0 Trenerów, 0 firm, 1 obiekt sportowy  dla Armwrestlingu   w miejscowości piła
Zdjęcie obiektu
ocen

"Pax" Karolina Derlatka

    Miejsce : ul. Lelewela 140 , Piła

  • Wesoły Plac Zabaw
    Chmurna 12 a lok. 2, Bydgoszcz

Dodatkowe propozycje: trenerzy i instruktorzy sportowi, firmy oraz obiekty dla lokalizacji piła
Zdjęcie trenera  Trening personalny
14 ocen

Marcin Przybylski

Zdjęcie trenera  Sporty siłowe
ocen

Krzysztof Wróbel

  • Specjalizacje: Sporty siłoweKettlebells, Boks

  • Miejsca : Poznań, Alfa Fitness Starss ,

  • Masz dość bólu pleców?

    Marzysz o zdrowej wysportowanej sylwetce?

    Trenuje z mistrzem, bądź silny i zdrowy!

    Nazywam się Krzysztof Wróbel, jestem trenerem z kilkuletnim dośw... 
    czytaj dalej

Zdjęcie trenera  Szermierka historyczna
ocen

Marek Helman

  • Specjalizacje: Zapasy, Szermierka, Fechtunek mieczem, Szermierka historyczna

  • Miejsca : Poznań, AZS ŚRODOWISKO Hala sportowa , Oborniki, ZESPÓŁ SZKÓŁ IM. UNICEF W OBORNIKACH ,

  • Od 2001 roku zajmuję się tłumaczeniem oraz interpretacją traktatów szeremierczych z okresu XV i XVIw. Swoje zainteresowania koncentruję głownie na jednym z najobszerniejszych źróde...  czytaj dalej

Zdjęcie trenera  Trening personalny
ocena

Krystian Chaustowicz

Zdjęcie trenera  Sporty siłowe
ocen

Krzysztof Pawliński

Zdjęcie trenera  Sporty siłowe
ocen

Piotr Czechowski

Zdjęcie trenera  Sporty siłowe
ocen

Adam Stachowiak

  • Specjalizacje: Sporty siłowe, Trening personalny

  • Miasto: Poznań

  • Wykorzystaj moje 10 letnie doświadczenie i wiedzę w kulturystyce i fitnessie aby osiągnąć Twój cel w możliwie najkrótszym czasie.Na podstawie wywiadu przygotuję dla Ciebie indywidu...  czytaj dalej

Zdjęcie trenera  Dietetyka
ocen

Dominik Roszak

Zdjęcie trenera  Sporty siłowe
ocen

Konrad Koźluk

Zdjęcie trenera  Sporty siłowe
ocen

Martyna Bobrowska

Zdjęcie trenera  Dietetyka
ocen

Krzysztof M. Nowak

Zdjęcie trenera  Dietetyka
ocen

Łukasz Hoffmann

Zdjęcie trenera  Sporty siłowe
ocen
Zdjęcie firmy  Crossfit
ocen

Iron Gniezno

  • Specjalizacje: CrossfitSporty siłowe

  • Miasto: Gniezno

  • Informacje:
    -Wejście jednorazowe 16 zł-Karnet 10 wejściowy 109 zł-Karnet miesięczny 109 zł-CF wejście jednorazowe 17 zł-CF miesięczny 145 zł... 
    czytaj dalej

Nie znalazłeś Trenera, Firmy lub Obiektu sportowego?

Spróbuj zmienić kryteria wyszukiwania.

Samodzielnie dodaj trenera,
obiekt sportowy lub firmę

Inne dyscypliny w miejscowości Piła, wielkopolskie, polska
Kategoria Armwrestlingu na blogu
bezpieczny-trening-na-barki-cwiczenia-na-barki-w-domu

Bezpieczny trening na barki | Ćwiczenia na barki w domu

Wiele trenujących osób zmaga się z bólem barków. Skąd się biorą problemy w tych okolicach? Zobacz, co należy robić by zwiększyć bezpieczeństwo podczas treningu tej partii mięśniowej. Ćwiczenia na barki w domu. Ćwiczenia na barki z hantlami.

ile-bialka-po-treningu-oblicz-sam-swoje-zapotrzebowanie

Ile białka po treningu? Oblicz sam swoje zapotrzebowanie!

Wielu sportowców zastanawia się, jaka ilość białka jest wskazana po konkretnym treningu. Ile dokładnie białka należy spożywać po aktywności fizycznej, aby zbudować mięśnie?

cardio-po-treningu-silowym-czy-warto

Cardio po treningu siłowym - czy warto?

Zdania na temat cardio po treningu siłowym są podzielone, jednak nie ulega wątpliwości, że jest on nieodzownym elementem całej sesji. Kiedy robić ćwiczenia cardio i w jakim celu?

zapoznaj-sie-z-miejscami-do-cwiczen-silowych-w-gdansku

Zapoznaj się z miejscami do ćwiczeń siłowych w Gdańsku

Jesteś mieszkańcem Trójmiasta? Chciałbyś konkretniej poćwiczyć w Gdańsku lub w jego okolicach, ale nie wiesz, która siłownia jest najlepsza i która najbardziej będzie spełniała twoje wszystkie oczekiwania? My ci pomożemy. Poniżej przedstawiamy zestawienie najlepszych i sprawdzonych siłowni w Gdańsku.

cwiczenia-na-barki-dla-poczatkujacych-hantle-i-sztangi

Ćwiczenia na barki dla początkujących – hantle i sztangi

Duża cześć osób uczęszczających na siłownię zapomina o rozwoju mięśni obręczy barkowej. Należy szczególnie uważać na barki, ponieważ łatwo można dorobić się kontuzji. Ćwiczenia na barki dla początkujących można wykonywać z użyciem sztangi lub hantli. Dowiedz się, jak powinien wyglądać prawidłowy trening barków dla początkujących za pomocą hantli i sztang.

trening-obwodowy-w-domu-najlepszy-sposob-na-idealna-sylwetke

Trening obwodowy w domu - najlepszy sposób na idealną sylwetkę

Trening obwodowy jest doskonałą formą aktywności fizycznej. Wykonywany w domu systematycznie daje rewelacyjne rezultaty. Efekty ćwiczeń zobaczysz już po miesiącu. Dlatego też trening obwodowy w domu dedykowany jest dla wszystkich, którzy chcą zadbać o swoje lepsze samopoczucie i wygląd.

silownia-dla-dzieci-czy-posylac-dziecko-na-silownie

Siłownia dla dzieci – czy posyłać dziecko na siłownię?

Treningi siłowe dla dzieci i młodzieży zawsze budzą kontrowersje. Czy siłownia dla dzieci jest dobrym pomysłem? Czy ćwiczenia nie wpłyną na rozwój dziecka? O wadach i zaletach chodzenia na siłownię przez dzieci i młodzież w dzisiejszym materiale!

na-czym-polega-wzmocnienie-fazowe

Na czym polega wzmocnienie fazowe?

To oczywiste, że sportowcy starają się wykorzystać każdą metodę, by poprawić własne wyniki. Takiemu celowi służy właśnie wzmocnienie fazowe. Najprościej rzecz ujmując – jest to podział cyklu treningowego na fazy. Czym jednak charakteryzuje się wzmocnienie fazowe i jak wprowadzić je we własnym treningu?

podciaganie-na-drazku-nachwytem-czy-podchwytem

Podciąganie na drążku nachwytem czy podchwytem?

Wybranie odpowiedniego chwytu podczas podciągania na drążku wiąże się z inną pracą mięśni. Podciąganie nachwytem lub podchwytem to więc w dużej mierze wzmacnianie innych partii mięśniowych. Na czym jednak polega różnica między tymi chwytami? Czy któryś z nich jest lepszy?

martwy-ciag-mobilnosc-bioder-i-dolnego-odcinka-kregoslupa

Martwy ciąg | Mobilność bioder i dolnego odcinka kręgosłupa

Martwy ciąg jest ćwiczeniem funkcjonalnym. Niemal każdego dnia zdarza nam się wykonywać ten ruch (np. podczas schylania się). Żeby jednak nie nabawić się kontuzji czy bólu pleców – konieczne jest dbanie o prawidłową mobilność bioder i dolnego odcinka kręgosłupa. Prawidłowe funkcjonowanie tych dwóch partii mięśniowych jest bowiem podstawą dla wykonywania martwego ciągu. Jak zwiększyć ich mobilność? Jak rozgrzewać się przed treningiem, by zwiększyć zakres ruchu? O tym w poniższym materiale!