Dziarskim krokiem w nowy rok, czyli pomysły na promocje na siłowni w 2020

Dziarskim krokiem w nowy rok, czyli pomysły na promocje na siłowni w 2020 Dodano: 2019.12.16

Listy noworocznych postanowień powoli się zapełniają. Z doświadczenia wiemy, że wiele z nich dotyczy zdrowego stylu życia oraz regularnych treningów. To dobry moment dla wszystkich klubów fitness! Jakie promocje przygotować na nowy rok, by zwiększyć odwiedzalność twojej siłowni?

Preferencyjne warunki umowy: promocje siłowni na nowy rok

Początek nowego roku to dla wielu siłowni okres gwarantowanego napływu nowych klientów. Warto wykorzystać moment i przygotować wcześniej promocje na karnety, tak by komunikację uruchomić w okresie międzyświątecznym. Z doświadczenia wiemy, że dużym powodzeniem cieszą się karnety 12-miesięczne. Początek roku to dla wielu osób postanowienie regularnych wizyt w siłowni, dlatego warto opracować strategię promocji z karnetem rocznym w roli głównej. Dobrze sprawdzą się 3 miesiące z rabatem 50%, styczeń za darmo lub 12 miesięcy w cenie 9. Niezależnie od przyjętej akcji marketingowej, pamiętaj, by dobrać do niej możliwie najlepszą komunikację. Możesz wydłużyć czas na podjęcie decyzji i połączyć akcję z dniami otwartymi. Możliwość wypróbowania siłowni całkowicie za darmo to dodatkowy atut. Konkurencyjność swojej oferty możesz podkręcić likwidacją opłaty wpisowej dla osób korzystających z promocji. Jak jeszcze możesz uatrakcyjnić ofertę swojej siłowni w gorącym okresie postanowień noworocznych?

Dodatkowe zajęcia poranne w siłowni: promocje noworoczne

Duże obłożenie zajęć w godzinach popołudniowych to codzienny problem w większości sieci klubów fitness. Osoby rezygnujące z członkostwa w klubie lub przestają regularnie uczęszczać na zajęcia wskazują najczęściej przepełnione szatnie i sale fitness jako powód swojej decyzji. Zastanów się, że twoja siłownia może w ramach promocji na nowy rok przenieść część zajęć na mniej oblegane godziny lub poszerzyć ofertę fitness o dodatkowe terminy. Planując grafik zajęć grupowych na styczeń, weź pod uwagę bieżące trendy i pomysł o dodatkowych godzinach zajęć z treningu prozdrowotnego. To obecnie jeden z wiodących hitów pośród zajęć fitness. Dobrym pomysłem jest również wprowadzenie do aktualnego grafiku zajęć z jogi połączonych z treningiem HIIT o wysokiej intensywności interwałowej. Sprawdzić może się też oferta zajęć dla duszy i oferta specjalna mindfulness, gdzie na zajęciach ćwiczy się przede wszystkim koncentrację i uważność. Ale to nie jedyne pomysły na ulepszenie oferty!

Nowy Rok na siłowni: promocje na treningi personalne i diety
nowy rok na siłowni

Noworoczne postanowienia to świetna okazja na promocję treningów personalnych i planów żywieniowych oferowanych przez specjalistów z twojego klubu. Opracuj sobie schemat działania i zdecyduj, jak dużego rabatu możesz udzielić na zakup tych usług. Warto też zastanowić się nad łączeniem ich w pakiety. Promocja stopniowana przy zakupie kilku treningów personalnych płatnych z góry to dobry sposób na zachęcenie klienta do dłuższej współpracy z twoją siłownią z okazji wejścia w nowy rok. Sprawdzi się też fajny gratis w formie pełnego jadłospisu dopasowanego do potrzeb klienta. Sprawdź, ile treningów jednocześnie powinien kupić klient, by indywidualna dieta wpadła za okrągłe 0 zł - 10 spotkań czy może tylko 5? Przygotuj najlepszą komunikację i pamiętaj, że to, co decyduje o transakcji kupna-sprzedaży to silna potrzeba!

Czytaj też: Sezonowe promocje na siłowni

Promocje na siłowni: bony podarunkowe na nowy rok

Skoro już mowa o potrzebach, warto wspomnieć o sezonowych prezentach. Już nie tylko pierwsza gwiazdka czy urodziny są okazją do obdarowywania się upominkami. Do elitarnych okazji dołączył już wielkanocny zajączek, a od niedawna również nowy rok. Jeśli chcesz, aby twoi klienci przyprowadzili swoich bliskich do twojego klubu i wspólnie tutaj ćwiczyli, wprowadź do oferty bony podarunkowe z okresowym karnetem na twoje usługi. Może to być 30-dniowy bilet wstępu do twojej siłowni - świetnie sprawdzi się przy okazji postanowień na nowy rok! To idealna promocja w tym okresie - kto wie, być może dzięki kuponowi do twojej siłowni komuś uda się wytrwać w noworocznych postanowieniach!




Chcesz przeczytać cały artykuł?

najnowsze-trendy-w-marketingu-online-w-branzy-fitness-jak-je-wykorzystac

Najnowsze trendy w marketingu online w branży fitness - jak je wykorzystać?

Komunikacja twojego biznesu w Internecie to kluczowy element całej strategii marketingowej. Bycie w kontakcie z potencjalnym klientem, łatwe poruszanie się po stronie oraz budowanie relacji już od samego początku. Zobacz najnowsze trendy w marketingu online i wykorzystaj je w rozwoju własnej marki.

biznes-trenera-personalnego-dlaczego-potrzebni-ci-sa-stali-klienci

Biznes trenera personalnego. Dlaczego potrzebni ci są stali klienci?

Pozyskiwanie klientów to kluczowy moment pracy w każdej branży. Gdy już zdobędziesz pierwszych odbiorców, na pewno będziesz się nimi zajmować najlepiej jak potrafisz, choć nadal będziesz generował kolejne leady. Każdy klient to inne potrzeby, inne oczekiwania i inne strategie. Dlaczego mimo bardzo dynamicznej branży potrzebni ci są stali klienci?

single-czyli-klienci-z-duzym-potencjalem-jaka-powinna-byc-oferta-dla-singli

Single, czyli klienci z dużym potencjałem. Jaka powinna być oferta dla singli?

Potencjał ekonomiczny osób żyjących w pojedynkę jest nieoceniony i niewykorzystany. Osoby, które nie muszą dzielić swojej pensji pomiędzy członków gospodarstwa domowego, mogą pozwolić sobie na więcej przyjemności na co dzień. Jak skonstruować ofertę twojego klubu, jeśli single to klienci z dużym potencjałem?

oferta-treningowa-dla-pracownikow-biurowych-wkrotce-takze-w-twoim-klubie

Oferta treningowa dla pracowników biurowych - wkrótce także w twoim klubie!

Niezależnie od tego, czy masz duży klub fitness na szczycie biurowca, czy kameralną siłownię w zagłębiu biurowym, twoimi klientami w dużej mierze będą pracownicy biurowi. To specyficzna grupa zawodowa, która wymaga wyjątkowego potraktowania. Jaka powinna być oferta treningowa dla pracowników biurowych? Sprawdź najlepsze patenty i wypracuj własne rozwiązania.