jak potrafisz, choć nadal będziesz generował kolejne leady. Każdy klient to inne potrzeby, inne oczekiwania i inne strategie. Dlaczego mimo bardzo dynamicznej branży potrzebni ci są stali klienci?

single-czyli-klienci-z-duzym-potencjalem-jaka-powinna-byc-oferta-dla-singli

Single, czyli klienci z dużym potencjałem. Jaka powinna być oferta dla singli?

Potencjał ekonomiczny osób żyjących w pojedynkę jest nieoceniony i niewykorzystany. Osoby, które nie muszą dzielić swojej pensji pomiędzy członków gospodarstwa domowego, mogą pozwolić sobie na więcej przyjemności na co dzień. Jak skonstruować ofertę twojego klubu, jeśli single to klienci z dużym potencjałem?

oferta-treningowa-dla-pracownikow-biurowych-wkrotce-takze-w-twoim-klubie

Oferta treningowa dla pracowników biurowych - wkrótce także w twoim klubie!

Niezależnie od tego, czy masz duży klub fitness na szczycie biurowca, czy kameralną siłownię w zagłębiu biurowym, twoimi klientami w dużej mierze będą pracownicy biurowi. To specyficzna grupa zawodowa, która wymaga wyjątkowego potraktowania. Jaka powinna być oferta treningowa dla pracowników biurowych? Sprawdź najlepsze patenty i wypracuj własne rozwiązania.

jak-zmotywowac-klientow-by-przedluzyli-czlonkostwo-zadbaj-o-relacje

Jak zmotywować klientów, by przedłużyli członkostwo? Zadbaj o relacje!

Odchodzący klienci to nieodłączny element każdego biznesu. Również w branży fitness często-gęsto zdarza się, że dotychczasowy klient rezygnuje ze współpracy z klubem i dalej drogi się rozchodzą. Sprawdź, co zrobić, by twoi klienci byli zmotywowani i chcieli zostać w klubie, przedłużając członkostwo?